-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові енергозберігаючі (усунення наслідків ракетних обстрілів) у будівлі Ліцея № 11 за адресою вул. Кільцева,8А м. Павлоград Дніпропетровської області
Торги не відбулися
16 065 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 325.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 325.00 UAH
Номер:
561009bf2bfb44ada2cc1d360ae049a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-09-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2024 00:00
Період моніторингу:
09.08.2024 11:36 - 31.08.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2024-06-10-002290-a 10.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»», ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», ТОВ «ДСЗ», ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АСКОМ»» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.06.2024 № 65 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2024 № 71, від 04.07.2024 № 75, від 05.07.2024 № 77, від 09.07.2024 № 80, протокол від 12.07.2024 № 81 та протокол від 08.08.2024 № 94, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» (далі – ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»»), приватного підприємства «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» (далі – ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДСЗ» (далі – ТОВ «ДСЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД» (далі – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АСКОМ»» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АСКОМ»»), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 02.08.2024 № 13202-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 16.08.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
За інформацію, опублікованою в електронній системі закупівель, Замовник під час здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі відмінив торги через відхилення усіх пропозицій.
Період усунення порушень:
27.08.2024 10:55 - 31.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2024 10:55
Запити/Пояснення
Номер:
d1a2068b7e344be8bc45b0d33a410f36
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.08.2024 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту по заміні вікон на металопластикові енергозберігаючі (усунення наслідків ракетних обстрілів) у будівлі Ліцея № 11 за адресою вул. Кільцева,8А м. Павлоград Дніпропетровської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-10-002290-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (зокрема, проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b5052241b7db425aa2a39586d561d6c1
Назва:
Відповідь на запит від 13.08.2024 року б/н
Дата опублікування:
16.08.2024 13:42
Опис:
На Ваш запит від 13.08.2024 року б/н по процедурі закупівлі «Капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові енергозберігаючі (усунення наслідків ракетних обстрілів) у будівлі Ліцея № 11 за адресою вул. Кільцева,8А м. Павлоград Дніпропетровської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-10-002290-a) надаємо відповідь згідно листа №643 від 16.08.2024 року .