• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труба, коліно)

Придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом

Завершена

6 130 511.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 305.11 UAH
Номер: 98b6427debc54ef689b950a8c2c74b65
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-18-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.06.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 18.06.2024 16:08 - 10.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.06.2024 № 36-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 №003100-18/6323-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 18.06.2024 № 36-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-04-02-012126-a 02.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. За результатами проведеного моніторингу установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ «Ельпласт-Львів», ТОВ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ», та ТОВ «ПТЗ» (окрім питань, які були предметом розгляду колегії АМКУ), надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, виконання рішень колегії АМКУ від 24.05.2024 № 9145-р/пк-пз, с повідомлення про встановлення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до договору, своєчасності укладання договору про закупівлю та додаткової угоди та його оприлюднення своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз", зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з ФОП «ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА» від 02.07.2024 № 01/02-07 з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 14.03.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), надання роз’яснення до процедури, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для надання вимоги про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору, наявності підстав для укладання додаткової угоди, виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 24.05.2024 № 9145-р/пк-пз, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства Донецької селищної ради «П'ятигірське» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 18 квітня 2024 року № 2-18/04-2024; наявності підстав для розміщення повідомлення про усунення невідповідностей; тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «Ельпласт-Львів», «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» ПГ «ТерПолімерГаз» та «ПТЗ» (далі – ТОВ «Ельпласт-Львів», ТОВ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ», ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» та ТОВ «ПТЗ»), тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (далі – ФОП «ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА»); протоколи уповноваженої особи щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» від 07.05.2024 № 2-07/05-2024, ТОВ «ПТЗ» від 07.05.2024 № 1-07/05-2024, ТОВ «КОРПОРАЦІЯ «ЕНЕРГОРЕСУРС-ІНВЕСТ» від 02.05.2024 № 1-02/05-2024, ТОВ «Ельпласт-Львів» від 29.04.2024 №1-29/04-2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та про намір укласти договір з ФОП «ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА» від 21.06.2024 №1-21/06; повідомлення про намір укласти договір від 21.06.2024 року; рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.05.2024 № 9145-р/пк-пз; договір про закупівлю товару від 02.07.2024 № 01/02-07, додаткову угоду від 02.07.2024 № 1, пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 24 червня та 01 липня 2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» та наявності підстав для її відхилення встановлено наступне. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що Уповноваженою особою Замовника прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, У протоколі уповноваженої особи зазначено наступне: «…Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" в складі тендерної пропозиції надано: - Файл «Технічна специфікація.pdf» де міститься ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі вих.: № 08/04-24-06 Від 08.04.2024р., в якій зазначено: найменування 1. Труба п/е 250х14,8 питна (Ру = 10) SDR 17; ПЕ 100 - 3300 м ; 2. Коліно стикове лите Дн250х45º SDR 17 - 4 шт; 3. Коліно стикове лите Дн250 SDR 17 - 2 шт.; Iз наведеного слiдує, що учасник пропонує Колiно стикове лите.Дн250 SDR 17. Вiдповiдно до інформації про технічні, якiснi, кiлькiснi та iншi характеристики (вимоги) до предмета закупiвлi (додаток 3 до тендерної документацii) предметом закупівлі є: Найменування Кількість 1. Труба п/е 250х14,8 питна (Ру = 10) SDR 17; ПЕ 100 3300 м 2. Коліно стикове лите Дн250х45º SDR 17 4 шт 3. Коліно стикове лите Дн250 х90º SDR 17 2 шт Iз наведеного слiдує, що учасник пропонує колiно стикове лите Дн250 SDR 17, що не вiдповiдає технiчним характеристикам предмету закупiвлi згiдно додатку 3, а саме колiно стикове лите Дн250 х90' SDR 17…». Так, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в додатку 3 тендерної документації. Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі: Труба п/е 250х14,8 питна (Ру = 10) SDR 17, ПЕ 100 3300 м; Коліно стикове лите Дн250х45º SDR 17 – 4 шт; Коліно стикове лите Дн250 х90º SDR 17 – 2 шт. Товар має бути новим, якісним, упакованим та маркованим згідно діючих стандартів. Якість Товару, якість матеріалів та сировини виготовлення цього Товару повинні відповідати діючим в Україні державним стандартам або затвердженим в установленому порядку технічним умовам і підтверджуватись документами, що передбачені діючим законодавством України. Товар має відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ, іншим вимогам що ставляться до такого виду товару. Постачальник при поставці кожної партії Товару зобов’язаний надати Покупцю відповідні товаророзпорядчі та товаросупровідні документи: видаткову накладну, документи, що підтверджують якість товару, що постачається В ході аналізу документів, наданих учасником ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» у складі тендерної пропозиції, яку завантажено в електронну систему закупівель щодо документального підтвердження інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі надано файл «Технiчна специфiкацiя.рdf», в якому мiститься IНФОРМАЩIЯ про технiчнi, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі (Вих.: № 08/04-24-06 від 08.04.2024) де зазначено найменування, кількість, технічні та якісні характеристики, окрім зазначення градусної міри кута. Таким чином, існує невідповідність в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, що є помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Нормами пункту 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються, Замовником відповідно до статті 29 Закону №922-VIII (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Так, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте, під час моніторингу встановлено, що на порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учаснику ТОВ ПГ «ТерПолімерГаз» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання умов технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, зокрема, коліно стикове лите Дн250 SDR 17, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо З огляду на вищевикладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 27 червня 2024 року було направлено запит Замовнику про надання пояснень. З приводу запитуваного Замовником надано пояснення, в якому зазначено наступне: «Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 3 до цієї тендерної документації з наданням окремої технічної специфікації, в якій обов’язково має бути зазначено найменування та кількість. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в додатку 3 тендерної документації. Додаток 3 до тендерної документації містить інформацію про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі: Труба п/е 250х14,8 питна (Ру = 10) SDR 17, ПЕ 100 3300 м; Коліно стикове лите Дн250х45º SDR 17 – 4 шт. та Коліно стикове лите Дн250 х90º SDR 17 – 2 шт. Товар має бути новим, якісним, упакованим та маркованим згідно діючих стандартів. Якість Товару, якість матеріалів та сировини виготовлення цього Товару повинні відповідати діючим в Україні державним стандартам або затвердженим в установленому порядку технічним умовам і підтверджуватись документами, що передбачені діючим законодавством України. Товар має відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ, іншим вимогам що ставляться до такого виду товару. Постачальник при поставці кожної партії Товару зобов’язаний надати Покупцю відповідні товаророзпорядчі та товаросупровідні документи: видаткову накладну, документи, що підтверджують якість товару, що постачається. Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" в складі тендерної пропозиції надав: - Файл «Технічна специфікація.pdf» де міститься ІНФОРМАЦІЯ про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики (вимоги) до предмета закупівлі вих.: № 08/04-24-06 Від 08.04.2024р., в якій зазначено: найменування 1. Труба п/е 250х14,8 питна (Ру = 10) SDR 17; ПЕ 100 - 3300 м; 2. Коліно стикове лите Дн250х45º SDR 17 - 4 шт; 3. Коліно стикове лите Дн250 SDR 17 - 2 шт.; - Файл «Тендерна пропозиція.pdf» де міститься Тендерна пропозиція Вих.: № 08/04-24-05 Від 08.04.2024р., в якій пропонується найменування товару: Труба п/е 250х14,8 питна (Ру = 10) SDR 17; ПЕ 100 - 3300 м, Коліно стикове лите Дн250х45º SDR 17 - 4 шт., Коліно стикове лите Дн250 SDR 17 - 2 шт. Тобто, в зазначених документах Учасником ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" пропонується, зокрема, коліно стикове лите Дн250 SDR 17 - 2 шт., яке не є предметом закупівлі згідно вимог додатку 3 до тендерної документації. Колiно стикове лите Дн250 SDR 17 не вiдповiдає технiчним характеристикам предмету закупiвлi згiдно додатку 3, а саме колiно стикове лите Дн250 х90 º SDR 17. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета та закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Слід зазначити, що наведені вище документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, тому Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах, оскільки виправлення вказаних помилок призведе до зміни предмета закупівлі запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Законодавством не передбачено усунення учасником невідповідностей у таких випадках як, зокрема, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Враховуючи наведене, тендерна пропозицію учасника ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз", не відповідає умовам технiчної специфiкацii та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi тендерної документацii та була відхилена згiдно з пiдпунктом 2 пункту 44 Особлuвостей…». Проте пояснення, надані Уповноваженою особою Замовника, не обґрунтовують прийняте рішення про відхилення учасника ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз", тендерна пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, оскільки Замовника на законодавчому рівні зобов’язано розміщувати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених ним під час розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель за виключенням випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, Замовником в порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей не розміщено у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" встановлено, що Замовником безпідставно відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. При цьому, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз", яка є нижчою на 607 418,00 гривень за тендерну пропозицію ФОП «ГАВРІШОВА СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (5 708 348,00 гривень), з якою Замовником укладено договір про закупівлю товарів від 02.07.2024 № 01/02-07. Такі дії Замовника порушують принципи здійснення публічних закупівель, визначених пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, що може призвести до неефективного та нераціонального використання бюджетних коштів та можуть призвести до не раціонального та не ефективного використання коштів місцевого бюджету на суму 607 418,00 гривень. Таким чином, підсумовуючи вищевикладене, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ ПГ "ТерПолімерГаз" установлено порушення вимог пунктів 2, 5 частини першої статті 5 Закону № 922-VIII, абзацу першого пункту 43 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 08.07.2024 16:34 - 23.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.07.2024 16:34

Оскарження висновку в суді

Опис: Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-02-012126-a від 08.07.2024 року оскаржується до Харківського окружного адміністративного суду. Позовну заяву подано 18.07.2024 року. Відкриття провадження у справі - 23.07.2024 року. Справа № 520/20339/24
Дата публікації: 25.07.2024 11:59

Запити/Пояснення