• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Авіаційна (від буд. 84/34 до КПП №2; від буд. З до буд. 11) в с-ще Озерне Житомирського району Житомирської області

Завершена

662 168.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 310.84 UAH
Період оскарження: 21.03.2024 12:42 - 31.03.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Стосовно не правомірних дій замовника

Номер: 602db90268854c88b9c8dda6810b4567
Ідентифікатор запиту: UA-2024-03-21-006069-a.b1
Назва: Стосовно не правомірних дій замовника
Вимога:
області» Шановний Замовник! За результатами аукціону, який відбувся 04 квітня 2024, найбільш економічно вигідною пропозицією серед учасників стала тендерна пропозиція ПАТ "ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19". Протоколом № 53 від 10.04.2024р. переможцем закупівлі визнано ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" , проте, ми не погоджуємось з таким рішенням та вважаємо дії Замовника такими, що порушують права та інтереси інших учасників, а також, ці дії порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав: Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, в умовах виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2 в п. 4 зазначено : «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 40 мм», проте, учасник надав «Локальний кошторис» та «Відомість обсягів робіт», в яких застосовано: «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів шириною фрезерування 2100 мм та глибиною фрезерування 50 мм», що суперечить вимогам Замовника. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації, в умовах виконання робіт вул. Авіаційна від буд. 84/34 до КПП №2 в п. 6 зазначено: «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з щебеневої суміші С-7 (окремими ділянками) вказана кількість замовником - 29,4м3, проте, учасник надав «Локальний кошторис» та «Відомість обсягів робіт» де значно зменшений обсяг робіт, а саме: «Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з щебеневої суміші С-7 (окремими ділянками) вказана кількість учасником 1 м3, що також не відповідає вимогам, встановлених в Додатку 2 Тендерної документації (Технічне завдання). Дані похибки учасника грубо порушують умови Технічного завдання та в кінцевому результаті впливають на вартість виконання робіт та технічні вимоги встановлені Замовник. Також, ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19 у складі своєї тендерної документації надав Пояснювальну записку, де вказана середньомiсячна заробiтна плата на 1 робiтника в режимi повної зайнятостi (при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 167,33 люд.год та розрядi робiт 3,8). Проте, Президентом України 6 лютого 2024 року підписано Закон України№3564 – IX «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", цим законом передбачено продовження строку дії воєнного стану в Україні з 14 лютого 2024 року строком на 90 діб до 13 травня 2024р. Відповідно до Закону України від 15.03.2022 №2136– IX (із змінами) на час дії воєнного часу не діють норми статті 73 та 53 КзпП. Тобто, у зв’язку з продовженням воєнного стану, внесено зміни щодо тривалості робочого часу, а саме: при середньомiсячнiй нормi тривалостi робочого часу 1 робітника становить 170,25 люд.год (2043/12=170,25), Застосування учасником середньомiсячної норми тривалостi робочого часу 167,33 люд.год призводить до заниження розрахунку Договірної ціни. Відповідно до постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі Особливості) зі змінами п.43 зазначено: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Враховуючи вищевикладене, надана пропозиція ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" не відповідає умовам технічної специфікації, тому вона мала бути відхилена Замовником. Замовник, не відхиливши пропозицію ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19" грубо порушив норми чинного законодавства та принципи здійснення закупівель, визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Прийняте Замовником рішення є незаконним, прийнятим з порушенням норм чинного Законодавства України та таким, що порушує права інших учасників. Просимо Вас скасувати своє рішення про визнання переможця ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19", зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 53 від 10.04.2024р, у іншому випадку будемо звертатися до Антимонопольного комітету України, оскільки це грубе порушення норм чинного законодавства та принципів здійснення закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, в результаті розгляду отриманої вимоги, з метою усунення допущеної помилки уповноваженої особи Замовника, забезпечення виконання та дотримання основних вимог та принципів Закону України "Про публічні закупівлі" щодо об’єктивного та чесного вибору переможця, Замовником було прийнято рішення скасувати рішення (протокол №53 від 10.04.2024)про визнання переможцем та про намір укласти договір з ПАТ «ЖИТОМИРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №19"
Статус вимоги: Задоволено