-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області
Завершена
662 168.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 310.84 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 310.84 UAH
Номер:
0f58e7e84dba4307901ff5ec7b9f664b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 15:06 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.05.2024
№ 41-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Сергій КОМАШНЯ
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 20.05.2024 № 41-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2024-03-21-006069-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ВКФ «Урарту» установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 01.05.2024 № 18, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця та законодавству, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 29.03.2024 № 46, тендерні пропозиції учасників приватного акціонерного товариства «Житомирське шляхово-будівельне управління №19» (далі - ПАТ «Житомирське ШБУ №19») та товариства з обмеженою відповідальністю «Асфальт Плюс» (ТОВ - «Асфальт Плюс»), тендерна пропозиція переможця Виробничо-комерційної фірми «Урарту» (далі – ВКФ «Урарту»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.04.2024 № 53, від 12.04.2024 № 56, від 15.04.2024 № 59, від 17.04.2024 № 64, від 23.04.2024 № 67 та № 70, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 23.04.2024, договір про закупівлю від 01.05.2024 № 18, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 23.05.2024, інформація з власного веб-сайту Замовника за посиланням: https://rada.info/upload/users_files
/04348303/64afbdba2f237aecc3624027cbe269fb.pdf.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей в частині включення до неї інформації не у відповідності до вимог законодавства, а саме, в підпункті 5.7 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункті 11 розділу 2 Додатку № 1 до тендерної документації Замовником зазначено підстави для відмови в участі у відкритих торгах, що визначені підпунктом 11 пункту 47 Особливостей, без врахування змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2023 № 952.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ВКФ «Урарту» не відповідала умовам тендерної документації Замовника.
Так, відповідно до підпункту 6.3 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, встановлено імперативну умову, що учасник в складі пропозиції, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником, повинен надати документи, а саме: договірну ціну з пояснювальною запискою; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; відомість обсягів робіт; підсумкову відомість ресурсів.
При цьому, у Додатку № 2 до тендерної документації передбачено, що розрахунок ціни пропозиції здійснюється згідно Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 (далі - Настанова).
Слід відмітити, що відповідно до пункту 2.1 розділу II Настанови визначено, що система ціноутворення у будівництві базується на кошторисних нормах, нормативах, розрахункових показниках і поточних цінах трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Поряд з тим, відповідно до пункту 2.3 розділу II Настанови визначено, що до кошторисних норм України належать ресурсні елементні кошторисні норми
(далі - КНУ РЕКН).
Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Відповідно до пункту 5.4 розділу V Настанови визначено, що вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 - 5.9 цієї Настанови, при цьому нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання.
На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасником ВКФ «Урарту» надано, зокрема, локальний кошторис № 02-01-01 та підсумкову відомість ресурсів до нього (файл «Розрахунки»).
Разом з тим, відповідно до пункту 9 локального кошторису № 02-01-01 та розділу II підсумкової відомості ресурсів до нього передбачено, що учасником ВКФ «Урарту» надання послуг з «Улаштування покриттів товщиною 5 см із гарячих асфальтобетонних сумішей» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-43-1), в кількості 705 м2 буде здійснюватись без котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 13 т, та без застосування щіток дорожніх навісних на базі трактора, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-43-1, яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі - наказ № 156), зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, масою 13 т, в кількості 12,831 маш-год, та застосуванням щіток дорожніх навісних на базі трактора, в кількості 0,423 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу «Умови виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2» Технічного завдання Додатку № 2 до тендерної документації.
В відповідно до пункту 10 локального кошторису № 02-01-01 та розділі II підсумкової відомості ресурсів до нього передбачено, що учасником ВКФ «Урарту» надання послуг з «Ямкового ремонту асфальтобетонного покриття доріг одношарового товщиною 50 мм, площею ремонту до 5 м2» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-8-1), в кількості 20 м2, будуть здійснюватись без застосування компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивністю 2,2 м 3/хв., та молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-8-1, яка затверджена наказом № 156, зокрема, передбачає виконання вказаних обсягів робіт із застосуванням компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м 3/хв., в кількості 0,672 маш-год, та застосуванням молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, в кількості 1,344 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 8 розділу «Умови виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2» Технічного завдання Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 11 локального кошторису № 02-01-01 та розділу II підсумкової відомості ресурсів до нього передбачено, що учасником ВКФ «Урарту» надання послуг з «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів окремими місцями площею до 10 м2 шириною фрезерування 500 мм та глибиною фрезерування 50 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-4-1), в кількості 39 м2 буде здійснюватись, зокрема, без застосування компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивністю 2,2 м 3/хв, машини поливально-мийної, місткістю 6000л, та без застосування молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, тоді як ресурсна елементна кошторисна норма КР18-4-1, яка затверджена наказом№ 156, зокрема, передбачає виконання вказаного обсягу робіт із застосуванням компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивністю 2,2 м 3/хв, в кількості 0,2847 маш-год, машини поливально-мийної, місткістю 6000л, в кількості 0,1794 маш-год, та застосуванням молотків відбійних пневматичних, при роботі від пересувних компресорних станцій, в кількості 0,2847 маш-год, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу «Умови виконання робіт вул. Авіаційна від буд. З до буд. 11» Технічного завдання Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно пунктів 4 та 5 локального кошторису № 02-01-01 та розділу II підсумкової відомості ресурсів до нього передбачено, що учасником ВКФ «Урарту» надання послуг з «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних
покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 40 мм» (ресурсна елементна кошторисна норма КР18-3-1), в кількості 705 м2 буде здійснюватись, зокрема, без застосування машини поливально-мийної, місткістю 6000л, тоді як ресурсні елементні кошторисні норми КР18-3-1 та КР18-3-2, які затверджені наказом № 156, зокрема, передбачає виконання вказаного обсягу робіт із застосуванням машини поливально-мийної, місткістю 6000л, в кількості 0,1048 маш-год, чим не дотримано вимоги пунктів 4 та 5 розділу «Умови виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2» Технічного завдання Додатку № 2 до тендерної документації.
Крім цього, ресурсні елементні кошторисні норми КР18-3-1 та КР18-3-2, які затверджені наказом № 156, зокрема, визначає, що для виконання вищевказаних послуг зі «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 40 мм», в кількості 705 м2, передбачене застосування машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм, в кількості 2,70 маш-год.
Проте, відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції учасника ВКФ «Урарту» довідки про обладнання, будівельні машини та механізми, устаткування, транспортні засоби, які необхідні для виконання робіт від 01.04.2024 № 01/04/18 та підсумкової відомості ресурсів встановлено, що учасник для надання вищевказаних послуг планує використовувати власну дорожню фрезу Wirtgen W1000F, шириною фрезерування 1000 мм, при цьому відповідно до даних пунктів 4 та 5 локального кошторису № 02-01-01, який надано встановлено, що трудовитрати робітників, які обслуговують фрезу Wirtgen W1000F та нормативний час роботи фрези Wirtgen W1000F (шириною фрезерування 1000 мм) вказаного учасника фактично відповідають нормативному часу роботи машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм, в той час як ширина фрезерування вказаних будівельних машин, а відтак і нормативна продуктивність їх роботи відрізняється більш, ніж удвічі.
Тобто, заміна машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм на машину для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 1000 мм (фрезу Wirtgen W1000F), при залишенні нормативному часу роботи машини для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм не відповідає ресурсним елементним кошторисним нормам КР18-3-1 та КР18-3-1, і як наслідок не відповідає вимогам пунктів 4 та 5 розділу «Умови виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2» Технічного завдання Додатку № 2 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ВКФ «Урарту» як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовник, за наявності підстав відхилення, визначених у підпункті 2 пункту 44 Особливостей, відхилив тендерну пропозицію учасника ПАТ «Житомирське ШБУ №19» проте, за наявності підстав відхилення, визначених у підпункті 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію переможця ВКФ «Урарту», що за результатами аукціону була дорожчою на 57 518,58 грн (479 000,00 - 536 518,58) за пропозицію відхиленого учасника ПАТ «Житомирське ШБУ №19», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною пропозицією, що не відповідає принципам публічних закупівель, що закріплені в статті 5 Закону та пункті 3 Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
10.06.2024 10:19 - 25.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.06.2024 10:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу № UA-М-2024-03-21-006069-a (далі — Висновок) закупівлі «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області», («Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), а саме направлено Підряднику додаткову угоду про розірвання договору про закупівлю від 01.05.2024 № 18, підписану з боку Замовника.
Дата публікації звіту:
17.06.2024 16:21
Запити/Пояснення
Номер:
70f8b94233124976be438a98cc309870
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.05.2024 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-006069-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську
службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03
лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції
від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався
попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні
матеріали), проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи
офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення
надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, надайте інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Виробничо-комерційної фірми «Урарту» на відповідність тендерній документації Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області з наданням документального підтвердження (протоколу, рішення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
b822c25b832e48a2864276fed2f7c9f0
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.05.2024 09:10
Опис:
У відповідь на Ваш запит надаємо наступну інформацію:
- Щодо питання 1 надаємо сканкопію робочого проекту «Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області», на підставі якого було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (сканкопія додається);
- Щодо питання 2 надаємо посилання щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://rada.info/upload/users_files/04348303/64afbdba2f237aecc3624027cbe269fb.pdf
- Щодо питання 3 повідомляємо, що не були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника Виробничо-комерційної фірми «Урарту» на відповідність тендерній документації Новогуйвинської селищної ради Житомирського району Житомирської області.