• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)

Торги відмінено

73 841 621.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 369 208.11 UAH
Номер: 24c6b7f142914456ac913e59f2fd6192
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-27-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27.05.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 27.05.2024 17:29 - 18.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.05.2024 № 40 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.05.2024 № 40. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9 UA-2024-03-28-008780-a 28.03.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм п. 43, пп. 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення норм п. 54 та п. 46 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання рішення Органу оскарження – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та неможливістю їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ, Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-03-28-010657-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами з додатками до неї, запитання до процедури та відповіді Замовника, відхилені тендерні пропозиції учасників ТОВ "БМБУД", Дочірнього підприємства "Кіровоградський облавтодор" ВАТ "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України", ТОВ «ПБС» та тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ "МЕРИДІАН." на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимоги про усунення невідповідностей, вимоги про усунення порушень та рішення замовника, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.05.2024, від 21.05.2024, від 28.05.2024, від 04.06.2024 та від 06.06.2024, повідомлення про намір укласти договір опубліковане 06.06.2024, пояснення Замовника з доданими документами отримані через електронну систему закупівель 30.05.2024 та 12.06.2024, скаргу ТОВ «Дорожні машини» на вимоги тендерної документації від 01.04.2024 №01/04/24/с (номер ID: UA-2024-03-28-008780-a.c1), надані замовником пояснення по суті скарги №вих.-515/02-07/24 від 05.04.2024, рішення Органу оскарження – Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.04.2024 №6523-р/пк-пз (опубліковане 16.04.2024). Скаржник в поданій скарзі звернувся з проханням зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов по відношенню до скаржника, а також умов що обмежують конкуренцію. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органу оскарження, не здійснювався. Комісія АМКУ постановила: зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації. Рішення Органу оскарження Замовником виконане. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасники завантажують необхідні документи через електронну систему закупівель, що вимагаються замовником у тендерній документації та підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема інформацію, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям — згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. Згідно п. 5 розділу 3 тендерної документації у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно вимог додатку 1 до тендерної документації учасник в підтвердження інформації викладеної в довідці про наявність матеріально-технічної бази надає документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 або дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю договори оренди, суборенди та ін. Договори, що посвідчують право користування (оренди, суборенди та ін.) на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі, якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг). Окрім цього Учасник надає акти приймання-передачі або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі Учаснику таких об’єктів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Розділом V проекту договору визначено, що строк надання послуг починається з моменту укладання договору і діє до 31.03.2025. Однак в наданих учасником договорах оренди приміщень у МПП «МВА» (договір від 01.03.2024) та ПСП «Злагода» (договір від 01.03.2024) вказано, що об’єкти оренди будуть передані до 01.10.2024. Договори оренди не містять даних, щодо користування об’єктами на строк, що дорівнює строку виконання договору про закупівлю. Акти приймання-передачі або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі Учаснику таких об’єктів відсутні. Наданий в складі пропозиції лист учасника №12/ТД від 03.04.2024 не є обґрунтуванням вище перелічених невідповідностей пропозиції вимогам тендерної документації. Відповідно до п.1 додатку №1 до тендерної документації на підтвердження того, що учасник зобов’язується обладнати та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яка призначена для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, останній у складі документів тендерної пропозиції подає копії документів, що засвідчують наявність в учасника таких пристроїв (договір купівлі-продажу (поставки) з видатковою накладною або іншими документами та/або договір оренди з актами прийому-передачі та/або договір позички та/або товарні чеки та/або накладні тощо) або гарантійні листи про обов’язкове їх встановлення; гарантійний лист про зобов’язання учасника, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, що подається у довільній формі із зазначенням типу (марки) та кількості таких пристроїв (за наявності), переліком техніки (обладнання) відповідно до довідки згідно з Додатком до тендерної документації, на яку вони будуть встановлені та інформацією про спосіб та порядок доступу Замовника до програмного забезпечення GPS-трекерів в режимі «реального часу» 24/7. Якщо учасник для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг планує використовувати орендовану техніку або залучати її на підставі договорів про надання послуг технікою (суборенда, лізинг тощо) від сторонніх організацій, додатково у складі документів тендерної пропозиції подає у довільній формі згоду власника техніки (обладнання) щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на його техніці (обладнанні) моніторингових GPS-трекерів. Надані в складі пропозиції гарантійні листи учасника від 03.04.2024 №3/ТД та від 03.04.2024 №2/ТД про обов’язкове обладнання техніки (встановлення) моніторинговими GPS-трекерами в переліку техніки (обладнання) відповідно до довідки згідно з Додатком до тендерної документації не містить дані про трактор колісний Т-150К та трактор колісний БЕЛАРУС-82.1 з фрезою навісною мод.9901-2 на трактор МТЗ-80, 82. Крім того, надана надавачем послуг автотранспорту ТОВ «ДП Меридіан» згода на встановлення та використання на його техніці GPS-трекерів містить інформацію про надання згоди по одній одиниці Автогрейдера ДЗ-122, в той час як для надання послуг згідно договору надання послуг та довідки про наявність обладнання від 03.04.2024 №1/ТД буде використовуватись 2 одиниці автогрейдерів ДЗ-122. Пунктом 2 додатку 1 до тендерної документації визначено, що у складі тендерної пропозиції учасник надає Довідку за встановленою формою про наявність робітників та інженерно-технічних працівників. У складі тендерної пропозиції учасник надає додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати сканкопії оригіналів дипломів про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. В складі пропозиції ТОВ "МЕРИДІАН." надано диплом на начальника дільниці / виконавця робіт Ковальчука Сергія Володимировича відповідно до якого Національним університетом водного господарства та природокористування видано диплом з кваліфікацією інженер-будівельник однак за спеціальністю «Будівництво та цивільна інженерія», тобто спеціальністю не пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг тощо. В довідці учасника про наявність робітників та інженерно-технічних працівників вказана аналогічна спеціальність. Згідно вимог пункту 2 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: накази про призначення /або інший документ що підтверджує трудові (цивільно - правові) відносини працівника з учасником згідно вказаної посади. Один з вищевказаних документів учасник має надати у складі тендерної пропозиції на усіх осіб зазначених у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. В довідці №5/ТД від 03.04.2024 наданій в складі пропозиції в пунктах 16-40 вказано, що працівники будуть залучені по договору надання послуг автотранспортом, машинами та механізмами №08/08 від 08.08.2023, в п. 50 вказано, що працівник буде залучений по договору №01/03 від 01.03.2024. Однак підтвердження у вказаних договорах чи інших документах відсутнє про залучення саме даних працівників, що перебувають у трудових відносинах з надавачем послуг. Крім того, учасником не дотримано форму довідки, визначену п. 2 додатку №1 д тендерної документації, оскільки не заповнено колонку «5» по позиціях 15-50 (водії, машиністи, трактористи). Додатком 1 до тендерної документації (п.1) передбачена наявність у учасника не менше 39 одиниць техніки. У разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками) тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію згідно п. 1.1. Додатку №1. До довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій включено 39 одиниць транспортних засобів, машин, механізмів. Водночас до довідки про наявність працівників включено 36 працівників. В той час як пунктом 2 додатку №1 до тендерної документації передбачено, що машиністи/водії вказуються у кількості необхідній для забезпечення роботи машин і механізмів зазначених у пп.1 п. 1 додатку №1 до тендерної документації. Крім того, в довідці про наявність працівників вказано 1 машиніст котка в той час як передбачено залучення 5 одиниць техніки. Тобто наявна невідповідність вимогам додатку №1 до тендерної пропозиції. Учасником ТОВ "МЕРИДІАН." на виконання Вимоги Замовника про усунення невідповідностей надано оновлену довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт від 05.06.2024 №1/ТД. Невідповідності стосовно кількості машиністів/водіїв усунуті. Проте інші невідповідності не усунуті. У наданій оновленій довідці в пунктах 16-46 вказано, що працівники будуть залучені по договору надання послуг автотранспортом, машинами та механізмами №08/08 від 08.08.2023, в п. 56 вказано, що працівник буде залучений по договору №01/03 від 01.03.2024. Однак у вказаних договорах відсутнє підтвердження про залучення перелічених в позиціях 16-46 та 56 Довідки працівників до надання послуг та перебування їх у трудових (цивільно - правових) відносинах з надавачем послуг технікою. Будь-які інші підтверджуючі документи надавачів послуг технікою в складі пропозиції відсутні. Отже, учасником не виконано вимоги додатку №1 до тендерної документації щодо надання в складі пропозиції підтвердження інформації про наявність працівників на усіх осіб зазначених у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід. Тобто, ТОВ «Меридіан.» не підтверджено інформацію про наявність перелічених в позиціях 16-46 та 56 Довідки водіїв, машиністів, трактористів ні в учасника, ні у надавача послуг. Крім того, учасником не дотримано встановлену Замовником форму Довідки про наявність робітників та інженерно-технічних працівників оскільки не заповнено колонку «5» по позиціях 15-56 (водії, машиністи, трактористи). Додаток №1 до тендерної документації не містить будь-яких застережень щодо можливості не зазначення такої інформації учасником. Зміни інформації щодо начальника дільниці / виконавця робіт Ковальчука Сергія Володимировича не вносилась. Тобто наявні невідповідності вимогам додатку №1 до тендерної документації усунуті учасником частково. Відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документації якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які учасники подають у складі тендерних пропозицій можуть надаватися у формі сканованих копій письмових документів або у формі електронних документів. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. У випадку надання учасником копії документу або належним чином засвідченої копії документу має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» тощо. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу. Якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. В складі пропозиції учасником на виконання інших вимог до учасника додатку №1 до тендерної документації надано довідку Вих. № i59108 від 01.04.2024 видану за місцем вимоги Акціонерним товариством "ОТП БАНК", про те що для ТОВ "МЕРИДІАН." в банку відкрито поточні рахунки. В довідці вказано, що документ підписано директором Департаменту корпоративних продуктів та сервісу із застосуванням електронного підпису. Однак підтвердження накладення електронного підпису (КЕП) відсутнє та унеможливлює його перевірку. А отже поданий документ не відповідає вимогам Замовника, встановленим в тендерній документації. Розділом 6 тендерної документації передбачено, що договірна ціна визначається відповідно до Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 року № 273, Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753, та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів. Формується договірна ціна згідно Додатку 29 до Методики. Однак, учасником подана договірна ціна за формою, що не відповідає Додатку 29 Методики та договірній ціні (додаток №3) в проекті договору в частині відсутності в розділі «Дорожні роботи та послуги» рядку «Податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості (крім ПДВ)». Викладені вище невідповідності пропозиції учасника ТОВ "МЕРИДІАН." вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладених у висновку порушень не спростовують виявлені порушення. Таким чином, учасником не виконані вимоги п.1, п. 5 розділу 3 тендерної документації, додатку №1 до тендерної документації, тобто пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей (за виключенням невідповідностей інформації в довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт, вказаних у повідомленні про усунення невідповідностей) та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не вказав в розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні вимог про усунення таких невідповідностей, у зв’язку з чим обрав переможцем торгів учасника ТОВ "МЕРИДІАН.", пропозиція якого не відповідала вимогам тендерної документації Замовника. Як наслідок в порушення вимог пп. 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "МЕРИДІАН." та визнано переможцем торгів. Відповідно до п. 54 Особливостей Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Водночас на три запитання до процедури від 29.03.2024 відповіді замовником надані 02.04.2024. Крім того, на Вимогу учасника ДП "Кіровоградський облавтодор" (пропозиція якого відхилена) на рішення Замовника від 25.05.2024 відповідь надана 31.05.2024. Відповідно до п. 46 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Таким чином Замовником не дотримано вимог п. 54 та п. 46 Особливостей.
Період усунення порушень: 14.06.2024 12:01 - 29.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 14.06.2024 12:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок у межах проведення процедури закупівлі UA-2024-03-28-008780-a згідно предмету закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (Код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) пояснюємо слідуюче. Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, порушення усунено шляхом відміни тендеру за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (Код ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту), з підстави, що передбачена згідно пп. 2 п. 50 Особливостей та п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ. Інформація оприлюднена у системі Prozorro відповідно до чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 17.06.2024 09:53

Запити/Пояснення