-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
9 610 146.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 48 050.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 48 050.73 UAH
Період оскарження:
17.06.2024 11:05 - 30.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
bfdbba92105740efa23de5de3838126f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-17-002947-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
3 Державним пожежно-рятувальним загоном Головного Управління ДСНС України у Кіровоградській області було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-06-17-002947-a.
ТОВ «ВЛАДОМ» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ «ВЛАДОМ» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення щодо визначення переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ».
ТОВ «ВЛАДОМ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.07.2024 року переможцем процедури закупівлі було визначено ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ» та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ ВЛАДОМ UA-2024-06-17-002947-a.docx 19.07.2024 08:45
- Скарга ТОВ ВЛАДОМ UA-2024-06-17-002947-a.pdf 19.07.2024 08:45
- sign.p7s 19.07.2024 08:46
- рішення від 22.07.2024 № 12460.pdf 22.07.2024 15:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.07.2024 № 12881.pdf 29.07.2024 18:01
- рішення від 29.07.2024 № 12881.pdf 01.08.2024 10:24
- Пояснення на скаргу 23.07.2024 10:58
- Пояснення word 23.07.2024 10:58
- Протокол УО про виконання рішення 02.08.2024 13:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.07.2024 09:50
Дата розгляду скарги:
29.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.07.2024 15:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.08.2024 10:24
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2024 13:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до Рішенням ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ КОМІСІЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №12881-р/пк-пз від 29.07.2024 скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "УНІВЕРСАЛ" (код ЄДРПОУ: 37588619) від 16.07.2024 р. переможцем процедури закупівлі - "Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозбереження)" (коригування) (Код ДК 021:2015:45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-17-002947-a та відхилити пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "УНІВЕРСАЛ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2f17b2bcb5704165ab82d24da54bef2f
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі
ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ»
1. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися з:
6. Інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу III та Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повніша бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; пояснювальну записку до неї; відомість обсягів робіт; об’єктні та локальні кошториси; перелік основних матеріальних ресурсів; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути розрахований згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін) - далі Настанова, та має бути наданий в електронному' сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних ims у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально - технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Додаток 3 до тендерної документації (файл «Додаток _ 3 Технічне завдання_25.06.2024.pdf») містить технічну специфікацію (вимоги) (нова редакція), в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також:
- найменування робіт та витрат (локальний кошторис 02-01-01 на Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУДСНС у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозабезпечення). (Коригування) – 70 позицій.
- підсумкову відомість ресурсів – 220 позицій.
1.1. Додаток 3 до тендерної документації містить технічну специфікацію (вимоги) (нова редакція), в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, зокрема підсумкову відомість ресурсів з наступними найменуваннями позицій:
№
Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
І. Витрати труда
5 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин люд. год 622,26
6 Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин розряд 5,5
III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти
69 С111-219 Гіпсові в'яжучі Г-3 т 0,01118
89 C111-1292 Уайт-спірит т 0,002433
116 С111-1848 Болти будівельні з гайками та шайбами т 0,18259624
141 +C112-73 Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4- 6,5 м, усі ширини, товщина 25 мм, III сорт м3 0,0004386
172 С142-10-2 Вода м3 36,18289
Разом по розділу ІІІ грн
Підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин
Електроенергія кВт-год 2108,078
Мастильні матеріали кг 128,913
Гідравлічна рідина Кг 2,251
Бензин Л 1651,481
Дизельне паливо Л 875,966
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- підсумкова відомість ресурсів (файл «101_ДЦ_ПВР.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якій міститься наступна інформація:
№
Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
І. Витрати труда
5 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин люд. год 97,37
6 Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин розряд 3,8
III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти
69 С111-219 Гіпсові в'яжучі Г-3 т 0,011182
89 C111-1292 Уайт-спірит т 0,0024326
116 С111-1848 Болти будівельні з гайками та шайбами т 0,1825962
141 +C112-73 Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4- 6,5 м, усі ширини, товщина 25 мм, III сорт м3 0,000439
172 С142-10-2 Вода м3 36,18288918
Разом по розділу ІІІ грн
Підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин
Електроенергія кВт-год 2099,532
Мастильні матеріали кг 29,836
Гідравлічна рідина кг 0,016
Бензин л 89,461
Дизельне паливо л 325,985
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально - технічні ресурси згідно з переліком наведеним
у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, в тому числі надану підсумкову відомість ресурсів, інформація, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, в тому числі договірна ціна, не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації.
Крім того, слід зазначати, що в складі тендерної пропозиції відсутня інша (окрема надана) інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачені додатком 3 до тендерної документації (технічна специфікація), в тому числі підсумкова відомість ресурсів та інформація, яка знаходиться під таблицею підсумкової відомості ресурсів, наприклад:
«Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такою виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», іншим нормативно правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Технічні вимоги містять перелік робіт, які Учасник - переможець повинен виконати та здати об’єкт за Договором про закупівлю».
Таким чином, з огляду на вищевикладене, інформація, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації, а саме – надана у складі тендерної пропозиції
не у повному обсязі.
1.2. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повніша бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; пояснювальну записку до неї; відомість обсягів робіт; об’єктні та локальні кошториси; перелік основних матеріальних ресурсів тощо.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- підсумкова відомість ресурсів (файл «101_ДЦ_ПВР.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якій міститься наступна інформація:
№
Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
101 +С111-1608 Дрантя кг 1,9805
- перелік основних матеріальних ресурсів (файл «101_ДЦ_ПОМР.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якому міститься наступна інформація:
№
п/п
Найменування матеріальних ресурсів
Одиниця
виміру Ціна, грн.
з ПДВ
1 2 3 4
116 Дрантя кг 14,62
Разом з тим, вищенаведений матеріальний ресурс відсутній в підсумковій відомості ресурсів, яка зазначена у Додатку 3 до тендерної документації.
Крім того, перелік основних матеріальних ресурсів не містить інформацію про електроенергію, мастильні матеріали, гідравлічну рідину, бензин та дизельне паливо, інформація про які міститься в розділі ІІІ підсумкової відомості ресурсів відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально - технічні ресурси згідно з переліком наведеним
у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, інформація, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, в тому числі в переліку основних матеріальних ресурсів, не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації.
1.3. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повніша бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; пояснювальну записку до неї; відомість обсягів робіт; об’єктні та локальні кошториси тощо.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути розрахований згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін) - далі Настанова, та має бути наданий в електронному' сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних ims у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів.
Відповідно до пункту 3.24 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова), об’єктні кошториси складаються за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови, на об’єкт шляхом підсумовування даних локальних кошторисів, з групуванням робіт та витрат по відповідних графах кошторисної вартості «будівельних робіт», «устаткування, меблів та інвентарю».
…
В об’єктному кошторисі по рядках та у підсумку наводяться показники одиничної вартості (1 м3 об’єму, 1 м2 площі будівель та споруд, 1 км довжини лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури тощо).
Додаток 5 Настанови містить форму об’єктного кошторису, в якій, зокрема, зазначається показники одичної вартості (в таблиці, колонка 9), а також поле для заповнення «вимірник одиничної вартості» (над таблицею справа):
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС № 02-01 (файл «101_ДЦ_ОК_02-01.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»).
Разом з тим, в наданому об’єктному кошторису, всупереч пункту 3.24 Настанови, відсутня інформація про показники одичної вартості, а також не зазначено вимірник одиничної вартості.
Враховуючи наведене, договірна ціна, в тому числі об’єктний кошторис не відповідають вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін).
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам, викладеним у пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
1.4. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, відповідно
до п. 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.1 1.2021 року № 281 (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку іромад та територій України від 30.04.2022 № б) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) (надати розрахунок аналізу витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній розрахунок аналізу витрат.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально - технічні ресурси згідно з переліком наведеним
у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації.
1.5. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Розмір середньомісячної заробітної плати 1 робітника в режимі повної зайнятості, для 3,8 розряду при 40-годинному робочому тижні в складі договірної ціни розраховується згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі по тексту-Мінрегіон) від 20.10.2016 року №281 (в редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року №196) та відповідно проектно-кошторисної документації не повинна перевищувати 14 627,30 грн. Відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі в частині заробітної плати підтверджується учасником розрахунком заробітної плати.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «БК «Універсал» (файл «Розрахунок ЗП.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якому міститься наступна інформація:
«2.1 Тарифна частина середньомісячної заробітної плати:
ЗПтар = Зпмін х Кмін х Кгалуз х Ксер.роз
Зптар = 3028 х 2,31 х 1,28 х 1,308 = 11710,77 грн.
…
Зпдодатк = 296,28 + 445,01 + 0,00 + 234,22 + 1942,27 + 0,00 = 2917,78 грн.
2.3 Кошторисна заробітна плата, яка визначена на підставі даних організації ТОВ «БК «Універсал» складає :
Зпкоштор = Зптар + Зпдодатк
Зпкоштор = 11710,77 + 2917,78 = 14628,55 грн.»
Таким чином, розмір середньомісячної заробітної плати 1 робітника в режимі повної зайнятості, для 3,8 розряду при 40-годинному робочому тижні в складі договірної ціни перевищує 14 627,30 грн, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально – технічні ресурси згідно з переліком наведеним
у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, з огляду на все вищевикладене у пунктах 1.1-1.5 скарги, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ»
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
2. Відповідно до пункту 5 Розділу V тендерної документації, Учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу Комісії, що замовником вимагається підтвердження відсутності підстави, передбаченої саме підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, а не абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка, складена у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей.
З огляду на викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ», визначених пунктом 43 Особливостей.
3. Відповідно до підпункту 8 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися з:
8. Документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції згідно з вимогами п. 2 Розділу III даної тендерної документації (в разі, якщо вимагались.
Згідно з пунктом 2 Розділу ІІІ тендерної документації, вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме:
Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія подається учасником у форматі, що дає можливість перевірити КЕП гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
3. У реквізитах гарантії, зокрема:
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ від «01» липня 2024 року № 3675-24 (файл «Гарантія №3675-24.pdf», архів «Гарантія №3675-24.7z», архів «БК УНІВЕРСАЛ.rtf», папка «5. Банківська гарантія», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якій, зокрема, міститься наступна інформація:
«Найменування Бенефіціара: 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Ідентифікаційний код Бенефіціара у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 37791578; Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Місцезнаходження Бенефіціара: 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт. Голованівськ, вул. Соборна 3а Банківські реквізити Бенефіціара: р/р №UA238201720343120002000082070 в УДКСУ у Голованівському районі, МФО 820172, тел.:(05252)30101.
…
Назва валюти, у якій надається гарантія: назва валюти - гривня, цифровий код – 980, літерний код UAH»
3.1. Відповідно до підпункту 5 пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, у реквізитах гарантії:
у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34.
Класифікатор іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року
№ 34 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0521500-98#n15) містить три групи:
1) конвертовані валюти, які широко використовуються для здійснення платежів за міжнародними операціями, валюти країн - членів Європейського Союзу та банківські метали (1 група) – 29 позицій;
2) конвертовані валюти, які широко не використовуються для здійснення платежів за міжнародними операціями (2 група) – 105 позицій;
3) неконвертовані валюти (3 група) – 27 позицій.
Разом з тим, Класифікатор іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34 не містить інформацію про цифровий код валюти, в якій надана банківська гарантія – 980, та її літерний код – UAH.
З огляду на викладене, всупереч підпункту 5 пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, в наданій банківській гарантії відсутня інформація про цифровий і літерний код валюти, у якій надана банківська гарантія, саме
у відповідності до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від
04 лютого 1998 року № 34.
3.2. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, у реквізитах гарантії:
щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
адреса місцезнаходження.
Відповідно до умов тендерної документації, під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», категорії замовників, що використовуються у цьому Законі:
1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті;
2) органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 частини першої цієї статті;
3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої цієї статті.
Водночас, у наданій банківській гарантій в повному найменуванні бенефіціара, яким є замовник, зазначено: «Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади»
Звертаємо увагу Комісії, що частина 4 статті 2 Закону не містить такої категорії бенефіціара як «Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади».
Разом з тим, відповідно до пункту 3 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать, зокрема:
юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
З огляду на викладене, всупереч підпункту 3 пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, в наданій банківській гарантії відсутня інформація про категорію бенефіціара саме у відповідності до частини 4 статті 2 Закону.
Враховуючи наведене, в тому числі пункти 3.1 та 3.2 скарги, надана учасником банківська гарантія не відповідає вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
З огляду на викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ», визначених пунктом 43 Особливостей.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ»
1. Відповідно до підпункту 6 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися з:
6. Інформації та сканованих документів про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу III та Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повніша бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; пояснювальну записку до неї; відомість обсягів робіт; об’єктні та локальні кошториси; перелік основних матеріальних ресурсів; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації; розрахунок прибутку та адміністративних витрат.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути розрахований згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін) - далі Настанова, та має бути наданий в електронному' сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних ims у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально - технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Додаток 3 до тендерної документації (файл «Додаток _ 3 Технічне завдання_25.06.2024.pdf») містить технічну специфікацію (вимоги) (нова редакція), в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також:
- найменування робіт та витрат (локальний кошторис 02-01-01 на Капітальний ремонт будівлі 21 ДПРЧ 3 ДПРЗ ГУДСНС у Кіровоградській області (покрівля, фасад та заходи з енергозабезпечення). (Коригування) – 70 позицій.
- підсумкову відомість ресурсів – 220 позицій.
1.1. Додаток 3 до тендерної документації містить технічну специфікацію (вимоги) (нова редакція), в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, зокрема підсумкову відомість ресурсів з наступними найменуваннями позицій:
№
Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
І. Витрати труда
5 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин люд. год 622,26
6 Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин розряд 5,5
III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти
69 С111-219 Гіпсові в'яжучі Г-3 т 0,01118
89 C111-1292 Уайт-спірит т 0,002433
116 С111-1848 Болти будівельні з гайками та шайбами т 0,18259624
141 +C112-73 Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4- 6,5 м, усі ширини, товщина 25 мм, III сорт м3 0,0004386
172 С142-10-2 Вода м3 36,18289
Разом по розділу ІІІ грн
Підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин
Електроенергія кВт-год 2108,078
Мастильні матеріали кг 128,913
Гідравлічна рідина Кг 2,251
Бензин Л 1651,481
Дизельне паливо Л 875,966
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- підсумкова відомість ресурсів (файл «101_ДЦ_ПВР.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якій міститься наступна інформація:
№
Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
І. Витрати труда
5 Витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин люд. год 97,37
6 Середній розряд ланки робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин розряд 3,8
III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти
69 С111-219 Гіпсові в'яжучі Г-3 т 0,011182
89 C111-1292 Уайт-спірит т 0,0024326
116 С111-1848 Болти будівельні з гайками та шайбами т 0,1825962
141 +C112-73 Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 4- 6,5 м, усі ширини, товщина 25 мм, III сорт м3 0,000439
172 С142-10-2 Вода м3 36,18288918
Разом по розділу ІІІ грн
Підсумкові витрати енергоносіїв для усіх машин
Електроенергія кВт-год 2099,532
Мастильні матеріали кг 29,836
Гідравлічна рідина кг 0,016
Бензин л 89,461
Дизельне паливо л 325,985
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально - технічні ресурси згідно з переліком наведеним
у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, в тому числі надану підсумкову відомість ресурсів, інформація, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, в тому числі договірна ціна, не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації.
Крім того, слід зазначати, що в складі тендерної пропозиції відсутня інша (окрема надана) інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачені додатком 3 до тендерної документації (технічна специфікація), в тому числі підсумкова відомість ресурсів та інформація, яка знаходиться під таблицею підсумкової відомості ресурсів, наприклад:
«Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такою виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», іншим нормативно правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів.
Технічні вимоги містять перелік робіт, які Учасник - переможець повинен виконати та здати об’єкт за Договором про закупівлю».
Таким чином, з огляду на вищевикладене, інформація, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації, а саме – надана у складі тендерної пропозиції
не у повному обсязі.
1.2. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повніша бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; пояснювальну записку до неї; відомість обсягів робіт; об’єктні та локальні кошториси; перелік основних матеріальних ресурсів тощо.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- підсумкова відомість ресурсів (файл «101_ДЦ_ПВР.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якій міститься наступна інформація:
№
Ч.ч. Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
101 +С111-1608 Дрантя кг 1,9805
- перелік основних матеріальних ресурсів (файл «101_ДЦ_ПОМР.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якому міститься наступна інформація:
№
п/п
Найменування матеріальних ресурсів
Одиниця
виміру Ціна, грн.
з ПДВ
1 2 3 4
116 Дрантя кг 14,62
Разом з тим, вищенаведений матеріальний ресурс відсутній в підсумковій відомості ресурсів, яка зазначена у Додатку 3 до тендерної документації.
Крім того, перелік основних матеріальних ресурсів не містить інформацію про електроенергію, мастильні матеріали, гідравлічну рідину, бензин та дизельне паливо, інформація про які міститься в розділі ІІІ підсумкової відомості ресурсів відповідно до Додатку 3 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально - технічні ресурси згідно з переліком наведеним
у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, інформація, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, в тому числі в переліку основних матеріальних ресурсів, не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації.
1.3. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повніша бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; пояснювальну записку до неї; відомість обсягів робіт; об’єктні та локальні кошториси тощо.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни повинен бути розрахований згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін) - далі Настанова, та має бути наданий в електронному' сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних ims у програмному АВК-5 або іншому програмному комплексі по випуску кошторисів.
Відповідно до пункту 3.24 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова), об’єктні кошториси складаються за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови, на об’єкт шляхом підсумовування даних локальних кошторисів, з групуванням робіт та витрат по відповідних графах кошторисної вартості «будівельних робіт», «устаткування, меблів та інвентарю».
…
В об’єктному кошторисі по рядках та у підсумку наводяться показники одиничної вартості (1 м3 об’єму, 1 м2 площі будівель та споруд, 1 км довжини лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури тощо).
Додаток 5 Настанови містить форму об’єктного кошторису, в якій, зокрема, зазначається показники одичної вартості (в таблиці, колонка 9), а також поле для заповнення «вимірник одиничної вартості» (над таблицею справа):
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС № 02-01 (файл «101_ДЦ_ОК_02-01.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»).
Разом з тим, в наданому об’єктному кошторису, всупереч пункту 3.24 Настанови, відсутня інформація про показники одичної вартості, а також не зазначено вимірник одиничної вартості.
Враховуючи наведене, договірна ціна, в тому числі об’єктний кошторис не відповідають вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін).
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам, викладеним у пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
1.4. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, відповідно
до п. 5.17 кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.1 1.2021 року № 281 (із внесеною Зміною № 1, що затверджена наказом Міністерства розвитку іромад та територій України від 30.04.2022 № б) (далі - Настанова) визначено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат) (надати розрахунок аналізу витрат) або за показниками, наведеними в Додатку 26 Настанови.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній розрахунок аналізу витрат.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально - технічні ресурси згідно з переліком наведеним
у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації.
1.5. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Розмір середньомісячної заробітної плати 1 робітника в режимі повної зайнятості, для 3,8 розряду при 40-годинному робочому тижні в складі договірної ціни розраховується згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі по тексту-Мінрегіон) від 20.10.2016 року №281 (в редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року №196) та відповідно проектно-кошторисної документації не повинна перевищувати 14 627,30 грн. Відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі в частині заробітної плати підтверджується учасником розрахунком заробітної плати.
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ТОВ «БК «Універсал» (файл «Розрахунок ЗП.rtf», папка «1. Договірна ціна», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якому міститься наступна інформація:
«2.1 Тарифна частина середньомісячної заробітної плати:
ЗПтар = Зпмін х Кмін х Кгалуз х Ксер.роз
Зптар = 3028 х 2,31 х 1,28 х 1,308 = 11710,77 грн.
…
Зпдодатк = 296,28 + 445,01 + 0,00 + 234,22 + 1942,27 + 0,00 = 2917,78 грн.
2.3 Кошторисна заробітна плата, яка визначена на підставі даних організації ТОВ «БК «Універсал» складає :
Зпкоштор = Зптар + Зпдодатк
Зпкоштор = 11710,77 + 2917,78 = 14628,55 грн.»
Таким чином, розмір середньомісячної заробітної плати 1 робітника в режимі повної зайнятості, для 3,8 розряду при 40-годинному робочому тижні в складі договірної ціни перевищує 14 627,30 грн, що не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним
у Додатку № 3 (зокрема містить НЕ всі види робіт або НЕ повний їх обсяг,
НЕ всі матеріально – технічні ресурси згідно з переліком наведеним
у Додатку № 3, або надані не всі розрахунки, що є складовими договірної ціни), буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, з огляду на все вищевикладене у пунктах 1.1-1.5 скарги, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ»
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
2. Відповідно до пункту 5 Розділу V тендерної документації, Учасник процедури закупівлі, в тому числі об’єднання учасників, в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей у вигляді довідки, складеної учасником у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції.
Звертаємо увагу Комісії, що замовником вимагається підтвердження відсутності підстави, передбаченої саме підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, а не абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей.
Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутня довідка, складена у довільній формі, зміст якої підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 2 пункту 45 Особливостей.
З огляду на викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ», визначених пунктом 43 Особливостей.
3. Відповідно до підпункту 8 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція повинна складатися з:
8. Документального підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції згідно з вимогами п. 2 Розділу III даної тендерної документації (в разі, якщо вимагались.
Згідно з пунктом 2 Розділу ІІІ тендерної документації, вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме:
Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті.
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Електронна банківська гарантія подається учасником у форматі, що дає можливість перевірити КЕП гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України.
3. У реквізитах гарантії, зокрема:
3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**;
— адреса місцезнаходження;
4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти словами;
5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34;
**Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ від «01» липня 2024 року № 3675-24 (файл «Гарантія №3675-24.pdf», архів «Гарантія №3675-24.7z», архів «БК УНІВЕРСАЛ.rtf», папка «5. Банківська гарантія», архів «ЧАСТИНА № 1 тендерна пропозиція.rar»), в якій, зокрема, міститься наступна інформація:
«Найменування Бенефіціара: 3 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Ідентифікаційний код Бенефіціара у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 37791578; Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Місцезнаходження Бенефіціара: 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт. Голованівськ, вул. Соборна 3а Банківські реквізити Бенефіціара: р/р №UA238201720343120002000082070 в УДКСУ у Голованівському районі, МФО 820172, тел.:(05252)30101.
…
Назва валюти, у якій надається гарантія: назва валюти - гривня, цифровий код – 980, літерний код UAH»
3.1. Відповідно до підпункту 5 пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, у реквізитах гарантії:
у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34.
Класифікатор іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року
№ 34 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0521500-98#n15) містить три групи:
1) конвертовані валюти, які широко використовуються для здійснення платежів за міжнародними операціями, валюти країн - членів Європейського Союзу та банківські метали (1 група) – 29 позицій;
2) конвертовані валюти, які широко не використовуються для здійснення платежів за міжнародними операціями (2 група) – 105 позицій;
3) неконвертовані валюти (3 група) – 27 позицій.
Разом з тим, Класифікатор іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34 не містить інформацію про цифровий код валюти, в якій надана банківська гарантія – 980, та її літерний код – UAH.
З огляду на викладене, всупереч підпункту 5 пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, в наданій банківській гарантії відсутня інформація про цифровий і літерний код валюти, у якій надана банківська гарантія, саме
у відповідності до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від
04 лютого 1998 року № 34.
3.2. Відповідно до підпункту 3 пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, у реквізитах гарантії:
щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація:
повне найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
адреса місцезнаходження.
Відповідно до умов тендерної документації, під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», категорії замовників, що використовуються у цьому Законі:
1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті;
2) органи соціального страхування, зазначені у пункті 2 частини першої цієї статті;
3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої цієї статті.
Водночас, у наданій банківській гарантій в повному найменуванні бенефіціара, яким є замовник, зазначено: «Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади»
Звертаємо увагу Комісії, що частина 4 статті 2 Закону не містить такої категорії бенефіціара як «Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади».
Разом з тим, відповідно до пункту 3 частини першої статті 2 Закону, до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать, зокрема:
юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків.
З огляду на викладене, всупереч підпункту 3 пункту 3 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства
розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, в наданій банківській гарантії відсутня інформація про категорію бенефіціара саме у відповідності до частини 4 статті 2 Закону.
Враховуючи наведене, в тому числі пункти 3.1 та 3.2 скарги, надана учасником банківська гарантія не відповідає вимогам до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628.
З огляду на викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ», визначених пунктом 43 Особливостей.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro.gov.ua).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ТОВ «ВЛАДОМ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-06-17-002947-a. 3) Зобов’язати Замовника – 3 Державний пожежно-рятувальний загін Головного Управління ДСНС України у Кіровоградській області – скасувати Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 16.07.2024 року стосовно визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «УНІВЕРСАЛ». Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ"
Номер:
2c6957df296e481caa4d6f111b9b0c40
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-17-002947-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АФІНА ПАЛЛАДІУМ"
Вимога:
Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи 3 Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС у Кіровоградській області від 12.07.2024 (далі – Протоколі) було відхилено тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальності «АФІНА ПАЛЛАДІУМ».
З даним рішенням не погоджуємося та вважаємо його таким, який прийнятий з порушенням законодавства України з огляду на наступне.
Згідно частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
В свою чергу, ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» надала в складі тендерної пропозиції файл «Технічне завдання ДСНС», в якому підтверджується відповідність пропозиції учасника технічним вимогам, які встановлені в пункті 6 Розділу ІІІ та Додатку 3 до цієї тендерної документації, в тому числі Настанові з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами).
Замовником не було знайдено жодних помилок у змісті Кошторисної документації, оскільки жодних інших підстав відхилення як «не вказано згідно чого визначена договірна ціна».
Отже, кошторисні розрахунку не суперечать Настанові з визначення вартості будівництва, що підтверджується відсутністю у Протоколі будь-яких зауважень та свідчать про дотримання технічних та якісних характеристик тендерної пропозиції.
Згідно абзацу другого пункту 43 Постанови № 1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, додавання «згідно Настанови з визначення вартості будівництва» в Договірну ціну не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» у складі нашої тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, то на такі невідповідності Замовник зобов’язаний надати 24 години на виправлення.
Щодо наданого Замовником рішення АМКУ.
Згідно пункту 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
В даному випадку надане рішення не стосується даної закупівлі та не є обов’язковим для виконання учасниками закупівлі.
Законодавча практика врахування висновків існує лише в судовій системі і стосується безпосередньо суддів, зокрема стосується висновків саме Верховного Суду України (ч. 6 ст. 13 Закону України «Про судоустрій та статус суддів»).
Також слід зазначити, що законодавством України не встановлено преюдиційний характер рішень Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки кожне рішення є індивідуалізоване (з урахуванням положень п. 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») та враховує кожні твердження обох сторін з розгляду скарги.
Єдині норми, що мають пряму дії є норми Конституції України, а отже, рішення органу оскарження не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ».
Додатково звертаємо увагу, що згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Під час проведення моніторингу державної закупівлі UA-2024-02-19-013695-a відсутність в Договірній ціні строки «згідно Настанови з визначення вартості будівництва» не є порушенням визначення учасника з такою договірною ціною, як порушення законодавства зі здійснення закупівель.
Отже, Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи 3 Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС у Кіровоградській області від 12.07.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» прийнято з порушенням законодавства України та вимагаємо скасувати його.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про скасування рішення.pdf 17.07.2024 18:58
Дата подачі:
17.07.2024 18:58
Вирішення:
Відповідно до вимог п. 6 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що
«Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними належним чином з використанням КЕП/УЕП учасника у складі тендерної пропозиції:
- договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, складену у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»; пояснювальну записку до неї; відомість обсягів робіт; об’єктні та локальні кошториси; перелік основних матеріальних ресурсів; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку вартості машино-години;
розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; розрахунки вартості машино-години власної будівельної техніки (якщо є в наявності будівельної організації) та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності); розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації; розрахунок прибутку та адміністративних витрат...».
Оглянувши тендерну пропозицію Учасника ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» виявлено, що всупереч вимогам Замовника, Учасник не вказав згідно чого визначена договірна ціна.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід зазначити, що з даного питання вже стала практика органу оскарження АМКУ, а тому вказані Замовником невідповідності не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, а тому не підлягають виправленню. Пропозиція Учасника ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» повинна бути відхилена.
Зазначеної позиції дотримується КОМІСІЯ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ в своєму рішення №10817-р/пк-пз від 21.06.2024, а саме:
«Враховуючи вищенаведене, у тому числі надано договірну ціну, в якій відсутня інформація "Визначена згідно з " , а також відсутність інформації про вартість експертизи кошторисної документації в зведеному кошторисному розрахунку та договірній ціні, Пропозиція Скаржника була правомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Щодо викладеного у вимогі «Законодавча практика врахування висновків існує лише в судовій системі і стосується безпосередньо суддів, зокрема стосується висновків саме Верховного Суду України (ч. 6 ст. 13 Закону України «Про судоустрій та статус суддів»), повідомляємо наступне:
Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України.
Тому, в разі незгоди з рішенням про відхилення пропозиції, рекомендуємо Вам подати скаргу до органу оскарження Антимонопольного комітету України, в порядку, визначеному ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено