• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Олива та мастила

Завершена

31 062 030.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 750.00 UAH
Період уточнення: 29.03.2024 11:58 - 04.04.2024 00:00
Відповідь надана

під час проведення закупівлі допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують вимоги пункту 5 статті 25 Закону “Про оборонні закупівлі”

Номер: aff781abcf684ac3a373c75bb3b14943
Дата опублікування: 03.04.2024 19:50
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Оголошена вами процедура закупівлі за №UA-2024-03-29-003886-a регулюється Законом України “Про оборонні закупівлі” (далі -Закон) та відповідно до пункту 5 статті 25 цього Закону здійснюється за такими принципами, зокрема: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і кваліфікаційні критерії до учасників відбору не можуть містити дискримінаційних умов та зменшувати рівень конкуренції. Уважно ознайомившись із тендерною документацією закупівлі та Додатком № 3 до Оголошення нами виявлено дискримінаційну вимогу, а саме: У технічнці специфікації за лотом № 2 «Оливи моторні: (очікувана вартість предмета закупівлі - 4 600 000,00 грн.)» вказано: «1. Олива моторна клас в’язкості за стандартом SAE 10W якісні показники повинні відповідати допуску MIL-PRF-2104 OE/HDO-10* – 20 000 літрів; *- Підтвердження відповідності якості товару вимогам допуску MIL. Перевірка товару на предмет наявності відповідного допуску MIL за даними сайту:https://qpldocs.dla.mil/search/default.aspx». Звертаємо вашу увагу на те, що наведена вище умова обмежує коло потенційних учасників лише до представників одного виробника, адже клас в’язкості оливи моторної за стандартом SAE 10W з підтвердженням допуску MIL-PRF-2104 OE/HDO-10* є виключно у одного виробника, що обмежує інших учасників ринку, зокрема наша компанія, які бажають взяти участь у даному тендері та запропонувати іншу продукцію з кращими характеристиками. Враховуючи викладене, ми вважаємо, що Замовником під час проведення закупівлі допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують вимоги пункту 5 статті 25 Закону, а саме - принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також права та законні інтереси наші, як потенційного учасника зазначеної Процедури закупівлі. Таким чином, на нашу думку Замовник штучно та свідомо звужує коло потенційних учасників. З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників та економії державних коштів у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, вимагаємо внести зміни до Оголошення та викласти вимогу щодо лоту №2, викладений у Додатку № 3 до Оголошення у наступній редакції: «Олива моторна клас в’язкості за стандартом SAE 15W40 або SAE 10W, а також якісні показники повинні відповідати допуску MIL-PRF-2104N MILITARY SYMBOL OE/HDO-15/40; NATO CODE O-1236 або MIL-PRF-2104N MILITARY SYMBOL OE/HDO-10; NATO CODE O-237* – 20 000 літрів; *- Підтвердження відповідності якості товару вимогам допуску MIL. Перевірка товару на предмет наявності відповідного допуску MIL за даними сайту:https://qpldocs.dla.mil/search/default.aspx». Також просимо Замовника додати можливість надавати «еквівалент» за Лотом №2. Крім того, звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Оголошення строк поставки товарів встановлений до 31.07.2024. Повідомляємо вас, що наша компанія планує запропонувати продукцію, виробником якої є підприємство зі Сполучених Штатів Америки, враховуючи військовий стан та блокування українського кордону доставка та логістика дуже ускладнені, тому просимо вас також внести зміни до Оголошення та проекту договору та збільшити строк поставки товарів принаймні на 30 днів.
Відповідь: Замовник визначає ряд технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою технічних вимог є створення передумов для належного укладання договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником було не включено умови тендерної документації, які б покладали обов'язок на Учасників щодо надання документів у складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Замовником враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки предмету закупівлі, не порушено жодну норму законодавства! Замовник не зобов'язаний змінювати умови документації таким чином, щоб Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідності встановленим кваліфікаційним та технічним вимогам Замовника, які є в край необхідними для придбання якісного товару та забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 04.04.2024 09:05
Відповідь надана

допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують вимоги пункту 5 статті 25 Закону“Про оборонні закупівлі”

Номер: 885437f573b84ea6b81acd9f12242b72
Дата опублікування: 03.04.2024 19:47
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Оголошена вами процедура закупівлі за №UA-2024-03-29-003886-a регулюється Законом України “Про оборонні закупівлі” (далі -Закон) та відповідно до пункту 5 статті 25 цього Закону здійснюється за такими принципами, зокрема: Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі і кваліфікаційні критерії до учасників відбору не можуть містити дискримінаційних умов та зменшувати рівень конкуренції. Уважно ознайомившись із тендерною документацією закупівлі та Додатком № 3 до Оголошення нами виявлено дискримінаційну вимогу, а саме: У технічнці специфікації за лотом №1 «Оливи моторні: (очікувана вартість предмета закупівлі - 23 390 000,00 грн.)» вказано: «2. олива моторна клас в’язкості за стандартом SAE 5W40 ACEA E4 якісні показники повинні задовольняти вимогам допуску MAN 3277* – 15 000 літрів; *-Підтвердження відповідності якості товару вимогам допуску MAN 3277. Завірені печаткою копії допусків автовиробників MAN 3277». Звертаємо вашу увагу на те, що наведена вище умова обмежує коло потенційних учасників лише до представників одного виробника, адже клас в’язкості оливи моторної за стандартом SAE 5W40 ACEA E4 з підтвердженням допуску MAN 3277 є виключно у одного виробника, що обмежує інших учасників ринку, зокрема наша компанія, які бажають взяти участь у даному тендері та запропонувати іншу продукцію з кращими характеристиками. Враховуючи викладене, ми вважаємо, що Замовником під час проведення закупівлі допущено порушення, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників, порушують вимоги пункту 5 статті 25 Закону, а саме - принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також права та законні інтереси наші, як потенційного учасника зазначеної Процедури закупівлі. Таким чином, на нашу думку Замовник штучно та свідомо звужує коло потенційних учасників. З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників та економії державних коштів у період дії правового режиму воєнного стану в Україні, вимагаємо внести зміни до Оголошення та викласти пункт 2 за лотом №1, викладений у Додатку № 3 до Оголошення у наступній редакції: «2. олива моторна клас в’язкості за стандартом SAE 10W40 ACEA E4 якісні показники повинні задовольняти вимогам допуску MAN 3277* – 15 000 літрів; *-Підтвердження відповідності якості товару вимогам допуску MAN 3277. Завірені печаткою копії допусків автовиробників MAN 3277». Також просимо Замовника додати можливість надавати «еквівалент» за Лотом №1.
Відповідь: Замовник визначає ряд технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою технічних вимог є створення передумов для належного укладання договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником було не включено умови тендерної документації, які б покладали обов'язок на Учасників щодо надання документів у складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Замовником враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки предмету закупівлі, не порушено жодну норму законодавства! Замовник не зобов'язаний змінювати умови документації таким чином, щоб Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідності встановленим кваліфікаційним та технічним вимогам Замовника, які є в край необхідними для придбання якісного товару та забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 04.04.2024 09:04
Відповідь надана

Умови доставки товару

Номер: 5f116b1f1a304fa78f0c27fe69a4e7c2
Дата опублікування: 03.04.2024 13:08
Опис: Доброго дня! Просимо Вас уточнити умови доставки товарів, вказаних в лотах №4 та №5: - Чи допускається доставка товару сторонніми автомобільним перевізниками, залученими учасником на договірній основі?; - Чи допускається доставка товару логістичними операторами типу «Нова пошта» тощо?; - Чи можна буде доставити однією партією товар, вказаний в лоті №4 ? Якщо - «ні», то скільки буде партій? - Чи можна буде доставити однією партією товар, вказаний в лоті №5 ? Якщо - «ні», то скільки буде партій?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Замовником в Оголошенні та додатках до нього викладена вся необхідна інформація стосовно поставки Товару! 1. Чи допускається доставка товару сторонніми автомобільним перевізниками, залученими учасником на договірній основі? ТАК. 2. Чи допускається доставка товару логістичними операторами типу «Нова пошта» тощо? ТАК. 3. Чи можна буде доставити однією партією товар, вказаний в лоті №4 ? Якщо - «ні», то скільки буде партій? Орієнтовно можна однією партією у зв’язку з незначним об’ємом товару, але остаточне рішення Замовник залишає за собою. 4. Чи можна буде доставити однією партією товар, вказаний в лоті №5 ? Якщо - «ні», то скільки буде партій? Орієнтовно можна однією партією у зв’язку з незначним об’ємом товару, але остаточне рішення Замовник залишає за собою. Дякуємо за порозуміння!
Дата відповіді: 03.04.2024 17:00
Відповідь надана

Щодо приховування чутливої інформації

Номер: 7fd0fc167fe1467fbc0e0fdf9e46854e
Дата опублікування: 03.04.2024 11:02
Опис: Доброго дня! Просимо Вас повідомити, чи допускається в документах, які подаються в пропозиції учасника, заштриховування/затушовування чутливої інформації (адреса виробництва, складів, матеріальної бази виробників та учасників), подібно тому, як це пропонує робити ДП МОУ «Державний оператор тилу» по закупівлі UA-2024-03-29-007039-a ?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо Вам за слушне питання! Ми як Замовник не заперечуємо, стосовно заштриховування/затушовування чутливої інформації (адреса виробництва, складів, матеріальної бази виробників та учасників), просимо лише не зловживати цим, та надати можливість оцінити поданий документ в цілому.
Дата відповіді: 03.04.2024 17:00
Відповідь надана

Розмір ставки ПДВ

Номер: 895df0fed6f244eb963da56b1afd44c4
Дата опублікування: 03.04.2024 08:33
Опис: Доброго дня! У зв’язку з тим, що олива збройова (лот № 5) не призначена для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту, і, відповідно, цей товар не підпадає під дію постанови Кабінету Міністрів України №178 від 02 березня 2022 року «Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану», просимо повідомити, чи відповідатиме вимогам закупівлі пропозиція учасника, яка передбачатиме поставку оливи збройової за ціною, що включатиме ПДВ за ставкою 20 відсотків? Якщо така пропозиція є прийнятною, то яка ціна буде враховуватись під час проведення аукціону: з ПДВ чи без ПДВ?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! На думку Замовника олива збройова (лот 5) може підпадати під дію словосполучення «забезпечення транспорту» тому, всі закупівлі олив, мастил, антифрізних речовин, спеціальних рідин ми, як Замовник, здійснюємо відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України №178 від 02 березня 2022 року «Про деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану». За час дії даної постанови Постачальники здійснювали постачання аналогічного товару за нульовою ставкою ПДВ. Учасник самостійно приймає рішення про участь чи не участь на даних умовах, та радимо звернутися до органів податкової служби за відповідною консультацією.
Дата відповіді: 03.04.2024 17:00
Відповідь надана

вимога документів

Номер: bac650d27df64508a1e184963b383c81
Дата опублікування: 03.04.2024 07:56
Опис: Шановний Замовнику! У відношенні лоту 1 - на підставі яких нормативно-правових документів або внутрішніх мотивів для документального підтвердження якості товару в одному випадку замовник вимагає копію допуску автовиробника, а в іншому- «Замовник торгів здійснює перевірку товару (предмет закупівлі) на предмет наявності ліцензій за даними офіційного сайту АРІ (http://www.api.org). (З метою вірного відображення продукту, Учасник додатково подає скановану ліцензію АРІ (http://www.api.org) або посилання на ліцензію або номер ліцензії запропонованого продукту (виробника))»?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Відповідно до Додатку 3 Оголошення Лоту 1 за позиціями 1-3 Замовник вимагає у запропонованого товару задоволення вимогам допуску автовиробників MAN, Renault та Deutz для використання на транспортних засобах даних виробників відповідно до рекомендацій автовиробників. За позиціями 4-6 Замовник вимагає для підтвердження якісних характеристик наявність ліцензії АРІ (http://www.api.org) для використання на транспортних засобах, де автовиробники зазначають використання оливи за якістю відповідно до класифікації АРІ. Замовник визначає ряд технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлі. Метою технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників. Замовником не було включено умови тендерної документації, які б покладали обов’язок на учасників щодо надання документів в складі тендерної пропозиції, які не передбачені законодавством України. В процесі організації торгів Нами враховано всі законодавчі акти, які регулюють специфіку поставки предмету закупівлі, не порушено жодну норму законодавства. Дякуємо за змістовне запитання.
Дата відповіді: 03.04.2024 16:59
Відповідь надана

завірення документів

Номер: a5d122bdf2474ffa87ee9f05448cb26b
Дата опублікування: 03.04.2024 07:55
Опис: Шановний Замовник. Відповідно до додатку 3 технічна специфікація замовник вимагає Завірені печаткою копії допусків автовиробників. Питання - чия печатка має бути? Учасника, автовиробника?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Відповідно до Додатку 3 Оголошення «Підтвердження відповідності якості товару вимогам допуску MAN M 3677/3775, Renault RLD-3. Завірені печаткою копії допусків автовиробників MAN M 3677/3775, Renault RLD-3» Нам, як Замовнику досить печатки Учасника.
Дата відповіді: 03.04.2024 16:59
Відповідь надана

положення законодавства

Номер: 06c4d485210247e4a930f8299befe323
Дата опублікування: 03.04.2024 07:53
Опис: Шановний Замовник! Чи допускається прийняття пропозиції з формальними помилками? Чи застосовує Замовник положення законодавства щодо усунення невідповідностей протягом 24 год?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Відповідно до статті 22 частини 2 пункту 19) Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922 – VIII (зі змінами) опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Перелік формальних помилок затверджений Наказом Мінекономіки № 710 від 15.04.2020 “Про затвердження Переліку формальних помилок”. Замовником застосовуються всі нормативні документи щодо організації та проведення публічних закупівель.
Дата відповіді: 03.04.2024 16:59
Відповідь надана

доставка

Номер: f6f91045a3e441b1b5a63a727dad6b2d
Дата опублікування: 03.04.2024 07:52
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до технічного завдання доставка товару здійснюється виключно автомобільним транспортом, а згідно п.4.1 проекту договору-Поставка Товару здійснюється на умовах DDP на об’єкт Покупця, вказаний в заявках Покупця (за формою, визначеною у Додатку №2) згідно Інкотермс в редакції 2020 «Правила ICC з використання термінів для внутрішньої та міжнародної торгівлі» автомобільним та/або залізничним транспортом Постачальника? Чи можливо постачання не автомобільним транспортом?
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Відповідно до Додатку 3 Оголошення прийняття товару здійснюється автомобільним транспортом. Поставка товару здійснюється партіями у робочі дні з 8:00 до 17:00 годин (при необхідності – у вихідні та святкові дні). Розмір кожної партії товару визначає Замовник.
Дата відповіді: 03.04.2024 16:58
Відповідь надана

предмет закупівлі

Номер: b9a9497ab8c844b8a6fbdaff803b34da
Дата опублікування: 03.04.2024 07:51
Опис: Що замовник купує? - згідно оголошення-кол Дк 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби, а згідно з наданим проектом договору -п.1.1-код згідно ДК 021:2015 - 24960000-4: Хімічна продукція різна? Приведіть у відповідність ваші документи.
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Замовник має намір придбати Товар зазначений в Додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Технічні якісні та кількісні характеристики), Додатку №2 (Цінова пропозиція), в частині 2 Оголошення (Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)) та в частині 2 п.п. 2.1. Оголошення (Класифікація). Також хочемо додати, що абзацом 2 пунктом 3 порядку №1082 визначено, що в разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщенні шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщення шляхом заповнення електронних полів.
Дата відповіді: 03.04.2024 16:57