-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Завершена
75 519 979.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 377 599.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 377 599.90 UAH
Номер:
16afdcec890b4b3aaa66883648e21071
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:24 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2024-07-10-004045-a 10.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Закону встановлено порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОВ «БМБУД» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника з найменшою ціновою пропозицією.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умовам договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.07.2024 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШЛЯХОВИК-Т»,Дочірнього підприємства «Кіровоградський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», приватного акціонерного товариства «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» (ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД»), протокольне рішення уповноваженої особи від 29.07.2024, від 02.08.2024, 14.08.2024, 20.08.2024, 28.10.2024, вимога про усунення невідповідностей до 10.08.2024, протокольне рішення уповноваженої особи про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 09.08.2024, повідомлення про намір укласти договір від 20.08.2024, договір від 30.08.2024 № 5 на суму 67 968 799,44 грн з ПДВ, додаткова угода від 28.10.2024 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 18.10.2024, 25.10.2024, 31.10.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
1. За результатами моніторингу встановлено, що згідно Розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зокрема визначено, що «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення замовником вимог про надання такої інформації), наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що вимагаються замовником у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, в тому числі інформацію щодо відсутності підстав, установлених у п. 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації».
Згідно Таблиці 3 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника, зокрема, передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Однак, пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Так, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
При цьому, абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей в редакції, що діяла на момент проведення процедури закупівлі (09.07.2024) передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Тобто, абзац чотирнадцятий з пункту 47 Особливостей виключено.
Таким чином, Замовником на порушення абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону включено інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством.
Враховуючи викладене, тендерна документація складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України
№ 782 від 05.07.2024 та не відповідає нормам встановленим пунктом 44 та пунктом 47 Особливостей, в результаті чого порушено абзац 1 частини третьої статті 22 Закону та пункт 28 Особливостей.
2. За результатом моніторингу встановлено, що згідно п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації визначено мінімальний обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання необхідного для виконання робіт, в т.ч. п.13 «Машина поливально-мийна».
Пунктом 1.1.2 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження наявності техніки надаються підтверджуючі документи:
«…у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути належно оформлені, та укладені на строк, не менший ніж строк виконання робіт по предмету закупівлі…».
Учасник ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» у складі тендерної пропозиції надав інформацію від 16.07.2024 № 599 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) необхідної для виконання робіт згідно Технічної специфікації по кожному виду робіт/послуг, де в п. 13 зазначена «Машина поливально-мийна»; тип/марка/модель, рік випуску «СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ-С/МАЗ/5340С2 2017 року випуску»; документ підтверджуючий приналежність «Договір оренди транспортних засобів № 3108-06 від 31 серпня 2020 року з ТОВ «ВВВ МОНТАЖ».
На підтвердження надано Договір оренди транспортних засобів від 31.08.2020 № 3108-06, в якому зазначено, що орендодавець зобов’язується передати Орендареві в строкове платне користування транспортний засіб (автодорожню техніку): МАЗ 5340С2, реєстраційний номер АА 8806 КС. Однак, в Договорі оренди від 31.08.2020 № 3108-06 не вказано, що це «Машина поливально-мийна».
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 28.10.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання посилання на назву файлу, поданого учасником ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», в якому документально підтверджено відомості, зазначені в п. 13 Інформації від 16.07.2024 № 599 про наявність техніки необхідної для виконання робіт, а саме «Машини поливально-мийної» (згідно договору оренди транспортних засобів від 31.08.2020 № 3108-06).
Замовник надав пояснення 31.10.2024, де зазначив, що посилання на назву файлу, поданого учасником ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», в якому документально підтверджено відомості, зазначені в п. 13 Інформації від 16.07.2024 № 599 про наявність техніки необхідної для виконання робіт, а саме «Машини поливально-мийної» (згідно договору оренди транспортних засобів від 31.08.2020 № 3108-06) – файл 1.1.2.6 Договір оренди №3108-06 від 31.08.2020 р.pdf).
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/ або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, а саме: для підтвердження наявності необхідної техніки та обладнання необхідного для виконання робіт, а саме «Машини поливально-мийної».
3. За результатом моніторингу встановлено, що згідно протокольного рішення уповноваженої особи від 29.07.2024 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БМБУД» на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі, тому що у складі тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД» надав Договірну ціну (файл «22. Розрахунки.pdf.»), яка складена не у відповідності до вимог тендерної документації, а саме:
- в формі Договірної ціни відсутній рядок (інформація) із зазначенням Субпідрядника, чим порушено вимогу про те, що договірна ціна формується згідно Додатку 29 до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (далі – Методика), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753.
- в формі Договірної ціни наявна колонка «Кодовий номер», проте згідно Додатку 29 до Методики така колонка не передбачена, чим порушено вимогу про те, що договірна ціна формується згідно Додатку 29 до Методики.
- в формі Договірної ціни як в розділі 1. Дорожні роботи та послуги, так і в розділі 2. Обладнання відсутній рядок (інформація) щодо Податків, зборів, обов’язкових платежів, встановлених чинним законодавством і не врахованих складовими вартості (крім ПДВ), чим порушено вимогу про те, що договірна ціна формується згідно Додатку 29 до Методики.
Разом з тим під час здійснення моніторингу виявлено, що учасник ТОВ «БМБУД» надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 15.07.2024 № 4 про те, що для надання послуг не буде залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) в обсязі більше 50% від вартості договору про закупівлю.
У Додатку 29 до Методики «Форма договірної ціни за укрупненим показниками вартості» вказано, що під кодовим номером слід розуміти кодовий номер дорожніх робіт чи послуг згідно з класифікацією дорожніх робіт і послуг або відповідною міжнародною системою вимірювання дорожніх робіт та послуг.
Згідно Додатку 29 до Методики «Форма договірної ціни за укрупненим показниками вартості» вказано, що Розділ 1. Дорожні роботи та послуги та Розділом 2. Обладнання містить в т.ч. такі статті витрат:
податок на додану вартість;
податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості (крім ПДВ).
Учасник ТОВ «БМБУД» надав у складі тендерної пропозиції Договірну ціну, де в Розділі 1. Дорожні роботи та послуги включив лише податок на додану вартість, отже інші податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості (крім ПДВ)» не включені в розрахунок договірної ціни.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Водночас, на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ТОВ «БМБУД» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/ або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу Держаудитслужба 22.10.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з запитом, щодо надання пояснення як вплинули вказані невідповідності на технічні і якісні характеристики предмету закупівлі?
Замовник надав пояснення 25.10.2024, де зазначив, що такі невідповідності свідчать про те, що учасник або недооцінює, або ігнорує важливі аспекти виконання договірних зобов'язань. Нехтування базовими вимогами тендерної документації може вказувати на безвідповідальне ставлення до фактичного виконання робіт, що може призвести до неналежного надання послуг або їх неповного виконання.
Отже, Замовник порушив пункт 43 Особливостей не розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «БМБУД» в електронній системі закупівель.
Таким чином через не розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, учасник ТОВ «БМБУД» не мав змоги їх усунути, що призвело до безпідставного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БМБУД» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 7 статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
Слід зазначити, що пропозиція ТОВ «ТОВ «БМБУД»» на 9 820 072,84 грн менша за пропозицію ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», що створює ризик надмірно сплачених / неефективного використання бюджетних коштів.
Період усунення порушень:
04.11.2024 16:57 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 16:57
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ознайомившись з висновком про наявність або відсутність порушень законодавства за результатами моніторингу, повідомляємо, що висновок оскаржено до суду.
Дата публікації:
15.11.2024 15:06
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
9a018ec9c734485a9fd57b2b36d44ef2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 12:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-10-004045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Інформації та відповідних документів (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5be9d0424cac472aabb761ae7ee67a43
Назва:
Інформація на запит
Дата опублікування:
18.10.2024 15:46
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі послуг із експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-10-004045-a) повідомляємо наступне.
Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено відповідно до чинної нормативно-правової бази в галузі ціноутворення, а саме «Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування», затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 № 273, та «Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753, на основі дефектного акту, який складено на підставі врахування досвіду утримання минулих років, існуючого стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненського району Рівненської області згідно з переліком автодоріг в межах району(зведений кошторисний розрахунок та дефектний акт додається). Відтак очікувану вартість предмету закупівлі визначено у спосіб визначений законодавством.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua.
Номер:
bbdce3af23aa4c7bac6924245bae924c
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
18.10.2024 15:49
Опис:
додатково
Номер:
6de33b376c07440bbf5bc6d2d099f349
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2024 13:33
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-10-004045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації визначено мінімальний обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання за предметом закупівлі, зокрема «Машина поливально-мийна».
Надайте посилання на назву файлу, поданого учасником ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», в якому документально підтверджено відомості, зазначені в п. 13 Інформації від 16.07.2024 № 599 про наявність техніки необхідної для виконання робіт, а саме «Машини поливально-мийної» (згідно договору оренди транспортних засобів від 31.08.2020 № 3108-06).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7f5a658df4a548f6a4df2483dac765cc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-10-004045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно із протокольним рішенням від 29.07.2024 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БМБУД» з наступних підстав:
- «В формі Договірної ціни відсутній рядок (інформація) із зазначенням Субпідрядника, чим порушено вимогу про те, що договірна ціна формується згідно Додатку 29 до Методики».
- «В формі Договірної ціни наявна колонка «Кодовий номер»,…».
- «В формі Договірної ціни як в розділі 1. Дорожні роботи та послуги, так і в розділі 2. Обладнання відсутній рядок (інформація) щодо Податків, зборів, обов’язкових платежів, встановлених чинним законодавством і не врахованих складовими вартості (крім ПДВ),…».
Чи врахували Ви під час розгляду тендерної пропозиції, що учасник ТОВ «БМБУД» надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від 15.07.2024 № 4 про те, що для надання послуг не буде залучати субпідрядника (субпідрядників)/співвиконавця (співвиконавців) в обсязі більше 50% від вартості договору про закупівлю.
Додаток 29 до Методики містить інформацію про те, що під кодовим номером слід розуміти кодовий номер дорожніх робіт чи послуг згідно з класифікацією дорожніх робіт і послуг або відповідною міжнародною системою вимірювання дорожніх робіт та послуг.
Таким чином просимо пояснити, як вплинули вказані невідповідності на технічні і якісні характеристики предмету закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d605a016bd604846916a832e636c8c03
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.10.2024 15:46
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі послуг із експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-10-004045-a) повідомляємо наступне.
Договірна ціна повинна формуватися відповідно до наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753. Недотримання встановленої форми та структури договірної ціни не відповідає вимогам тендерної документації. Помилки, допущені при складанні пропозицій, вказують на недбалість у їх підготовці, що може свідчити про можливі проблеми під час виконання договору.
Щодо субпідряду:
Замовник ознайомлений з довідкою ТОВ «БМБУД» про те, що субпідрядник не буде залучений на понад 50% від вартості договору (довідка вих. №4 від 15.07.2024 р.) та додатковою довідкою про незалучення субпідрядника (довідка вих. №4/1 від 15.07.2024 р.). Однак ці документи не змінюють вимогу щодо заповнення форми договірної ціни.
Відповідно до тендерної документації, договірна ціна повинна бути сформована згідно з вимогами додатка 29 до Методики. Відсутність цього рядка у формі договірної ціни є порушенням правил її формування та загальних вимог до складання документів.
Відсутність рядка з вказанням податків та зборів у складі договірної ціни:
Не включення обов'язкових платежів, встановлених законодавством (окрім ПДВ), є серйозним недоліком. Відсутність рядка з вказанням податків може призвести до недооцінки реальних витрат на виконання послуг та створити проблеми з податковими зобов'язаннями, що в кінцевому результаті негативно позначиться на виконанні договору.
Вплив невідповідностей на технічні та якісні характеристики:
Такі невідповідності свідчать про те, що учасник або недооцінює, або ігнорує важливі аспекти виконання договірних зобов'язань. Нехтування базовими вимогами тендерної документації може вказувати на безвідповідальне ставлення до фактичного виконання робіт, що може призвести до неналежного надання послуг або їх неповного виконання.
Відповідно до законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, тендерна пропозиція може бути відхилена через невідповідність умовам тендерної документації. У цьому випадку недостовірне зазначення інформації у договірній ціні ТОВ «БМБУД» та інші порушення, зазначені в протоколі, ставлять під загрозу якісне виконання договору, що може негативно вплинути на кінцевий результат робіт. Відхилення пропозиції є обґрунтованим рішенням, яке відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей.
Номер:
28ac402259234bdcb98b0733a6418444
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.10.2024 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-10-004045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Надайте посилання на назву файлу, поданого учасником ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1», в якому документально підтверджено відомості, зазначені в п. 13 Інформації від 16.07.2024 № 599 про наявність техніки необхідної для виконання робіт, а саме «Машини поливально-мийної» (згідно договору оренди транспортних засобів від 31.08.2020 № 3108-06).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
819bdf02933446d29c451e6bb2735fa4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.10.2024 15:50
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі послуг із експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-10-004045-a) повідомляємо наступне.
Проаналізувавши ваше питання було встановлено, що учасника під назвою ПАТ «ТРЕСТ ЖИТЛОБУД-1» в даній закупівлі не знайдено. А зважаючи на це, надати посилання на назву файлу, в якому документально підтверджено відомості, зазначені в п. 13 Інформації від 16.07.2024 № 599 про наявність техніки необхідної для виконання робіт, а саме «Машини поливально-мийної» (згідно договору оренди транспортних засобів від 31.08.2020 № 3108-06), поданого вищезазначеним учасником в даній закупівлі неможливо.
Номер:
053b9fe0c37c4522b94393a9241ad9c0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2024 13:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-10-004045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Згідно п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації визначено мінімальний обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання за предметом закупівлі, зокрема «Машина поливально-мийна».
Надайте посилання на назву файлу, поданого учасником ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», в якому документально підтверджено відомості, зазначені в п. 13 Інформації від 16.07.2024 № 599 про наявність техніки необхідної для виконання робіт, а саме «Машини поливально-мийної» (згідно договору оренди транспортних засобів від 31.08.2020 № 3108-06).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b45e3fd6b9bb403f9db719f8f9cc7eae
Назва:
відповідьна запит
Дата опублікування:
31.10.2024 16:58
Опис:
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі послуг із експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-10-004045-a) повідомляємо наступне.
Посилання на назву файлу, поданого учасником ПАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД», в якому документально підтверджено відомості, зазначені в п. 13 Інформації від 16.07.2024 № 599 про наявність техніки необхідної для виконання робіт, а саме «Машини поливально-мийної» (згідно договору оренди транспортних засобів від 31.08.2020 № 3108-06) – файл 1.1.2.6 Договір оренди №3108-06 від 31.08.2020 р.pdf
https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F70250ddc4fe64923b1465ef09694da67%3FSignature%3DvX8Zmb%252FKN6x5Mh45cqm%252F7YE1B0b1dsXbCtMeGaXGRNq9ud7Ww%252Fd2bO6ULkLhlda1M0r7JZa2Pmm4WiEPop5LBA%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=xawwmcis&h=iE_Id2jnsTMtGs_Y1LMjeg&m=application%2Fpdf.