-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт вимощення та водовідведення найпростішого укриття будівлі Родниківського ліцею імені Т.Г. Шевченка Паланської сільської ради за адресою: Черкаська область, Уманський район, село Родниківка, вулиця Київська, 44а»
Завершена
5 849 122.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 491.23 UAH
мін. крок: 1% або 58 491.23 UAH
Номер:
4fcf225bfb6b41caa7cd257a319d77c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
04.11.2024 12:37 - 26.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
01.11.2024 № 151
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 01.11.2024 № 151
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2024-07-25-001793-a 25.07.2024 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 11, 18 частини другої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей №1178 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанови №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2024-07-25-001771-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.08.2024 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.08.2024, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ", рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2024 № 4830-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей до 03.10.2024, протокольне рішення (протокол) від 04.10.2024, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 047.10.2024, договір підряду від 11.10.2024 № 14, додаткові угоди від 15.10.2024 №1, №2, пояснення замовника надані 12.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2024.
Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ та які викладені у рішенні АМКУ від 04.09.2024 № 4830-р/пк-пз, не здійснювався.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме:
- на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, відповідно до якого строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Замовник в пункті 2 Додатку №2 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації зазначив про погодження дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції;
- на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону №922 в пункті 21 Додатку №5 до тендерної документації зазначено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/ співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
При цьому, законодавством не передбачено надання інформації щодо залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
13.11.2024 17:22 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.11.2024 17:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення та враховуючи характер проступку, факту ненастання тяжких наслідків даного проступку та відсутність дисциплінарних стягнень, до уповноваженої особи застосувано Попередження щодо недопущення таких порушень в подальшому та зобов’язати уповноважену особу Сарніцьку Наталію Михайлівну пройти навчання, прослухати вебінари з питань публічних закупівель для уникнення допущення нею порушень в подальшому.
Дата публікації звіту:
19.11.2024 08:30
Запити/Пояснення
Номер:
19671c89de8746248af7c944586b10c5
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
07.11.2024 12:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-07-25-001793-a), проведеної ВІДДІЛОМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ae4110f16cc2496e812d954c0eb616c8
Назва:
Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі
Дата опублікування:
12.11.2024 11:22
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1) Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі: «Капітальний ремонт вимощення та водовідведення найпростішого укриття будівлі Родниківського ліцею імені Т.Г. Шевченка Паланської сільської ради за адресою: Черкаська область, Уманський район, село Родниківка, вулиця Київська, 44 а» (код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи ). Ідентифікаційний номер плану закупівлі в електронній системі закупівель: UA-P-2024-07-25-001771-a, очікувана вартість – 5 849 122,80 грн (з ПДВ). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі: Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (проекту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю (без використання електронної счистеми): Виготовлення проектної документації по об'єкту: Капітальний ремонт вимощення та водовідведення найпростішого укриття будівлі Родниківського ліцею імені Т.Г.Шевченка Паланської сільської ради за адресою: Черкаська область, Уманський район, село Родниківка, вулиця Київська, 44а (посилання на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-10-011398-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ВОЗНИЙ МИХАЙЛО ЮРІЙОВИЧ (3210019871), який розробив проектну документацію. Дана проектна документація пройшла у встановленому порядку експертизу та отримала позитивний експертний звіт (експертний звіт № 04-04/59-19.04.24 від 19 квітня 2024). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. Очікувана вартість предмету закупівлі: 5 849 122,80 грн (з ПДВ). Відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, очікувана вартість предмету закупівлі встановлена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який пройшов у встановленому порядку експертизу (зведена вартість об’єкту за вирахуванням Глав 10 (Утримання служби замовника та інжинірингові послуги) та 12 (Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд) та ризиків) ».
2) Посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів:
https://palanska-gromada.gov.ua/prozorro/
Номер:
86f13691511d4160856dfb2c735a0bc8
Назва:
Уточнення висновку моніторингу
Дата опублікування:
14.11.2024 10:29
Опис:
Для недопущення встановлених порушень у подальшому, просимо уточнити суть порушень, а саме:
- на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, відповідно до якого строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Замовник в пункті 2 Додатку №2 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації зазначив про погодження дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції;
Розкриття тендерних пропозицій згідно законодавства проводиться після завершення електронного аукціону, який в свою чергу призначається електронною системою закупівель після закінчення строку подання пропозицій, тобто строк дії тендерної пропозиції, вказаний в пункті 2 Додатку №2 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації, є не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, як передбачено законодавством.
- на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону №922 в пункті 21 Додатку №5 до тендерної документації зазначено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/ співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). При цьому, законодавством не передбачено надання інформації щодо залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» - Документ 922-VIII, чинний, Документ 3868-IX, чинний, поточна редакція — Прийняття від 17.07.2024 :
Стаття 22. Тендерна документація.
2. Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію:
18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;
Тобто вимога, вказана в пункті 21 Додатку №5 до тендерної документації, передбачена законодавством.