• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

9 610 146.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 050.73 UAH
Період уточнення: 17.06.2024 11:05 - 30.06.2024 00:00
Відповідь надана

кваліфікаційні вимоги

Номер: a7be13e3841e4a4ea3b92d247a938cba
Дата опублікування: 29.06.2024 23:43
Опис: Дорий день! Просимо надати обгрунтування щодо надання учасника копії дипломів про вищу освіту виконавця робіт? Дана вимога є дискримінаційною та просимо усунути порушення.
Відповідь: Під час здійснення закупівлі послуг або робіт замовник повинен вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям і самостійно встановлює, яким саме вимогам мають відповідати учасники, зважаючи на характеристики предмету закупівлі. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Дата відповіді: 01.07.2024 14:39
Відповідь надана

тендерна документація

Номер: d4f660ec08194c888145c0894ec4e7e8
Дата опублікування: 29.06.2024 23:28
Опис: Шановний замовник! Дякуємо за відповідь щодо прохання надати тендерну документацію у форматі Wordта разом з тим, ваша відповідь стосується внесення змін до документації чого не вимагалося та не надає відповідь на звернення. Додатково повідомляємо, що тендерна документація не відповідає вимогам законодавства та положень, що були прописані вами в тендерні документації, а саме опублікований формат не є машинозчитувальним. У зв'язку з вищезазначеним, просимо додати тендерну документацію у у машинозчитувальному форматі з використанням програми Word. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Пункт 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачає, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Просимо Вас оглянути тендерну документацію та зміни в новій редакції, що містяться в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 01.07.2024 14:36
Відповідь надана

тендерна документація

Номер: 8274f16337584ceb8a957f767e9233f8
Дата опублікування: 27.06.2024 14:55
Опис: Просимо надати тендерну документацію додатково у форматі Word
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Пункт 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачає, що зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Просимо Вас оглянути тендерну документацію та зміни в новій редакції, що містяться в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 29.06.2024 22:10
Відповідь надана

Навіщо ви оголошували тендер, якщо вже є аналогічна закупівля в замовника

Номер: 74034ebe3ffb4561abd04c795782bab7
Дата опублікування: 27.06.2024 10:30
Опис: Просимо надати відповідь знайшли на прозоро закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-10-007579-a, виходить що замовник 2 рази оголосив ту саму закупівлю. Навіщо ви вчиняєте такі дії, нашої організацією вже понесені витрати для підготовки участі в закупівлі і ці кошти нам ніхто не поверне. Адже не професійні дії уповноваженої особи замовника (необдумане копіювання без розуміння значення та застосування) призводять до дискримінації учасників та псування авторитету замовника, відповідно виникають підозри в зговорі з одним з учасників закупівлі, адже закупівля оголошується в 3 раз. Просимо з розумінням поставитись до зазначеної інформації і відмінити закупівлю, щоб учасники більше не тратили марно свій час. Якщо замовник не виконає данну вимогу, учасник закупівлі буде оскаржувати закупівлю до АМКУ за звертатись в ДАСУ з клопотанням перевірити законність дій замовника. Звертаємо увагу ст. 356. Кримінального кодексу України «Самоправство, тобто самовільне, всупереч установленому законом порядку, вчинення будь-яких дій, правомірність яких оспорюється окремим громадянином або підприємством, установою чи організацією, якщо такими діями була заподіяна значна шкода інтересам громадянина, державним чи громадським інтересам або інтересам власника, - карається штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або пробаційним наглядом на строк до двох років.»
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання. Закупівля за предметом "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-10-007579-a відмінена на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата відповіді: 29.06.2024 22:02
Відповідь надана

Просимо надати розяснення стосовно предмета закупівлі

Номер: a550753ca5cc41f4a946006db3dd3783
Дата опублікування: 27.06.2024 09:56
Опис: Шановний замовник. При підготовці технічного завдання Замовник повинен керувався принципами здійснення публічних закупівель, які зазначені у ст.5 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII (Чинний ), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням. Детально ознайомившись з тендерною документацією за предметом закупівлі UA-2024-06-17-002947-a, звертаємо Вашу Увагу на те, що оголошення з аналогіяним предменом закупівлі було розміщено попередньо на сайті прозоро за номером закупівлі UA-2024-05-10-007579-a, посилання на прозоро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-10-007579-a, просимо надати чітке пояснення стосовно ситуації яка виявлена. З огляду на дії замовника можна дійти висновку, що вчиняються корупційні дії, а саме зговір замовника з одним з учасників.
Відповідь: Шановний учаснику. Закупівля за предметом "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-10-007579-a відмінена на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Дата відповіді: 29.06.2024 22:01
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 1d2650f0257740cd9d88f5c3423e2b53
Дата опублікування: 26.06.2024 20:05
Опис: Пунктом 5.1. Тендерної документації визначено вимоги до наявності в учасників процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На вимогу Замовника учасники мають надати довідку за формою додатку № 5 тендерної документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми, які будуть використані при виконання робіт (вказані в підсумковій відомості ресурсів, що надана в складі договірної ціни учасника), що є предметом закупівлі згідно Додатку № 3 цієї документації. Зазначаємо, що підсумкова відомість ресурсів, надана в тендерній документації, містить ряд однотипних машин, які зазначені в кількості – декілька одиниць, що є наслідком не врахування можливості використання однотипних машин як взаємозамінні машини, що значно мінімізує витрати, а також дозволяє оптимально використовувати ресурси, що ніяким чином не впливає на технологію виконання робіт та результат робіт. Згідно чинного законодавства Учасники процедури закупівлі кошторисна документація розробляється, зокрема, з урахуванням розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва. Пунктом 5.9 Розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова з визначення вартості будівництва) визначено наступне: при розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами. Таким чином, Настанова з визначення вартості будівництва прямо дозволяє виконувати будівельні роботи без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, що в даному випадку необхідно застосовувати. У зв’язку з вищенаведеним, просимо внести зміни до Тендерної документації та змінити підпункту 5.1 Тендерної документації та надати можливість Учасникам процедури закупівлі довідку за формою додатку № 5 тендерної документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми, які будуть використані при виконання робіт без необхідності мати в наявності однотипні взаємозамінні машини.
Відповідь: Відповідно п. 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: - договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; пояснювальну записку до неї; відомість обсягів робіт; об’єктні та локальні кошториси; перелік основних матеріальних ресурсів; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації; розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути розрахований згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін) - далі Настанова, та має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних ims у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів. В сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку форми Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки можуть бути надані у форматі EXEL або WORD) без накладання КЕП/УЕП. В договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з визначенням повного комплексу робіт, необхідних для виконання робіт, вказаних у Технічній специфікації (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Відповідно до п. 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 30.04.2022 № 6) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) (надати розрахунок аналізу витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови. При цьому, слід врахувати, що заміна будівельних машин і механізмів, необхідних для виконання робіт, можлива лише при відповідному технічному та економічному обґрунтуванні, яке надається у складі пропозицій з урахуванням пункту 5.9 Настанови. Пункт 5.1 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачає вимоги до наявності в учасників процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка учасника процедури закупівлі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій повинна бути надана за формою Додатку № 5 документації та містити інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), які будуть використані при виконанні робіт (вказані в підсумковій відомості ресурсів, що надана в складі договірної ціни учасника), що є предметом закупівлі згідно Додатку № 3 цієї документації. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 29.06.2024 21:57