• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт вимощення та водовідведення найпростішого укриття будівлі Родниківського ліцею імені Т.Г. Шевченка Паланської сільської ради за адресою: Черкаська область, Уманський район, село Родниківка, вулиця Київська, 44а»

Завершена

5 849 122.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 491.23 UAH
Період уточнення: 25.07.2024 10:47 - 06.08.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі

Номер: 6b1fdd949a7a46bca7b4bb394a3e8846
Дата опублікування: 02.08.2024 09:31
Опис: Прохання надати інформацію щодо наступних матеріалів: 1. 105 З'єднувач кронштейна бічний (вказати діаметр) 2. 106 Кронштейн пластиковий (вказати діаметр) 3. 109 Штукатурка декоративна (вказати виробника/різновид) 4. 117 Водостічна труба (вказати діаметр) 5. 118 Водоприймальна воронка (вказати діаметр) 6. 119 Водоприймальна воронка парапетна (вказати діаметр) 7. 122 З'єднувальна муфта (вказати діаметр) 8. 123 Водостічний злив (вказати діаметр) 9. 181 Трос для кріплення нагрівального кабеля в водостічних трубах (IN-Term) (вказати на скільки Ват) 10. 189 Кутик пластиковий (вказати розмір) 11. 202 Дренажна мембрана з геотекстилем (вказати характеристики/товщину) 12. 205 Металочерепиця (вказати різновид) 13. 134 Жолоб водосточний (вказати діаметр) 14. 135 З'єднувач жолоба (вказати діаметр) 15. 137 Заглушка жолоба (вказати діаметр) 16. 138 Коліно труби 135° (вказати діаметр)
Відповідь: Шановний Учасник! Предметом даної закупівлі є роботи – капітальний ремонт. Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Відповідно до пункту 5.1. Настанови для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. На виконання вказаної вимоги в технічному завданні наведена відомість обсягів робіт та відомість ресурсів (матеріалів) без зазначення цін. Дані документи пройшли відповідну експертизу (у рамках проектно-кошторисної документації) та наведені в тендерній документації саме у тому вигляді, без будь-яких змін (крім інформації, пов'язаної із цінами). У Замовника відсутні повноваження для внесення будь-яких змін до проектно-кошторисної документації, технічне завдання зроблено у відповідності до вимог чинних нормативних актів.
Дата відповіді: 05.08.2024 14:54
Відповідь надана

Надайте пояснення, як інженер ОП може надавати медичну допомогу

Номер: 571d04e418ff4190943eb0d15c4eb4e3
Дата опублікування: 30.07.2024 12:25
Опис: Надайте пояснення, як інженер може надавати "надання першої медичної допомоги потерпілим", він неє медичним персоналом? Можливо ви щось переплутали і мали на увазі "надання першої (домедичної) допомоги потерпілим", просимо внести ясність?
Відповідь: Шановний Учасник! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 01.08.2024 16:14
Відповідь надана

Просимо надати обгрунтування стосовно «Інженер з охорони праці"

Номер: 6a20fa364bf7486fb8772e825d394976
Дата опублікування: 29.07.2024 14:07
Опис: Просимо надати обгрунтування стосовно «Інженер з охорони праці (має бути сертифікованим інженером з охорони праці (будівництво) не нижче 2 категорії, чому саме замовник вимагає 2 категорію, адже фахівці з охорони праці можуть мати рівні: базовий, І, ІІ та провідний, ми вбачажмо умисне порушення законних прав учасників закупівлі, адже замовник умисно вимагає не обгрунтовані вимоми та умисни звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо внести зміни в ТД та прибрати дискримінацію "не нижче 2 категорії".
Відповідь: Шановний учасник! Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників встановлено наступні кваліфікаційні вимоги до професії інженер з охорони праці: - Провідний інженер з охорони праці: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера з охорони праці I категорії - не менше 2 років. - Інженер з охорони праці I категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст); для магістра - без вимог до стажу роботи, спеціаліста - стаж роботи за професією інженера з охорони праці II категорії - не менше 2 років. - Інженер з охорони праці II категорії: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст). Стаж роботи за професією інженера з охорони праці - не менше 1 року. - Інженер з охорони праці: повна вища освіта відповідного напряму підготовки (спеціаліст) без вимог до стажу роботи. Таким чином, тендерною документацією встановлено мінімальні вимоги щодо категорії інженера з охорони праці, який має досвід роботи. Дана вимога розповсюджується на всіх учасників торгів, учасники торгів мають можливість залучати даних спеціалістів як у штаті так і за цивільно-правовими договорами, а також залучати субпідрядників, які мають відповідних працівників. Таким чином, дана вимога не може вважатися дискримінаційною.
Дата відповіді: 01.08.2024 16:13
Відповідь надана

Просимо надати обгрунтування

Номер: 4c3817d5942348ce8fa673f8aa47a0c9
Дата опублікування: 29.07.2024 14:01
Опис: Просимо надати обгрунтування, навіщо замовнику послуги лабораторії при виконання робіт "Капітальний ремонт вимощення та водовідведення найпростішого укриття" адже виконавець робіт не є виробником бетонних сумішів і надає сертифікати якості заводу виробника на поставлені матеріали (бетонні суміші та будівельні матеріали).
Відповідь: Шановний учасник! Тендерною документацією встановлено вимогу щодо можливості забезпечення контролю якості власною або залученою лабораторією виключно основних (найбільших за обсягом матеріалів) та наведено перелік таких матеріалів (який буде скориговано шляхом внесення змін). Якість основним матеріалів напряму впливає на якість робіт та строк експлуатації об'єкту. Оскільки інформація наведена у паспортах якості не завжди відповідає дійсності дана вимога направлено виключно на забезпечення постачання якісних основних матеріалів та розповсюджується на всіх учасників торгів і не може вважатися дискримінаційною
Дата відповіді: 01.08.2024 16:13
Відповідь надана

Неможливо скласти коректну цінову пропозицію

Номер: edf44dbb3dce4330a9d1a58dcd1ca89d
Дата опублікування: 29.07.2024 13:57
Опис: Шановний замовник, виходячи в Вашої відповіді не зрозуміло, яким чином учасник закупівлі має скласти цінову пропозицію, адже у замовника не зазначено перелік робіт по яких буде використовуватись зазначена лабораторія (перелік досліджень), відповідно в учасників буде різна ціна на лабораторні послуги та різний перелік лабораторних послуг, вважаємо дану вимого неправомірною яка дискримінує учасників закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник! Тендерною документацією встановлено вимогу щодо можливості забезпечення контролю якості власною або залученою лабораторією виключно основних (найбільших за обсягом матеріалів) та наведено перелік таких матеріалів (який буде скориговано шляхом внесення змін до тендерної документації). Учасник має передбачити можливість вхідного лабораторного контролю виключно даних матеріалів. Дана вимога направлено виключно на забезпечення постачання якісних основних матеріалів та розповсюджується на всіх учасників торгів і не може вважатися дискримінаційною
Дата відповіді: 01.08.2024 16:12
Відповідь надана

Виявлені вимоги, які не мають відношення до предмету закупівлі

Номер: 9cae901f65d64c0b8754ecd9e45b68cc
Дата опублікування: 26.07.2024 09:57
Опис: Навіщо вимагати в учасника закупівлі при підготовці тендерної пропозиції для участь в закупівлі « «Капітальний ремонт вимощення та водовідведення найпростішого укриття будівлі Родниківського ліцею імені Т.Г. Шевченка Паланської сільської ради за адресою: Черкаська область, Уманський район, село Родниківка, вулиця Київська, 44а» надати копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання будівельних матеріалів (зокрема але не виключно: суміші бетонні, розчини будівельні, цемент) (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань). Послуги лабораторії з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам: - Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд, затвердженого постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764; ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби»; - ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення». На підтвердження відповідності лабораторії вищезазначеним вимогам, у складі пропозиції надати копію діючого сертифікату відповідності виданого уповноваженим органом оцінки відповідності будівельних матеріалів виробів будівель і споруд з усіма додатками.» безпідставно адже учасник закупівлі не являється виробником (асфальтобетонної суміші). Звертаємо увагу, що ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби» застосовується до виробників будівельних виробів, для контролю виробництва, цитата з ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «1 ЗАВДАННЯ ТА СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ Цей GP має намір забезпечити загальну основу розуміння системи контролю виробництва на підприємстві, що вимагає Директива на підтвердження її законних вимог. Цей GP не застосовується безпосередньо. Але його положення можуть застосовуватись у вступних частинах гармонізованих технічних умов. 2 ПЕРЕДУМОВИ Контроль виробництва на підприємстві Мета контролю виробництва на підприємстві визначена в Директиві. Засвідчення відповідності не може бути здійснене за відсутності такого контролю. "Контроль виробництва на підприємстві" визначений у додатку III Директиви "як постійний внутрішній контроль виробництва, що здійснюється виробником. Всі елементи, вимоги та положення, ухвалені виробником, мають бути задокументовані у систематичному вигляді, у формі письмових правил та процедур. Ця документація з системи контролю виробництва забезпечує загальне розуміння дотримання якості та уможливлює перевірку досягнення необхідних характеристик виробу та ефективності функціонування системи контролю виробництва". Контроль виробництва на підприємстві поєднує разом технологічні процеси і всі заходи, які забезпечують підтримку і перевірку відповідності продукції технічним умовам. Впровадження контролю може бути досягнуто повір-ками вимірювальних засобів і випробуваннями сировини та її складових, процесів, машин і вимірювального обладнання, включаючи властивості матеріалів продукції, а також використанням отриманих результатів.» Також в ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення» який застосовується до виробника продукції цитата ДСТУ Б А.1.2-1:2007 « 4 МЕТА ОЦІНЮВАННЯ ВІДПОВІДНОСТІ У БУДІВНИЦТВІ Діяльність учасників оцінювання відповідності спрямована на досягнення таких цілей: - забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, безпеки експлуатації, механічного опору та стійкості, пожежної безпеки продукції, енергозаощадження, захисту довкілля; - забезпечення захисту прав споживачів, запобігання недобросовісній конкуренції; - задоволення потреб виробників (постачальників) в оцінюванні відповідності продукції задля підвищення конкурентоздатності, розширення ринків збуту тощо». Будівельні вироби - елемент будівельної конструкції (колона, ферма, ригель, плита, перекриття, панель стіни, арматурний каркас тощо), що виготовляється поза місцем її установки. "Будівельні вироби" згадується у нормативному документі ДСТУ Б А.2.4-7:2009. Правила виконання архітектурно-будівельних креслень. Виходячи з вище викладеної інформації стає явним, що замовник умисно призводить до дискримінації та вимагає не обгрунтовані вимоги, виникає питання яким чином учасник маючи договір на Послуги лабораторії з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкції може провести контроль виробництва асфальтобетонної суміші? Вимагаємо видалити п. 6.2.3 тендерної документації в повному обсязі. Адже не професійні дії уповноваженої особи замовника (необдумане копіювання без розуміння значення та застосування) призводять до дискримінації учасників, порушення принципів вільної конкуренції та псування авторитету замовника, відповідно виникають підозри в зговорі з одним з учасників закупівлі. Просимо з розумінням поставитись до зазначеної інформації та внести відповідні зміни в ТД, якщо замовник не виконає данну вимогу, учасник закупівлі буде звертатись в ДАСУ та ДБР з клопотанням перевірити законність дій замовника (а саме уповноваженої особи Наталії САРНІЦЬКОЇ) на предмет зговору з учасником закупівлі та подальших можливих корупційних дій.
Відповідь: Шановний Учасник! Предметом даної закупівлі є роботи з капітальний ремонт вимощення та водовідведення. Звертаємо увагу, що відповідно до відомості ресурсів (Додаток 1 до тендерної документації) під час виконання робіт учасник має використати суміші бетонні розчини будівельні, цемент в значних обсягах. Під час виконання цих матеріалів, учасник повинен мати можливість забезпечити контроль якості відповідних матеріалів. ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT) є діючим державним стандартом України. Відповідно до розділу 1 цього стандарту: цей стандарт установлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Він установлює вимоги щодо управління якістю системи керування вимірюванням, яку може використовувати організація, що виконує вимірювання як частину загальної системи керування і для забезпечення виконання метрологічних вимог. Технічний регламент будівельних виробів, будівель і споруд, затверджений постановою КМУ від 20.12.2006 року №1764 є діючим. Відповідно до пункту першого цього регламенту - цей Технічний регламент встановлює вимоги до будівельних виробів (продукції) та їх обігу на території України. ДСТУ-Н Б А.1.1-83:2008 «Настанова. Керівний документ В щодо визначення контролю виробництва на підприємстві в технічних умовах на будівельні вироби» є діючим державним стандартом України, який є складовою частиною комплексу нормативних документів, що регламентують вимоги до будівельних матеріалів (розділ – Національний вступ). ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві. Оцінювання відповідності у будівництві згідно з Технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд. Основні положення» є діючим національним стандартом України. Відповідно до пункту 1 – стандарт застосовується під час організації робіт з оцінювання відповідності будівельних виробів на відповідність встановленим вимогам. Отже, всі вищевказані нормативні документи є діючими нормативними документами України. Випробувальна лабораторія, яка перевіряє якість будівельних матеріалів має відповідати вимогам цих нормативних документів, що підтверджується відповідними документами: свідоцтвами та сертифікатами. Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, з метою використання якісних будівельних матеріалів під час виконання робіт, до тендерної документації обґрунтовано включено вимогу щодо надання учасників документів, які підтверджують залучення випробувальної лабораторії. Звертаємо увагу, що замовник жодним чином не обмежив можливість учасника залучення як власної так і сторонньої лабораторії. На ринку України працює велика кількість лабораторій, які займаються випробуванням будівельних матеріалів і учасник має можливість укласти договір на послуги з будь-якою з них.
Дата відповіді: 29.07.2024 13:47
Відповідь надана

Навіщо лабораторія по дослідженню?

Номер: 36d520be94d840e38ec1fc52fe1d894c
Дата опублікування: 26.07.2024 09:33
Опис: Просимо надати чітке пояснення стосовно вимоги до учасника закупівлі "На підтвердження контролю якості матеріалів, Учасник у складі пропозиції надає документи що підтверджують право власності або копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 та компетентна проводити вимірювання будівельних матеріалів (зокрема але не виключно: суміші бетонні, розчини будівельні, цемент) (на підтвердження, у складі пропозиції, надати копію діючого свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань). Послуги лабораторії з випробувань дорожньо-будівельних матеріалів та конструкції мають відповідати вимогам:" адже всі матеріали включаючи будівельні розчини мають сертифікати якості та технічні паспорти, вважаємо данну вимогу безпідставною та такою, що суперечить здоровому глузду. Звертаємо вашу увагу, що дії замовника обмежують здорову конкуренцію.
Відповідь: Шановний Учасник! Шановний Учасник! Предметом даної закупівлі є роботи з капітальний ремонт вимощення та водовідведення. Звертаємо увагу, що відповідно до відомості ресурсів (Додаток 1 до тендерної документації) під час виконання робіт учасник має використати суміші бетонні розчини будівельні, цемент в значних обсягах. Під час виконання цих матеріалів, учасник повинен мати можливість забезпечити контроль якості відповідних матеріалів. ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT) є діючим державним стандартом України. Відповідно до розділу 1 цього стандарту: цей стандарт установлює загальні вимоги і містить настанови щодо керування процесами вимірювання та метрологічного підтверджування придатності вимірювального обладнання, яке використовують для підтримання і демонстрування відповідності метрологічним вимогам. Він установлює вимоги щодо управління якістю системи керування вимірюванням, яку може використовувати організація, що виконує вимірювання як частину загальної системи керування і для забезпечення виконання метрологічних вимог. Відповідно до пункту 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Виходячи з вищевикладеного, з метою використання якісних будівельних матеріалів під час виконання робіт, до тендерної документації обґрунтовано включено вимогу щодо надання учасників документів, які підтверджують залучення випробувальної лабораторії. Звертаємо увагу, що замовник жодним чином не обмежив можливість учасника залучення як власної так і сторонньої лабораторії. На ринку України працює велика кількість лабораторій, які займаються випробуванням будівельних матеріалів і учасник має можливість укласти договір на послуги з будь-якою з них.
Дата відповіді: 29.07.2024 13:46
Відповідь надана

Виявлено вискримінаційні вимоги, вимагаємо внести зміни

Номер: ecc927149e764987b08bf403241bbbea
Дата опублікування: 26.07.2024 09:23
Опис: Шановний замовник. Ознайомившись з предметом закупівлі «Капітальний ремонт вимощення та водовідведення найпростішого укриття будівлі Родниківського ліцею імені Т.Г. Шевченка Паланської сільської ради за адресою: Черкаська область, Уманський район, село Родниківка, вулиця Київська, 44а» оголошення в прозорро UA-2024-07-25-001793-a, ми дійшли висновку, що в даній закупівлі наявні дискримінаційні вимоги, а саме: п. 5.2.3 ч. 4 Учасник має підтвердити наявність основних інженерно-технічних працівників: «Інженер з охорони праці (має бути сертифікованим інженером з охорони праці (будівництво) не нижче 2 категорії на підтвердження надається кваліфікаційний сертифікат, виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и) із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату)» звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII, а саме статті 15 де йдеться про те, шо в компаніях, де у штатному розкладі налічується 50+ осіб, створення служби охорони праці є обов’язковим. На підприємствах зі штатом 20–49 працівників посаду інженера може займати співробітник за сумісництвом (шляхом призначення на неї працівника компанії учасника закупівлі або позаштатного інженера). Якщо штат учасника закупівлі налічує до 20 осіб, окрема посада інженера з охорони праці (ОП) не обов’язкова. Функції служби охорони праці може виконувати особисто директор. Відповідно вимога замовника закупівлі мати в штаті «інженера з охорони праці» суперечить принципам не дискримінації учасників закупівлі які закріплені у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та ст. 5 Закону, де прямо передбачено, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю та не можуть встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, також відповідно до ст. 22 Закону діє заборона на включення до тендерної документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо негайно внести зміни в тендерну документації та прибрати дискримінацію учасників закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, при цьому замовником застосовується один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства саме замовником визначається застосування кваліфікаційних критеріїв та способів підтвердження учасників процедури таким критеріям. Зважаючи, що предметом закупівлі є виконання робіт Замовником включено до тендерної документації вимогу щодо наявності в учасника ключового інженерно-технічного персоналу, в тому числі працівника, який є відповідальним за охорону праці при виконання робіт. Звертаємо увагу, що тендерна документація не містить вимог щодо наявності у штаті інженера з охорони праці. Учасники мають можливість залучити такого працівника як шляхом призначення на неї працівника компанії учасника закупівлі або позаштатного інженера, шляхом укладення цивільно-правового договору. Крім того, учасник має можливість залучити субпідрядну організацію, яка має відповідного працівника (як у штаті так і залученого). Виходячи з викладеного, тендерна документація не містить обмежень, які зазначені у вашому запиті та не містить дискримінаційних вимог.
Дата відповіді: 29.07.2024 13:46