-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проектні роботи згідно об’єкту: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Зачепилівський ліцей» Зачепилівської селищної ради Красноградського району Харківської області за адресою: 64401, Харківська область, Красноградський район, смт. Зачепилівка, вул. Центральна, 36»
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяг робіт визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 260.00 UAH
Період уточнення:
23.07.2024 11:36 - 24.08.2024 00:00
Відповідь надана
щодо наявності дикримінаційної вимоги у визначенні поняття аналогічний договір
Номер:
bcc799f37b604504bd19c713bd40fdb8
Дата опублікування:
31.07.2024 22:01
Опис:
Шановний Замовнику!
На якій підставі у п.1.1 розділу 1 ТД поняття аналогічний договір в контексті даної закупівлі містить дискримінаційну вимогу в частині обмеження виду робіт тільки новим будівництвом, а саме - виконання проектних робіт згідно об’єкту нового будівництва споруди цивільного захисту. Це значно штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Згідно статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» термін будівництво – вживається у значенні нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва. Відповідно до статті 4 Закону України «Про архітектурну діяльність» для створення об'єкта архітектури виконується комплекс робіт, який включає, зокрема, будівництво (нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт) та знесення об'єкта архітектури, архітектурно-будівельний контроль, технічний та авторський нагляди під час здійснення будівництва або зміни (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування.
Враховуючи вищенаведене, для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно вищезазначеного обмеження, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом викладення визначення аналогічного договору у новій редакції:
«1.1. «Аналогічний договір» – господарський договір, що передбачає виконання проектних робіт згідно об’єкту нового будівництва/реконструкції/реставрації/капітального ремонту споруди цивільного захисту, з отриманням позитивного експертного звіту, та з урахуванням інших вимог, що передбачені цією тендерною документацією.»
Відповідь:
Згідно ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» (далі - ДБН) передбачено види будівництва та визначено зміст кожного з них, зокрема до видів будівництва згідно п. 3.2а належать в тому числі: нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт.
Згідно п. 3.7. ДБН капітальний ремонт – це сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, що передбачають:
- втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального
користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації;
дооснащення, заміну виробничого устатковання та технічного обладнання, що є стаціонарно змонтованим та призначеним для застосування протягом тривалого часу у будівлях та спорудах (за умови зміни навантажень на існуючі несучі та/або огороджувальні конструкції та/або схем їх прикладання);
благоустрій території, у тому числі щодо забезпечення доступності для маломобільних
груп населення.
Згідно п. 3.11. ДБН нове будівництво – це зведення будівель та споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення.
Згідно п. 3.21. ДБН 3.21 реконструкція – це перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (загальна площа, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко- економічного рівня, доступність для маломобільних груп населення.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
З урахуванням зазначеного, чинними будівельними нормами розмежовано види будівництва згідно видів та суті робіт, що виконуються на об’єкті будівництва. При цьому, предметом даної закупівлі є виконання проектних робіт саме щодо об’єкту нового будівництва, а саме зведення споруди цивільного захисту. Таким чином, при визначенні змісту вимоги щодо подання учасником документального підтвердження виконання аналогічного договору прийнято вид будівництва, що відповідає предмету закупівлі, та зміст поняття якого нормативно визначений чинними будівельними нормами.
Довідково повідомляємо, що вид робіт «реставрація» не може застосовуватись у порівнянні за аналогією з предметом даної закупівлі, оскільки стосується безпосередньо існуючих об’єктів культурної спадщини, зокрема згідно ст. 1 Закону України «Про охорону культурної спадщини» реставрація – це сукупність науково обґрунтованих заходів щодо укріплення (консервації) фізичного стану, розкриття найбільш характерних ознак, відновлення втрачених або пошкоджених елементів об'єктів культурної спадщини із забезпеченням збереження їхньої автентичності. При цьому споруда цивільного захисту, проектні роботи на будівництво якої є предметом цієї закупівлі, не належить до категорії об’єктів культурної спадщини.
Отже, довільно наведений Вами перелік видів робіт, що міг би бути включений до змісту тендерної документації для визначення змісту відповідного кваліфікаційного критерію, нівелює суть робіт та вид будівництва за результатами виконання проектних робіт, та не відповідає ознакам «аналогічного договору».
Таким чином, у замовника відсутні обґрунтовані підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді:
02.08.2024 13:47
Відповідь надана
Щодо наявності у ТД дискримінаційних вимог
Номер:
5033a406e55d48748ae4a89cbc4953aa
Дата опублікування:
30.07.2024 16:31
Опис:
Шановний замовнику!
Поясніть будь ласка, чому Замовник застосовує у тендерній документації обмеження щодо строку укладення аналогічного договору листопадом 2023 року згідно вимоги п. 2.2 розділу 1 Додатку 3 до ТД: «аналогічний договір має бути укладений не раніше листопада 2023 року відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» діючих з 01.11.2023р.»
Якщо для Вас важливо, саме те, щоб проект згідно аналогічного договору було виконано і пройдено експертизу відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», то не має значення коли було укладено договір, головне щоб у позитивному експертному звіті було посилання на діючий ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту».
З цього питання вже існує практика АМКУ, де дане положення визнано дискримінаційним.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-06-27-001874-a.
Також, не зрозуміло чому до п. 2.2 розділу 1 Додатку 3 до ТД внесена дискримінаційна вимога, а саме – «Загальна сума (вартість) аналогічного має складати не менше 40% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі».
Для запобігання затягування терміну проведення процедури закупівлі через вимушеність подання скарги до АМКУ стосовно вищезазначених обмежень, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом виключення положення «Загальна сума (вартість) аналогічного має складати не менше 40% від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі, а так само аналогічний договір має бути укладений не раніше листопада 2023 року відповідно до ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту» діючих з 01.11.2023р.»
Відповідь:
Щодо Вашого звернення повідомляємо, що до тендерної документації рішенням від 31.07.2024р. внесено зміни до п. 2.2. додатку 3 до тендерної документації
Дата відповіді:
31.07.2024 17:16
Відповідь надана
зміни до ДБН
Номер:
dc05a44bd14341fc8b66e7388e01f912
Дата опублікування:
23.07.2024 12:24
Опис:
В тексті завдання на проєктування та договору міститься посилання на ДБН що мають зміни, зокрема:
ДБН А.2.2-3-2014 зі змінами 1,2.
ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення. Із Зміною № 1.
ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту. Зі Зміною № 1
ДБН A.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» зі зміною 1,2.
Зазначення ДБН без актуальних змін не допустимо.
Просимо ввести відповідні зміни.
Відповідь:
Щодо Вашого питання просимо врахувати, що зазначення найменування нормативно-правового акту завідома передбачає застосування його поточної редакції з усіма наявними змінами. Якщо звернутись до тексту будь-якого нормативно-правового акту, вбачається відсутність нормативних посилань в його тексті на найменування іншого нормативно-правового акту із зазначенням виразів "в поточній редакцій". "в редакції зі змінами від ....", тощо. Таким чином, замовник не зобов'язаний вказувати подібні вирази при зазначенні назв нормативно-правових актів, що стосуються закупівлі. Відповідно з даного питання у замовника відсутні обгрунтовані підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
25.07.2024 15:18
Відповідь надана
Дані для ІТЗ ЦЗ
Номер:
98bff47a503241bfa5f93950266af021
Дата опублікування:
23.07.2024 12:19
Опис:
Просимо повідомити, чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді наприклад листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2?
Згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018. Просимо виконати вимогу вказаного ДСТУ.
Відповідь:
З даного питання повідомляємо, що станом на дату надання цієї відповіді замовником вживаються заходи щодо отримання вказаних Вами вихідних даних, що у будь-якому випадку буде виконано щонайменше до моменту укладення договору на виконання проектних робіт. Також згідно п. 24 додатку 2 до тндерної документації вимоги щодо розроблення розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту (цивільної оборони) визначаються відповідно до діючих будівельних норм
Дата відповіді:
26.07.2024 15:19
Відповідь надана
містобуди
Номер:
459751d55d44493c8f7c7b0da5216f79
Дата опублікування:
23.07.2024 12:18
Опис:
Просимо повідомити, чи наявні у замовника містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки згідно вимог ст.29 ЗУ Про регулювання містобудівної діяльності, як підстава для проєктування, та необхідні вихідні дані, що надаються замовником до початку проєктування, і мають бути зареєстровані на порталі ЄДЕССБ і повинні мати унікальний код. Без містобудівних умов ви не маєте право починати проєктування !!!
Відповідь:
З даного питання повідомляємо, що станом на дату надання цієї відповіді замовником вживаються заходи у порядку ст. 29 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" в частині отримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, що у будь-якому випадку буде виконано щонайменше до моменту укладення договору на виконання проектних робіт.
Дата відповіді:
25.07.2024 16:33