-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дров'яна деревина
Завершена
1 161 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 808.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 808.00 UAH
Період уточнення:
01.03.2024 16:43 - 06.03.2024 00:00
Відповідь надана
уточнення
Номер:
8aa0aeb44b7c4a0483acb4daf022fc6c
Дата опублікування:
05.03.2024 17:51
Опис:
Чи відомо вам, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством ТА яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто вигадувати вимоги до учасників Вам не дозволено! Усі вимоги, які ви встановлюєте повинні мати законодавче підгрунтя, а не просто бути "забаганкою"
Тож, Замовнику, яким законодавством встановлено обмеження права учасника вільного обрання контрагенту для співпраці?
Чому для участі у ваших торгах, учасник повинен був у минулих періодах співпрацювати лише з особами, що мають застосовувати норми ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Надайте розгорнуту, обгрунтовану відповідь, щоб контролюючі органи та громадяни України (кошти яких ви збираєтесь витратити) могли відкрити для себе "новинку" у законодавстві України.
Відповідь:
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі по тексту – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За змістом частини 3 статті 22 Закону України «Публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вправі встановити умови щодо підтвердження учасником наявності в нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Саме тому, додатком 1 до тендерної документації Замовника визначено, що, аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару (деревина) через систему Prozorro.
Адже з наданих учасником аналогічних договорів, укладених з суб’єктами господарювання не за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару, Замовнику досить важко встановити їх дійсність, фактичне і належне виконання їх умов.
Як показує багаторічна практика Замовника щодо закупівлі товарів за державні кошти, немала кількість недобросовісних учасників процедури закупівель подавали фіктивні аналогічні договори, як Ви зазначаєте, зі звичайними суб’єктами господарювання, що призводило до розірвання уже укладених договорів про закупівлю.
Саме з цих підстав, Замовником встановлена означена норма в додатку 1 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник процедури закупівлі.
Дата відповіді:
06.03.2024 17:03
Відповідь надана
Вимога, що не узгоджується з чинним законодаством.
Номер:
8237e0d457ee4b9fa84ba0eeb2c4e760
Дата опублікування:
05.03.2024 17:44
Опис:
Вимога ТД - Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару (деревина) через систему Prozorro.
Замовнику, у якому нормативно-правовому акті встановлено, що учасник зобовязанний укладати договір лише через прозорро?
Яким НПА ви керувались при встановленні даної вимоги?
Відповідь:
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі по тексту – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За змістом частини 3 статті 22 Закону України «Публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вправі встановити умови щодо підтвердження учасником наявності в нього документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Саме тому, додатком 1 до тендерної документації Замовника визначено, що, аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару (деревина) через систему Prozorro.
Адже з наданих учасником аналогічних договорів, укладених з суб’єктами господарювання не за результатами проведення конкурентних процедур закупівель на постачання товару, Замовнику досить важко встановити їх дійсність, фактичне і належне виконання їх умов.
Як показує багаторічна практика Замовника щодо закупівлі товарів за державні кошти, немала кількість недобросовісних учасників процедури закупівель подавали фіктивні аналогічні договори, як Ви зазначаєте, зі звичайними суб’єктами господарювання, що призводило до розірвання уже укладених договорів про закупівлю.
Саме з цих підстав, Замовником встановлена означена норма в додатку 1 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник процедури закупівлі.
Дата відповіді:
06.03.2024 16:59