• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Послуги з організації гарячого харчування (харчування учнів 1-4 класів, дітей з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт та інших) ДК 55321000-6 (Аутсорсинг)»

Завершена

5 597 600.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 988.00 UAH
Період уточнення: 22.07.2024 16:15 - 15.08.2024 00:00
Відповідь надана

щодо розглянутих звернень

Номер: 299d3815c5e74a34b7ae7a50fa4f0292
Дата опублікування: 26.07.2024 12:50
Опис: Шановний Замовнику, просимо сьогодні до 15 год внести зміни до ТД, так як після 15 год буде подана скарга до АМКУ (і на положення, які ви вказали, що зміни будуть внесенні), адже потенційний учасник не знає їх змісту та добросовісності Замовника в частині внесення змін таким чином аби виключити дискримінацію,а сьогодні останній день для оскарження. При цьому повідомляємо, що у разі адекватного внесення змін (по питаннях, на які надана така відповідь Замовником) та усунення дискримінації, про що писалося у зверненні, скарга до АМКУ подаватися не буде.
Відповідь: Шановний учаснику! Інформуємо Вас про те, що Замовником вже додано зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 26.07.2024 13:20
Відповідь надана

ЩОДО ЕКОЛОГІЇ

Номер: 976e1714cc714511a5fdd702d3c293ef
Дата опублікування: 23.07.2024 16:51
Опис: Відповідно до умов ТД: Учасник під час надання послуг (виконання договору) повинен передбачити заходи із захисту довкілля. На підтвердження цього Учасник надає довідку в довільній формі в своїй тендерній пропозиції та діючий сертифікат, виданий органом сертифікації, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему екологічного управління у відповідності до ДСТУ ІSO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» стосовно надання послуг громадського харчування, послуг їдалень та послуг з постачання продуктів харчування та готової їжі. В потенційного учасника є сертифікат на "послуги з постачання продуктів та справ, виробнитво готової їжі та страв", що є тотожним визначеним Замовником видам та є достатнім для підтвердження впровадження важливих заходів довкілля для виконання договору по даній закупівлі. Просимо внести зміни до ТД до 25.07.24 року, так як в інікшому випадку - умови ТД будуть оскарженні до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до частини п’ятої статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Замовник вважає обгрунтованою вимогу, що стосується надання діючого сертифікату, виданого органом сертифікації, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему екологічного управління у відповідності до ДСТУ ІSO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» стосовно надання послуг громадського харчування, послуг їдалень та послуг з постачання продуктів харчування та готової їжі.
Дата відповіді: 26.07.2024 10:02
Відповідь надана

ЩОДО КУРСУ ТЕХНОЛОГА

Номер: a5cc86693e564c159292ed5713bcd2e7
Дата опублікування: 23.07.2024 16:47
Опис: Відповідно до вимог ТД передбачено подання: "сертифікат, що підтверджує проходження технологом Учасника курсу на тему «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР». Просимо деталізувати, якщо технолог учасника раніше не проваджував відповідні процедури у ХАРЧОБЛОКАХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ, який документ потрібно подати? Таким чином, Замовник обмежує участь в закупівлі. Вимагаємо аналогічно внести зміни в ТД, видаливши дану умову
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Виходячи з норм Закону та Особливостей, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. З огляду на викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством (аналогічними є роз’яснення Мінекономрозвитку на запит 160/2024). З метою забезпечення безперервного отримання знань та підвищення рівня кваліфікації осіб, відповідальних за організацію харчування дітей в закладах освіти, Мінагрополітики за підтримки Держпродспоживслужби проєкту EU4SaferFood розробило навчальний онлайн-курс, який допоможе слухачам опанувати практичні аспекти впровадження вимог харчового законодавства у харчоблоках закладів освіти. Курси є у постійному доступі для всіх бажаючих. Зареєструватися на них можна за посиланням: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+HACCP_BASE101+2023_T2 Курси є доступним постійно безкоштовними та зареєструватися на них може будь який бажаючий. З огляду на сказане, замовник вважає обґрунтованою встановлену вимогу, що стосується надання сертифікату, що підтверджує проходження технологом Учасника курсу на тему «Впровадження у харчоблоках закладів освіти процедур, заснованих на принципах НАССР». Переконані, що підтвердження відповідності у встановлений спосіб, дозволить забезпечити безперервне отримання знань та підвищення рівня кваліфікації осіб, відповідальних за організацію харчування дітей в закладах освіти, з урахуванням розроблених Мінагрополітики та Держпродспоживслужби рекомендацій.
Дата відповіді: 26.07.2024 09:59
Відповідь надана

ЩОДО СТУРУКТУРНОГО ПІДРОЗДІЛУ

Номер: c323c3140eb44dec9bcce7166ffa7731
Дата опублікування: 23.07.2024 16:37
Опис: Відповідно до вимог ТД: Учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати копію укладеного договору про мікробіологічний контроль санітарного стану об’єкту та продуктів харчування з територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України. Так як Замовник розуміється на структрі МОЗ, просимо надати інформацію або посилання на перелік територіальних структурних підрозділів лабораторного центру МОЗ України. Відразу зауважуємо, що у разі надання замовником формальної відповіді, буде ініційовано звернення до ДАСУ та притягнення УО до відповідальності за ч.1 ст.164-14 КУПАП: несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Виходячи з норм Закону та Особливостей, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. З метою додержання мікробіологічних критеріїв безпечності харчових продуктів надавачами послуг що закуповуються, положеннями пункту 27 додатку 2 тендерної документації, замовником встановлена вимога надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії укладеного договору про мікробіологічний контроль санітарного стану об’єкту та продуктів харчування з територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України. В будь якому випадку, перелік територіальних структурних підрозділів лабораторного центру МОЗ України є публічно доступним за посиланням: https://moz.gov.ua/uk/kontakti-departamentiv-moz В будь якому випадку, перелік утворених територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ви можете ознайомитися, для прикладу, за посиланням - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1092-2015-%D0%BF#Text
Дата відповіді: 26.07.2024 11:22
Відповідь надана

ЩОДО ІНШОГО АКТУ ВИДАНОГО 2024 РОКУ

Номер: c84b309e87ae4fdd9536c1861b975bc0
Дата опублікування: 23.07.2024 16:35
Опис: Відповідно до вимог ТД вимагається: Оригінал Акту на ім’я Учасника, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів (згідно Наказу Міністерства економіки України № 1503 від 08 серпня 2023 року) в 2024 році. Даний наказ набрав чинності лише 08.08.23 року,до цього діяла форма наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2019 року №446, який не скасовував акти, які видані по відповідній формі. Таким чином, участь в закупівлі можуть взяти лише учасники, які мають даний акт, виданий у 2024 році, що є дискримінаційним. Аналогічно, практика органу оскарження щодо цього питання - стабільна. З огляду на це просимо внести зміни до ТД до 25.07.24 року, так як в інікшому випадку - умови ТД будуть оскарженні до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учасник! Інформуємо Вас, шо найближчим часом до умов тендерної документації в цій частині буде додано зміни.
Дата відповіді: 26.07.2024 09:56
Відповідь надана

ЩОДО АКТУ 2024 РОКУ

Номер: b32aa62b4d8b45fa9ddbb4f0019b57c0
Дата опублікування: 23.07.2024 16:32
Опис: Відповідно до вимог ТД встановлено подання: Оригінал Акту на ім’я Учасника, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 446 від 08 серпня 2019 року) в 2024 році. Вимога про 2024 рік є незаконною та обмежую можливіть участі потенційного учасника при наявності акту виданого раніше. Позиція органу оскарження з цього приводу стійка тому просимо внести зміни до ТД до 25.07.24 року, так як в інікшому випадку - умови ТД будуть оскарженні до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учасник! Інформуємо Вас, шо найближчим часом до умов тендерної документації в цій частині буде додано зміни.
Дата відповіді: 26.07.2024 09:56
Відповідь надана

ЩОДО МЕНЮ

Номер: 60f973f9ee1e423a986a103644dc2530
Дата опублікування: 23.07.2024 16:28
Опис: Відповідно до вимог ТД: Учасник повинен надати Примірне чотиритижневе сезонне меню харчування дітей із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, назви замовника (Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради) включаючи найменування страв приведених у додатку 5 тендерної документації, яке повинно відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» (приклад примірного меню наведено в додатку 5 до тендерної документації) та нормам Постанови КМУ від 28.07.2021 р. № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», ТАКОЖ Учасник надає примірне чотиритижневе меню погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби в 2024 році, збалансоване по білках, жирах, вуглеводах та енергетичній цінності (калорійності), відповідно до норм харчування, рекомендоване МОЗ України на осінньо-зимовий період 2024 року. Просимо деталізувати, це повинно бути два меню? чи учасник повинен надати меню із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, найменуванням Замовника по додатку 5 до ТД, яке повинно бути погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби в 2024 році? до чого тоді "рекомендоване МОЗ України"?? Відразу зауважуємо, що у разі надання замовником відповіді: "читайте умови ТД, т.д", буде ініційовано звернення до ДАСУ та притягнення УО до відповідальності за ч.1 ст.164-14 КУПАП: несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації. Крім цього, звертаємо увагу, що вимога про затвердження меню в 2024 році та про найменування Замовника у меню є незаконною та дискримінаційною з оглдяу на норми Постанови №305. З огляду на це просимо внести зміни до ТД до 25.07.24 року, так як в інікшому випадку - умови ТД будуть оскарженні до АМКУ.
Відповідь: Шановний Учасник! Інформуємо Вас, шо найближчим часом до умов тендерної документації в цій частині буде додано зміни.
Дата відповіді: 26.07.2024 09:55
Відповідь надана

ЩОДО КУРСУ

Номер: f2153cf7047f460382db750339f7501b
Дата опублікування: 23.07.2024 16:18
Опис: Відповідно до вимог ТД встановлено: Учасником надаються сертифікати, що підтверджують проходження кухарями та кухонними працівниками, що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації в таблиці 1, курсу щодо організації вимог харчування у закладах освіти. Просимо деталізувати яким нормативним документом передбачено проходження відповідних курсів?
Відповідь: Шановний Учасник! Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Виходячи з норм Закону та Особливостей, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до частини другої статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. З огляду на викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством (аналогічними є розяснення Мінекономрозвитку на запит 160/2024). З метою забезпечення безперервного отримання знань та підвищення рівня кваліфікації осіб, відповідальних за організацію харчування дітей в закладах освіти, Мінагрополітики за підтримки Держпродспоживслужби проєкту EU4SaferFood розробило навчальний онлайн-курс, який допоможе слухачам опанувати практичні аспекти впровадження вимог харчового законодавства у харчоблоках закладів освіти. Курси є у постійному доступі для всіх бажаючих. Зареєструватися на них можна за посиланням: https://prometheus.org.ua/course/course-v1:Prometheus+HACCP_BASE101+2023_T2. Курси є доступними, безкоштовними та зареєструватися на них може будь який бажаючий. З огляду на сказане, замовник вважає обґрунтованою встановлену вимогу, що стосується надання сертифікатів, що підтверджують проходження кухарями та кухонними працівниками, що вказані в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації в таблиці 1, курсу щодо організації вимог харчування у закладах освіт. Переконані, що підтвердження відповідності у встановлений спосіб, дозволить забезпечити безперервне отримання знань та підвищення рівня кваліфікації осіб, відповідальних за організацію харчування дітей в закладах освіти, з урахуванням розроблених Мінагрополітики та Держпродспоживслужби рекомендацій.
Дата відповіді: 26.07.2024 09:55
Відповідь надана

ЩОДО ПРАЦІВНИКІВ

Номер: c096ffa1767b42b8b4d1ff7a27bee27b
Дата опублікування: 23.07.2024 16:15
Опис: Відповідно до вимог ТД: Копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду; наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання договору про закупівлю ТА копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу. Деталізуємо Замовнику, що повідомлення в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу при цивільно-правовій угоді не здійснюється. Просимо внеси зміни до ТД шляхом викладення умови тд в наступній редакції: "Копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду; наказів про сумісництво (за наявності) або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання договору про закупівлю ТА копії повідомлень в Державну податкову службу про прийняття вказаних працівників на роботу (у разі оформлення трудових відносин).
Відповідь: Шановний Учасник! Інформуємо Вас, шо найближчим часом до умов тендерної документації в цій частині буде додано зміни.
Дата відповіді: 26.07.2024 09:54