-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Олива та мастила
Завершена
31 062 030.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0% або 1 750.00 UAH
Номер:
c2c662aeb47e4dbfbabd79d9ecaf7896
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:51 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-03-29-003886-a 29.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливості № 1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору(-ів) умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору(-ів) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору (-ів) про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору(-ів) умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору(-ів).
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Центральна база забезпечення пально-мастильними матеріалами Національної гвардії України (військова частина 2274) (далі - Замовник), затверджене рішенням уповноваженої особи від 25.03.2024 № 18, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬБЕРТ ЛОГІСТИК» (далі – ТОВ «АЛЬБЕРТ ЛОГІСТИК») (лот № 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА») (лот № 1, № 2, № 5, № 7), товариства з обмеженою відповідальністю «СП ЮКОЙЛ» (далі – ТОВ «СП ЮКОЙЛ») (лот № 3, № 4), товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» (лот № 6), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 № 24 (лот 1), повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2024 (лот 1, № 2, № 3, № 4, № 5, ), договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 17.04.2024 № 67 на суму 18 170 000,00 грн без ПДВ (лот 1), від 17.04.2024 № 68 на суму 4 576 000,00 грн без ПДВ (лот № 2), від 17.04.2024 № 65 на суму 577 700,00 грн без ПДВ (лот № 3, 4), від 17.04.2024 № 69 на суму 129 000,00 грн без ПДВ (лот № 5), від 15.04.2024 № 61 на суму 130 000,00 грн без ПДВ (лот № 6), від 17.04.2024 № 70 на суму 1 990 000,00 грн без ПДВ (лот № 7), додаткова угода від 19.04.2024 № 1 (лот № 1, № 2), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.10.2024 та 29.10.2024 року.
Під час проведення моніторингу Замовником 10.10.2024 оприлюднено звіти про виконання договорів про закупівлю.
Період усунення порушень:
04.11.2024 16:59 - 08.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 16:59
Запити/Пояснення
Номер:
7261f92d80a545e2b919e5389d5eabff
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.10.2024 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі оливи та мастила (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-003886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (Лот 1-7).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4474b8a5f7064697a5431d699f0bc576
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
18.10.2024 13:24
Опис:
Відповідь на запит ДАСУ про роз'яснення по процедурі закупівлі за номером UA-2024-03-29-003886-a
Номер:
a0092ad8fccb4c9abaa149da3e6b8038
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2024 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі оливи та мастила (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-29-003886-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до підпунктів 1 та 2 пункту 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей.
Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих Особливостей.
Таким чином, Учасником ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» (лот № 1, № 2, № 5,
№ 7) було визначено конфіденційною інформацію, що вимагалась технічною специфікацією та підтверджує відповідність товару технічним вимогам Замовника, тобто така інформація не могла бути визначена конфіденційною, що є порушенням вимог законодавства України про публічні закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, на підставі чого учасник ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» визначив комерційною інформацію, що у свою чергу не відповідає вимогам пункту 40 Особливостей та чому зазначений учасник не був відхилений як такий, що визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей.
2. Відповідно до Додатку 3 Технічна специфікація Оголошення за позиціями 1-3 лоту 1 Замовником вимагалось для підтвердження відповідності якості товару вимогам допуску MAN M 3677/3775, Renault RLD-3, MAN 3277 та Deutz DQC III-10 (та вище) надання завірених печаткою копій допусків автовиробників MAN M 3677/3775, Renault RLD-3, MAN 3277.
Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА», який містить завірені печаткою копії допусків автовиробників MAN M 3677/3775, Renault RLD-3, MAN 3277.
3. Відповідно до пунктів 4,5,6 за лотом 1 Додатку 3 Технічна специфікація Оголошення, з метою вірного відображення продукту, Учасник додатково подає скановану ліцензію АРІ (http://www.api.org) або посилання на ліцензію або номер ліцензії запропонованого продукту (виробника)).
Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА», який містить сканована ліцензія АРІ (http://www.api.org) або посилання на ліцензію
або номер ліцензії запропонованого продукту (виробника) за позиціями 4, 5, 6
лоту 1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.