• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)

Завершена

75 519 979.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 377 599.90 UAH
Період оскарження: 10.07.2024 12:11 - 17.07.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: cde0de3040dc4367b7c42a68f74e340a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-10-004045-a.c1
Назва: неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Вимога 10.07.2024 року ДЕПАРТАМЕНТОМ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі – Замовник), було опубліковано оголошення про відкриті торги з особливостями: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)» (надалі – закупівля), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-10-004045-a. На підставі та у відповідності із встановленими Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах з особливостями було подано пропозиції таких учасників: • Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" • Товариство з обмеженою відповідальністю «Шляховик – Т» • Дочірнє підприємство "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" • Приватне акціонерне товариство «Рівнеавтошляхбуд» 14.08.2024 року Замовником було опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою від 14 серпня 2024р., про відхилення тендерної пропозиції Дочірнього підприємства "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" на підставі абз.5 пп.1 п.44 Особливостей як таку, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та /або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником вказано, що не наданий дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, при цьому вказана вимога була зазначена «за наявності». В зв’язку з тим, що ДП «Рівненський облавтодор» не має цього дозволу на викиди виданого саме на юридичну особу, тому даний дозвіл на викиди не був наданий. Стосовно пункту 2 невідповідностей, то кваліфікація інженера з охорони праці підтверджена Сертифікатом фахівця будівельної галузі № СІ-00765 від 14.12.2026 року та посвідченням №838 від 31 березня 2023 року, де вказано, що Білко Ірина Георгівна пройшла навчання і перевірку знань законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, електробезпеки, пожежної безпеки. Тому ми вважаємо, що кваліфікація інженера з охорони праці була підтверджена. Стосовно невідповідності досвіду виконання аналогічних договорів прохання роз’яснити, яких саме документів не було надано. Дочірнє підприємств "Кіровоградський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України" не згідне з аргументацією невідповідності наданої тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» Відповідно до абзацу 2 частини 1 пункту 46 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі»: У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону..». В зв’язку з вищевикладеним, - ПРОСИМО: 1. Розглянути дану вимогу. 2. Надати роз’яснення стосовно невідповідності документального підтвердження п. 1.3 Таблиці 1 додатку 1 та відповідно до п. 2.1 Таблиці 1 Додатку 1 стосовно кваліфікації інженера з охорони праці. 3. Надати роз’яснення, чого саме не вистачає в Договорі підряду №2/23 від 05.01.2023 року та в актах приймання-виконання будівельних робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджені Постановою від 12.10.2022р. № 1178 та Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно вимог пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд. Відповідно до пункту 46 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Проаналізувавши подану Вами тендерну пропозицію встановлено, що виявлено невідповідність в інформації в підтверджуючих документах щодо атестації асфальтобетонного заводу. Нами як замовником була встановлена вимога надати дозвіл (за наявності) уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (стосовно асфальтобетонного заводу) або рішення про видачу дозволу уповноваженого органу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (стосовно асфальтобетонного заводу). Таким чином, надання дозволу було правом, а не обов’язком, водночас, надання рішення про видачу дозволу – імперативна вимога. Вами, як учасником, не надано ані дозволу, ані рішення про видачу дозволу, ані будь-якого пояснення з цього приводу у складі пропозиції та у відповідь на вимогу про усунення невідповідностей. Проаналізувавши подану Вами тендерну пропозицію встановлено, що виявлено невідповідність в підтверджуючих документах щодо підтвердження кваліфікації спеціаліста відповідального за охорону праці. Нами як замовником була встановлена вимога, що відповідно до п. 2.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що кваліфікація такого спеціаліста підтверджується не тільки шляхом надання посвідчення про результати перевірки знань з охорони праці та сертифікатом фахівця будівельної галузі, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гiгiєни праці, електробезпеки (Загальний курс), але і шляхом надання саме Витягу із Протоколу, а не Сертифікату фахівця будівельної галузі. Витяг із Протоколу у складі пропозиції та у відповідь на вимогу про усунення невідповідностей надано не було, а, отже, умови п. 2.1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації не виконано. Проаналізувавши подану Вами тендерну пропозицію встановлено, що виявлено невідповідність в інформації в підтверджуючих документах по аналогічному договору. Нами як замовником була встановлена вимога, що відповідно до п. 3.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати – скан-копiю(-ї) з оригіналу чи завіреної належним чином копії аналогічного(-их) договору(-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. Згідно п. 14.1 наданого аналогічного договору додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. нами як Замовником було встановлено, що Договір підряду № 2/23 від 05.01.2023 року було підписано внаслідок проведеної закупівлі UA-2022-11-25-015203-a, по якій розміщено додаткову угоду № 2/23/141 від 30.08.2023 року. Водночас додаткова угода № 2/23/141 від 30.08.2023 року відсутня, як у складі вашої пропозиції, так і не надано її у відповідь на вимогу про усунення невідповідностей. Отже, Договір підряду № 2/23 від 05.01.2023 року не надано з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, що суперечить п. 3.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Також, відповідно до п. 3.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати скан-копiю(-ї) з оригіналу чи завірені належним чином копії акта(-тів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) за основними видами згідно Переліку та довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форм и КБ-3). При цьому, вами як учасником, надано частину актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (акти № 7, № 8, № 11, № 30, № 42) із відсутніми деякими сторінками, про які зазначені у вимозі про усунення невідповідностей. Таким чином дослідити відповідність вимозі п. 3.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації неможливо, що і стало причиною вашого відхидення. Виходячи з вищевикладеного подана Вами тендерна пропозиція відхиляється Замовником на підставі абз. 5 пп. 1 п. 44 Особливостей та п. 1 частини 1 статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги: Відхилено