• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області

Завершена

662 168.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 310.84 UAH
Період уточнення: 21.03.2024 12:42 - 31.03.2024 00:00
Відповідь надана

Уточнення

Номер: 24d6728882cf472cbbea47047823d613
Дата опублікування: 28.03.2024 17:20
Опис: Доброго дня, скажіть будь ласка коли плануєте вносить зміни до закупівлі згідно вищевказаного запитання, яке було поставлено 26.03.2024? Також чи будуть враховані ці зауваження до закупівлі UA-2024-03-22-008824-a, і чи будуть вноситися зміни також і до неї з врахуванням тих зауважень?
Відповідь: Доброго дня. Сьогодні внесемо зміни. І до закупівлі UA-2024-03-22-008824-a також будуть внесені аналогічні зміни.
Дата відповіді: 29.03.2024 08:06
Відповідь надана

Безвідповідальне відношення до бюджетних коштів та марнотрацтво

Номер: 39ce34823f604e42a2e2dc9b11ff9b0c
Дата опублікування: 26.03.2024 18:38
Опис: Шановний Замовник, вивчивши вашу тендерну документацію постає два перших питання: 1) Ви хочете щоб були виконанні якісно роботи при цьому заощадити кошти? 2) Чи у вас є вже з кимось домовленість і ви хочете заощадити кошти для себе в кишеню? Отже, на сьогоднішній день, Замовники при оголошені тендерної процедури закупівлі та Учасники при участі керуються ПОСТАНОВОЮ № 1178 від 12 жовтня 2022 р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Законом України "Про публічні закупівлі". ВІДТАК п.1, п.2, п.4 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" ВСТАНОВЛЕНО ЩО: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Оголошена Вами закупівля повністю суперечить вище вказаним принципам, давайте розбиратися разом. Яким чином будуть покращені роботи, їх якість, їх технічні характеристики або робочі процеси якщо у Вас вказано 3 різні особи вони і є 3 різні керуючі (контролюючі) посади, які мають бути обов'язковими при поданні тендерної пропозиції а в майбутньмоу для виконання робіт якщо цих трьох осіб може замінити 1 ОДНА!!!!!!!!!! ПОЯСНІТЬ! 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) 2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1) Поясніть які Функції повинен виконувати ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР? Якщо начальника дільниці або виконавця робіт буде достатньо! ОДНОГО!!!!! Якщо буде один то якість робіт якимось чином погіршиться? У вас в кваліфікаційних критеріях вкзані обов’язкові ключові посади: 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 4) Інженер-кошторисник Питання насутпне хто буде класти асфальт? ГОЛОВНИЙ ІНЖЕНЕР? чи може робітники? Тобто вам достатньо щоб в штаті були головний інженер, начальник дільниці, виконавець робіт, кошторисник а робітників не потрібно????????? чи одного робітника вам буде достатньо для виконання того об'єму роботи? Ви розумієте неграмотність цих вимог? Чи може вам взагалі не потрібно поточний ремонт проводити а головне щоб був головний інженер в штаті? Абсурдність в тому, що для вашого об'єму робіт достатньо буде 1 (одного) до прикладу Начальника дільниці, 1 (одного) кошторисника і декілька простих працівників а не цю несенітницю яку ви або ВАМ ПРОПИСАЛИ!!!!!!!!!! Саме на 80% якості та швидкості виконаних робіт залежить від робітників а не від головного інженера, який сидить в кабінеті та в кращому випадку з'явиться на об'єкті один раз! Йдемо далі про абсурдність Ваших кваліфікаціних кретеріїв. Слід зазначити що вами в кваліфікаціних критеріях встановлено що учасник має надати довідку згідно Форми 1 про обладнання, будівельні машини та механізми, устаткування, транспортні засоби, які необхідні для виконання робіт АЛЕ, яких не зазначено! ТОБТО вертаємось до ваших робітників керуючих посад а саме: Головний інженер, Начальник дільниці, Виконавець робіт, яких буде достатньо для контролю щоб перекласти асфальт у всьому Озерному зато які будуть будівельні машини застосовуватись вам всеодно???????? ТОБТО якщо учасник буде вважати згідно вашої довідки за формою 1, що 1 (одної) одиниці техніки Вам буде достатньо для виконання тих робіт які зазначені ви його пропозицію приймете?) і потім на цій 1 (одній) одиниці будуть їздити головний інженер, виконроб і начальник дільниці..... ВАМ самим це не смішно? Ось як раз би тут, ви як Замовник мали б передбачити яку Вам техніку необхідно залучити для якісного виконання робіт та в якій кількості а не 10 виконробів без жодного простого робітника, тоб і підтвердело на скільки Учасник спроможний виконати якісно роботи або надати ті чи інші послуги. Не бачимо сенсу писать 20 запитань ми вмістили все в одне. Просимо надати відповіді на вище вказані запитання та привести тендерну документацію до відповідності, у іншому випадку будемо подавти скаргу до АМКУ тому, що на стількі неякісно прописаних кваліфікаційних вимог до учасника, та до закупівлі в ціломи ми не бачили. ДЯКУЮ
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне: розглянувши Вашу вимогу-звернення, нами, як добросовісним та відповідальним Замовником, було прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації. Водночас, доводимо до Вашого відома, що також зацікавлені у наданні якісних послуг, які плануємо закуповувати, а відтак маємо право вимагати від Учасників відповідний кваліфікаційний рівень. Як Замовник ми завжди дотримувалися та дотримуємося усіх принципів Закону України «Про публічні закупівлі», а отже створюємо рівні умови для участі в торгах для всіх потенційних Учасників. Зміни будуть внесені в найближчий термін.
Дата відповіді: 28.03.2024 16:28
Відповідь надана

ВИМОГА щодо усунення порушення під час проведення тендеру

Номер: 55f2914c7f0b48a1afa87e6840d5f229
Дата опублікування: 25.03.2024 13:33
Опис: Ознайомившись з вимогами Тенедерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги з особливостями «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області» (Додаток №7 до тендерної документації), по предмету даної закупівлі виявлено вимогу згідно з якою до переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться: 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 4) Інженер-кошторисник Разом з тим - функції і обов’язки начальника дільниці, а також функції і обов’язки виконавця робіт які прописані в посадових інструкціях зазначених посад є практично однаковими - виконроб, як і начальник дільниці здійснюють керівництво об’єктом будівництва з підпорядкуванням безпосередньо керівнику – директору товариства. Так, структура штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу визначається з урахуванням конкретних питань і завдань які виконуються Товариством з урахуванням їхнього поточного обсягу. Таким чином для Товариства не завжди економічно доцільно і обгрунтовано в штаті утримувати дві одиниці (в даному випадку – начальник дільниці і виконавець робіт) зі схожими посадовими обов’язками. Крім цього, тендерна документація містить вимоги щодо загального стажу роботи головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві який має становити не менше 2-х років. Дана вимога жодним чином не впливає на якість виконуваних робіт Учасником, які підтверджуються наданням Замовнику аналогічних договорів. Дані умови Тендерної документації мають ознаки дискримінаційних та є такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі. Включенням таких умов Замовник встановлює бар’єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежує коло учасників. Поряд з цим, Товариство, як потенційний учасник процедури закупівлі, має досвід з капітального ремонту, реконструкції автомобільних доріг, що підтверджується наявністю позитивного листа-відгуку про належне виконання умов договору від замовника виконаних попередніх робіт. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які з огляду на обсяги виконуваних будівельних робіт та чисельність працівників можуть дозволити собі мати в штаті і виконавця робіт і начальника дільниці, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Товариства. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Товариства можуть бути захищені шляхом внесення Замовником зміни до тендерної документації з метою усунення порушень, викладених в даній Вимозі. Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи недискримінації учасників, чим порушено права та інтереси Товариства. Порушення прав та інтересів Товариства полягає в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовником, він матиме змогу прийняти участь в процедурі закупівлі, та у випадку визнання переможцем процедури закупівлі, Замовник повинен буде укласти договір про закупівлю, за результатами виконання якого Товариство матиме змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором. Враховуючи викладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», - ПРОШУ: Усунути порушення під час проведення тендеру, а саме: - вимогу згідно з якою до переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1), Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); - вимогу щодо загального стажу роботи головного інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві який має становити не менше 2-х років.
Відповідь: Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р. Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Дата відповіді: 26.03.2024 16:18
Відповідь надана

тендерна документація

Номер: fa5b338a077f4209837df8133dfb1d4f
Дата опублікування: 25.03.2024 12:50
Опис: Доброго дня! Відповідно до вимог вашої документації Загальний стаж роботи - головний інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві має становити не менше 2-х років. Повідомляємо що дана вимога нас як потенційного учасника дисткримінує та нічим не обгрунтована. Оскільки на нашому підприємсві є головний інженер, який був призначений на посаду 09.02.2024. Разом з тим, досвід роботи його на нашому підприємстві вже більше 10 років на посаді начальника дільниці. Таким чином, вимагати досвід роботи на підприємстві є дискрмінаціним. Прохання прибрати вимогу, бо кадри можуть змінюватися на підприємстві, тим паче у звязку з військовим станом дуже багато наших працівників було мобілізівовано, у звязку з чим, ми мали або брати на роботу інших працівників або переводити на інші посади, які вже були на нашому підприємстві.
Відповідь: Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р. Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Дата відповіді: 26.03.2024 16:18
Відповідь надана

Щодо умов тендерної документації

Номер: ca7495d3fb50455386a8ebdca1633bbb
Дата опублікування: 25.03.2024 11:49
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику, наше підприємство має намір прийняти участь у вказаній закупівлі, проте, при підготовці пропозиції нами була виявлена вимога в тендерній документації, яка є порушення п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме: відповідно до Додатку 7 до тендерної документації, форма 2 зазначено: «До переліку обов’язкових ключових посад, у штаті Учасника, які є необхідними для виконання робіт відносяться: 1) Головний інженер або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 2) Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 3) Виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (не менше 1); 4) Інженер-кошторисник» Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до Учасників, оскільки Замовником торгів встановлено імперативну норму, що працівники обов’язково мають перебувати у штаті. Застосувавши ДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ підхід до способу залучення працівників до виконання робіт за предметом закупівлі, Замовник торгів обмежує участь у процедурі закупівлі тих Учасників, які планують залучати працівників, у спосіб ЯК ТЕ ПЕРЕДБАЧЕНО чинним законодавством, а саме на підставі цивільно – правових угод. Цивільно-правова угода — угода між фізичною особою (фізичними особами) і іншою фізичною особою (фізичними особами) або юридичною особою (юридичними особами), або між юридичною особою (юридичними особами) і іншою юридичною особою (юридичними особами) направлена на виникнення, зміну або припинення цивільних правовідносин. Правова природа цивільно – правової угоди виходить із положень Цивільного Кодексу України, зокрема Глави 16. Також повідомляю, що на якість виконання робіт відповідно до предмету закупівлі жодним чином не впливає той факт чи працівник штатний чи залучений за цивільно-правовим договором. Вважаємо за необхідне також зазначити, що з приводу встановлення у тендерній документації вимоги щодо способу залучення працівників Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України вже неодноразово висловлювала свою позицію, наприклад у рішенні №17899 -р/пк-пз від 04.08.2021 по закупівлі № UA-2021-07-15-005100-a комісія визнала дискримінаційною вимогу та зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації. Також, в Додатку 7 до тендерної документації, форма 2 зазначена вимога Стосовно встановлення дискримінаційної вимоги щодо стажу роботи працівників, що є порушення п. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а саме: «Загальний стаж роботи - головний інженера, начальника дільниці, виконавця робіт на підприємстві має становити не менше 2-х років.» Стаж роботи працівника на підприємстві не менше 2-х років не підтверджує його професіоналізм, оскільки у деяких працівників може бути стаж роботи за трудовою книжкою і понад 2 років, але в різних підприємтсвах. Також необхідно зауважити, що подібна вимога замовника вже була визнана Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель дискримінаційною у рішенні №2157-р/пк-пз від 12.03.2018 по закупівлі UA-2018-02-07-001536-a. Враховуючи вищевикладене, керуючись Закону України «Про публічні закупівлі» просимо усунути вищевказані дискримінаційні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства.
Відповідь: Вимоги тендерної закупівлі повністю узгоджуються з положеннями ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких замовник має право установити такий кваліфікаційний критерій як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, за даних обставин вказані вимоги не можна вважати дискримінаційними.Також про це детально описано у Постанові ВС у справі № 640/1042/19 від 29.01.2021р. Разом з тим, ми – Замовники погоджуємося частково з Вашою вимогою та вносимо зміни до Тендерної документації щодо стажу роботи працівників.
Дата відповіді: 26.03.2024 16:18