-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
9 610 146.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 050.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 48 050.73 UAH
Номер:
3d428c297b15466ca9f6143e620d98f1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-17-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.07.2024 00:00
Період моніторингу:
17.07.2024 15:26 - 08.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2024 № 51-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.07.2024 № 51-з
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-06-17-002947-a 17.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 Державний пожежно-рятувальний загін Головного Управління ДСНС України у Кіровоградській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 28.06.2024 б/н, роз`яснення до процедури від 29.06.2024, від 01.07.2024 на запитання від 26.06.2024, від 27.06.2024, від 29.06.2024, розгляд тендерних пропозицій учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ВЛАДОМ» (далі – ТОВ «ВЛАДОМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі – ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ»), протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 11.07.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЛАДОМ», протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 12.07.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», вимога про усунення невідповідностей до 16.07.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.07.2024 б/н про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ», повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ) від 29.07.2024 № 12881-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 02.08.2024 б/н про скасування рішення про визначення ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» переможцем закупівлі на виконання рішення АМКУ, пояснення надані Замовником 23.07.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов`язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова), зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників.
Проте, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» разом з договірною ціною не надано розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників.
Так, Замовником на запит Держаудитслужби від 18.07.2024 надані пояснення щодо, зокрема, не надання у складі пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників.
Замовник зазначив, що листом від 28.06.2024 № 10 учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» повідомив про не надання вказаних розрахунків з підстав не включення їх у договірну ціну.
Зважаючи на вищевикладене, проаналізувавши надані Замовником пояснення та надані разом з поясненням документи, установлено наступне.
Так, пунктом 6 Розділу ІІІ тендерної документації, передбачено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої обов`язково включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій. У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом враховуються також кошти на покриття витрат, пов`язаних з придбанням та доставкою на об`єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника).
У разі, якщо у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) окремим розділом не враховуються кошти на покриття витрат, пов`язаних з придбанням та доставкою на об`єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю, забезпечення яким покладається на учасника процедури закупівлі (підрядника), в складі тендерної пропозиції надається лист пояснення з посиланням на нормативно-правові підстави щодо невиконання даної вимоги тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3, зокрема, надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни, буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунута учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тобто, із аналізу вказаної Замовником вимоги вбачається, що учасник може надати лист пояснення лише стосовно не врахування коштів на покриття витрат, пов`язаних з придбанням та доставкою на об`єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю. Інші розрахунки за статтями витрат згідно Настанови повинні бути включені у договірну ціну.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» надано лист-пояснення від 28.06.2024 № 10 де зазначено, що учасник не надає в складі технічної частини наступні розрахунки, оскільки вони не були включені, а саме, зокрема, розрахунок № 8 «Інші супутні витрати», куди відносяться розрахунки витрат на перевезення робітників та на відрядження робітників, що не узгоджується з технічними вимогами, встановленими Замовником в тендерній документації.
Крім того, слід вказати, що відповідно до вимог п. 5.26 Настанов кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтовувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо. До таких коштів відносяться, зокрема, кошти на перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом (у випадках, коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а міський або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво у зазначений час); відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва; доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше 15 км) від місця розташування будівельної організації, в зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації (збірного пункту) до місця роботи на об’єкті будівництва і назад тощо.
Як вбачається із інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, місце розташування учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» (м. Київ) знаходиться на значній відстані від місця виконання робіт (Кіровоградська область, смт. Голованівськ). Тому, учасник повинен був до договірної ціни включити розрахунки витрат на перевезення робітників та на відрядження робітників, як встановлено вимогами тендерної документації.
Таким чином, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» не підтверджено відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам предмета закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Внаслідок вищевказаного, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» як таку, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з Особливостями.
Період усунення порушень:
05.08.2024 17:44 - 20.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.08.2024 17:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ІНФОРМАЦІЯ про неможливість усунення порушень шляхом відміни торгів
На виконання вимог, викладених у висновку УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо про наступне:
05 серпня 2024 року опублікований Висновок про наявність чи відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 3, підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень органу оскарження, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ`єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів з особливостями, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
02 серпня 2024 р. пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі:
відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Тому, враховуючи вищевикладене, повідомляємо про неможливість усунення порушень шляхом відміни торгів, оскільки відкриті торги автоматично відмінились електронною системою закупівель в зв'язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій.
Уповноважена особа Василь КРИЦЬКИЙ
Дата публікації звіту:
09.08.2024 11:06
Запити/Пояснення
Номер:
bb6035f43fc4460990c272135611c1cc
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.07.2024 09:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
aa4d60e7bfc84563a756ce3da8315aca
Назва:
Відповідь (перший запит)
Дата опублікування:
23.07.2024 11:10
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a
На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a Комунальне підприємство "Гайворонський комунальник" повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою Комунального підприємства «Гайворонський комунальник» 17 червня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-06-17-002947-a.
17 липня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 51-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a та 18 липня 2024 року сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
Визначення предмета закупівлі робіт здійснювалось замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний висновок.
Відповідно до проекту, кошторису та обсягів робіт обгрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість робіт та розміщено за посиланням https://kr.dsns.gov.ua/upload/2/1/4/2/6/3/9/dodatok-do-inform-pro-publikaciiu.pdf У прикріплених файлах до тендерної документації наданий експертний звіт (позитивний).
Додаток до пояснення:
- зведений кошторисний розрахунок.
Номер:
432b6c9ede944cb5a76de706307af43e
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
18.07.2024 09:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону), зокрема, декларацію(ї) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення), що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на право виконувати роботи, зокрема:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- зварювальні, газополум`яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум`я;
- нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (Група Б).
Також, копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія(ї) декларації(й) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, зокрема, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (Група А).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано декларацію(ї) та копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) вищезазначеного змісту ?
2. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» в підтвердження застосування заходів із захисту довкілля надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля ?
3. Пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог Настанов, зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано вищезазначений розрахунок ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7926e29d66624fd98d230456bd0ab826
Назва:
Відповідь (другий запит)
Дата опублікування:
23.07.2024 11:19
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a
На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ 17 червня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-06-17-002947-a.
17 липня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 51-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a та 18 липня 2024 року сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Пунктом 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи (з урахуванням абзацу першого частини третьої статті 22 Закону), зокрема, декларацію(ї) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення), що підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на право виконувати роботи, зокрема:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- зварювальні, газополум`яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум`я;
- нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (Група Б).
Також, копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) на виконання робіт підвищеної небезпеки, виданий(і) Державною службою України з питань праці або її територіальними органами, або Держгірпромнаглядом або його територіальними органами, або іншими уповноваженими державними органами або копія(ї) декларації(й) учасника та/або субпідрядника (у разі залучення) відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на право виконувати роботи, зокрема, вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (Група А).
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано декларацію(ї) та копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) вищезазначеного змісту ?
2. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» в підтвердження застосування заходів із захисту довкілля надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля ?
3. Пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог Настанов, зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано вищезазначений розрахунок ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк..».
«В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» надано декларацію(ї) та копію(ї) дозволу(ів) учасника та/або субпідрядника(ів) (у разі залучення) вищезазначеного змісту?».
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра:
файл «1. Декларація роботи на висоті понад 1.3 метра.pdf», папка «ТОВ АРАКА», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar».
- зварювальні, газополум`яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум`я;
файл «1. Декларація роботи на висоті понад 1.3 метра.pdf», папка «ТОВ АРАКА», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar».
- нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) (Група Б).
файл «1. ДОЗВІЛ вантажно розвантажувальні роботи.pdf», папка «ТОВ СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar»,
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів (Група А)
файл «1. ДОЗВІЛ вантажно розвантажувальні роботи.pdf», папка «ТОВ СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП», папка «Субпідрядник», папка «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar»,
«2. В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельний комплекс «УНІВЕРСАЛ» в підтвердження застосування заходів із захисту довкілля надано гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля?»
файл «1. Гарантійний лист захист довкілля.pdf», «4. Інші вимоги», архів «ЧАСТИНА № 2 тендерна пропозиція.rar».
«3. Пунктом 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, передбачено, що інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції: договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог Настанов, зокрема, розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників».
файл «Лист пояснення щодо розрахунків.pdf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar» (інформація щодо розрахунку № 8 Інші супутні витрати).
Відповідно до вимог п. 5.26 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін) кошти на покриття інших витрат визначаються за обґрунтовувальними розрахунками на підставі положень чинного законодавства, даних проектної документації, вихідних даних замовника щодо здійснення будівництва, умов виконання будівельних робіт, розташування майданчика будівництва стосовно місця дислокації будівельної організації тощо.
До таких коштів відносяться кошти на:
1) перевезення працівників будівельної організації автомобільним транспортом (у випадках, коли місце розташування будівельної організації (пункт збору) знаходиться на відстані більше 3 км від місця роботи, а міський або приміський транспорт відсутній або не забезпечує перевезення працівників на будівництво у зазначений час);
2) відрядження працівників будівельної організації на об’єкт будівництва;
3) доплати працівникам, які виконують роботи на об’єктах будівництва, що знаходяться на значній відстані (більше 15 км) від місця розташування будівельної організації, в зв’язку з поїздками в неробочий час від місця розташування організації (збірного пункту) до місця роботи на об’єкті будівництва і назад;
4) відсотки за користування кредитами банків (за рішенням розпорядників коштів);
5) тощо.
Листом від 28.06.2024 вих. № 10 повідомляє, що не надає розрахунок № 8 Інші супутні витрати, оскільки вони не були включені, а тому тендерна пропозиція учасника в цій частині відповідала технічним вимогам та вимогам тендерної документації.
Уповноважена особа Василь КРИЦЬКИЙ
Номер:
66a6637c8cbc4b1885d8a73fa0c83f67
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
23.07.2024 11:31
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
на запит УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a
На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2024-06-17-002947-a 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ 17 червня 2024 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю: "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) оголошення UA-2024-06-17-002947-a.
17 липня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ № 51-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2024-06-17-002947-a та 18 липня 2024 року сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)» (коригування)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-002947-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
Визначення предмета закупівлі робіт здійснювалось замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний висновок.
Відповідно до проекту, кошторису та обсягів робіт обгрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість робіт та розміщено за посиланням https://kr.dsns.gov.ua/upload/2/1/4/2/6/3/9/dodatok-do-inform-pro-publikaciiu.pdf У прикріплених файлах до тендерної документації наданий експертний звіт (позитивний).
Додаток до пояснення:
- зведений кошторисний розрахунок.
Уповноважена особа Василь КРИЦЬКИЙ
Номер:
eec4a420f527406fbb43a905963ef0e2
Назва:
Про зупинення дії рішення про початок моніторингу процедур закупівлі
Дата опублікування:
23.07.2024 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2024 00:00
Опис:
НАКАЗ