-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Завершена
75 519 979.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 377 599.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 377 599.90 UAH
Період уточнення:
10.07.2024 12:11 - 17.07.2024 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
baf489bda0234a18ae35b38f7ef78d7f
Дата опублікування:
16.07.2024 11:58
Опис:
Добрий день. У додатку 2 до тендерної документації Вами у ВІДОМОСТІ ОБСЯГІВ РОБІТ (BOQ) у розділі КЛАС R: ДОРОГИ І ДОРОЖНІ ОДЯГИ класифікатор R900.4 не вказано вид робіт, а зазначено лише кількість. Просимо внести зміни до документації та вказати вид робіт або до яких робіт застосувати вищезазначений класифікатор?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Уповноваженою особою Замовника згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації від 12 липня 2024 року, було оприлюднено зміни до тендерної документації, а саме Додаток № 2 до тендерної документації викладено у новій редакції, де і було внесено запитувану Вами інформацію.
Дата відповіді:
19.07.2024 15:36
Відповідь надана
Невідображення внесених змін у тендерну документацію
Номер:
742fc159411b4a5dbd34c19fdea873ce
Дата опублікування:
16.07.2024 10:35
Опис:
Доброго дня! Шановний замовнику в порушення статті 10 та 24 Закону України "Про публічні закупівлі" при внесенні змін в тендерну документацію від 12 липня Замовник завідомо вводить в оману учасників процедури закупівлі.
В Додаток 2 до тендерної докуменації було внесено такий абзац "Учасник, у складі Тендерної пропозиції, надає Договірну ціну розраховану відповідно до вимог Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування."
При цьому в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації від 12 липня цю зміну було не відображено.
Це порушує права учасників щодо своєчасного і достатнього інформування стосовно змісту тендерної документації .
Просимо дотримуватися чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178, установлюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно п. 54 Особливостей замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Уповноваженою особою Замовника було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації від 12 липня 2024 року, де додатком до даного протоколу є «Перелік змін». У вищезазначеному переліку визначено, що «Додаток № 2 до тендерної документації викласти у новій редакції».
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація (зміни до тендерної документації) оприлюднено згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
19.07.2024 15:31
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
b5599390f4d84a96952ec91ed50e4331
Дата опублікування:
12.07.2024 16:13
Опис:
Шановний Замовнику!
Прошу Вас прибрати дискримінаційну вимогу, яка викладено у Додатку 1 до тендерної документації, а саме п. 3.1. щодо підтвердження наявності досвіду "очищення доріг снігоочисником плужним на базі машини дорожноьої комбінованої (автомобіля) від снігу", та викласти її в наступній редакції: "очищення доріг від снігу". Дана вимога порушує вимоги ст. 5 та ст. 22 Закуну України "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати підтвердження досвіду від учасника в частині виконання таких же самих робіт. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд. Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні. Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією.
Тендерна документація розроблялася нами, як замовником, з дотриманням вимог Закону, зокрема статті 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Таким чином, Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, і ця позиція закріплення практикою розгляду скарг колегії АМКУ. Тож, «аналогічні» договори не означає «повністю тотожні» у зв`язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання робіт. Замовником визначається, що виконання всього комплексу робіт за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні не лише ключових видів робіт та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі та процедурою закупівлі. Звертаємо увагу, що документацією встановлено наявність договорів на виконання саме аналогічних робіт, які відповідають предмету закупівлі. Замовник зазначає, що уповноважений орган (Мінекономіки) неодноразово у своїх узагальнених відповідях та консультаціях з питань закупівель наголошував, що перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону. Враховуючи зазначене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
15.07.2024 17:25
Відповідь надана
Субпідряд
Номер:
8bb7ed09eff14ed79b202df68e6f37e8
Дата опублікування:
12.07.2024 15:48
Опис:
Шановний ЗАМОВНИК!
Не зрозуміло чому не було відповіді на перше запитання щодо обмеження у 50 відсотків при залученні співвиконавця/субпідрядника?
У разі інгорування відповіді будемо вимушені звертатится до ДАСУ.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовником було надано відповідь у визначені законодавством строки.
Дата відповіді:
15.07.2024 17:19
Відповідь надана
Субпідряд
Номер:
1d587f5d5d4b49a591e499e98a397ea0
Дата опублікування:
12.07.2024 15:42
Опис:
Прошу Замовника внести зміни щодо встановлення обмеження при залученні субпідрядника/ків в обсязі не більше 50 % від суми договору.
Слід зазначити, що п 7 ст 17 Законом "Про публічні закупівлі" не передбачено обмежень до субєктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджені Постановою від 12.10.2022р. № 1178 та Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може вимагати від Учасників підтвердження залучення субпідрядника(субпідрядників)/співвиконавця(співвиконавців) в будь якому обсязі. А отже, Замовник встановлює даний критерії на свій розсуд. Вимоги щодо підтвердження учасника даного критерію не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного надання послуг.
Нами як Замовником встановивши дану вимогу не малося на меті обмеження конкуренції чи встановлення дискримінаційних вимог. Це зроблено лише з метою гарантії належного та якісного рівня надання послуг.
Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні. Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
15.07.2024 17:18
Відповідь надана
субпідряд
Номер:
5d3ccbd36bf44f68b1186f1f5fc1fc9d
Дата опублікування:
12.07.2024 11:44
Опис:
Прошу Замовника внести зміни щодо встановлення обмеження при залученні субпідрядника/ків в обсязі не більше 50 % від суми договору.
Слід зазначити, що п 7 ст 17 Законом "Про публічні закупівлі" не передбачено обмежень до субєктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Чому Замовник в тендерній документації використовує термін субпідрядник? Прошу пояснити цей термін.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовником було розглянуто Ваше звернення стосовно конкретизації інформації та прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації, з метою деталізації вимог Тендерної документації.
Дата відповіді:
12.07.2024 15:22