• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Торги не відбулися

9 610 146.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 050.73 UAH
Номер: 3d428c297b15466ca9f6143e620d98f1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-17-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.07.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 17.07.2024 15:26 - 08.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.07.2024 № 51-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 17.07.2024 № 51-з Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-06-17-002947-a 17.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 Державний пожежно-рятувальний загін Головного Управління ДСНС України у Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.06.2024 б/н, роз`яснення до процедури від 29.06.2024, від 01.07.2024 на запитання від 26.06.2024, від 27.06.2024, від 29.06.2024, розгляд тендерних пропозицій учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ВЛАДОМ» (далі – ТОВ «ВЛАДОМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі – ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 11.07.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЛАДОМ», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 12.07.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», вимога про усунення невідповідностей до 16.07.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.07.2024 б/н про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ», повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ) від 29.07.2024 № 12881-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 02.08.2024 б/н про скасування рішення про визначення ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» переможцем закупівлі на виконання рішення АМКУ, пояснення надані Замовником 23.07.2024 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників. Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» разом з договірною ціною не надано розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників. Так, Замовником на запит Держаудитслужби від 18.07.2024 надані пояснення щодо, зокрема, не надання у складі пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників. Замовник зазначив, що листом від 28.06.2024 № 10 учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» повідомив про не надання вказаних розрахунків з підстав не включення їх у договірну ціну. Зважаючи на вищевикладене, проаналізувавши надані Замовником пояснення та надані разом з поясненням документи, установлено наступне. Так, пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої обов`язково включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов`язаних з придбанням та доставкою на об`єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника). У разі, якщо у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом не враховуються кошти на покриття витрат, пов`язаних з придбанням та доставкою на об`єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника), в складі тендерної пропозиції надається лист пояснення з посиланням на нормативно-правові підстави щодо невиконання даної вимоги тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, зокрема, надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни, буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунута учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Тобто, із аналізу вказаної Замовником вимоги вбачається, що учасник може надати лист пояснення лише стосовно не врахування коштів на покриття витрат, пов`язаних з придбанням та доставкою на об`єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю. Інші розрахунки за статтями витрат згідно Настанови повинні бути включені у договірну ціну. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» надано лист-пояснення від 28.06.2024 № 10 де зазначено, що учасник не надає в складі технічної частини наступні розрахунки, оскільки вони не були включені, а саме, зокрема, розрахунок № 8 «Інші супутні витрати», куди відносяться розрахунки витрат на перевезення робітників та на відрядження робітників, що не узгоджується з технічними вимогами, встановленими Замовником в тендерній документації. Крім того, слід вказати, що відповідно до вимог п. 5.26 Настанов кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтовувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо. До таких коштів відносяться, зокрема, кошти на перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом (у випадках, коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а міський або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво у зазначений час); відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва; доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше 15 км) від місця розташування будівельної організації, в зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації (збірного пункту) до місця роботи на об’єкті будівництва і назад тощо. Як вбачається із інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, місце розташування учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» (м. Київ) знаходиться на значній відстані від місця виконання робіт (Кіровоградська область, смт. Голованівськ). Тому, учасник повинен був до договірної ціни включити розрахунки витрат на перевезення робітників та на відрядження робітників, як встановлено вимогами тендерної документації. Таким чином, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації. Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Внаслідок вищевказаного, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» як таку, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями.
Період усунення порушень: 05.08.2024 17:44 - 20.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2024 17:44

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ ІНФОРМАЦІЯ про неможливість усунення порушень шляхом відміни торгів На виконання вимог, викладених у висновку УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо про наступне: 05 серпня 2024 року опублікований Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів. 02 серпня 2024 р. пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі: відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями. Тому, враховуючи вищевикладене, повідомляємо про неможливість усунення порушень шляхом відміни торгів, оскільки відкриті торги автоматично відмінились електронною системою закупівель в зв'язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій. Уповноважена особа Василь КРИЦЬКИЙ
Дата публікації звіту: 09.08.2024 11:06

Запити/Пояснення