• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою)

Завершена

9 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 94 000.00 UAH
Період уточнення: 26.02.2024 09:58 - 03.03.2024 00:00
Відповідь надана

Питання щодо технічних та якісних характеристики Товару

Номер: 1e4011626fd64c9fbbdea335579a9ae4
Дата опублікування: 28.02.2024 11:35
Опис: Доброго дня! В Додатку 3 до тендерної документації ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ Розділ ІІ. Технічні та якісні характеристики Товару, зазначено що товар - Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою. Чи є конкретні вимоги до самої солі, що це має бути саме технічна, чи харчова сіль, яка відповідає характеристиці та опису Товару, які зазначені в Додатку? Просимо конкретизувати вимоги з цього приводу.
Відповідь: Шановний Учаснику, в інформації про Гарантію виготовлення / термін придатності Розділу І. Додатку 3 до тендерної документації вказано, що якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою» та іншим відповідним діючим нормативним документам. Також, в Таблиці 1 Розділу ІІ. Додатку 3 до тендерної документації вказані технічні та якісні характеристики Товару, що вимагаються Замовником.
Дата відповіді: 29.02.2024 13:38
Відповідь надана

обгрунтуйте доцільність закупівлі

Номер: 1473956a80ed480eaa48887587c034e5
Дата опублікування: 27.02.2024 09:54
Опис: Уважно вивичивши, Вашу тендерну документацію і вимоги та оцінивши Вас як Надійного партнера Замовника в майбутньому, хочемо зрозуміти Ваші дії! Оскільки, 11/01/2024 року Вами було підписано договір № 11012024 з ПП "Віктор-Ком Імпекс" щодо поставки в 2024 році 2500 т Солі технічної. Проте, інформації про виконання чи розірвання договору в системі, не має! Тому, постає питання: обгрунтуйтування доцільності закупівлі нової партії в 2000 тон за умови наявності так розуміємо невиконаного діючого договору з якихось не відомих причин! Тому що, в майбутньому можуть виникнути правові колізії щодо укладеного нового договору по тендеру UA-2024-02-26-001309-a і як визнання його нікчемним в судовому порядку в звязку з невиконанням попереднього з поданих в майбутньому позовів про втрачену вигоду! Чим ви керуєтеся в своїх діях та бажаннях як Замовник? І існуючі умови та вимоги по тендерній документації дуже схожі на лобіювання інтересів, якогось конкертного майбутнього учасника (завідому ВАМ Переможця) , що передує змові та корупційній складовій!!! Наперед, Дякую за, можливо, обгрунтовану надану відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше запитання та зацікавленість у нашій закупівлі. Повідомляємо, що комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі – ШЕУ Оболонського району) при здійсненні закупівлі за предметом, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-001309-a) (далі – Закупівля) керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Вищезазначені нормативно-правові акти не містять заборон чи обмежень для замовників щодо здійснення декількох закупівель за одним і тим самим предметом та тим самим кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Також зазначаємо, що ШЕУ Оболонського району неухильно дотримується принципів здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а вимоги тендерної документації по Закупівлі не обмежують коло учасників, які можуть прийняти у ній участь, зокрема, й ПП «Віктор-Ком Імпекс». В частині 2 статті 215 Цивільного кодексу України зазначається, що недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин), та у цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається. Публічні закупівлі проводяться на підставі спеціального нормативно-правового акту, а саме – Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей. У статті 43 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункті 21 Особливостей визначено вичерпний перелік підстав нікчемності договорів про закупівлі, і серед них відсутня підстава щодо наявності договору за тим же самим предметом закупівлі чи тим самим кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Окрім цього відзначаємо, що відповідно до статті 55 Конституції України та статті 4 Господарського процесуального кодексу України будь-яка особа, у разі якщо вона вважає що її законні права та інтереси порушені, має право звернутись до суду для їх захисту. ШЕУ Оболонського району є сумлінним контрагентом та відповідально ставиться до своїх зобов’язань за укладеними договорами, але у той же час несе відповідальність за раціональне використання бюджетних та власних коштів з метою здійснення завдань покладених на нього, а тому всі дії підприємства спрямовані саме на досягнення даних цілей - засобами, що не суперечать нормам чинного законодавства.
Дата відповіді: 29.02.2024 13:37