-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Торги відмінено
73 841 621.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 369 208.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 369 208.11 UAH
Період уточнення:
28.03.2024 16:04 - 04.05.2024 00:00
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
b2c6bd7d3f1546baaa708f1e77c56b85
Дата опублікування:
01.04.2024 11:40
Опис:
Шановний замовнику!
Згідно вимог стовпчика 5 "Найменування (види) робіт" потрібно вказати всі види робіт, які виконувалися згідно Договору, чи лише ті які необхідно підтвердити згідно переліку "Основні види робіт, які учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції"?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Згідно вимог стовпчика 5 "Найменування (види) робіт" потрібно вказати ті види робіт, які необхідно підтвердити згідно переліку "Основні види робіт, які учасник повинен підтвердити у тендерній пропозиції".
Дата відповіді:
04.04.2024 17:07
Відповідь надана
Матеріально-технічна база
Номер:
cddb5bec0e894f6ea63aba072b09c0b8
Дата опублікування:
29.03.2024 19:17
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовник, п.1.2.тендерної документації вимагається, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність або спроможність, у разі перемоги Учасника, сформувати мережу виробничих баз (матеріально - технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, у кількості не менше 4-х одиниць згідно наданої довідки. Натомість, в пп.1.2.1 Додатку 1 ТД зазначено, що в підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 або дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю договори оренди, суборенди та ін. Договори, що посвідчують право користування (оренди, суборенди та ін.) на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі, якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Окрім цього Учасник надає акти приймання-передачі або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі Учаснику таких об’єктів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). В зазначених вище вимогах ТД наявні невідповідності, тобто одночасно Замовник вимагає сформувати мережу виробничих баз (матеріально - технічної бази) у разі перемоги Учасника (п.1.2.), а в пп.1.2.1 вимагає від учасника документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти. Просимо привести ТД у відповідність. У випадку залишення Замовником вимоги, щодо підтвердження права власності Учасника на об’єкти, виникає запитання: чому ще не вигравши тендер ми повинні купувати або орендувати ці бази??? Це звужує суттєво коло потенційних учасників закупівлі, можливо до одного. Просимо виключити цю дискримінаційну умову і передбачити підтвердження бази ще одним додатковим документом: гарантійний(і) лист(и) від власника (орендаря) об’єкта(-ів) щодо укладення договору оренди (суборенди) на вказані в довідці об’єкти, які не є власністю Учасника на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджені Постановою від 12.10.2022р. № 1178 та Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює кваліфікаційні критерії на свій розсуд.
Нами як Замовником встановивши дану вимогу не малося на меті обмеження конкуренції чи встановлення дискримінаційних вимог. Це зроблено лише з метою гарантії належного рівня надання послуг. Більш того, дана вимога не вимагає купувати або орендувати бази, а містить вимогу, що передбачена П Г.1-218-118:2005 Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг, яка забезпечує реальну можливість надання послуг. Забезпеченість базами із зимового утримання доріг – один із основних чинників нормальної організації робіт. Тому, нам як Замовнику, вкрай важливо мати підтвердження їх наявності у необхідній кількості для надання послуг потенційним учасником.
Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку може легко виконати більше ніж 2 підрядники в Україні. Це не специфічний вид робіт, у якому є обмежене коло виконавців аби стверджувати, що така вимога є дискримінацією.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
02.04.2024 16:10
Відповідь надана
Аналогічні договори
Номер:
298a812ffbc24575a507871a1201cfb7
Дата опублікування:
29.03.2024 18:43
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику! Згідно пп.3.1. п.3 додатку 1 до ТД зазначена наступна вимога: "3. Учасник повинен надати: 3.1. довідку за встановленою формою про наявність в учасника досвіду аналогічних договорів/аналогічного договору (не менше одного),виконаних учасником не менше ніж на 85%. Аналогічними будуть вважатись договори на надання послуг з експлуатаційного утримання/поточного дрібного ремонту/поточного середнього ремонту/ поточного ремонту автомобільних доріг загального користування або інший(-і) договір(-и) про надання послуг/виконання робіт які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими тендерною документацією, укладений протягом останніх 3 -х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування одним договором або сумарно. При цьому, загальна ціна наданих аналогічних договорів повинна бути не менше 100% від очікуваної вартості даної закупівлі." Надайте будь-ласка роз'яснення з приводу того, чому ціна наданих аналогічних договорів повинна бути не менше 100% від очікуваної вартості даної закупівлі та чому аналогічний договір повинен бути виконаний не менше ніж на 85%, чим це обумовлено, яким чинним нормативно-правовим актом такий розмір передбачений?
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178, установлюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до законодавства передбачено залишення за замовником гарантійної частки платежу в розмірі 5 відсотків договірної ціни до введення об’єкта в експлуатацію. Отже, Порядком № 1764 передбачено, що у разі отримання замовником актів виконаних робіт замовник здійснює платіж у розмірі 95 відсотків їх загальної вартості від договірної ціни за кожний окремий акт виконаних робіт, а 5 відсотків вартості від кожного акта виконаних робіт залишається за замовником як гарантійна частка платежу та формується у системі бухгалтерського обліку як кредиторська заборгованість, термін оплати якої не настав.
Особливістю обліку кредиторської заборгованості бюджетних установ є необхідність контролювати виконання кошторису та здійснення реєстрації бюджетних зобов’язань у Державній казначейській службі України. Бюджетні фінансові зобов’язання за загальним фондом мають бути в межах бюджетних асигнувань протягом бюджетного періоду, що передбачено пунктом 1.4 Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02 березня 2012 року № 309, пунктом 7 частини першої статті 2 та статтею 48 Бюджетного кодексу України. У цілому слід контролювати, щоб зобов’язання не перевищили затверджений кошторис. Також зобов’язання, у тому числі й кредиторську заборгованість за загальним фондом, бюджетна установа має брати лише в межах бюджетних асигнувань, а щодо спеціального фонду – контролювати план надходжень до нього і в разі необхідності внести зміни до кошторису згідно зі статтею 48 Бюджетного кодексу України. Зазначену процедуру резервування 5 відсотків вартості виконаних робіт як кредиторської заборгованості передбачено для гарантування доброчесності підрядника і виконання ним взятих на себе зобов’язань.
Відтак, Замовник згідно п. 28 Особливостей самостійно у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством, та не обмежений вимогами законодавства, щодо встановлення критеріїв і вимог підтвердження відповідності від потенційних Учасників закупівлі.
Тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Документація містить вичерпний перелік документів, якими необхідно підтвердити виконання аналогічного/их договору/ів, у зв'язку з чим учасник має право надати у складі Пропозиції на власний розсуд у відповідності до вимог тендерної документації документи на підтвердження даного кваліфікаційного критерію.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
02.04.2024 16:09
Відповідь надана
Тендерна документація
Номер:
837ac8f0293d4d1c92d824ce40c276f4
Дата опублікування:
29.03.2024 18:39
Опис:
оброго дня. Шановний Замовник, велике прохання опублікувати файли Тендерної документації у форматі, доступному для копіювання інформації з неї (наприклад, word тощо). Адже при підготовці тендерної пропозиції учасники часто копіюють форми з тендерної документації Замовника (наприклад, форму пропозиції, форми довідок, технічне завдання тощо). Дякую за розуміння.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178, установлюють правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Згідно з пунктом 3 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель (далі – система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі –протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
Водночас інформація про закупівлі, зазначена у частині першій цієї статті, оприлюднюється відповідно до вимог Закону України “Про доступ до публічної інформації”, у тому числі у формі відкритих даних (частина шоста статті 10 Закону).
У свою чергу, вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення).
При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація оприлюднена згідно вимог чинного законодавства.
Дата відповіді:
02.04.2024 16:07