-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей (ДК 021:2015: 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель)
Завершена
1 156 011.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 780.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 780.06 UAH
Номер:
902adf38904741099553afa4a4e32221
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-20-000141
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
20.05.2024 17:52 - 11.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 № 38-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.05.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.05.2024 № 38-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-02-12-012631-a 12.02.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, виконання рішень Комісії АМКУ як органу оскарження, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПОЖПРОЕКТ» та ТОВ «ТОП ФАЄР», своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема, шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) як органу оскарження; внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю; відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 12/02/19-вс, із змінами від 16.02.2024, від 29.02.2024 (далі – тендерна документація); звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; переліки змін до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПОЖПРОЕКТ» (далі – ТОВ «ПОЖПРОЕКТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР»); рішення Комісії АМКУ від 26.02.2024 № 3512-р/пк-пз, від 28.03.2024 № 5650-р/пк-пз; повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерних пропозиціях ТОВ «ПОЖПРОЕКТ» та ТОВ «ТОП ФАЄР»; протоколи уповноваженої особи з публічних закупівель від 11.03.2024 № 11/03/1-вс, від 02.04.2024 № № 02/04/3-вс; повідомлення про намір укласти договір; договір від 16.04.2024 № 16/04/1-вс; пояснення, надані Замовником 24.05.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Під час моніторингу процедури закупівлі та з урахуванням пояснень, наданих Замовником на запит посадової особи органу державного фінансового контролю, встановлено, що на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) Замовник, як головний розпорядник коштів місцевого бюджету, не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті.
Період усунення порушень:
28.05.2024 18:08 - 12.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.05.2024 18:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновком зобов'язано управління освіти Миколаївської міської ради здійснити заходи недопущення встановленого порушення в подальшому, зокрема, шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи. Повідомляємо, що в бюджеті управління освіти Миколаївської міської ради на 2024 рік відсутні кошти на підвищення кваліфікації уповноважених осіб. Разом з тим, питання щодо виділення коштів на цю статтю видатків буде розглянуто управлінням освіти Миколаївської міської ради. В разі виявлення можливості виділення коштів навчання уповноваженої особи обов'язково буде проведено.
Дата публікації звіту:
04.06.2024 17:37
Запити/Пояснення
Номер:
84cbac1884d34873b849a2cfbee8e96b
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
21.05.2024 09:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей за кодом CPV за ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-12-012631-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
d6c39705bdb54d27b280dc3e2ed2fe7f
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
24.05.2024 11:05
Опис:
1. Обгрунтування технічних та якісних характеристик здійснено на підставі заявки від групи по централізованому господарському обслуговуванню закладів освіти, яка додається. Очікувану вартість визначено відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Таку вартість визначено на підставі дослідження ринку шляхом отримання цінових пропозицій від ФОП Сорочана С.В., ПП «Безпека Центр-2», ФОП Кирюшко О.В., які додаються.
2. Оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не здійснювалось.