• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт вимощення та водовідведення найпростішого укриття будівлі Родниківського ліцею імені Т.Г. Шевченка Паланської сільської ради за адресою: Черкаська область, Уманський район, село Родниківка, вулиця Київська, 44а»

Завершена

5 849 122.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 58 491.23 UAH
Номер: 4fcf225bfb6b41caa7cd257a319d77c8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-04-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.11.2024 12:37 - 26.11.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 01.11.2024 № 151 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 24.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 01.11.2024 № 151 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2024-07-25-001793-a 25.07.2024 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 11, 18 частини другої статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей №1178 в частині включення до тендерної документації інформації не у відповідності до законодавства. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі – Постанови №710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАЛАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) ID: UA-P-2024-07-25-001771-a на 2024 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.08.2024 зі змінами (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.08.2024, тендерну пропозицію учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДОМ", рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2024 № 4830-р/пк-пз (далі – рішення АМКУ), вимогу про усунення невідповідностей до 03.10.2024, протокольне рішення (протокол) від 04.10.2024, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 047.10.2024, договір підряду від 11.10.2024 № 14, додаткові угоди від 15.10.2024 №1, №2, пояснення замовника надані 12.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 07.11.2024. Відповідно до частини дванадцятої статті 8 Закону №922 моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ та які викладені у рішенні АМКУ від 04.09.2024 № 4830-р/пк-пз, не здійснювався. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог законодавства у сфері закупівель, а саме: - на порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, відповідно до якого строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, Замовник в пункті 2 Додатку №2 «Форма «Тендерна пропозиція» до тендерної документації зазначив про погодження дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції; - на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону №922 в пункті 21 Додатку №5 до тендерної документації зазначено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції, зокрема, інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/ співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). При цьому, законодавством не передбачено надання інформації щодо залучення/незалучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 13.11.2024 17:22 - 28.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 13.11.2024 17:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення та враховуючи характер проступку, факту ненастання тяжких наслідків даного проступку та відсутність дисциплінарних стягнень, до уповноваженої особи застосувано Попередження щодо недопущення таких порушень в подальшому та зобов’язати уповноважену особу Сарніцьку Наталію Михайлівну пройти навчання, прослухати вебінари з питань публічних закупівель для уникнення допущення нею порушень в подальшому.
Дата публікації звіту: 19.11.2024 08:30

Запити/Пояснення