• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6)

Завершена

80 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400 000.00 UAH
Період уточнення: 23.02.2024 16:42 - 22.03.2024 00:00
Відповідь надана

дія договору

Номер: a19136bddd014f008643fe0af6ad7af3
Дата опублікування: 21.03.2024 23:09
Опис: відповідно до розділу 9 проекту договору 9.4. Договір діє з моменту його вступу в силу до "20" жовтня 2024 р., а згідно п.9.5. За попередньою письмовою згодою сторін термін дії договору може бути продовжений на узгоджений сторонами час. Тобто строк дії Договору не є істотною умовою у розумінні Особливостей, що може здійснюватись лише на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі"? Просимо надати роз'яснення або внести зміни у проект договору
Відповідь: Дякуємо за поставлене запитання. Правовідносини щодо набрання Договором чинності і строку дії Договору врегулювані Розділом 9 проекту Договору поставки. Зазначені положення Тендерної документації повністю відповідають вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Додатку 7
Дата відповіді: 22.03.2024 16:27
Відповідь надана

Підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації

Номер: 13ee594f28594edaaecdf7766ebbf2fc
Дата опублікування: 21.03.2024 17:48
Опис: Шановна військова частина А0543. Ми розуміємо, що зараз важкий час і обороздатність країни є дуже важливою, тому хочемо прийняти участь у цьому тендері й допомогти державі. Але у вас вказана вимога що має бути досвід щонайменше 2000 м3. Ми є компанією яка нещодавно почала працювати на ринку лісоматеріалів і маємо досвід лише 500 м3. Проте по всім іншим вимогам ми повністю проходимо, маємо необхідні можливості, контракти та інше, тому заінтересовані у вашій закупівлі. Просимо Вас внести зміни у документацію щодо підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 2, й поставити досвід або не менше 500 м3, або прибрати прив'язку до кількості товару, що було поставлено за аналогічним договором. У разі невнесення змін ми звернемося або до Комісії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, або до Державної аудиторської служби України задля встановлення справедливих умов
Відповідь: Дякуємо за поставлене запитання. Відповідно до статті 22 Закону, тендерна документація може містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 вказаного Закону. Перелік документів, що учасник надає на підтвердження кваліфікаційним критеріям замовник встановлює самостійно. Відповідність учасників вимогам щодо досвіду виконання аналогічного договору дозволить Замовнику переконатися в стабільності діяльності підприємства та успішному веденні ним господарської діяльності. Учасник, що не має відповідного досвіду роботи, є таким, що несе потенційну загрозу до неякісного або несвоєчасного виконання умов поставки товарів, що складають предмет закупівлі, або ж взагалі може не виконати умови постачання через відсутність відповідного досвіду. Встановлена вимога про об’єм поставленої продукції за аналогічним договором є необхідною, оскільки в учасника повинен бути практичний досвід із постачання предмету договору належної якості в реальних співмірних з даною закупівлею обсягах.
Дата відповіді: 22.03.2024 16:27
Відповідь надана

Технічна специфікація

Номер: 4c12dc60f2d046e09f56ca5abddbe009
Дата опублікування: 27.02.2024 16:47
Опис: Шановний Замовнику. Відповідно до Додатку 6 вами як замовником вказано, що на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам згідно Технічної специфікації Замовника Учасник повинен надати: - Оригінал (завірену копію) спеціального дозволу на використання лісових ресурсів (у разі, якщо учасник є виробником продукції). У разі, якщо Учасник не є виробником продукції, такий учасник надає оригінал (завірену копію) договору (ів) купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції та оригінал (завірену копію) аукціонного (их) свідоцтва (в) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини заготівлі 1 кварталу 2024 року, в яких біржа підтверджує, що право на укладання договору купівлі-продажу отримав учасник процедури закупівлі. Зокрема, належним підтвердженням легального походження продукції буде вважається надання аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) і договору (договорів) купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції, де вказується довжина 3-6 м, 3-4 м, 4-6 м, 4 м, тощо. Учасник, що не є виробником, має надати гарантійний лист, яким у разі перемоги в процедурі закупівлі він підтверджує постачання замовнику лісоматеріалів круглих хвойних порід довжиною 4-6 метри класом якості не нижче, ніж клас С. Договори купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції та аукціонні свідоцтва мають підтверджувати легальність походження в учасника лісоматеріалів круглих хвойних порід діаметром 15-24 см у кількості не менше 50 % від кількості, що зазначена у тендерній документації (не менше 8330 куб.м.). При цьому замовник вимагає, щоб легальне походження необробленої деревини в учасника, який пропонує продукцію від виробників з території Херсонської, Запорізької, Донецької, Луганської і Харківської областей, сукупно становило не більше 20% від кількості, зазначеної у тендерній документації. Також учасник повинен надати оригінал або копію паспорту якості деревини, яким підтверджується її відповідність вимогам ДСТУ EN 1927-2:2019 – відповідно до додатку № 6 Яким саме способом подання копій договорів та аукціонних свідоцтв підтверджує легальність походження в учасника лісоматеріалів круглих хвойних порід? Адже Учасник може поставити й інший Товар, а не той, що було придбано за результатами аукціонів цього року. Більш того, чому Товар має бути саме 2024 року виготовлення, якщо гарантійний термін експлуатації та зберігання становить 12 місяців? тобто чому не можна запропонувати товар кінця 2023 року, якщо його властивості не порушено та його гарантійний термін експлуатації та зберігання буде становити 12 місяців? Вимагаємо прибрати вимогу щодо наявності у Учасника Договорів купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції та оригінал (завірену копію) аукціонного (их) свідоцтва (в) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини заготівлі 1 кварталу 2024 року у обсязі 50 % від кількості, що зазначена у тендерній документації (не менше 8330 куб.м.), оскільки це є дискримінацією. Якщо не буде змін - будемо звертатися до ДАСУ та АМКУ.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Підняті Вами питання є предметом розгляду АМКУ. Отже, незабаром Ви будете мати можливість ознайомитись з позицією замовника і органу оскарження щодо вказаних вимог ТД.
Дата відповіді: 28.02.2024 18:01
Відповідь надана

питання по закупівлі Закупівля №23335057

Номер: f5d4e5125a414a2aa994ac45f4c0d4ed
Дата опублікування: 26.02.2024 16:28
Опис: до додатку 2 до тендеру є питання :1) пункт 1.1 чи можемо ми надати договори з деклькома покупцями , на загальний обсяг 3000м3 чи це лише потрібно з одним прокупцем?2)пункт 2 по кількості працівників, заготівля лісової продукців і лісових господарствах де є наймані працівники лісоруби, достака оендованим залізничним або авто транспортом), для реалізації такого обсягу, в реаліях нашого життя(закупка і продаж онлайн) достатньо 2х працівників , доказ договора з іншими покупцями, чому ви зразу дискримінуєте товариство з двома працівниками ?3) таб 1,1 Довідка з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору: питання до цього запиту "Номер і дата аналогічного договору, ІD закупівлі оприлюдненої в електронній системі РRОZОRRО" Якщо ми вирішили прийняти участі у тендері і не маємо підписаних договорів через прозоро ,ви нас не має шансів на участь? Чому такпа дискримінація ? Чи вірно ми розуміємо, що з даних вимог ви нових постачальників не пропускаєте? В такому разі чому тендер відкритий ? 4) чому вказаний телефон як контактний, постійно вимкнений і чому не даєте відповід на питанння надіслані на електонну адресу вказану як контактну?
Відповідь: Шановний учаснику, у відповідь на Ваші запитання повідомляємо наступне. 1) У пункті 1.1 Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що об’єм поставленої продукції за аналогічним договором за предметом закупівлі має становити щонайменше 3000 м3. Таким чином, у складі тендерної пропозиції необхідно надати принаймні один аналогічний договір, який підтверджує постачання щонайменше 3000 м3 продукції за предметом закупівлі. 2) З урахуванням великого об’єму товару, що підлягає придбанню, стратегічної важливості даної закупівлі для обороноздатності держави, замовник повинен бути впевненим у наявності в потенційного учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для належного виконання договору поставки. Будь-який учасник має можливість найняти необхідний персонал, щоб відповідати встановленому кваліфікаційному критерію. 3) Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Отже, згідно з чинним законодавством, дана закупівля оголошена за процедурою відкритих торгів з особливостями і учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Задля належного підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям необхідно надати документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації. 4) Основною формою комунікації під час процедури закупівлі є звернення до замовника через електронну систему закупівель. Представник замовника не має технічної можливості постійно перебувати біля телефону і цілодобово здійснювати моніторинг електронної пошти. Отже, відповіді на всі Ваші питання можуть бути отримані через електронну систему закупівель.
Дата відповіді: 28.02.2024 18:00