• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (ДК 021:2015: 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)

Завершена

1 156 011.10 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 780.06 UAH
Період уточнення: 12.02.2024 16:27 - 02.03.2024 00:00
Відповідь надана

щодо ліцензії

Номер: 96e9da3ef19b49f9bbb2bc35aebfd129
Дата опублікування: 15.02.2024 12:47
Опис: Згідно Додатку 3 ТД: "Учасник повинен мати діючу ліцензію ДСНС України на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Таку ліцензію учасник має надати в складі тендерної пропозиції." Відповідно до ч. 11 ст. 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»: Ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов’язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань {Частина одинадцята статті 13 в редакції Закону № 835-VIII від 26.11.2015}. Вважаємо за потрібне, зазначити, що відповідні зміни до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» щодо відображення інформації про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання у Виписці з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, було внесено відповідно до Законів № 139-IX від 02.10.2019, № 199-IX від 17.10.2019 (п. 46 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»). Разом з тим, відповідно до п. 5 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру, щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії (ч. 4 ст. 2 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»). Нами отримано право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до закону та отримано Ліцензію в електронному вигляді. Отже, на підтвердження своєї кваліфікації під час участі у Закупівлі ми можемо надати наступні документи: Копію Витягу з ліцензійного реєстру (https://dsns.gov.ua/uk/licenzuvannya), Копію Наказу ДСНС України «Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», Копію листа від ДСНС. Надати саму Ліцензію, як таку, не вбачається можливим, адже в паперовому вигляді такий документ видавався до 26.11.2015 року, а наша компанія отримувала Ліцензію після цього часу. Таким чином, маючи великий досвід та володіючи правом на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ми, як потенційний учасник закупівлі, не можемо розраховувати на перемогу в даній Закупівлі, адже надати відповідний документ – Ліцензію зможуть лише ті учасники, які отримували відповідне право до 26.11.2015 року, а разом з ним і відповідний документ – Ліцензію. Тому така вимога для нас, як для потенційного учасника є дискримінаційною, та такою, що може стати підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. Замовник при встановленні вимоги щодо учасників, мав би сформулювати її таким чином, аби учасники, які мають і електронну, і паперову Ліцензії мали змогу брати участь на рівних умовах:«Ліцензії або Витягу з відповідного ліцензійного реєстру щодо наявності електронної ліцензії, задля підтвердження права учасника на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Просимо внести відповідні зміни до ТД в цій частині, в іншому випадку будемо оскаржувати дану вимогу в АМКУ!
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерноъ документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 15.02.2024 14:36
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ЩОДО АНАЛОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Номер: d705ec2fd7ca495a86dcf8399fea5bd8
Дата опублікування: 15.02.2024 12:38
Опис: Згідно вимоги п.3.1 Додатку 1 ТД передбачено, що : "послуги за аналогічним договором мають надаватись не менше, ніж протягом 10 послідовних календарних місяців". Дана вимога є дискримінаційною, та неодноразово оскаржувалась в АМКУ. Наша компанія має безліч аналогічних договорів, але укладених до 9 місяців обслуговування, відповідно маючи досвід виконання аналогіфчних послуг, ми не можемо взяти участь у даній закупівлі, з огляду на те, що послуги згідно вашої вимоги мають надаватись протягом 10 місяців. Повідомляємо Вас, що маючи аналогічні договори, не завжли всі акти наданих послуг повертаються виконавцю, тому просимо вас внести зміни до ТД у цій частині та ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГУ ПРО ТЕ, ЩО "послуги за аналогічним договором мають надаватись не менше, ніж протягом 10 послідовних календарних місяців". В іншому випадку будемо змушені звернутись до АМКУ !
Відповідь: Шановний учаснику! Враховуючи, що за результатами закупівлі переможцю необхідно буде обслуговувати заклади освіти у зоні можливих бойових дій, то замовник має бути впевнений у тому, що контрагент за договором зможе забезпечити належний рівень послуг протягом всього строку дії договору, який потенційно становить саме 10 місяців. Для того, аби уникнути можливості укласти договір з суб'єктами господарювання, які надавали послуги протягом 1 місяця на одному об'єкті, і потім покажуть незадовільні результати, як наслідок, доведеться розривати з ними договір, то замовником і встановлено таку вимогу у тендерній документації.
Дата відповіді: 17.02.2024 23:55
Відповідь надана

НЕЗАКОННА ВИМОГА, ЯКА НЕ ВІДПОВІДАЄ ЛІЦЕНЗІЙНИМ УМОВАМ

Номер: 7cb06011da6546b4a6aae495cc08d6d3
Дата опублікування: 15.02.2024 12:16
Опис: У п.2.1. Додатку 1 ТД Вами передбачена наступна вимога: Загальна кількість працівників, включених до Довідки, повинна бути не менше 5 осіб та складатися з керівника та чотирьох виконавців. Зокрема, Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації - не нижче 3-го розряду; налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Повідомляємо ВАС, що згідно п.14, 15 ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/852-2016-%D0%BF#Text) ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ, що виконавцями робіт можуть у тому числі працівники з наступною кваліфікацією: електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду. В той час Ви вимагаєте лише електромонтера охоронно-пожежної сигналізації, чим порушуєте Ліцензійні умови, та обмежуєте в участі учасників, які мають відповідних працівників необхідної кваліфікації згідно ліцензійних умов. ПО-ДРУГЕ, Ви вимагаєте : "На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник має надати документи, що підтверджують стаж, освіту та наявність розряду". Повідомляємо Вас, що згідно Ліцензійних умов вимога щодо розряду стосується лише ВИКОНАВЦІВ РОБІТ, а згідно вашої вимоги виходить, що на керівника робіт також потрібно надавати документи про наявність розряду. Вимога щодо СТАЖУ згідно Ліцензійних умов стосується лише КЕРІВНИКА робіт, а до виконавців робіт вона НЕ застосовується. ПО-ТРЕТЄ, згідно Ліцензійних умов передбачна обовязкова наявність 1 керівника робіт та двох виконавців, а не 4, як ви вимагаєте!. З урахуванням вищезазначеного просимо внести зміни до ТД в цій частині, та привести вимоги ТД у відповідність до Ліцензійних умов, в іншому випадку буде подана скарга до АМКУ!
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 15.02.2024 14:36
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ТА НЕКОРЕКТНА ВИМОГА ЩОДО СЕРТИФІКАТУ ДСТУ CEN/TS 54-14:2021

Номер: c4c0977397524604b7a6beca67479b6c
Дата опублікування: 15.02.2024 12:03
Опис: Додатком 3 ТД Вами передбачена наступна вимога: "У складі тендерної пропозиції учасник має надати скановану копію з оригіналу діючого сертифікату (строк дії – не менше строку надання послуг за даною закупівлею) у кольоровому вигляді на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ-Н CEN/TS 54-14:2021 «Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT). Організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції." Дана вимога є дискримінаційною та некоректною з огляду на наступне: ПО - ПЕРШЕ, Сертифікат який Вами вимагається затверджений Наказом від 16.06.2021 № 226 Про прийняття та скасування національних стандартів та має наступну НАЗВУ: ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT). Натомість Ви вимагаєте зазначений сертифікат ДСТУ-Н ......, перевірте назву сертифікату і своїй вимозі та внесіть відповідні зміни до Додатку 3 ТД. ПО - ДРУГЕ, Ви вимагаєте, щоб організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки такий сертифікат може видавати не лише акредитований орган, як ви це вимагаєте. Наша компанія, яка планує брати участь у даній закупівлі має зазначений сертифікат, проте виданий він органом нотифікації, що підтверджується Атестатом нотифікації, що повністю відповідає положенням чинного законодавства України. Таким чином, маючи необхідний сертифікат, ми не можемо брати участь у вашій закупівлі. Таким чином, просимо Вас внести зміни до ТД у цій частині, та надати можливість учасникам надати зазначений сертифікат виданий органом нотифікації, що підтверджується Атестатом нотифікації. Враховуючи те, що період оскарження триває до завтра включно, просимо вас внести відповідні зміни до ТД сьогодні-завтра, в іншому випадку ми будемо змушені подати скаргу до АМКУ, що затягне строки проведення вашої процедури закупівлі, тим більше практика розгляду скарг з цього питання з позитивною, та на боці учасника. Дякуємо!
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за Вашу пильність, дісно, сертифікат має назву ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT). Тож до тендерної документації буде внесено зміни в цій частині. Також, до тендерної документації буде внесено зміни, згідно з якими організація, яка видає сертифікат, може бути акредитована Національним агентством з акредитації України.
Дата відповіді: 16.02.2024 10:45
Відповідь надана

Неправдива інформація

Номер: e59045c26f564c83b897191013f917c6
Дата опублікування: 13.02.2024 11:26
Опис: Ви встановили в документації дискримінаційну вимогу, котру постійно визнають незаконною Аудиторська служба та АМКУ. А далі стверджуєте що дакої вимоги не існує На кого розрахована ваша відповідь? Ви що вважаєте щро ви найрозумніший а інші учасники дурні. Думаємо що вашими діями повинні зацікавитися правоохоронні органи.
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше питання помилково було надано невірну відповідь. Замовником самостійно продубльовано Ваше питання, воно має назву "повторне запитання щодо сертифікації". В ньому наприкінці зазначено, що це повторне запитання, оскільки на минуле була помилково надана не та відповідь. Ваше запитання буде розглянуте замовником належним чином та на нього буде надано відповідь. Не нервуйте, будь ласка.
Дата відповіді: 13.02.2024 11:32
Відповідь надана

Неправдива відповідь на запитання

Номер: 1c500a6c0a33469bb580580ee94ee7bc
Дата опублікування: 13.02.2024 11:19
Опис: Шановний замовнику. Чому ви надаєте неправдиву інформацію вказуючи що дана вимога відсутня в документації. дану вимогу ви прописали в реченні 2 абзацу 2 сторінки 2 Додатку 3. Ми змушені будемо звертатася в Аудиторську зслужбу щоб взяли на моніторинг вашу закупівлю. Так як Замовник надає неправдиву інформацію в уточненнях.
Відповідь: Шановний учаснику! На Ваше питання помилково було надано невірну відповідь. Замовником самостійно продубльовано Ваше питання, воно має назву "повторне запитання щодо сертифікації". В ньому наприкінці зазначено, що це повторне запитання, оскільки на минуле була помилково надана не та відповідь. Ваше запитання буде розглянуте замовником належним чином та на нього буде надано відповідь. Не нервуйте, будь ласка.
Дата відповіді: 13.02.2024 11:32
Відповідь надана

Повторне запитання щодо сертифікації

Номер: 692974344fbd447abf48cf2a2afa2d24
Дата опублікування: 13.02.2024 11:14
Опис: Доброго дня. В документації у вас встановлена вимога, що Організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції. Вимога, що орган сертифікації повинен бути акредитований є дискримінаційною. За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрому сертифікат видала організація, котра входить до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в іншому органі. Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників. Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022 - №5320-р/пк-пз від 04.08.2022 - №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022 - №4172-р/пк-пз від 29.04.2022. - №6162-р/пк-пз від 06.10.2022. Повторне запитання, оскільки на минуле була помилково надана не та відповідь
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації буде внесено зміни, згідно з якими організація, яка видає сертифікат, може бути акредитована Національним агентством з акредитації України.
Дата відповіді: 16.02.2024 10:43
Відповідь надана

Акредитований орган сертифікації

Номер: 2f710b9af650435e8fabd6d3a16aeca8
Дата опублікування: 13.02.2024 10:06
Опис: Доброго дня. В документації у вас встановлена вимога, що Організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції. Вимога, що орган сертифікації повинен бути акредитований є дискримінаційною. За таких умов участь в закупівлі зможе прийняти лише той суб’єкт господарювання, котрому сертифікат видала організація, котра входить до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) що є дискримінаційним до інших суб’єктів господарювання, котрі проходили сертифікацію в іншому органі. Стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає такий принцип здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників. Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - № 3635-р/пк-пз від 22.02.2022 - №5320-р/пк-пз від 04.08.2022 - №4358 -р/пк-пз від 03.05.2022 - №4172-р/пк-пз від 29.04.2022. - №6162-р/пк-пз від 06.10.2022
Відповідь: Шановний учаснику. В тендерній документації відсутня вимога, що Організація, що видала учаснику зазначений сертифікат, повинна входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний сертифікат акредитації, який учасник має надати в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 13.02.2024 11:07