-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Завершена
3 853 180.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 265.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 265.90 UAH
Період уточнення:
03.07.2024 16:01 - 12.07.2024 00:00
Відповідь надана
Усуненння порушень законодаства у сфері публічних закупівель
Номер:
05a28324993a441c95a18d70a25d9ce7
Дата опублікування:
11.07.2024 09:52
Опис:
Доброго дня! Вимушені звернутись з питанням про внесення змін до документації через встановлення дискримінаційних вимог, які обмежують наше право як учасника закупівлі прийняти участь у закупівлі.
Документацією торгів, з урахуванням внесення змін, у тому числі щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Додатку 2 Документації встановлена дискримінаційна вимога: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (договори) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м».
Даною вимогою Замовник обмежив учасників в частині підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів одним договором загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м.
Згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Таким чином, Закон передбачає підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів декількома виконаними договорами, проте документацією вимагається підтвердження досвіду одним договором загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м., що штучно обмежує потенційне коло учасників.
Крім того, будь-яке обмеження в обсягах виконання аналогічних договорів - не менш ніж 4000 кв. м є дискримінаційною умовою.
Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
З метою усуненння порушень законодаства у сфері публічних закупівель, в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації, просимо внести зміни в частині вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, якими або видалити обмеження «не менш ніж 4000 кв. м» або передбачити можливість підтвердити обсяг 4000 кв. м декількома виконаними договорами.
У випадку безпідставної відмови від усуненння порушень законодаства у сфері публічних закупівель, в частині встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації, будемо змушені звернутись до Органу оскарження за захистом порушених прав.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учаснику!
Пунктом 3 Додатку №2 тендерної документації передбачено:
«3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) на надання послуг.
Довідка, складена в довільній формі, що має містити інформацію про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), в якій зазначені наступні пункти:
- Замовник та код за ЄДРПОУ, ПІБ та телефон керівника;
- Предмет та сума договору;
- Номер та дата укладення договору.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є виконаний договір (договори) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, загальним обсягом не менш ніж 4000 кв. м.
Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(них) договору(рів) учасник надає наступні документи:
- копію аналогічного договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід'ємною частиною договору;
- копії документів, підтверджуючих виконання договору (ів): копія акта (актів) виконання робіт (наданих послуг) та/або копія акта (актів) звірки та/або акти виконаних робіт КБ-2В та/або копія довідок КБ-3, що свідчать про виконання робіт (надання послуг) в повному обсязі, підписані всіма сторонами;
- лист-відгук щодо якісного та в повному обсязі виконання договору(рів)».
Тендерною документацією не обмежена кількість надання аналогічного (-іх) договору (-ів), але не менше одного договору звичайно. Учасник у складі тендерної пропозиції може надати як 1 (один) договір, так і декілька аналогічних договорів, головне щоб загальний обсяг виконаних робіт (послуг) з ремонту асфальтового покриття вулиць та доріг населених пунктів та/або експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування був не менше ніж 4000 кв.м, і договір чи декілька договорів повинні бути виконані в повному обсязі.
Тендерна документація не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Запрошуємо взяти участь!
Дата відповіді:
12.07.2024 15:18
Відповідь надана
Технічні вимоги та завдання
Номер:
7f502601a794492abe8fcbeeff9f3fb6
Дата опублікування:
08.07.2024 18:58
Опис:
Шановний Замовнику! Маємо намір прийняти участь у закупівлі, проте штучно створені вимоги в Документації, які позбавляють можливості прийняти участь.
Так, Додатком 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання» передбачається вимога до учасників: «У тендерній пропозиції обов’язково надати договір на утилізацію та/або захоронення відходів, укладений між учасником та спеціалізованою організацією, чинний на строк надання послуг. В ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання робіт (надання послуг)».
Разом із цим, згідно запропонованого Додатком 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання» Переліком видів та обсягів складових послуги з поточного ремонту є наступні види робіт «Навантаження сміття вручну» та «Перевезення будівельного сміття до 30 км».
Проте, даний Перелік не передбачає витрат Учасника (підрядника) на утилізацію та/або захоронення відходів. Адже згідно договору на утилізацію та/або захоронення відходів, спеціалізованою організацією здійснюється прийняття відходів на платній основі, а відтак Учасник (підрядник) при захороненні або утилізації відходів (сміття) понесе витрати.
По-друге, Додатком 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання» передбачається вимога до учасників: «В місцях надання послуг з поточного ремонту внутрішньоквартальних доріг виконати пониження бордюрного каменю («колясковий з’їзд») в місцях перетину з тротуарами, пішохідними переходами за для можливості вільного руху осіб з інвалідністю та інших маломобільних верств населення відповідно до ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд та ДБН Б.2.2-12:2019 "Планування і забудова територій"».
Виконання пониження бордюрного каменю («колясковий з’їзд») досягається за рахунок пониження самого тротуару, який перетинається з місцем зниження бордюрного каменю, що передбачає зняття верхніх шарів покриття тротуарів, з подальшим влаштуванням нових шарів під рівень пониженого бордюрного каменю.
Проте, Переліком видів та обсягів складових послуги з поточного ремонту не передбачено витрат на виконання пониження бордюрного каменю («колясковий з’їзд») в місцях перетину з тротуарами, пішохідними переходами та складу та обсягів робіт та витрат що стосується самих тротуарів (зміна профілю тротуарів, знімання асфальтобетонних покриттів тротуарів, улаштування нових шарів покриття, вимог до асфальтобетонної суміші, оскільки покриття проїздів відрізняється від покриття тротуарів).
Згідно ч.3 ст. 843 ЦКУ ціна роботи у договорі підряду включає відшкодування витрат підрядника та плату за виконану ним роботу.
З урахуванням викладеного, просимо привести у відповідність вимогам діючого законодавства Перелік видів та обсягів складових послуги з поточного ремонту Додатку 4 до Документації «Технічні вимоги та завдання».
Відповідь:
Добрий день, Учаснику!
Дякуємо за запитання та уточнення! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
09.07.2024 15:00