• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні вікон на металопластикові енергозберігаючі (усунення наслідків ракетних обстрілів) у будівлі Ліцея № 11 за адресою вул. Кільцева,8А м. Павлоград Дніпропетровської області

Торги не відбулися

16 065 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 325.00 UAH
Номер: 561009bf2bfb44ada2cc1d360ae049a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-09-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.08.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.08.2024 11:36 - 31.08.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.08.2024 № 205 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2024-06-10-002290-a 10.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»», ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21», ТОВ «ДСЗ», ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АСКОМ»» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної установи «Центр обслуговування закладів освіти» Павлоградської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.06.2024 № 65 зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.06.2024 № 71, від 04.07.2024 № 75, від 05.07.2024 № 77, від 09.07.2024 № 80, протокол від 12.07.2024 № 81 та протокол від 08.08.2024 № 94, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» (далі – ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»»), приватного підприємства «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» (далі – ПП «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДСЗ» (далі – ТОВ «ДСЗ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД» (далі – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД») та товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АСКОМ»» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АСКОМ»»), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 02.08.2024 № 13202-р/пк-пз, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 16.08.2024. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. За інформацію, опублікованою в електронній системі закупівель, Замовник під час здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі відмінив торги через відхилення усіх пропозицій.
Період усунення порушень: 27.08.2024 10:55 - 31.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2024 10:55

Запити/Пояснення