• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Утримання в належному стані зовнішніх мереж електропостачання, а саме послуги з поточного ремонту мережі вуличного освітлення по Лугова в с.Вапнярка, Одеського району Одеської області

Завершена

451 483.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 257.42 UAH
Період уточнення: 21.03.2024 16:49 - 26.03.2024 00:00
Відповідь надана

Акт огляду

Номер: 11866c91669f4061ba7022ac426fbc66
Дата опублікування: 22.03.2024 12:21
Опис: Вимога Додатоку 6 до Тендерної документації із складання АКТу огляду об’єкта є дискримінаційною і суперечіть вимогам Закону "Про публічні закупівлі". Адже Замовник може не надати зазначений Акт, що в подальшому може стати із незалежних від учасника торгів підстав, причиною відхілення тендерної пропозиції. Просимо виключити зазначену вимогу.
Відповідь: Вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитися з порядком застосування наявної в учасника матеріально-технічної бази і техніки, та, відповідно, мати можливість максимально точно скласти свою пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, вдіповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Надання акту огляду об’єкта зазначаємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затверджених Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Обстеження об’єкта є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкту. Ця норма поширюється на проведення обстежень об'єктів для діагностування їх технічного стану та на моніторинг технічного стану під час використання за призначенням, а також (за потреби) в періоди нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення, консервації та ліквідації. Учасник, перед подачею пропозиції, повинен оглянути об'єкт в натурі у присутності особи, яка відповідає за дотримання вимог належного виконання робіт, призначених Замовником. Зазначена вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж, у разі потреби, і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівлі, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Вимога щодо огляду об’єкту дозволяє врахувати вичерпаний перелік та об’єм робіт, що призводить до добросовісної конкуренції, виявляє максимальну економію та ефективність, відкритість та прозорість, що є основними принципами здійснення публічних закупівель. Для зручності учасників в примірники акту огляду наведено час роботи та номер телефону, у тендерній документації наведено адресу надання послуг та юридичну адресу замовника. Проте кожен учасник має право надати роз’яснення щодо не додання документів, які вимагаються тендерною документацію, але на думку учасника не передбачені законодавством. Щодо можливості не підписання акту огляду Замовником, слід зазначити, що Цивільним та Господарським кодексами України передбачені дії другої сторони, стосовно незгод у прийманні/підписанні виконавчого документу. Безпідставне звинувачення у намірі не підписання документа не призводить до конструктивних відносин підрядника/виконавця із Замовником. У зв'язку з вільною можливістю викладу думки та підтвердження її документально, для конструктивного вирішення питання щодо визначення даної вимоги дискримінаційною, просимо навести певний приклад того, що Замовник діє та/або діяв всупереч основним принципам здійснення публічних закупівель. Замовником у тендерній документації зазначено адресу об'єкту, адресу замовника, контактний номер телефону, робочі часи щодо якого потенційний учасник може звернутися з приводу обраної закупівлі.
Дата відповіді: 22.03.2024 15:02