• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території Трускавецької міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області (ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)

Публікується відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами, Код номенклатурної позиції відповідно до наказу МЕРТ №1082 від 11.06.2020: ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги.

Завершена

1 700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер: e22be3f74f374a74b853e3ed228e075d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-31-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.10.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 31.10.2024 14:22 - 22.11.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.10.2024 № 90-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 30.10.2024 № 90-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-05-03-005534-a, 03.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 515-79-91, mmorskaa3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови №710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям; надання роз’яснень до процедури; виконання замовником рішення органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; виконання замовником рішення органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Трускавецької міської ради (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.05.2024 № 39; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.05.2024 № 48; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.05.2024 об 15:09; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.05.2024 №49; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.05.2024 об 17:21; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.05.2024 № 56; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 30.05.2024 об 14:13; запитання до процедури потенційних учасників від 03.05.2024; відповіді замовника на запитання від потенційних учасників від 06.05.2024; рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 20.05.2024 №8795-р/пк-пз; рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 30.05.2024 № 9496-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.06.2024 № 58; тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Західземлепроект плюс»; вимога про усунення невідповідностей до учасника ТзОВ «Західземлепроект плюс»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2024 № 60; повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2024; договір від 17.06.2024 № 79 на суму 1 099 000,00 грн (з ПДВ) з ТзОВ «Західземлепроект плюс»; додаткова угода до договору від 03.10.2024 № 1; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 05.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://tmr.gov.ua/economics/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-dk-0212015-71250000-5. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТзОВ «Західземлепроект плюс» укладено договір від 17.06.2024 № 79 на суму 1 099 000,00 грн (з ПДВ) та додаткову угоду до договору від 03.10.2024 № 1.
Період усунення порушень: 20.11.2024 17:50 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.11.2024 17:50

Запити/Пояснення