-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові енергозберігаючі (усунення наслідків ракетних обстрілів) у будівлі Ліцея № 11 за адресою вул. Кільцева,8А м. Павлоград Дніпропетровської області
Торги не відбулися
16 065 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 325.00 UAH
Період уточнення:
10.06.2024 10:53 - 22.06.2024 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога, щодо надання "Довідку про відвідування та огляд об’єкта для прорахунку тендерної пропозиції відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації"
Номер:
0268927c98d14d28bb964f46e894e570
Дата опублікування:
21.06.2024 17:28
Опис:
Дана вимога є відверто дискримінаційною оскільки обмежує право участі осіб, які знаходяться в інших містах України і не встигнуть здійснити огляд в строки, що дозволяють прийняти участь в закупівлі. Вимога надання акту огляду є безпідставною та необґрунтованою. Користуючись таким обов’язком, замовник ще до моменту розкриття пропозицій учасників буде мати інформацію про учасників,які бажають взяти участь в закупівлі, що порушує принцип «Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі». Також Замовник має можливість лобіювати інтереси окремих учасників. Також існує ризик, Замовник може не вийти на зв’язок та, з незалежних від Учасника підстав, не підписати зазначений акт, що в подальшому може бути підставою для відхилення. Існує стала практика рішень Колегії , наприклад № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021р. , оголошення UA-2021-07-09-000599-с щодо такої вимоги, де Колегія стає на сторону Учасника, адже така вимога звужує коло учасників.
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ В ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ ТА ВИДАЛИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ ЩОДО ПІДПИСАННЯ ДОВІДКИ ВІДВІДУВАННЯ ТА ОГЛЯДУ ЗГІДНО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ДОДАТКУ №6 ДО НЕЇ.
Відповідь:
Оголошення про закупівлю Замовник оприлюднив 10 червня 2024 року терміном 14 календарних дня, це період достатній для ознайомлення з об’єктом і з кожним днем до аукціону інші учасники не встигають здійснити огляд об’єкта, тому це не підстава на внесення змін до тендерної документації.
Згідно п.3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації Додаток № 6 а саме: довідка про відвідування то огляд об’єкта від Учасника кваліфікованим працівником для прорахування об’ємів, щоб подалі оцінити свої можливості в цій закупівлі, та в майбутньому після укладання договору при виконанні робіт не з’явились непередбачувані роботи, які враховані в дефектному акті але можуть бути невеликі неточності.
За період з 2016 року жодного разу не було відмовлено Замовником в підпису та доступ огляду об’єкта.
Дата відповіді:
24.06.2024 09:54
Відповідь надана
Уточнення ризики
Номер:
e29e61649964403e983f311080448b60
Дата опублікування:
21.06.2024 11:44
Опис:
Чи передбачені та враховані кошти на покриття ризиків відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова» з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 (із змінами)."в проєктно-кошторисній документації Замовника? Якщо так , то який розмір показника, і чи потрібно його враховувати в розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Дякую.
Відповідь:
Всі наші вимоги зазначені в тендерній документації
Дата відповіді:
21.06.2024 13:52
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
bc1e57f534b2492886a1e9e52ecf550d
Дата опублікування:
20.06.2024 16:20
Опис:
Доброго дня. Надайте уточнення стосовно показників : 1. кошторисного прибутку, який враховується в проєктно-кошторисній документації Замовника (прибуток згідно додатку №25 Настанови п.п 1-7) .
2. Чи передбачені та враховані кошти на покриття ризиків відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова» з визначення вартості будівництва, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 (із змінами)."в проєктно-кошторисній документації Замовника? Якщо так , то який розмір показника, і чи потрібно його враховувати в розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни).
Дякую.
Відповідь:
Прибуток складає :
- Ремонт житла, об'єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою – 7,65
- Пусконалагоджувальні роботи – 1,99
Адміністартивні витрати складають :
- Ремонт житла, об'єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою – 3,89
- Пусконалагоджувальні роботи – 3,26
Дата відповіді:
21.06.2024 10:02
Відповідь надана
Помилка в технічному завданні
Номер:
04387cf10e694c93bfc55d9b4c0e28d9
Дата опублікування:
20.06.2024 15:18
Опис:
Шановний Замовнику, згідно Додатку №4 до тендерної документації об'єм матеріалів п.п 30,31,32 не відповідає нормам витрат для виконання робіт із "Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель", інакше кажучи, необхідно значно більше матеріалів на виконання замовлення, оскільки з указаними об'ємами його неможливо фізично виконати. Так, неможливо установити вікна (1199,9655 м2) з 3,53 літрами піни. Згідно норм витрат КБ10-20-4: п.30 Дюбель-шуруп 100х10мм - 3335,9 шт; Монтажна піна Ceresit TS 62 професійна універсальна - 257,99л; Герметик силіконовий універсальний нейтральний прозорий, аналог Ceresit CS 16 - 117,59л. Або ж буде використаний матеріал Замовника, тоді чому про це не було вказано в тендерній документації?Просимо переглянути та надати роз'яснення. Також зверніть увагу, що в п.п 64, 65 об'єм матеріалу розрахований на площу 636,18 м2, а потрібно згідно п.п 63 на площу 95,427 м2.
Відповідь:
Проєкт пройшов експертизу, норми були враховані проєктами, тому зміни не приймаються.
Дата відповіді:
21.06.2024 10:01
Відповідь надана
Схематичне зображення виробів
Номер:
d59b7cb1c0184d0e878fcea6d9b4f8de
Дата опублікування:
17.06.2024 15:55
Опис:
Добрий день. Просимо Вас надати схематичне зображення вікон та дверей для правильного прорахунку вартості.
Відповідь:
Для більш детального визначення об’єма робіт, а саме схематичне зображення вікон, необхідно ознайомитися з кресленням робочого проєкту в КУ «ЦОЗО» за адресою: 51400, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Соборна, 42-а (звертатись в групу централізованого господарського обслуговування, перерва 12.00-13.00) або відвідати об’єкт Ліцея № 11 та провести необхідні заміри.
Дата відповіді:
17.06.2024 16:41
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
623d4752a46a4fc9a724d8afec6b3541
Дата опублікування:
14.06.2024 13:56
Опис:
Шановний Замовник.
За умовами тендерної документації Учасник має надати розрахунки в електронному вигляді в форматі IMD, в програмі АВК складені на підставі дефектного акту. Так як позиції зазначені в дефектному акті, в тому формулюванні в якому вони наведені в Дефектному акті відсутні в програмі АВК і не є стандартними, тобто були змінені вручну, просимо Замовника надати дефектний акт з шифрами норм (обґрунтування) позицій, або файл в електронному вигляді в форматі IMD.
Відповідь:
Учасник надає договірну ціну з додатками в програмі АВК -5 в електронному вигляді «IMD». Креслення та кошторис пройшов експертизу є розцінки які беруться стосовно. Кошторисник при складанні кошторисної документації користується розцінками які використовуються стосовно кошторисних норм в будівництві. В дефектному акті розцінки не зазначаються.
Дата відповіді:
17.06.2024 10:12
Відповідь надана
Підтвердження здійснення оплати
Номер:
8a801779b55b4f8fbe5d7e439b9ee0f4
Дата опублікування:
13.06.2024 17:53
Опис:
На підтвердження наданої копії аналогічного договору (договорів) Учасник має надати копії документів, що підтверджують здійснення оплати за надані послуги із банківських установ тощо, що підтверджують виконання зобов'язань, що передбачені договором. Просимо надати уточнення, які саме документи має надати Учасник для виконання данної вимоги?
Відповідь:
Акт приймання виконання робіт, довідка про вартість виконаних робіт, інформаційне повідомлення про зарахування коштів із банківських установ.
Дата відповіді:
14.06.2024 15:03
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
0bb38a86e44f4b9f9195d47fdf17d35b
Дата опублікування:
13.06.2024 17:49
Опис:
Відповідно до ТД «Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про надання аналогічних послуг відповідно до предмету даної закупівлі.» Просимо надати уточнення чи вважатимуться аналогічними договорами договори при виконанні яких аналогічні послуги за предметом закупівлі були виконані в складі договору з капітального та/або поточного ремонту приміщення?
Відповідь:
Аналогічні договори на капітальний ремонт.
Дата відповіді:
14.06.2024 15:04
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
e7def1d1be374eac81c1be656a44ac68
Дата опублікування:
13.06.2024 17:39
Опис:
Задля підтвердження наявності працівників зазначених Учасником в Довідці за Формою 2 Замовник вимагає надати копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників. Просимо надати уточнення, якими саме документами Учасник має підтвердити кваліфікацію працівників?
Відповідь:
Диплом, посвідчення за фахом.
Дата відповіді:
14.06.2024 14:54
Відповідь надана
Матеріально-технічна база
Номер:
e192f468ad5b42b687ab30b1b0dba42c
Дата опублікування:
13.06.2024 17:34
Опис:
Шановний Замовник.
В пункті 1.4. частини 1 додатку №2 Кваліфікаційні вимоги Замовником визначена вимога «1.4 Надати сканкопії наступних документів: Договір повинен бути чинний на дату подання пропозиції і термін його дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його дії є меншим, то учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт.». Просимо надати пояснення та відповідно внести зміни щодо уточнення на що саме Замовнику потрібно надати сканкопії договорів - яке обладнання чи роботи/послуги він має на увазі?
Відповідь:
п.1.1 надати довідку про обладнання, матеріально- технічну базу, що є в наявності в учасника та передбачається використовувати для виконання робіт, яка повинна свідчить власне та орендоване. п.1.2 Додатку № 2 прописано надати договір на оренду або лізінг, що посвідчує право користування на обладнання, п.1.3 Додатку № 2 надати договір на підтвердження наявності орендованої матеріально-технічної бази. п.1.4 Додатку № 2 надати документи договори, а саме: на обладнання та матеріально- технічну базу діючими (не закриті, не розірвані) на строк виконання робіт до 25 грудня 2024 року, якщо термін дії є меншим, то додатково надає лист, що договір буде продовжено.
Дата відповіді:
15.06.2024 16:23