-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою)
Завершена
9 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 94 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 94 000.00 UAH
Номер:
173be92f610c415285322838e9b9f9aa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-22-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.04.2024 00:00
Період моніторингу:
22.04.2024 17:39 - 14.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.04.2024 № 91
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2024-02-26-001309-a 26.02.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГРАНДЕС» встановлено недотримання вимог пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕКС-ГРУП» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 та принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону № 922-VIII, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на момент публікації (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.03.2024 № МІ-356/24 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕКС-ГРУП» (далі - Переможець), вимогу про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.03.2024 № МІ-372/24, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.03.2024 № МІ-373/24, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 № МІ-376/24, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 № МІ-378/24, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.03.2024 № МІ-379/24, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22.03.2024 № МІ-381/24, повідомлення про намір укласти договір від 22.03.2024, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) від 28.03.2024 № 5620-р/пк-пз та від 08.04.2024 № 6236-р/пк-пз, договір від 15.04.2024 № 150424, додаткову угоду від 19.04.2024 № 1, відповіді Замовника на запитання від 25.04.2024 та від 03.05.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції учасників: ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГРАНДЕС» з остаточною ціною 7 549 500,00 грн з ПДВ, ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «МЕГАПОЛІС» з остаточною ціною 7 550 000,00 грн з ПДВ, ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» з остаточною ціною 9 186 000,00 грн з ПДВ, ТОВ «ЛЕКС-ГРУП» з остаточною ціною 9 200 000,00 грн з ПДВ, ТОВ «ТМ УКРАЇНСЬКИЙ ПРОДУКТ» з остаточною ціною 9 399 984,00 грн з ПДВ.
Перевіркою підстав відхилення пропозиції ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «МЕГАПОЛІС» порушень не встановлено.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛЕКС-ГРУП» з остаточною ціною пропозиції 9 200 000,00 грн з ПДВ.
За результатами аналізу документів, оприлюднених на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що згідно з протоколом від 14.03.2024 № МІ-372/24 Замовником відхилено пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГРАНДЕС» у зв’язку з тим, що учасник надав Таблицю 1 Додатку 3 ТД, в якій заповнені усі поля та стовпчики, окрім стовпчика «кількість, т» та у стовпчику «Вказати виробника та країну походження» учасник зазначив, що виробником товару є «AT AL SADAT GLOBAL». У той же час, відповідно до наявних у тендерній пропозиції документів виробником товару є – «AL SADAT GLOBAL FOR IMPORT AND EXPORT».
Згідно з пунктом 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Варто зауважити, що Замовник під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГРАНДЕС» розмістив вимогу про усунення вичерпного переліку невідповідностей (далі – вимога) до 13.03.2024.
Однак, Замовником під час оприлюднення вимоги не зазначено в переліку та не надано можливість щодо виправлення невідповідностей, які в подальшому стали підставою для відхилення (зазначені у протоколі відхилення від 14.03.2024 № МІ-372/24) щодо заповнення усіх полів та стовпчиків Таблиці 1 Додатку 3 ТД, зокрема стовпчика «кількість, т» та у стовпчику «Вказати виробника та країну походження» у якому учасник має зазначити достовірну інформацію.
Так, слід зазначити, що Замовник мав змогу згідно з нормами пункту 43 Особливостей №1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГРАНДЕС» надати можливість виправити невідповідності в інформації та/або документах виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, чим недотримав пункт 43 Особливостей № 1178.
Так, виходячи з вищезазначеного Замовник не довів правомірність причини відхилення учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГРАНДЕС».
Моніторингом установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ЛЕКС-ГРУП» вимогам ТД та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
Так, відповідно до пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД, якщо учасник не є виробником продукції, йому потрібно надати у складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує стосунки із виробником або дилером такого Товару (сертифікат дистриб’ютора, виданий виробником товару або лист про представництво його інтересів, або дилерське свідоцтво в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з дилером).
На виконання вимоги пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД Переможець у складі тендерної пропозиції надав лист про представництво інтересів від 01.03.2024 № 010324-04 у якому зазначається, що ТОВ «СЕНСАР АГРО» (код ЕДРПОУ 45329512) є дилером виробника «AL SADAT GLOBAL FOR IMPORT AND EXPORT».
Також, Переможець на підтвердження стосунків із виробником або дилером у складі тендерної пропозиції надає Договір поставки від 23.11.2023 № 23-11/23 у якому зазначається, що ТОВ «СЕНСАР АГРО» є покупцем товару, а «AL SADAT GLOBAL FOR IMPORT AND EXPORT» є продавцем, який зобов’язується поставити покупцю у власність товар.
Враховуючи вищезазначене, відповідно до частини 1 статті 297 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) за агентським договором одна сторона (комерційний агент) зобов'язується надати послуги другій стороні (суб'єкту, якого представляє агент) в укладенні угод чи сприяти їх укладенню (надання фактичних послуг) від імені цього суб'єкта і за його рахунок, також, відповідно до частини 2 статті 297 ГКУ агентський договір повинен визначати сферу, характер і порядок виконання комерційним агентом посередницьких послуг, права та обов'язки сторін, умови і розмір винагороди комерційному агентові, строк дії договору, санкції у разі порушення сторонами умов договору, інші необхідні умови, визначені сторонами.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «СЕНСАР АГРО» відповідно до наданих підтверджуючих документів не є дилером «AL SADAT GLOBAL FOR IMPORT AND EXPORT», а є покупцем, який не має повноважень надавати лист про представництво інтересів.
Таким чином, варто зазначити, що Переможець на виконання пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД надав лист про представництво інтересів від 01.03.2024 №010324-04 у якому зазначено заздалегідь недостовірну інформацію, яка не відповідає дійсності.
Також, відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження якості товару має надати документи, зокрема, протокол випробувань на товар, виданий на учасника випробувальною лабораторією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій з інформацією, що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам ДСТУ 8853:2019 та протокол сертифікаційних випробувань до сертифікату відповідності видані до кінцевого строку подання тендерних пропозицій на учасника випробувальною лабораторією згідно вимог ДСТУ 4246:2003.
Проте, Переможцем у складі тендерної пропозиції вищезазначені протоколи відсутні, чим не виконано вимоги пункту 4 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД.
Так, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII.
Зважаючи на вищевикладене, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ГРАНДЕС», що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та на 1 650 500 гривень є меншою від ціни Переможця ТОВ «ЛЕКС-ГРУП», чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
Враховуючи наведене, Замовником порушено принципи публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону № 922-VIII, зокрема щодо максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Період усунення порушень:
16.05.2024 10:48 - 31.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2024 10:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Станом на 21.05.2024 Договір від 15.04.2024 № 150424 достроково розірваний за взаємною згодою сторін Додатковою угодою № 2 від 14.05.2024 року.
Дата публікації звіту:
21.05.2024 16:32
Запити/Пояснення
Номер:
844d8006560b4da697f11a8ba04c80e6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.04.2024 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
03ec3d64ce6943ac86b2e51b56a4d88d
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
25.04.2024 10:39
Опис:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі ШЕУ Оболонського району) розглянуло Ваш запит від 23.04.2024, направлений через електронну систему закупівель, стосовно предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-001309-a), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу. Щодо перевірки правомірності прийняття рішень, а саме: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.».
Кількість товару, технічні та якісні характеристики товару, розмір бюджетного призначення по вищезазначеній закупівлі визначені ШЕУ Оболонського району на підставі такого.
Одним із завдань ШЕУ Оболонського району є забезпечення безпечного та безперебійного руху на вулицях, дорогах, місцевих проїздах, тротуарах у зимовий період, що включає захист вулично-дорожньої мережі від сніжних заметів, боротьбу з ожеледицею та очищення від снігу на території Оболонського району м. Києва. Роботи по такому забезпеченню плануються виконуватись відповідно до планів поточного благоустрою та поточного ремонту об’єктів вулично-шляхової мережі району на 2024 рік.
Вищезазначені плани, у тому числі, є основою затвердженого наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.12.2023 № Н-317 Фінансового плану ШЕУ Оболонського району на 2024 рік.
Відповідно до «Аналізу дохідної частини» вищезазначеного Фінансового плану планується реалізувати заходи з поточного утримання об’єктів вулично-шляхової мережі Оболонського району на суму – 157 471 000,00 грн з ПДВ. У той же час, відповідно до «Виробничої програми» Фінансового плану ШЕУ Оболонського району на 2024 рік планується виконання комплексу робіт з утримання доріг та вулиць в осінньо-зимовий період на суму – 67 192 000,00 грн, до яких у тому числі включені витрати на закупівлі технічної солі для посипання доріг, яка є обов’язковим елементом по належному забезпеченню безпечного та безперебійного руху на вулицях, дорогах, місцевих проїздах, тротуарах у зимовий період.
Технічні ж та якісні характеристики предмета даної закупівлі зазначаються у відповідному додатку до тендерної документації, де конкретизується необхідність відповідності товару (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою для посипання доріг від утворення ожеледиці) вимогам ДСТУ 4246:2003 «Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою», ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови», ГН 6.6.1.1-130-2006 та НРБУ-97.
ШЕУ Оболонського району також повідомляє, що відповідно до наказу Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.01.2024 №Н-5 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2024 році» ШЕУ Оболонського району визначено одержувачем бюджетних коштів.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Повідомляємо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов'язок забезпечити, зокрема оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб'єкта управління об'єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб'єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб'єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710). Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб'єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), ШЕУ Оболонського району не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб'єктом господарювання державного сектору економіки. При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.01.2024 №Н-5 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2024 році» ШЕУ Оболонського району визначено одержувачем бюджетних коштів. Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов'язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710. Але слід зауважити, що ШЕУ Оболонського району публікує вищевказану інформацію у власному кабінеті на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» kyivaudit.gov.ua (Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Очікувану вартість закупівлі, яка склала 9 400 000,00 грн з ПДВ, визначено виходячи з середньої ціни комерційних пропозицій, отриманих від постачальників товару, який є предметом закупівлі, на підставі розрахунку очікуваної вартості товарів/послуг методом порівняння ринкових цін, беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». На підтвердження надаємо документи, що обґрунтовують визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме:
- Заявка на проведення закупівлі від 22.01.2024;
- Комерційна пропозиція ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» від 22.01.2024;
- Комерційна пропозиція ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «МЕГАПОЛІС» від 22.01.2024;
- Комерційна пропозиція ТОВ «Agro Fond LLC» від 13.02.2024;
- Конкурентний лист від 13.02.2024.
Додатки:
1. Наказ Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 10.01.2024 №Н-5 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2024 році»;
2. Фінансовий план ШЕУ Оболонського району на 2024 рік;
3. Заявка на проведення закупівлі від 22.01.2024;
4. Комерційна пропозиція ТОВ «АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ» від 22.01.2024;
5. Комерційна пропозиція ТОВ «ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ «МЕГАПОЛІС» від 22.01.2024;
6. Комерційна пропозиція ТОВ «Agro Fond LLC» від 13.02.2024;
7. Конкурентний лист від 13.02.2024.
Номер:
c8405b7d7d674ce79faee5775baf69ab
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2024 14:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" вимогам пункту 4 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД в частині надання:
1. Протоколу випробувань на товар, виданий на учасника випробувальною лабораторією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій з інформацією, що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам ДСТУ 8853:2019;
2. Протоколу сертифікаційних випробувань до сертифікату відповідності видані до кінцевого строку подання тендерних пропозицій на учасника випробувальною лабораторією згідно вимог ДСТУ 4246:2003.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
596c1915d1eb4779bdd3d8fcc32d1885
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
03.05.2024 12:38
Опис:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі ШЕУ Оболонського району) розглянуло Ваш запит від 30.04.2024, направлений через електронну систему закупівель, стосовно предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-001309-a), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо перевірки правомірності прийняття рішень, а саме: «Яким чином Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" вимогам пункту 4 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД в частині надання: 1. Протоколу випробувань на товар, виданий на учасника випробувальною лабораторією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій з інформацією, що підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам ДСТУ 8853:2019; 2. Протоколу сертифікаційних випробувань до сертифікату відповідності видані до кінцевого строку подання тендерних пропозицій на учасника випробувальною лабораторією згідно вимог ДСТУ 4246:2003.».
ШЕУ Оболонського району повідомляє, що серед документів, поданих ТОВ «ЛЕКС-ГРУП» у складі їх тендерної пропозиції були такі документи:
- Сертифікат відповідності № UA.1O210.01429-24, дійсний з 06.02.2024 до 05.02.2025, виданий Державним підприємством «ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» на фірмовому бланку під номером 0001344, щодо відповідності продукції (сіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою) вимогам ДСТУ 4246:2003.
- Протокол випробувань продукції №030-Б/24 від 05.02.2024, виданий випробувальною лабораторією Державного підприємства «ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», на підставі якого видано Сертифікат відповідності № UA.1O210.01429-24.
- Сертифікат відповідності № UA.1O210.01431-24, дійсний з 09.02.2024 до 08.02.2025, виданий Державним підприємством «ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» на фірмовому бланку під номером 0001346, щодо відповідності продукції (сіль технічна кам’яна з протизлежувальною добавкою) вимогам ДСТУ 8853:2019.
- Протокол сертифікаційних випробувань продукції №034-Б/24 від 08.02.2024, виданий випробувальною лабораторією Державного підприємства «ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», на підставі якого видано Сертифікат відповідності № UA.1O210.01431-24.
ШЕУ Оболонського району розглянуло вищезазначені документи та не виявило підстав для сумнівів у їх автентичності та достовірності, оскільки, зокрема дані Сертифікати відповідності містять знак Національного агенства з акредитації України, печатку Державного підприємства «ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ», яке має діючий атестат про акредитацію НААУ №1О210 від 20.12.2023. Окрім цього відзначаємо, що обидва протоколи, надані переможцем у складі Тендерної пропозиції видані акредитованою випробувальною лабораторією Державного підприємства «ЛЬВІВСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ» (діючий атестат про акредитацію НААУ від 20.04.2023), та повністю підтверджують відповідність запропонованої ТОВ «ЛЕКС-ГРУП» продукції вимогам, визначеними ДСТУ та тендерною документацією. Наголошуємо, що кінцевою датою подання пропозицій по даній Закупівлі було визначено – 06.03.2024, а Сертифікати відповідності були видані 05.02.2024 та 09.02.2024. Таким чином, дані Сертифікати відповідності та протоколи випробувань до них повністю відповідають вимогам пункту 4 Розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації.
Додатки:
1. Сертифікат відповідності № UA.1O210.01429-24;
2. Протокол випробувань продукції №030-Б/24 від 05.02.2024;
3. Сертифікат відповідності № UA.1O210.01431-24;
4. Протокол сертифікаційних випробувань продукції №034-Б/24 від 08.02.2024.
Номер:
a8b32af83cfa4c2f9c7910133785fc9b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.04.2024 16:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" вимогам пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД в частині надання у складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує стосунки із виробником або дилером такого Товару (сертифікат дистриб’ютора, виданий виробником товару або лист про представництво його інтересів, або дилерське свідоцтво в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з дилером), якщо Учасник не є виробником продукції, а саме відповідність інформації зазначеної у Листі про представництво інтересів від 01.03.2024 № 010324-04 в частині дилерських відносин між ТОВ "СЕНСАР АГРО" (код ЄДРПОУ 45329512) та виробника "AL SADAT GLOBAL FOR IMPORT AND EXPORT" у відповідності до Договору поставки від 23.11.2023 № 23-11/23 та відповідності вищезначених документів вимогам статті 297 ГКУ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
63c46cdbf8e3424daefa5b239af31e23
Назва:
Надання пояснення на запит
Дата опублікування:
03.05.2024 12:41
Опис:
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Оболонського району» м. Києва (далі ШЕУ Оболонського району) розглянуло Ваш запит від 30.04.2024, направлений через електронну систему закупівель, стосовно предмету закупівлі за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 14410000-8 Кам’яна сіль (Сіль для промислового переробляння з протизлежувальною добавкою) (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-02-26-001309-a), оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу щодо перевірки правомірності прийняття рішень, а саме: «Яким чином Замовником перевірено на відповідність тендерної пропозиції ТОВ "ЛЕКС-ГРУП" вимогам пункту 3 Розділу ІІІ Додатку 3 до ТД в частині надання у складі тендерної пропозиції копію документу, що підтверджує стосунки із виробником або дилером такого Товару (сертифікат дистриб’ютора, виданий виробником товару або лист про представництво його інтересів, або дилерське свідоцтво в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з дилером), якщо Учасник не є виробником продукції, а саме відповідність інформації зазначеної у Листі про представництво інтересів від 01.03.2024 № 010324-04 в частині дилерських відносин між ТОВ "СЕНСАР АГРО" (код ЄДРПОУ 45329512) та виробника "AL SADAT GLOBAL FOR IMPORT AND EXPORT" у відповідності до Договору поставки від 23.11.2023 № 23-11/23 та відповідності вищезначених документів вимогам статті 297 ГКУ?».
Згідно з додатком 3 до тендерної документації вимагається надання копії документу, що підтверджує стосунки із виробником або дилером такого Товару (сертифікат дистриб’ютора, виданий виробником товару або лист про представництво його інтересів, або дилерське свідоцтво в якому обов’язково зазначаються стосунки виробника з дилером).
Тобто, документацією передбачалась можливість підтвердження стосунків або з виробником або з дилером товару.
Згідно зі статтею 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Також, згідно з вимогами пункту 7 розділу 1 документації Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
ТОВ «Лекс-Груп» у складі тендерної пропозиції було надано лист від 01.03.2024 № 010324-04 від ТОВ "СЕНСАР АГРО" як дилера виробника, яким підтверджено стосунки з дилером та представництво інтересів виробника. Також, у складі Пропозиції надано договір на поставку від 23.11.2023 № 23-11/23.
При цьому, в тендерній документації відсутні вимоги щодо надання підтвердження повноважень, статусу тощо дилера, у разі якщо учасник надає документ від дилера а не від виробника, зокрема, вимог щодо надання договорів поставок.
Таким чином, договір поставки від 23.11.2023 № 23-11/23 не є складовою пропозиції ТОВ «Лекс-Груп», і слугує лише додатковим інформативним підтвердженням взаємозв’язку ТОВ "СЕНСАР АГРО" та виробника солі, що не може виключати наявність у ТОВ "СЕНСАР АГРО" інших документів стосовно підтвердження статусу дилера.
Крім цього, у тендерній документації відсутні вимоги щодо надання у складі пропозиції агентських договорів та вимоги щодо відповідності таких договорів вимогам статті 297 Господарського кодексу України.
Наголошуємо, що тендерні пропозиції подаються учасниками у відповідності до вимог тендерної документації.
Тому Переможець не був зобов’язаний надавати договори поставок чи інші документи, які підтверджують співпрацю чи статус дилера ТОВ "СЕНСАР АГРО", а Замовник відповідно їх розглядати.
Враховуючи наведене, вважаємо, що наданням листа від 01.03.2024 № 010324-04 ТОВ «Лекс-Груп» було повністю виконано вимоги тендерної документації.