• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Проектні роботи згідно об’єкту: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту комунального закладу «Зачепилівський ліцей» Зачепилівської селищної ради Красноградського району Харківської області за адресою: 64401, Харківська область, Красноградський район, смт. Зачепилівка, вул. Центральна, 36»

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяг робіт визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 260.00 UAH
Номер: d33965f267f54556ae263a835672e21d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-08-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 08.11.2024 15:05 - 30.11.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.11.2024 № 35-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.11.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 08.11.2024 №35-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-23-003736-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД», ТОВ «ПГС-ПРОЕКТ» та ПП ПАЛЛАДА; розгляду тендерної пропозиції переможця ПП «УСП «МЕГАПОЛІС», своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26.11.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 09.07.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Зачепилівської селищної ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 23.07.2024 б/№; тендерну документацію зі змінами, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 20.08.2024 б/№; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛІДСТАР ТРЕЙД» від 03.09.2024 №1; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПГС-ПРОЕКТ» від 05.09.2024 №2; вимогу Замовника про усунення невідповідностей учасником ПП ПАЛЛАДА; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП ПАЛЛАДА від 09.09.2024 б/№; пропозицію учасника ПП «УСП «МЕГАПОЛІС»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ПП «УСП «МЕГАПОЛІС» від 12.09.2024 б/№; повідомлення про намір укласти договір від 12.09.2024; договір про закупівлю від 20.09.2024 №213 ціною 1 733 900,00 гривень; відповіді Замовника на запит від 14.11.2024 та від 20.11.2024; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://zachepylivska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli/ Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 26.11.2024 18:29 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2024 18:29

Запити/Пояснення