• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Олива та мастила

Завершена

31 062 030.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 750.00 UAH
Номер: c2c662aeb47e4dbfbabd79d9ecaf7896
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-10-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 10.10.2024 11:51 - 31.10.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-03-29-003886-a 29.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливості № 1275, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору(-ів) про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору(-ів) умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору(-ів) – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінетів Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору (-ів) про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору(-ів) умовам пропозиції переможця, внесення змін до договору(-ів). Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Центральна база забезпечення пально-мастильними матеріалами Національної гвардії України (військова частина 2274) (далі - Замовник), затверджене рішенням уповноваженої особи від 25.03.2024 № 18, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬБЕРТ ЛОГІСТИК» (далі – ТОВ «АЛЬБЕРТ ЛОГІСТИК») (лот № 1), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОМЕРЕЖА» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОМЕРЕЖА») (лот № 1, № 2, № 5, № 7), товариства з обмеженою відповідальністю «СП ЮКОЙЛ» (далі – ТОВ «СП ЮКОЙЛ») (лот № 3, № 4), товариства з обмеженою відповідальністю «КСМ-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «КСМ-ТРЕЙД» (лот № 6), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 № 24 (лот 1), повідомлення про намір укласти договір від 10.04.2024 (лот 1, № 2, № 3, № 4, № 5, ), договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 17.04.2024 № 67 на суму 18 170 000,00 грн без ПДВ (лот 1), від 17.04.2024 № 68 на суму 4 576 000,00 грн без ПДВ (лот № 2), від 17.04.2024 № 65 на суму 577 700,00 грн без ПДВ (лот № 3, 4), від 17.04.2024 № 69 на суму 129 000,00 грн без ПДВ (лот № 5), від 15.04.2024 № 61 на суму 130 000,00 грн без ПДВ (лот № 6), від 17.04.2024 № 70 на суму 1 990 000,00 грн без ПДВ (лот № 7), додаткова угода від 19.04.2024 № 1 (лот № 1, № 2), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 18.10.2024 та 29.10.2024 року. Під час проведення моніторингу Замовником 10.10.2024 оприлюднено звіти про виконання договорів про закупівлю.
Період усунення порушень: 04.11.2024 16:59 - 08.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.11.2024 16:59

Запити/Пояснення