-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя
Відкриті торги проводяться у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та інших нормативно-правових актів України, які мають до неї відношення
Завершена
3 853 180.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 265.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 265.90 UAH
Номер:
1f92216c0c634ad19c5c41d4b9028313
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-01-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.11.2024 00:00
Період моніторингу:
01.11.2024 15:34 - 23.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.11.2024 № 74-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 01.11.2024 № 74-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-07-03-008822-a 03.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «Дорожньо – будівельна компанія Валемира», ТОВ «ЮНІЯ – ТРАНС», стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 09.04.2024) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі та вимогам законодавства, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту муніципального управління Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.07.2024 (протокол № 07 – 09/3) зі змінами згідно з рішенням уповноваженої особи від 09.07.2024 (протокол № 07-09/3), роз’яснення до тендерної документації від 09.07.2024 та від 12.07.2024 на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 08.07.2024 та від 11.07.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожньо – будівельна компанія Валемира» (далі – ТОВ «Дорожньо – будівельна компанія Валемира»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ – ТРАНС» (далі – ТОВ «ЮНІЯ – ТРАНС»), рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 02.08.2024 № 13203-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.07.2024 № 07-18/3, від 19.07.2024 № 07-19/3, від 08.08.2024 № 08-08/3, повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2024, договір про надання послуг від 19.08.2024 № 52 на суму 2 499 999,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЮНІЯ – ТРАНС» (далі – Договір), додаткові угоди від 30.08.2024 № 1, від 19.09.2024 № 2, від 18.11.2024 № 3 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані Замовником 08.11.2024, 14.11.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
20.11.2024 16:59 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
d6d095f0ab444a8aa0018e31ec033293
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.11.2024 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-03-008822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6770f4bb996248909312bea0a17addec
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
08.11.2024 12:07
Опис:
На Ваш запит від 05.11.2024 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2024-07-03-008822-а, (далі - Закупівля) надаємо наступну інформацію.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Підставою здійснення закупівлі є потреба в утриманні вулично-дорожньої мережі міста Запоріжжя, визначеної Програмою комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) (інформація розміщена на офіційному вебсайті за посиланням https://zp.gov.ua/). Види, обсяги та вартість послуг розраховано з урахуванням вимог Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281 та на підставі державних і галузевих нормативів (норм), враховуючи граничні обсяги доведеного бюджетного фінансування у 2024 році на поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів міста Запоріжжя, використовуючи інформацію про усереднені ціни, що склалися в розрізі регіонів України, які доведені ТОВ «НВФ «Інпроект», ДП «НІРІ» і зазначені в банку даних програмних кошторисних комплексів.
Очікувана вартість предмета закупівлі становить 3 853 180,60 грн. (три мільйони вісімсот п’ятдесят три тисячі сто вісімдесят грн. 60 коп.) з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі не перевищує видатків, які передбачені на надання послуг з поточного ремонту внутрішньоквартальних доріг та проїздів на 2024 рік в межах Програми комплексного благоустрою вулично-дорожньої мережі, міських територій та реалізації повноважень в сфері охоронної діяльності на 2023-2025 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 17.03.2023 №70 (зі змінами та доповненнями) та відповідає розрахунку видатків до кошторису департаменту муніципального управління Запорізької міської ради на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК 1416017 «Інша діяльність, пов’язана з експлуатацією об’єктів житлово-комунального господарства».
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» визначено згідно з вимогами Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, який затверджено наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 23.09.2003 №154 (із змінами), Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, які затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (наразі - Міністерство розвитку громад та територій України) від 14.02.2012 №54 (із змінами).
Види та обсяги послуг визначаються з урахуванням наданих послуг по поточному ремонту внутрішньоквартальних доріг та проїздів за попередні роки та враховуючи перелік об'єктів з поточного ремонту внутрішньоквартальних доріг та проїздів, який зазначено у технічному завданні (додаток 4 до тендерної документації), відповідно до наданих пропозицій, переліків площ ремонту районними адміністраціями Запорізької міської ради.
Департамент муніципального управління Запорізької міської ради не має власного вебсайту, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті Запорізької міської ради. Посилання https://zp.gov.ua/ у розділі «Муніципалітет» - «Департамент муніципального управління Запорізької міської ради – «Тендери» (https://zp.gov.ua/pub-info/129755-tenderi-departament-municipalnogo-upravlinnia).
Номер:
92dfda48e6794bf1b1984adc74d5175f
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 14:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-03-008822-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надайте інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ – ТРАНС», відповідно до вимог пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, забезпечення виконання договору про закупівлю (оригіналу банківської гарантії) та доданих до нього копій банківських документів: документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витягу із Статуту, довіреності, тощо), завіреної банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
2. Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг, відповідно до вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей, до 19.09.2024, згідно з умовами пункту 1.2 додаткової угоди від 30.08.2024 № 1 до договору про надання послуг від 19.08.2024 № 52, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bcd99baaf88d4d688fe3467f42989be7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.11.2024 16:35
Опис:
На Ваш запит від 12.11.2024 щодо надання пояснень з приводу проведення закупівлі послуг «Ремонт інфраструктури у сфері дорожнього господарства (вулиць і доріг комунальної власності): поточний ремонт внутрішньоквартальних доріг та проїздів у Комунарському та Шевченківському районах м. Запоріжжя (код ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2024-07-03-008822-а, (далі - Закупівля) надаємо наступну інформацію.
1. Надайте інформацію та підтверджуючі документи щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «ЮНІЯ – ТРАНС», відповідно до вимог пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, забезпечення виконання договору про закупівлю (оригіналу банківської гарантії) та доданих до нього копій банківських документів: документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витягу із Статуту, довіреності, тощо), завіреної банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації.
На виконання пункту 5 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору у вигляді оригіналу банківської гарантії та документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком, учасник-переможець ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надав банківську гарантію АТ «КОМІНБАНК» від 14.08.2024 № G12314/24 (розмір складає 5% від вартості договору), довіреність від 06.11.2023 та банківську ліцензію від 11.11.2011 № 186, витяг з державного реєстру банків від 24.11.2022, завірені банком (додаються). Відповідно до офіційного Інтернет - представництва Національного банку України АТ «КОМІНБАНК» платоспроможний та не знаходиться в стані ліквідації, посилання: https://bank.gov.ua/ua/supervision/institutions/21580639.
2. Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг, відповідно до вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей, до 19.09.2024, згідно з умовами пункту 1.2 додаткової угоди від 30.08.2024 № 1 до договору про надання послуг від 19.08.2024 № 52, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можливо у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Також відповідно до п.5.2 Договору від 19.08.2024 № 52 (далі - Договір) строк надання послуг за даним Договором може змінюватись у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин з дотриманням вимог законодавства та цього Договору. Об’єктивні обставини та форму документального підтвердження таких обставин визначає сам Замовник.
У зв’язку з тривалим періодом оскарженням рішення Замовника за процедурою закупівлі UA-2024-07-03-008822-a (з 23.07.2024 – дата подання скарги по 07.08.2024 – дата оприлюднення повного тексту рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.08.2024 №13203-р/пк-пз (додається)) та підтверджується в електронній системі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-008822-a, що призвело до затримки та перенесення кінцевого строку укладення Договору, та враховуючи лист ТОВ «ЮНІЯ-ТРАНС» від 23.08.2024 №б/н (додається), керуючись п.п.4 п.19 Особливостей та п.5.2., п.п.3 п.13.1 Договору були внесені зміни до Договору від 19.08.2024 № 52 щодо продовження строку надання послуг до 19.09.2024 року.