-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території Трускавецької міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області (ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Публікується відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами, Код номенклатурної позиції відповідно до наказу МЕРТ №1082 від 11.06.2020: ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги.
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Період уточнення:
03.05.2024 14:16 - 01.06.2024 00:00
Відповідь надана
Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Номер:
9fc905b345dd424aa27141acd2c51397
Дата опублікування:
03.05.2024 22:27
Опис:
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, яка затверджена Рішенням уповноваженої особи (протокол № 39 від 3 травня 2024 року), виявили порушення (дискримінаційні вимоги) зі сторони Замовника, а саме у підпункті 1.2. пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до ТД, де вимагається:
1.2. Для надання послуг учасник повинен мати наступну матеріально-технічну базу, серед іншого, у тому числі: Лідар – не менше 1 (однієї) одиниці; Квадрокоптер – не менше 1 (однієї) одиниці;
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних Учасників закупівлі.
Зазначена вимога не відповідає наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».
Затверджені наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 11.04.2013 № 255 вимоги поширюються на суб’єктів господарювання, які виконують роботи із землеустрою (обстежувальні, вишукувальні, топографо-геодезичні, картографічні, проектні та проектно-вишукувальні), що виконуються з метою складання документації із землеустрою.
Відповідно до п. 2.1, 2.2, 2.3 розділу ІІ «Вимоги до технічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою», виконавець (розробник) робіт із землеустрою повинен володіти (мати у власності або в користуванні) такими засобами обчислювальної та інформаційної техніки, технічними засобами для виконання геодезичних та інших робіт при здійсненні землеустрою:
– геодезичні інструменти та обладнання для вимірювання відстаней, горизонтальних та вертикальних кутів з метою визначення координат і висот точок місцевості або геодезичний супутниковий приймач для визначення координат точок місцевості (не вимагається для виконавців робіт із землеустрою, які розробляють документацію із землеустрою, що не потребує визначення координат точок місцевості та/або координат поворотних точок меж);
– комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка і ліцензійне програмне забезпечення, необхідне для забезпечення технологічного процесу виконання робіт із землеустрою.
Геодезичні інструменти, комп’ютерна, обчислювальна та інша інформаційна техніка, програмне забезпечення повинні мати властивості та функціональність, необхідні для:
– забезпечення точності зйомки, що буде відповідати чинним стандартам і забезпечувати необхідну точність при визначенні поворотних точок меж земельних ділянок та інших об’єктів реєстрації у державному земельному кадастрі відносно найближчих пунктів державної геодезичної мережі;
– автоматизації процесу обробки результатів геодезичних робіт;
– складання документації із землеустрою у паперовій формі та у формі електронного документа;
– забезпечення складання документації із землеустрою у строки, встановлені законодавством.
Геодезичні інструменти підлягають періодичній повірці відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Постановою Кабінету Міністрів України № 374 від 04.06.2015, затверджено Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці. У зазначеному переліку лідар та квадрокоптер відсутні, оскільки ці пристрої не відноситься до засобів вимірювальної техніки (геодезичний інструмент), не підлягає періодичній повірці, а тому не може бути використаний при проведенні робіт, що є предметом даної закупівлі.
Також звертаємо увагу, що зазначене питання вже розглядалося Органом оскарження у закупівлі з ідентифікатором UA-2021-09-28-005783-c. Даним рішенням АМКУ Замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації з метою усунення наявних порушень.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Частини 2-4 ст. 5 Закону встановлюють наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію Учасників: учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах; Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, у частині 1 ст. 5 Закону визначено, принципи здійснення закупівлі: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо.
- Виходячи з вищевикладеного для запобігання обмеження конкуренції та досягнення максимальної економії та ефективності, вимагаємо від Замовника внесення відповідних змін до ТД, а саме: виключити вимогу щодо наявності : Лідар – не менше 1 (однієї) одиниці; Квадрокоптер – не менше 1 (однієї) одиниці.
Відповідь:
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник у тендерній документації зазначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв як наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також вимагає від учасників подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Визначена тендерною документацією кількість обладнання, зокрема, лідар та квадрокоптер, обумовлені значною площею, великим об`ємом робіт та стислими термінами їх виконання, складністю інженерно –геологічних та фізико – географічних територіальних умов.
Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації передбачена вимога щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, зокрема GPS-приймач, квадрокоптер, лідар та електронний тахеометр, які обумовлені значною площею, великим об`ємом робіт та стислими термінами їх виконання.
Також, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, визначеної у пунктах 1.3 та 1.2. цього пункту, учасники повинні надати документи, що підтверджують правові підстави володіння чи користування (наприклад: інвентаризаційна відомість та/або договір оренди та/або договір надання послуг та/або договір лізингу та/або накладна на поставку та/або розрахункові документи та/або ліцензію та або інші документи, складені у відповідності до вимог чинного законодавства) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями залученими для надання послуги, передбаченою даною закупівлею.
Отже, для надання послуг учасники, які бажають приймати участь у даній закупівлі, можуть залучати як власне обладнання так і на підставі користування.
Таким чином, при формуванні даної документації замовником дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель та не встановлював вимоги, які можуть призвести до дискримінації учасників.
Дата відповіді:
06.05.2024 16:32
Відповідь надана
Щодо наявності лідара та квадрокоптера
Номер:
b365cf22bddb4972af31885d9450aeeb
Дата опублікування:
03.05.2024 22:26
Опис:
Просимо надати роз’яснення, для яких цілей саме в розробці документації із землеустрою Замовник вбачає необхідність використання лідара та квадрокоптера, з врахуванням того, що даний вид документаці, що є предметом закупівлі, не передбачає геодезичних робіт?
Відповідь:
Дякуємо за ваше запитання. Лідар і квадрокоптер використовуватиметься з метою формування картографічних матеріалів для виконання польових робіт при наданні послуг з виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території Трускавецької міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області.
Дата відповіді:
06.05.2024 16:31