• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

5 508 448.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 542.24 UAH
Період уточнення: 05.07.2024 10:57 - 17.07.2024 00:00
Відповідь надана

календарний графік

Номер: f74b7686f71a48c1863a15a50af29c37
Дата опублікування: 16.07.2024 13:00
Опис: Шановний Учаснику, в складі тендерної пропозиції потрібно подавати графік виконання робіт ?
Відповідь: Шановний учаснику! Із змісту Вашого запиту Замовнику не зрозуміло кому адресований даний запит. Принагідно повідомляємо про те, що надання в складі пропозиції графіку виконання робіт умовами тендерної документації не передбачено.
Дата відповіді: 17.07.2024 15:06
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 4faa04280d2043ba989e5357e5449f9c
Дата опублікування: 15.07.2024 12:26
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику чи буде вважатися підтвердженням аналогіного досіду надання договору з робіт Капітальний ремонт дорожнього покриття (ДК 021:2015:45233142-6 — Ремонт доріг)?
Відповідь: Шановний учаснику! Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що під аналогічним договором необхідно розуміти: договори на виконання робіт/надання послуг що аналогічні роботам/послугам які закуповуються. Таким чином аналогічними вважаються договори на виконання робіт/надання послуг які передбачені в Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.07.2024 16:52
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 1708984627334f43abd26e0718022739
Дата опублікування: 15.07.2024 11:17
Опис: Доброго дня! Пунктом 2-ва додатку 1 Документації, вами вимагається - НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (через кому). Ми не плануємо залучати крани при виконанні робіт. Крани не передбачені відомістю ресурсів. Поясніть, навіщо вимагати охорону праці з видів робіт, що навіть не будуть виконуватися?
Відповідь: Шановний учаснику! Пунктом 1 НПАОП 0.00-1.80-18 ПРАВИЛА охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання передбачено, що ці Правила поширюються на суб'єктів господарювання незалежно від форм власності та організаційно-правових форм, що займаються монтажем, демонтажем, експлуатацією (використання за призначенням, технічне обслуговування, ремонт), модифікацією (реконструкція чи модернізація), перевіркою технічного стану (технічний огляд, експертне обстеження) вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання (далі - обладнання), а також установлюють мінімальні вимоги безпеки до обладнання, яке роботодавцем повинно підтримуватися на рівні, зазначеному в цих Правилах та інших нормативно-правових актах з охорони та гігієни праці, під час його використання. Також пунктом 2 НПАОП 0.00-1.80-18 ПРАВИЛА охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання передбачено, що Дія цих Правил поширюється на таке обладнання: вантажопідіймальні крани всіх типів; крани-екскаватори, призначені для роботи з гаком або вантажопідіймальним магнітом; однорейкові візки; талі (ручні, електричні, гідравлічні та пневматичні); кранові рейкові колії (далі - кранові колії); кранові підйомники; лебідки для підіймання вантажу та (або) працівників; колиски приводні для підіймання працівників; колиски для підіймання працівників вантажопідіймальними кранами; вантажозахоплювальні органи; вантажозахоплювальні пристрої знімні; тару, за винятком спеціальної тари, що застосовується в металургійному виробництві (ковші, мульди, виливниці тощо), у морських і річкових портах; самохідні (автомобільні, на спецшасі, пневмоколісні, гусеничні, залізничні тощо) та причіпні підйомники (далі - мобільні підйомники); будівельні підйомники; щоглові підйомники (робочі платформи щоглові); скіпові підйомники; спеціалізовані перевантажувальні комплекси; підіймальні вантажні платформи (столи) з висотою підіймання понад 1,3 м і з доступними для працівників платформами; підіймальні платформи (вертикальні та похилі) для осіб з інвалідністю (осіб з обмеженими фізичними можливостями); приводні засоби підмощування з висотою підіймання понад 1,3 м; інші стаціонарні підіймальні пристрої (вертикальні чи похилі) з висотою підіймання понад 1,3 м і з доступними для працівників платформами. Отже застосування НПАОП 0.00-1.80-18 ПРАВИЛА охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання не відноситься тільки до кранів, а й до іншої техніки, яка може використовуватися під час виконання робіт передбачених даною закупівлею/
Дата відповіді: 16.07.2024 16:52
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 7826f471991843168f5d7778ad829cb4
Дата опублікування: 15.07.2024 10:57
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо роз’яснити положення тендерної документації, що стосуються визначення аналогічного (-их) договору (-ів). Так, відповідно до положень п.3 додатку 1 тендерної документації, під аналогічним договором необхідно розуміти: договори на виконання робіт/надання послуг що аналогічні роботам/послугам які закуповуються. Відповідно до інформації опублікованій на веб-порталі Уповноваженого органу, Вами здіснюється закупівля саме РОБІТ з Капітального ремонту спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Вважаємо встановлену вимогу нечіткою та такою, що може по різному трактуватися як Замовником, так і учасниками закупівлі. Нечіткість вашої вимоги може призвести до оскрження результатів закупівлі та , як наслідок, відміни закупівлі. Чи слід розуміти, що учасники процедури закупівлі мають підтверджувати досвід саме робіт з Капітального ремонту велосипедно-пішохідних доріжок? Чи, виходячи з положень пункту 3 частини другої статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», достатнім буде підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів за ДК 021:2015? Чи слід розуміти встановлену вимогу як таку, що має підтверджуватися досвідом виконання робіт, перелік яких наведено в додатку 3 тендерної документації? Надайте необхідні пояснення, та за необхідності винесіть відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику! Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що під аналогічним договором необхідно розуміти: договори на виконання робіт/надання послуг що аналогічні роботам/послугам які закуповуються. Таким чином аналогічними вважаються договори на виконання робіт/надання послуг які передбачені в Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді: 16.07.2024 16:52
Відповідь надана

Щодо тендерної документації

Номер: 8c8225d652924179a3014dd8c8d2a58f
Дата опублікування: 11.07.2024 16:27
Опис: Доброго дня! У підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам з питань охорони праці, Учасник у складі пропзиції надає у складі пропозиції чинну декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видану відповідно до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», Затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1107 від 26 жовтня 2011 року зі змінами і доповненнями в редакції не раніше 2021 року Шановний Замовнику, який вид робіт передбачає застосування даної вимоги?
Відповідь: Шановний учаснику! Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці повинна бути надана на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, які будуть використовуватися під час виконання робіт передбачених даною закупівлею.
Дата відповіді: 12.07.2024 16:03
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: f2b3a5e1d1ea4da18f0dc6c4b5546637
Дата опублікування: 11.07.2024 13:14
Опис: Пунктом 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації передбачений перелік обов’язково необхідної техніки, який повинен бути наявний в учасника, а саме: Автомобілі-самоскиди, вантажопідйомність 7 т – (мінімум 1 одиниця); Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.] – (мінімум 1 одиниця); Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.] – (мінімум 1 одиниця); Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т – (мінімум 1 одиниця); Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т – (мінімум 1 одиниця); Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т – (мінімум 1 одиниця); Автогідропідіймачі, висота підйому 18 м – (мінімум 1 одиниця); Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв – (мінімум 1 одиниця); Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 – (мінімум 1 одиниця); Кущорізи навісні на тракторі з гідравлічним керуванням потужністю 79 кВт [108 к.с.] – (мінімум 1 одиниця); Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] – (мінімум 1 одиниця); Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т – (мінімум 1 одиниця); Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса не менше 23 т – (мінімум 1 одиниця); Котки дорожні самохідні вібраційні гладковальцеві, маса 8 т – (мінімум 1 одиниця); Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16 т – (мінімум 1 одиниця); Нарізувачі швів у свіжоукладеному цементобетоні – (мінімум 1 одиниця); Машини поливально-мийні, місткість 6000 л – (мінімум 1 одиниця); Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 500 мм – (мінімум 1 одиниця); Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій – (мінімум 1 одиниця). Встановивши такі вимоги в тендерній документації прийняти участь в даній закупівлі взяти участь зможуть лише ті учасники, котрі мають на праві володіння або іншого права використання саме ввесь обсяг техніки, який вказаний в тендерній документації. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII. Таким чином Замовник має усунути дискримінаційні умови ТД внести відповідні зміни і в цій частині. Відповідно до ч. 4. ст. 5 Закону, «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників». Частиною 4 ст. 22 Закону визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що вищевказані положення тендерної документації є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так як ми як учасник маємо досвід виконання аналогічних договорів і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника (у частині встановлення умов щодо підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази») порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а також вимоги статті 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації конкурсних торгів. Крім того зазначаємо про наявність позитивних рішень органу оскарження стосовно встановлення в тендерній документації вимог щодо наявності конкретної техніки (UA-2023-09-01-010456-a, UA-2023-07-20-012099-a) На підставі вище викладеного вимагаємо виключити вимогу про перелік обов’язково необхідної техніки, які повинна бути наявна в учасника.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.07.2024 16:03
Відповідь надана

Роз’яснення до тендерної документації

Номер: f81b90e1093c4c019b664a834f251f1a
Дата опублікування: 11.07.2024 08:59
Опис: Доброго дня, в додатку № 1 до тендерної документації міститься наступна вимога: 1.1. Довідка, що містить інформацію про наявність у Учасника основного обладнання та матеріально-технічної бази (за формою): 1.1.1. У разі якщо техніка є вчасною, Учасником у складі пропозиції надається сканована копія з оригіналу або копія, завірена належним чином свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. 1.1.2. У випадку оренди, лізингу техніки тощо необхідно додати копії відповідних договорів з додатками. За умови, якщо дата закінчення до говору/ів оренди, тощо передує даті закінчення зобов’язань по договору закупівлі, учасник повинен надати повідомлення від власника, щодо продовження дії договору/ів). Просимо надати роз’яснення, у випадку оренди, лізингу техніки тощо, обов’язковим є надання Учасником у складі пропозиції сканованої копії з оригіналу або копії, завіреної належним чином свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. Дякуємо
Відповідь: Шановний учаснику. У випадку оренди, лізингу техніки тощо учаснику в складі пропозиції необхідно надати копії відповідних договорів з додатками. Надання сканованої копії з оригіналу або копії, завіреної належним чином свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, що підтверджує право власності на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника на орендовану техніку не передбачено умовами документації.
Дата відповіді: 12.07.2024 16:03
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: 9a2949be078f4c70bad89112bf15d614
Дата опублікування: 10.07.2024 11:17
Опис: Добрий день! Звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до положень пункту 5.9 Настанови з визначення вартості будівництва, передбачено можливість заміни технічних ресурсів, технологій виконання робіт та, відповідно, заміну будівельних машин та механізмів. Вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. Умовами документації, вми встновлено обовязкову наявність таких механізмів, як Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.] 79 кВт [108 к.с.] та Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т – (мінімум 1 одиниця);Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса не менше 23 т – (мінімум 1 одиниця). Маємо в наявності, та готові документально підтвердити право їх користрування, анатолгічне (краще) обладання більшої потужності та продуктивності, однак, виходячи з встановлених вами вимог, позбавлені в можливості в участі у закупівлі. Вважаємо, що встановлені вами вимоги є дискримінаційними по відношенню до нас. Нагадуємо що ви, відповідно до положень частини 4 статті 5 Закону не маєте права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо усунути встановлені вами дискримінаціні вимоги, та внести відповідні зміни, що допускають залучення до виконання робіт еквівалентних встновлених вами механізмів
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.07.2024 16:03
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії

Номер: de644b3f78da4e47870d3b11a2bbdf09
Дата опублікування: 10.07.2024 09:00
Опис: Доброго дня, у складі тендерної документації в додатку 1 надано вимога, щодо обов’язкової необхідної техніки, а саме Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т та Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса не менше 23 т, вивчивши технічні вимоги ми дійшли висновку, що дана техніка не є обов'язкової для виконання даних робіт, і просимо Вас зазначити в тендерній документації, що для виконання робіт використовувати зазначену техніку або аналогну до неї.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.07.2024 16:03
Відповідь надана

Просимо привести у відповідність

Номер: 0f028ed2a5dd450f8ae78d4a2c48d909
Дата опублікування: 06.07.2024 13:28
Опис: Шановний Замовник на сторінці prozorro (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-05-002791-a) зазначено , що строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2024, тоді як в п.п. 4 тендерної документації зазначено 4.4 строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг до 30.11.2024 року Просимо привести у відповідність
Відповідь: Шановний учаснику! До оголошення про проведення відкритих торгів будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 08.07.2024 10:10