• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труба, коліно)

Придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом

Завершена

6 130 511.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 305.11 UAH
Період уточнення: 02.04.2024 20:48 - 20.04.2024 00:00
Відповідь надана

проект договору

Номер: 818e1df329344195881fbcbeab40af24
Дата опублікування: 19.04.2024 21:37
Опис: У додатку 4. ( проект договору) було внесено зміни, та зменшено термін поставки з 5-ти днів до 2 робочих дні. а саме: " Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі заявки Замовника, за власний рахунок Постачальника, протягом 2 робочих днів з моменту отримання заявки Замовника на конкретну партію Товару. Строк поставки конкретної партії товару може бути змінено за письмовим погодженням сторін шляхом укладання відповідної додаткової угоди до даного договору." Також вами зазначено що строк поставки товару може бути змінено за письмовим погодженням сторін шляхом укладання відповідної додаткової угоди до даного договору. Прошу повідомити на скільки може змінитись термін поставки? Хочу зазначити що такий короткий термін поставки сильно дискримінує потенційний учасників (виробників) які знаходяться на західній Україні так як обєм товару великий, а термін поставки суттєво зменшено. Також потрібно врухувати саму поставку після виготовлення товару, так як доставка товару неможе проводитись в коменданську годину.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.12.2 Проєкту Договору (Додаток 4 до тендерної документації) істотні умови Договору можуть змінюватись відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), крім частин другої – п’ятої, сьомої – дев’ятої статті 41 Закону, та відповідно до пункту 19 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у таких випадках: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, у разі якщо Постачальник документально підтвердить наявність обставин, які будуть підставою для продовження та/або перегляду строків постачання, Замовником будуть внесені відповідні зміни до договору та строків постачання товару. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 22.04.2024 16:28
Відповідь надана

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Номер: dd46c44274e24219bb1e0e27732b0147
Дата опублікування: 19.04.2024 14:20
Опис: Просимо роз'яснення стосовно наступної довідки з банку: - На підтвердження можливості оформлення банківської гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Банк не може листом гарантувати сам факт подальшого оформлення відповідної гарантії, а лише видати довідку про можливість оформлення такої гарантії при потребі та при подальшому зверненні Учасника.
Відповідь: Доброго дня! Вимога тендерної документації щодо вищенаведеного сформована Замовником наступним чином: "Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надати забезпечення виконання такого договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 1% від вартості договору про закупівлю. На підтвердження можливості оформлення банківської гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Банківська гарантія повинна містити: − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів. − положення, що усі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних з гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії (банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п.21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією". Як зазначено, на підтвердження можливості оформлення банківської гарантії надається у складі пропозиції довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 22.04.2024 16:12
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: f7a1bddc5db44a48bdbb7cabe05fb09e
Дата опублікування: 18.04.2024 17:08
Опис: Доброго дня! Прохання роз'яснити наступний пункт проекту договору : - Поставка та розвантаження товару здійснюється транспортом на вибір Постачальника, за власний рахунок. ( п 5.1 ) В чому саме вибір Постачальника полягає?
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені уточнюючі зміни до тендерної документації, а саме у Проєкт договору та вказане положення буде викладено у наступній редакції: "Поставка та розвантаження товару здійснюється Постачальником за власний рахунок". Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 18.04.2024 18:29
Відповідь надана

щодо технічних документів

Номер: 28c3d0e3dfc54aaab52f9a5aed551394
Дата опублікування: 17.04.2024 15:42
Опис: Шановний Замовник! Які технічні документи повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою 12.04.2024 року (протокол-рішення 1-12/04-2024) якість Товару, якість матеріалів та сировини виготовлення цього Товару повинні відповідати діючим в Україні державним стандартам або затвердженим в установленому порядку технічним умовам і підтверджуватись документами, що передбачені діючим законодавством України. Товар має відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ, іншим вимогам що ставляться до такого виду товару. Постачальник при поставці кожної партії Товару зобов’язаний надати Покупцю відповідні товаророзпорядчі та товаросупровідні документи: видаткову накладну, документи, що підтверджують якість. Учасник має надати лист-гарантію довільної форми про строк гарантії, а також документи, що підтверджують якість запропонованого товару (сертифікати відповідності та/або паспорти якості, тощо).
Дата відповіді: 18.04.2024 12:43
Відповідь надана

Термін поставки

Номер: 1dabd3c97f2d4b128a5e638a43b00053
Дата опублікування: 10.04.2024 11:31
Опис: Доброго дня! Просимо Вас уточнити неточність щодо терміну поставки товару, оскільки в Додатку 3 зазначено, що поставка товару відбувається протягом 2 робочих днів з моменту отримання замовлення, а в п.5.1 Проекту договору зазначено, що Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі заявки Замовника, за власний рахунок Постачальника, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки Замовника на конкретну партію Товару. Заздалегіть дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звернення! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 12.04.2024 16:23
Відповідь надана

Довжина відрізків

Номер: 6c9dc6965d52470eb3e45ec02269a307
Дата опублікування: 10.04.2024 11:30
Опис: Доброго дня! Труби поліетиленові діаметру 250 потрібні якими відрізками?
Відповідь: Доброго дня! Відрізки будуть визначатися Замовником у кожному конкретному випадку окремо, так як товар закуповується для проведення ремонтних робіт господарським способом. Дякуємо за зверненння!
Дата відповіді: 12.04.2024 16:14
Відповідь надана

Щодо довідок від банківської установи

Номер: ac0f07cd8b094d6792c5cad558e0c45a
Дата опублікування: 08.04.2024 15:25
Опис: Відповідно до вимог ТД Учасник у складі пропозиції повинен надати : - Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - На підтвердження можливості оформлення банківської гарантіі надається у складі пропозиціі довідка або лист з банку, що підтверджує факт подальшого оформлення відповідної гарантії ( стосовно Забезпечення виконання договору про закупівлю ) - На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку покриття, виданої Банком-гарантом. Чи може Учасник надати одну довідку з банківської установи, у якій буде вся інформація ( згідно наведених вище вимог ) для уникнення великої кількості лишніх довідок.
Відповідь: Добро дня! Так, учасник може виконати кожну вимогу шляхом надання одного та/або окремих документів з банку/банків, так як умовами тендерної документації не встановлено надання на виконання вимог окремого документу. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 12.04.2024 16:08
Відповідь надана

Щодо Додатку 5 до ТД

Номер: 6b201c447e72421583d7a6576d9e54a0
Дата опублікування: 08.04.2024 14:58
Опис: Доброго дня! Згідно умов документації Учасник у складі пропозиції повинен надати документи, в тому числі Забезпечення тендерної пропозиції : - Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Проте у тендерній документації відсутній Додаток 5
Відповідь: Доброго дня! Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та додано Додаток 5 до неї. Дякуємо за звернення !
Дата відповіді: 12.04.2024 16:04
Відповідь надана

Коліно стикове лите Дн250 SDR 17

Номер: 08ea45713e7143e19b57fa65ef08579c
Дата опублікування: 04.04.2024 10:34
Опис: Доброго дня! Який кут коліна стикового литого Дн250 SDR 17?
Відповідь: 90 градусів.
Дата відповіді: 05.04.2024 12:59