• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

послуги з фізичної охорони майна та приміщень філій Столичного лісового офісу ДП «Ліси України», що розташовані на території Житомирської та Київської області, в тому числі: Лот №1 «Послуги з охорони Об’єктів Житомирської області»; Лот №2 «Послуги з охорони Об’єктів Київської області».

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 480 днів назад

46 602 864.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 197 976.24 UAH
Період уточнення: 19.04.2024 09:25 - 11.05.2024 00:00
Відповідь надана

Контакти представника Замовника

Номер: a5343b3975fb4b53b74edf5a4343de8d
Дата опублікування: 22.04.2024 15:45
Опис: Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» п. 4 визначено наступну вимогу до учасників – «4. Проведення на етапі подання пропозицій, первинного обстеження технічної укріпленості приміщень об’єктів з наданням рекомендацій Замовнику щодо усунення виявлених недоліків та/або необхідності встановлення додаткового захисного обладнання. За результатами обстеження повинен бути складений відповідний акт/акти та підписаний представниками Замовника і Учасника. Копію акту надати в складі тендерної пропозиції.» Просимо повідомити контактні данні представника Замовника, щоб укласти відповідний акт огляду обєктів.
Відповідь: Доброго ранку! Контактні дані представника Замовника для проведення обстеження об'єктів: провідний інженер з лісокористування Зубок Андрій Володимирович, тел. 0672165756
Дата відповіді: 23.04.2024 09:20
Відповідь надана

Кількість автомобілів

Номер: a242db3aabdb41ef8aaa162e9de39774
Дата опублікування: 22.04.2024 11:41
Опис: Шановний Замовник! В Додатку 5 до тендерної документації вами встановлені наступні вимоги: 1. "довідку про наявність спеціалізованого автотранспорту, який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність» (не менше 9 одиниць для Лоту №1 та не менше 6 одиниць для Лоту №2), що буде використовуватись групами негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони (для підтвердження інформації зазначеної в довідці надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів)." 2. Довідка в довільній формі про наявність в учасника груп швидкого реагування (не менше 9 для Лоту №1 та не менше 6 для Лоту №2). Таким чином у розумінні Замовника та виходячи з вищезазначених вимог, необхідно надати підтверджуючі документи на 9 машин для Лоту №1 та 6 машин для Лоту №2, або необхідно надати підтверджуючі документи на 18 машин для Лоту №1 та 12 машин для Лоту №2? Дякуємо.
Відповідь: Добрий день! Відповідно до вимог Тендерної документаці, Учасникам в складі тендерної пропозиції необхідно надати підтверджуючі документи про наявність спеціалізованого автотранспорту, який вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», в кількості - не менше 9 одиниць для Лоту №1 та не менше 6 одиниць для Лоту №2. Дякую за звернення!
Дата відповіді: 22.04.2024 11:55
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 6671fa1061e8460882cc112e7297b43e
Дата опублікування: 21.04.2024 13:05
Опис: Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» п. 4 визначено наступну вимогу до учасників – «4. Проведення на етапі подання пропозицій, первинного обстеження технічної укріпленості приміщень об’єктів з наданням рекомендацій Замовнику щодо усунення виявлених недоліків та/або необхідності встановлення додаткового захисного обладнання. За результатами обстеження повинен бути складений відповідний акт/акти та підписаний представниками Замовника і Учасника. Копію акту надати в складі тендерної пропозиції.» Вказана вимога є дискримінаційною та порушує принципи публічних закупівель, адже встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Учасників на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати акт огляду об'єктів, підписаного учасником та представником Замовника. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - запобігання корупційним діям і зловживанням Практика антимонопольного комітету в випадках встановлення таких вимог також на стороні учасника, як прикладом є закупівля - UA-2024-02-13-014189-a – та скарга на тендерну документацію цієї закупівлі до амку - UA-2024-02-13-014189-a.a2 (розділ в скарзі №5) (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-13-014189-a), також прикладом є закупівля UA-2023-09-30-000315-a – та скарга на тендерну документацію цієї закупівлі до амку - UA-2023-09-30-000315-a (розділ в скарзі №1) (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-30-000315-a). В всіх випадках замовник вимагав щоб учасники оглянули об’єкт та надали акт огляду їх в складі своїх пропозиціях. І у всіх випадках АМКУ встановив цю вимогу дискримінаційною. З огляду з вище вказаного просимо привести свою документацію відповідно до вимог діючого законодавства України та виключити вимогу п. 4 «ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». В випадку не ухвалення позитивного рішення ми залишаємо за собою право звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення та повідомляємо наступне. Встановлення вимоги щодо проведення на етапі подання пропозицій, первинного обстеження технічної укріпленості приміщень Об’єктів з наданням рекомендацій Замовнику щодо усунення виявлених недоліків та/або необхідності встановлення додаткового захисного обладнання, зумовлено тим, Замовник прагне отримати послуги найвищої якості, а також мати можливість усунути виявлені недоліки в укріпленості об’єктів, згідно рекомендацій, які будуть визначені в Актах, до початку надання послуг. (Згідно умов Тендерної документації – орієнтований початок надання послуг 15.05.2024 року). Крім того, умовами закупівлі передбачено надання: 1) забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги») Лот 1: 268053,00 грн. (двісті шістдесят вісім тисяч п’ятдесят три гривні 00 коп.) та Лот 2: 197976,00 грн. (сто дев’яносто сім тисяч дев’ятсот сімдесят шість гривень 00 коп.). 2) забезпечення виконання договору про закупівлю у формі застави коштів на п/р Замовника. Розмір забезпечення виконання договору становить 3% від ціни договору про закупівлю по кожному лоту. Враховуючи те, що значна кількість об’єктів охорони, які зазначені в Додатку 1 та Додатку 2 до Тендерної документації, розташовані в лісовій зоні, потенційний учасник під час обстеження технічної укріпленості приміщень об’єктів, має змогу фактично оцінити ризики та технічні можливості щодо надання охоронних послуг, відповідно до вимог встановлених Тендерною документацією, задля уникнення випадків втрати наданих ним Забезпечення тендерної пропозиції або Забезпечення виконання договору. Крім того, Замовником не встановлено жодних вимог до форми Акту обстеження. Будь-яких перешкод та відмов потенційним учасникам, які бажають прийняти участь в процедурі закупівлі та здійснити огляд Обєктів з підписанням відповідного Акту, з боку Замовника не відбудеться. Слід відмітити, що станом на 23.04.2024 року, до Замовника вже звернулися 3 організації, щодо проведення огляду, з якими визначено дату проведення обстеження. З огляду на вищезазначене, вважаємо, що вимога щодо подання Акту первинного обстеження технічної укріпленості приміщень об’єктів з наданням рекомендацій щодо усунення виявлених недоліків та/або необхідності встановлення додаткового захисного обладнання не є дискримінаційною, оскільки жодним чином не обмежує права та не створює нерівних умов для потенційних учасників.
Дата відповіді: 23.04.2024 13:52