-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
5 508 448.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 542.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 542.24 UAH
Номер:
f784d7fef882489f9134be4cbb216815
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 11:56 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
21.10.2024 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-07-05-002791-a 05.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 54 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» установлено порушення пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, стану виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, стан виконання рішень постійної діючої адміністративної Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.08.2024 № 13862-р/пк-пз, від 09.09.2024 № 15009-р/пк-пз та від 03.10.2024 № 16262-р/пк-пз, договір про закупівлю від 09.10.2024 № 471.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.07.2024 б/н зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.07.2024, тендерні пропозиції ТОВ «СБМУ «Підряд», ТОВ «ВЕЛАРМ» та ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції «СБМУ «Підряд» від 24.07.2024 №6, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2024 №7, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «ВЕЛАРМ» від 31.07.2024 №9, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛАРМ» від 23.08.2024 №10, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 23.08.2024 №11, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 18.09.2024 №15 та повідомлення про намір укласти договір від 18.09.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.08.2024 № 13862-р/пк-пз, від 09.09.2024 № 15009-р/пк-пз та від 03.10.2024 № 16262-р/пк-пз, договір про закупівлю від 09.10.2024 № 471, додаткову угоду до договору від 14.10.2024 №1, пояснення та документи надані Замовником від 28.10.2024 та від 11.11.2024 на запити органу державного фінансового контролю.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «СБМУ «Підряд» з остаточною ціновою пропозицією 3 837 940,21 гривень, ТОВ «ВЕЛАРМ» з остаточною ціновою пропозицією 4 598 000,00 гривень, ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 4 599 000,00 гривень, ТОВ «ДОРБУД-11» з остаточною ціновою пропозицією 4 600 000,00 гривень, ТОВ «ЄВРОДОР2» з остаточною ціновою пропозицією 4 982 194,64 гривень та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АЛЬЯНСБУДПРОМ» з остаточною ціновою пропозицією 5 463 093,79 гривень.
Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «СБМУ «Підряд» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 24.07.2024 №6) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «СБМУ «Підряд» зазначених в протоколі від 24.07.2024 №6, порушень не встановлено.
Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛАРМ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 23.08.2024 №10) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ВЕЛАРМ» зазначених в протоколі від 23.08.2024 №10, порушень не встановлено.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 4 599 000,00 гривень з ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Моніторингом встановлено, що 31.07.2024 та 23.08.2024 ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», звернувся до Білогородської сільської ради з вимогою про усунення порушення, щодо визначення переможця процедури закупівлі UA-2024-07-05-002791-a (Номера вимоги: UA-2024-07-05-002791-a.b1, UA-2024-07-05-002791-a.b2, UA-2024-07-05-002791-a.a3, UA-2024-07-05-002791-a.b4, UA-2024-07-05-002791-a.c5, UA-2024-07-05-002791-a.b7).
Відповідно до пункту 54 Особливостей № 1178, фізична/юридична особа має право звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Проте, Замовник на порушення пункту 54 Особливостей № 1178 не надав роз’яснення на звернення/вимоги за номерами: UA-2024-07-05-002791-a.b1, UA-2024-07-05-002791-a.b2, UA-2024-07-05-002791-a.a3, UA-2024-07-05-002791-a.b4, UA-2024-07-05-002791-a.c5, UA-2024-07-05-002791-a.b7.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до ТД, учасники повинні надати довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основного обладнання та матеріально-технічної бази.
На виконання вищевказаної вимоги ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» надано довідку від 17.07.2024 №300 про наявність власних або орендованих транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування.
Відповідно до якої, у пункті 16 довідки від 17.07.2024 № 300 про наявність власних або орендованих транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування зазначено коток DYNAPAC CA302PD, на підставі користування за договором оренди обладнання від 04.01.2021 № 040121-10, укладений з ТОВ «НОВАРЕНТ».
Поруч з тим, згідно з підпунктом 1.1.2 пункту 1 Додатку 1 до ТД, у випадку оренди, лізингу техніки тощо необхідно додати копії відповідних договорів з додатками. За умови, якщо дата закінчення до говору/ів оренди, тощо передує даті закінчення зобов’язань по договору закупівлі, учасник повинен надати повідомлення від власника, щодо продовження дії договору/ів).
Так, відповідно до пункту 15.1 термін дії договору від 04.01.2021 № 040121-10 до 31.12.2021.
Крім того, у складі тендерної пропозиції надано лист ТОВ «НОВАРЕНТ» від 01.01.2023 № 01.02, щодо продовження строку дії договору від 04.01.2021 № 040121-10 до 31.12.2023 включно.
При тому, що терміни виконання робіт та зобов’язань по договору закупівлі від 09.10.2024 № 471 до 31.12.2024.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» не надано повідомлення від власника, щодо продовження дії договору оренди, до моменту закінчення зобов’язань по договору закупівлі від 09.10.2024 № 471, чим, відповідно недотримано вимоги підпункту 1.1.2 пункту 1 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Так, враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення пункту 43 Особливостей № 1178 не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в документах тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ».
Період усунення порушень:
12.11.2024 16:11 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 16:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області здійснено заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень: ознайомлення відповідальних осіб з порушеннями, нормативними документами та вимогами Закону та Особливостей, проведена роз'яснювальна робота, а також Уповноважені будуть направлені на відповідне навчання та врахують дану інформацію в подальшій роботі.
Дата публікації звіту:
18.11.2024 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
b7cea0bcdbb64e5689abc5783983e5ee
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.10.2024 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо пояснити за яких документально підтверджених об’єктивних обставин продовжено строк дії договору від 09.10.2024 №471 та зобов’язань щодо виконання робіт за договором.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
10da7308404c40708946c3f8fd733bd6
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
28.10.2024 18:24
Опис:
1. Обсяги робiт за робочим проектом «Капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул. О. Саєнка) в с. Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області (код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» складено згiдно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що є обгрунтуванням розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Згідно експертного звіту від 18 грудня 2023 року № 0539/23ЕК загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах складає 7444606,00 грн.
Обґрунтуванням очікуваної вартості капітальний ремонт спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул.О.Саєнка) в с.Білогородка Білогородської сільської ради Бучанського району Київської області є витрати на ремонт без врахування коштів на утримання служби замовника, інжинірингові ппслуги, коштів на проєктні, вишукувальнi роботи, експертизу, авторський нагляд, коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Таким чином, очікувана вартість капітального ремонту спільної велосипедно-пішохідної доріжки по вул. Лугова (від вул. Лісна до вул.О.Саєнка) складає 5508448,80 грн.
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://bilohorodka.org.ua/obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-budivnytstvo-truboprovodiv-linij-zv-iazku-ta-el-17/
2. Укладання додаткової угоди на продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за договором від 09.10.2024 №471 обумовлено тим, що в ході проведення закупівлі UA-2024-07-05-002791-a Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглядались такі скарги у такі строки:
- Скарга UA-2024-07-05-002791-a.b6 з 05.08.2024 по 15.08.2024, повний текст рішення оприлюднено 20.08.2024, рішення виконано Замовником 23.08.2024 (загалом 18 календарних днів)
- Скарга UA-2024-07-05-002791-a.b8 з 28.08.2024 по 09.09.2024, повний текст рішення оприлюднено 12.09.2024, рішення виконано Замовником 16.09.2024 (загалом 19 календарних днів).
Дана обставина затримала укладання договору про закупівлю на 37 календарних днів, що у свою чергу, у системному зв’язку з сезонними змінами погоди негативно впливає на строки і порядок виконання робіт за Договором.»
Додати до пояснення копії наступних документів:
- експертний звіт 18 грудня 2023 року № 0539/23ЕК;
- ЗКР вартості об'єкта будівництва на загальну суму 7444606, грн.
- лист ТОВ «Регдорстрой» від 11.10.2024 року №001.
Номер:
410af31dddcf4f24913d2a82320966e0
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
06.11.2024 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.11.2024 00:00
Опис:
1. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 1.1.2 пункту 1 Додатку до ТД , в частині чинності договору оренди від 04.01.2021 укладеного між Переможцем та ТОВ "Новарент".
2. Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам підпункту 2.1.1 пункту 1 Додатку до ТД , в частині надання інформації за підписом керівника про те, що інформація про трудову діяльність працівників внесена до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, щодо тих працівників чиї трудові книжки відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ".
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
612674f107694eb288617be68e83b2ce
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
11.11.2024 11:15
Опис:
1. Пунктом 1.1.2 тендерної документації передбачено, що у випадку оренди, лізингу техніки тощо необхідно додати копії відповідних договорів з додатками. За умови, якщо дата закінчення до говору/ів оренди, тощо передує даті закінчення зобов’язань по договору закупівлі, учасник повинен надати повідомлення від власника, щодо продовження дії договору/ів).
Переможцем ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" в складі пропозиції надано копію договору оренди обладнання № 040121-10 від 04 січня 2021 року укладений між переможцем та ТОВ "Новарент".
Пунктом 15.2. даного договору передбачено, що якщо до закінчення дії даного договору, вказаної в пункті 15.1. Договору, жодна із сторін не висловить наміру його розірвати, направивши відповідне письмове повідомлення про це іншій стороні, Договір вважається пролонгованим на наступний календарний рік на тих самих умовах.
Слід зазначити, що пролонгація це продовження строку чинності документа – договору, угоди тощо, тобто пролонгація договору передбачає автоматичне поновлення і продовження строку дії договору на тих самих умовах і на такий самий строк, який попередньо був визначений сторонами.
Таким чином договір автоматично пролонгований і відповідно строк його дії не закінчується до дати закінчення зобов’язань по договору закупівлі.
2. пунктом 2.1.1.тендерної документації передбачено, що учасники в складі пропозиції повинні надати копії документів, що підтверджують те, що працівники працюють на підприємстві Учасника, (копія наказу та копії першої та сторінки трудової книги з інформацією про працевлаштування*, цивільно-правовий договір, трудовій договір/трудова угода)
*У разі відсутності трудової книжки відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі" учасник повинен надати інформацію за підписом керівника про те, що інформація про трудову діяльність працівника внесена до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413 затверджено порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту або припинення трудового договору з домашнім працівником та форму повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу/укладення гіг-контракту.
Частиною 4 статті 24 Кодексу законів про працю України передбачено працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
В складі пропозиції переможця ТОВ "РЕГДОРСТРОЙ" надано повідомлення про прийняття працівника на роботу за підписом керівника, що є підтвердженням того, що інформація про трудову діяльність працівника внесена до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.