-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт освітнього комплексу «Дорогинський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст. – заклад дошкільної освіти» Ічнянської міської ради за адресою: Чернігівська область, Прилуцький район, с. Дорогинка, вул. Набережна, 3. Коригування.
Торги не відбулися
29 688 589.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 148 442.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 148 442.95 UAH
Період уточнення:
03.05.2024 13:40 - 24.05.2024 00:00
Відповідь надана
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Номер:
e52ab6d5c4bc402d906470da54fbae28
Дата опублікування:
20.05.2024 12:13
Опис:
Доброго дня.
Згідно пункт 4.3. Кваліфікаційні критерії Посібника «Національні процедури закупівель» містять наступні вимоги: «Для тендерів у межах ПВУ слід застосовувати наступні кваліфікаційні критерії у тендерній документації: …….Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (Замовник на власний розсуд зазначає - без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі...». Відповідно до пп.5.3 п. 5 розділу 3 тендерної документації: “Наявність документального підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічних договорів: Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років з урахуванням періоду дії воєнного стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.”
Ми маємо успішний досвід виконання аналогічних договорів, які виконані в повному обсязі та з підтверджуючими документами про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, але обмеження вказані в пп.5.3 п. 5 розділу 3 тендерної документації: …………….. Відповідний досвід роботи: …………. з урахуванням періоду дії воєнного стану ………………»
не дають нам змоги прийняти участь у закупівлі та подати свою тендерну пропозицію без ризику дискваліфікації.
У зв’язку з вище зазначеним, просимо Вас внести зміни та надати можливість учасникам закупівлі надати аналогічні договори протягом останніх 4 років без урахуванням періоду дії воєнного стану задня збільшення періоду виконання аналогічних договорів та можливості підтвердити кваліфікаційний критерій, так як Замовник на власний розсуд зазначає в тендерній документації цей кваліфікаційний критерій.
Відповідь:
На Ваше звернення повідомляємо про те, що кошти на фінансування цього проєкту передбачаються з Європейського інвестиційного банку. Тож, відповідно до вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater» було розроблено примірну тендерну документацію, яку розглянуто та схвалено на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України» Мінінфраструктури, витяг з протоколу № 4 від 18.04.2024 року.
Враховуючи вищенаведене, керуючись вимогами Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України», Замовник на даному етапі проведення закупівлі не має права внести зміни до тендерної документації, що зазначені у Вашому зверненні.
З повагою, відділ освіти Ічнянської міської ради.
Дата відповіді:
22.05.2024 16:59
Відповідь надана
аналогічний досвід
Номер:
f2aa7120ea6e412e8c0fab9372e1281d
Дата опублікування:
10.05.2024 15:00
Опис:
Шановний Замовнику,
ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимогу, яка обмежує конкуренцію та не дає нам можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме:
Відповідно до пп.5.3 п. 5 розділу 3 тендерної документації:
“Наявність документального підтвердження відповідного досвіду виконання аналогічних договорів:
Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років з урахуванням періоду дії воєнного стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі.”
Ми є потенційними учасниками ринку та маємо успішний досвід виконання аналогічних договорів, які ми можемо в повному обсязі з підтверджуючими документами надати Замовнику на дану закупівлю. Але обмеження щодо відсотку виконання аналогічного договору на рівні не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі не дають нам змоги прийняти участь у закупівлі та подати свою тендерну пропозицію без ризику дискваліфікації.
Звертаємо Вашу увагу, що визначена вартість аналогічного договору - не менше 30% від очікуваної вартості даної закупівлі, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних робіт, а визначальним є наявність самого досвіду виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі.
Також вказуємо, що наявність попереднього досвіду роботи із виконанням аналогічних договорів із сумою не менше 30% від орієнтовної суми закупівлі ніяким чином не гарантує успішне виконання договору про закупівлю.
У зв’язку з вище зазначеним, просимо внести зміни та надати можливість надати аналогічні договори протягом останніх 4 років з урахуванням періоду дії воєнного стану без обмежень щодо їх вартості.
Вказані зміни дозволять суттєво збільшити конкуренцію та дозволить заощадити при здійсненні закупівлі через це.
Відповідь:
Шановний учаснику! Кошти на фінансування цього проєкту передбачаються з Європейського інвестиційного банку. З урахуванням того, що фінансування ПВУ йде за рахунок позики ЄІБ, та враховуючи пункт 2 ст. 6 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, то ці процедури здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону». Тож, відповідно до вимог Фінансових Угод між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України» за підтримки компанії міжнародної технічної допомоги «Cowater» було розроблено примірну тендерну документацію, яку узгоджено Групою управління і підтримки проєкту та надіслано кінцевим бенефіціарам (Замовникам) для відповідної роботи. Тендерну документацію до цієї процедури було схвалено на засіданні Групи управління і підтримки проєктів «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» та «Програма з відновлення України», витяг з протоколу № 4 від 18.04.2024 року. Тому, у тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України, ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру. Зокрема, пункт 4.3. Кваліфікаційні критерії Посібника «Національні процедури закупівель» містять наступні вимоги: «Для тендерів у межах ПВУ слід застосовувати наступні кваліфікаційні критерії у тендерній документації:…….Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 років (Замовник на власний розсуд зазначає - без урахування або з урахуванням періоду дії військового стану) із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі...» Та оскільки це вимога ЄІБ, то кінцевий бенефіціар (Замовник) не може встановлювати інші вимоги, крім тих, що погоджені Групою управління і підтримки проєкту. Крім того, відповідно до пункту 7.1.18 Угоди про передачу коштів позики «У разі недотримання Кінцевим бенефіціаром, Фінансової угоди, цієї Угоди, Порядку та умов надання субвенції та інших нормативно-правових актів (які впливають на реалізацію Субпроєкту) Власник об’єкту повертає до державного бюджету суму коштів, спрямовану на фінансування Субпроєкту, відповідно до законодавства України та укладених договорів.» Враховуючи вищенаведене, Замовник не має можливості встановлювати свої окремі вимоги до тендерної документації та вносити будь-які зміни.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Дата відповіді:
13.05.2024 14:19