-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Утримання в належному стані зовнішніх мереж електропостачання, а саме послуги з поточного ремонту мережі вуличного освітлення по Лугова в с.Вапнярка, Одеського району Одеської області
Завершена
451 483.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 257.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 257.42 UAH
Період оскарження:
21.03.2024 16:49 - 26.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
de92705612c247c299946a13e6763a3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-21-012075-a.c3
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Пропозиція є економічно вигідною для Замовника. Різниця складає 8,6% або на 39 255 (тридцять дев’ять тисяч двісті п’ятдесят п’ять)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.04.2024 17:42
Вирішення:
Вимога (скарга) не містить переліку порушень чинного законодавства, в тому числі порушень Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ПРО ВІДМІНУ ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ №02/04-5 від 02/04/2024
Номер:
24a1fe4f8a394d648762c5aac8612330
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-21-012075-a.a2
Назва:
ВИМОГА ПРО ВІДМІНУ ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ №02/04-5 від 02/04/2024
Вимога:
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року надаю скориговані документи учасника закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про відміну протокольного рішення.pdf 05.04.2024 14:26
- Акт огляду.pdf 05.04.2024 14:26
- Довідка МТБ.pdf 05.04.2024 14:26
- Дозвіл ДПП Нікітін+.pdf 05.04.2024 14:26
- Декларація на вик. робіт_3 роб_діюч.електроуст_зварювальн._ФОП Нікітіе М.С. (2).pdf 05.04.2024 14:26
- НМС_Акт_оренди_офіса.pdf 05.04.2024 14:26
- Згода на гарантію.pdf 05.04.2024 14:26
- Тимчасова схема дорожнього руху Нікітін Copy.pdf 05.04.2024 14:26
Дата подачі:
05.04.2024 14:26
Вирішення:
Розглянувши вимогу про відміну протокольного рішення №02/04-5 від 02/04/2024 (вих №30 від 05 квітня 2024 року), вважаємо її необґрунтованою та безпідставною.
Стосовно першого питання повідомляємо наступне.
Вимога Тендерної документації щодо Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі стосовно кошторисної документації наведена у наступній формі: «Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкову відомість ресурсів), виконується відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та надаються додатково в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) та у форматі *.imd з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу.». На підтвердження зазначеної вимоги, учасником, Фізичною особою – Підприємцем НІКІТІН МАКСИМ СЕРГІЙОВИЧ, через електронну систему закупівель було завантажено файл «Кошторисна документація.pdf» з відповідними документами: Договірна ціна; Локальний кошторис; Дефектний акт. Учасником не надано відомості ресурсів (або підсумкової відомості ресурсів) та кошторисної документації у форматі *.imd, що є невідповідністю технічної специфікації предмета закупівлі, про що було зазначено у Протокольному рішенні № 02/04-5 від 02.04.2024 року.
Застосування положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженних Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (надалі – «Особливості») щодо оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель не передбачається при відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Виходячи з наведеного Замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника с підстав визначених частиною 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Стосовно другого питання повідомляємо наступне.
Вимога тендерної документації «У складів тендерної пропозиції учасник надає згоду в довільній формі з умовами надання та повернення забезпечення виконання договору про закупівлю.» не стосується технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, проте оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, на відповідність пункту 43 Особливостей, не змінює результати протокольного рішення № 02/04-5 від 02.04.2024 року, але замовник зобов’язаний розглянути тендерну пропозицію учасника в повному обсязі на відповідність принципам здійснення публічних закупівель.
Стосовно третього питання повідомляємо наступне.
Вимога тендерної документації «1.1. Документи, що підтверджують наявність в учасника: обладнання та матеріально-технічної бази: Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт згідно таблиці № 1. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, які будуть використовуватись при виконанні робіт. Обов’язкова наявність автогідропідіймача, з висотою підйому достатньою для надання послуг. Наявність та придатність до експлуатації матеріально-технічної бази повинна бути документально підтверджена (сертифікат/свідоцтво/тощо відповідності, метрологічне підтвердження придатності тощо). Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічно бази, Учасник повинен надати: • скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); • скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). У випадку, якщо учасником закупівлі у Довідці (таблиці №1) подається скорочений (неповний) варіант наявного у нього обладнання та матеріально-технічної бази, що може бути недостатнім відповідно до законодавства для виконання умов договору за технічним завданням, Учасник додатково надає довідку в довільній формі із обґрунтуванням відповідно до норм чинного законодавства щодо можливості виконання робіт за відсутності (часткової та/або повної) обладнання та матеріально-технічної бази.» містить положення щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Вимога не містить обмежень та жодних дискримінаційних вимог стосовно документального підтвердження вимогам тендерної документації, але передбачає наявність документального підтвердження. Проте учасником не було надано певних підтверджень, перелік яких замовником було оприлюднено у Протокольному рішенні № 02/04-5 від 02.04.2024 року.
Додаток 1 до Тендерної документації не містить технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, проте оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, на відповідність пункту 43 Особливостей, не змінює результати протокольного рішення № 02/04-5 від 02.04.2024 року, але замовник зобов’язаний розглянути тендерну пропозицію учасника в повному обсязі на відповідність принципам здійснення публічних закупівель.
Стосовно четвертого питання повідомляємо наступне.
Вимога тендерної документації «1.2. Довідка підприємства про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи та будуть залучені до виконання зобов‘язань за предметом - таблиця № 2. Відповідність складу робітників інженерного складу повинна відповідати вимогам чинного законодавства відповідно до предмета закупівлі. Нормативна кількість та професійність працівників робітничих професій має відповідати вимогам технічного завдання. Обов’язкова наявність не менш двох електромонтерів/електромонтажників з групою електробезпеки не нижче третьої. Наявність, чинність та відповідність робітників повинна бути документально підтверджена (трудові/підрядні/тощо відносини з учасником, відповідність кваліфікаційного розряду та стажу, посвідчення/свідоцтва/сертифікати/тощо кваліфікаційної відповідності, тощо). Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин з Учасником надаються: - для працівників за основним місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу та копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; - для працівників за неосновним місцем роботи - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників за сумісництвом, відповідно до довідки. Обов'язково надається повідомлення з Державної фіскальної служби України про прийняття працівника на роботу та квитанція; - для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру або інший документ.У випадку, якщо учасником закупівлі Довідкою (таблиці №2) та/або документальним підтвердженням інформація не надається та/або надається не в повному обсязі, що може бути недостатнім відповідно до законодавства для виконання умов договору за технічним завданням, Учасник додатково надає довідку в довільній формі із обґрунтуванням відповідно до норм чинного законодавства щодо можливості виконання робіт за відсутністю необхідної кваліфікації що вимагається Замовником.» містить положення щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимога не містить обмежень та жодних дискримінаційних вимог стосовно документального підтвердження вимогам тендерної документації, але передбачає наявність документального підтвердження. Проте учасником не було надано певних підтверджень, перелік яких замовником було оприлюднено у Протокольному рішенні № 02/04-5 від 02.04.2024 року.
Також зазначаємо, що Додаток 1 до Тендерної документації не містить технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, проте оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, на відповідність пункту 43 Особливостей, не змінює результати протокольного рішення № 02/04-5 від 02.04.2024 року, але замовник зобов’язаний розглянути тендерну пропозицію учасника в повному обсязі на відповідність принципам здійснення публічних закупівель.
Стосовно п’ятого питання повідомляємо наступне.
Вимога тендерної документації «1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Для підтвердження та перевірки спроможності Учасника виконати в встановлені строки, якісно, кількісно, згідно вимог Технічного завдання роботи, Замовником вимагається документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних робіт шляхом додавання виконаних аналогічних договорів. Аналогічними договорами будуть виступати договори відповідні за предметом закупівлі (поточний або капітальний ремонт)/за класифікатором/за об’ємом робіт. 3.1. Довідка виконання аналогічних договорів, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Додатково з наданням у складі тендерної пропозиції скан-копій аналогічних договорів зі всіма додатками, учасником надаються скан-копії документів, які згідно будівельних норм підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт у повному обсязі, згідно вищезазначених договорів. Разом зі скан-копією договорів Учасником надаються відгуки, щодо виконання аналогічного договору. Дата відгуків повинна бути не раніше 2020 року, окрім цього відгук повинен містити інформацію, щодо реквізитів договору (дата укладення, номер (за наявності), а також найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідих виробничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства, рекомендації щодо можливої співпраці з таким учасником.» містить положення щодо переліку документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимога не містить обмежень та жодних дискримінаційних вимог стосовно документального підтвердження вимогам тендерної документації, але передбачає наявність документального підтвердження. Проте учасником не було надано певних підтверджень, перелік яких замовником було оприлюднено у Протокольному рішенні № 02/04-5 від 02.04.2024 року.
Повторно зазначаємо, що Додаток 1 до Тендерної документації не містить технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, проте оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, на відповідність пункту 43 Особливостей, не змінює результати протокольного рішення № 02/04-5 від 02.04.2024 року, але замовник зобов’язаний розглянути тендерну пропозицію учасника в повному обсязі на відповідність принципам здійснення публічних закупівель.
Стосовно шостого питання повідомляємо наступне.
Документи дозвільного характеру під час дії воєнного стану вважаються чинними, у разі їх дії на момент настання режиму воєнного стану. Відповідно до наданого документу дозвільного характеру від Управління патрульної поліції в Одеській області № 8213/41/13/07/01-2021 від 13.04.2021 року його дія закінчується до настання воєнного стану (пункт 9 документу).
Повторно зазначаємо, що Додаток 1 до Тендерної документації не містить технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, проте оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, на відповідність пункту 43 Особливостей, не змінює результати протокольного рішення № 02/04-5 від 02.04.2024 року, але замовник зобов’язаний розглянути тендерну пропозицію учасника в повному обсязі на відповідність принципам здійснення публічних закупівель.
Стосовно сьомого питання повідомляємо наступне.
Вимога тендерної документації «Сканована копія оригіналу чинного дозволу(ів) органів Держпраці та/або скан-копія оригіналу декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки на проведення робіт зазначених в технічному завданні (відповідно до законодавства)» містить надання документального підтвердження наявності чинного дозволу органу Держпраці та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази, проте у складі тендерної пропозиції учасником вимогу не було підтверджено.
Повторно зазначаємо, що Додаток 1 до Тендерної документації не містить технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, проте оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, на відповідність пункту 43 Особливостей, не змінює результати протокольного рішення № 02/04-5 від 02.04.2024 року, але замовник зобов’язаний розглянути тендерну пропозицію учасника в повному обсязі на відповідність принципам здійснення публічних закупівель.
Стосовно восьмого питання повідомляємо наступне.
Вимога тендерної документації «Учасник, перед подачею пропозиції, повинен оглянути об'єкт в натурі у присутності особи, яка відповідає за дотримання вимог належного виконання робіт, призначених Замовником. Про що Учасник у складі своєї пропозиції надає акт огляду (Додаток 6), який повинен містити назву предмета закупівлі, номер оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, посаду, ініціали, прізвище та підпис посадової (уповноваженої) особи Учасника та представника Замовника, в присутності якого проведено огляд.» є вимогою щодо Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовником є Управління капітального будівництва Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області.
Застосування положень пункту 43 Особливостей щодо оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель не передбачається при відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Стосовно дев’ятого питання повідомляємо наступне.
Вимога тендерної документації «Учасником в тендерній документації надається проект наказу про відповідальну особу на будівництві (виконроба) зі штату осіб Учасника з вказівкою за які саме роботи відповідає дана особа, ПІБ, номер телефону, дана особа у подальшому буде призначена відповідальною особою на будівництві.» не було виконана учасником. Зазначена вимога є вимогою щодо Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Застосування положень пункту 43 Особливостей щодо оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель не передбачається при відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Також зазначаємо, що відповідно до тендерної документації та діючого законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
З огляду на наведене вважаємо Протокольне рішення № 02/04-5 від 02.04.2024 року доцільним та обґрунтованим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ПРОТОКОЛЬНЕ РППЕННЯ № 02/04-5
Номер:
830665127a1e4dc290cb29734a7e4c42
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-03-21-012075-a.c1
Назва:
ПРОТОКОЛЬНЕ РППЕННЯ № 02/04-5
Вимога:
Порушення вимог Закону Украни « «Про публчічні закушвлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2024 19:34
Вирішення:
Вимога (скарга) не містить переліку порушень чинного законодавства, в тому числі порушень Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги:
Відхилено