-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території Трускавецької міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області (ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Публікується відповідно до Особливостей визначених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022р.зі змінами, Код номенклатурної позиції відповідно до наказу МЕРТ №1082 від 11.06.2020: ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги.
Завершена
1 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 500.00 UAH
Номер:
e22be3f74f374a74b853e3ed228e075d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-31-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.10.2024 00:00
Період моніторингу:
31.10.2024 14:22 - 22.11.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.10.2024 № 90-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
30.10.2024 № 90-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2024-05-03-005534-a, 03.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови №710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям; надання роз’яснень до процедури; виконання замовником рішення органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; виконання замовником рішення органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; усунення невідповідностей; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Виконавчого комітету Трускавецької міської ради (далі – замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.05.2024 № 39; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.05.2024 № 48; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 26.05.2024 об 15:09; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.05.2024 №49; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 27.05.2024 об 17:21; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 30.05.2024 № 56; зміни до тендерної документації, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 30.05.2024 об 14:13; запитання до процедури потенційних учасників від 03.05.2024; відповіді замовника на запитання від потенційних учасників від 06.05.2024; рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 20.05.2024 №8795-р/пк-пз; рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 30.05.2024 № 9496-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.06.2024 № 58; тендерну пропозицію учасника ТзОВ «Західземлепроект плюс»; вимога про усунення невідповідностей до учасника ТзОВ «Західземлепроект плюс»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.06.2024 № 60; повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2024; договір від 17.06.2024 № 79 на суму 1 099 000,00 грн (з ПДВ) з ТзОВ «Західземлепроект плюс»; додаткова угода до договору від 03.10.2024 № 1; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 05.11.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://tmr.gov.ua/economics/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-dk-0212015-71250000-5.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТзОВ «Західземлепроект плюс» укладено договір від 17.06.2024 № 79 на суму 1 099 000,00 грн (з ПДВ) та додаткову угоду до договору від 03.10.2024 № 1.
Період усунення порушень:
20.11.2024 17:50 - 26.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.11.2024 17:50
Запити/Пояснення
Номер:
9f08681c3b264d2298881c1b36405934
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2024 15:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1700000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-03-005534-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- на підставі яких відповідних документів (технічне завдання, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
aa0b115145064b40b81e22b60f1ead17
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 31.10.2024 року
Дата опублікування:
05.11.2024 12:16
Опис:
На виконання запиту про надання пояснення Західного офісу Держаудитслужби від 31 жовтня 2024 року, щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-05-03-005534-a, яка проведена Виконавчим комітетом Трускавецької міської ради, повідомляємо наступне: обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначено відповідно до технічного завдання, очікувана вартість предмету закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на основі трьох цінових пропозицій постачальників.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території Трускавецької міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області (ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), його очікуваної вартості розміщена на офіційному веб-сайті Трускавецької міської ради за посиланням: https://tmr.gov.ua/economics/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-dk-0212015-71250000-5/.
Технічне завдання додається.
Номер:
c515106aaa76449b8faf565427f6be56
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2024 15:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1700000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-03-005534-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4a63d6775d3f4da7a359851c4607ee47
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 31.10.2024 року
Дата опублікування:
05.11.2024 12:03
Опис:
На виконання запиту про надання пояснення Західного офісу Держаудитслужби від 31 жовтня 2024 року, щодо моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-05-03-005534-a, яка проведена Виконавчим комітетом Трускавецької міської ради, повідомляємо наступне: Очікувана вартість предмету закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін, на основі трьох цінових пропозицій постачальників, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації шляхом отримання трьох комерційних пропозицій. Інформація щодо Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок території Трускавецької міської територіальної громади Дрогобицького району Львівської області (ДК 021:2015 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги), його очікуваної вартості розміщена на офіційному веб-сайті Трускавецької міської ради за посиланням: https://tmr.gov.ua/economics/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli-dk-0212015-71250000-5/.
Рішення Трускавецької міської ради «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок (в межах території Трускавецької територіальної громади) на території Трускавецької міської ради Дрогобицького району Львівської області № 3546 від 15 лютого 2024 р. та 3 цінові пропозиції додаються.