-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з медичними відходами
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Завершена
1 376 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 880.00 UAH
Період уточнення:
01.04.2024 15:31 - 07.04.2024 00:00
Відповідь надана
Задля дотримання норм чинного законодавства вимагаємо виправити виявлені порушення шляхом скасування публічної закупівлі
Номер:
55f7fc4ac9934f36ba60618eba142857
Дата опублікування:
04.04.2024 12:27
Опис:
Шановний замовник! Предметом закупівлі ви визначили: Послуги у сфері поводження з медичними відходами, за кодом ДК 021:2015 - 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
09.01.2024 року вступив в силу ЗУ "Про управління відходами". Господарська діяльність з поводження небезпечними відходами ліквідована. Наразі згідно чинного законодавства існує лише господарська діяльність з управління небезпечними відходами.
Згідно Закону України "Про управління відходами" в Статті 1. Визначення термінів зазначено:
22) операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
Отже виходячи з положень Закону, у сфері управління небезпечними відходами відсутні такі операції з управління відходами як "утилізація" та "знешкодження" небезпечних відходів, а існують лише "збирання", "перевезення", "відновлення" та "видалення".
Задля дотримання норм чинного законодавства вимагаємо виправити виявлені порушення шляхом скасування публічної закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Постанови, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: виявленою технічною помилкою при визначенні предмету закупівлі.
Відповідь:
Шановний Учасник!
Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708).
Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини 22 статті 1 Закону предмет закупівлі — товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Згідно наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 1749 від 23.12.2015 «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» єдиним кодом ДК, по якому можливо провести дану закупівлю є код ДК 021:2015: 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Інших кодів ДК 021:2015, які б відповідали Закону України «Про управління відходами» щодо операцій з управління відходами (збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів), станом на момент оголошення даної закупівлі не виявлено, тобто узагальнена назва предмету закупівлі в повній мірі відповідає коду ДК 021:2015, а код 90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень найбільше відповідає назві послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Отже, замовником повністю виконані вимоги Закону, Порядку № 708 та Порядку № 1082.
Відповідно до Закону України «Про управління відходами» замовник вимагає від учасників сканований оригінал ліцензії або сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням у ній конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
- 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи.
Враховуючи вищевказане, замовник в повній мірі виконує одночасно вимоги Закону України «Про управління відходами», Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708, тому порушення вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель відсутні, відповідно підстав для відміни відкритих торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей немає.
Дата відповіді:
05.04.2024 09:17