-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дров'яна деревина
Завершена
1 161 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 808.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 808.00 UAH
Номер:
f4d25de361ee444f8b68f476abf46b73
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 16:36 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2024 №39-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-03-01-010627-a 01.03.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ФОП Алєксєєв Валентин Володимирович та ФОП Жук Сергій Олександрович , своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти виконання рішення Комісії АМКУ – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Барської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 01 березня 2024 року (протокол №24), запитання до процедури від 05 березня 2024 року, відповідь Замовника від 06 березня 2024 року, вимоги про усунення порушення від 04 та 05 березня 2024 року за номерами UA-2024-03-01-010627-a.a1, UA-2024-03-01-010627-a.a2, рішення Замовника від 05 та 06 березня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Алєксєєв Валентин Володимирович та ФОП Жук Сергій Олександрович, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції ФОП Алєксєєв Валентин Володимирович від 18 березня 2024 року (протокол №28), рішення уповноваженої особи про визначення переможця торгів ФОП Жук Сергій Олександрович від 22 березня 2024 року (протокол №24), рішення Комісії АМКУ від 04 квітня 2024 року №6068, рішення уповноваженої особи про визначення переможця торгів ФОП Алєксєєв Валентин Володимирович від 19 квітня 2024 року (протокол №37), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю товару від 30 квітня 2024 року №216 (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 30 квітня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 27 травня 2024 року через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
06.06.2024 16:38 - 12.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2024 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
9a69c5ec954f457588970561955c74e0
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
23.05.2024 11:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі дров'яної деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-03-01-010627-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
98289f553dc0461292ecdba81a752972
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
27.05.2024 12:08
Опис:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення на закупівлю за предметом Дров’яна деревина визначений відповідно до кошторисних призначень на 2024 рік.
Очікувану вартість предмета закупівлі було визначено керуючись положеннями Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика). Також було здійснено аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro"). Відповідно до розділу ІІІ Методики розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався на підставі методу порівняння ринкових цін із використанням загальнодоступної відкритої інформації. А саме шляхом аналізу аналогічних закупівель, інформація щодо яких міститься в системі Prozorro.
Проведено аналіз закупівель дров’яної деревини за категорією пошуку регіон Вінницька область у січні - лютому 2024 року:
1. UA-2024-02-01-010537-a придбано м³ дров’яної деревини за 1 938 грн. 00 коп.;
2. UA-2024-02-13-006430-a прийнято пропозицію на постачання м³ дров’яної деревини за
1 947 грн. 00 коп.;
3. UA-2024-02-12-012030-a придбано м³ дров’яної деревини за 1 928 грн. 00 коп.;
4. UA-2024-01-26-009709-a придбано м³ дров’яної деревини за 2 000 грн. 00 коп.;
5. UA-2024-01-18-016046-a придбано м³ дров’яної деревини за 1 947 грн. 00 коп.;
6. UA-2024-01-08-003693-a придбано м³ дров’яної деревини за 1 900 грн. 00 коп.
Окрім того, при визначенні ціни за одиницю товару замовником враховувалось включення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, витрат на навантаження, розвантаження, а також доставки товару до закладів освіти, які підпорядковані Відділу освіти Барської міської ради.
Очікувана вартість закупівлі за предметом Дров’яна деревина визначена у розмірі 1 161 600 грн. 00 коп. відповідно 1920 грн. 00 коп. за м³.
Технічні та якісні характеристики: дров’яна деревина (дрова твердих порід) для непромислового використання 1-а група (граб, дуб, ясень, акація), довжиною від 1 метра – до 3 метрів. Допустиме відхилення по довжині + 0,02 м. В дровах не допускається зовнішня трухлява гниль. Дрова повинні бути очищені від сучків. Висота сучків не повинна перевищувати 30 мм.
Для опалення навчальних закладів, що підпорядковані Відділу освіти Барської міської ради, з метою підтримання необхідного температурного режиму, потрібна деревина, яка буде давати максимальну теплоту згоряння, а тому проводилася закупівля деревини твердих порід яка має вищу теплоту згоряння порівняно з деревиною м’яких порід.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Щодо питання про надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) надаємо посилання на сторінку веб сайту
https://bar.osv.org.ua/news/1709821053