• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Тараса Шевченка в м. Бережани Тернопільського району Тернопільської області)

Початковий термін надання послуг визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами закупівлі до 30.06.2024 р.

Завершена

11 391 166.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 955.83 UAH
Період уточнення: 01.02.2024 16:18 - 13.03.2024 00:00
Відповідь надана

Працівники

Номер: 10a7e5eeadc94ee4a5fcc88ad1b319e4
Дата опублікування: 12.03.2024 18:21
Опис: Задля уникнення дискримінаційної вимоги тендерної документації щодо наявності працівників Просимо внести зміни до тендерної документації та включити в тендерну документацію можливість підтвердити в учасників працівників/робіників шляхом подання цивільно-правових договорів з метою розширення потенційних Учасників закупівлі.
Відповідь: Шановний учаснику , звертаємо увагу на те, що учасник для виконання робіт може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. У разі такого залучення, ця інформація подається відповідно до ч.6 розділу №5 Додатку №1 тендерної документації. Відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законом не обмежено право замовника включати конкретні кваліфікаційні критерії та надано право прописувати їх відповідно до власної потреби. Відтак, Вами не доведено необхідності внесення запропонованих змін.
Дата відповіді: 14.03.2024 18:08
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 2b0464cca4ab4e9ebb10aa6b4fa91c41
Дата опублікування: 12.03.2024 18:17
Опис: Задля уникнення дискримінаційної вимоги тендерної документації щодо аналогічних договорів просимо викласти вимогу документації у наступній редакції: Скановані з оригіналу копії не менше 2 аналогічних договорів, які виконані учасником не менше ніж на 50%, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Загальна ціна наданих аналогічних договорів поданих у Таблиці «Г», повинна бути не менша 40%, від очікуваної вартості даної закупівлі.
Відповідь: Законодавство у сфері закупівель не містить визначення поняття «аналогічний договір». Тому замовнику може встановити в тендерній документації, який саме договір вважатиметься аналогічним, за яким критерієм він визначається.Замовник може визначити аналогічним договір який співпадає з предметом закупівлі за кодом або ж за загальною назвою, або встановити інший критерій. Щодо аналогічних договорів повідомляємо, що вимоги про терміни виконання робіт та відсоток виконаного договору встановлені з метою підтвердження можливості надавати послуги під час дії воєнного стану. Так 24 лютого 2022 року Президентом України у зв’язку із повномасштабним вторгненням росії на територію України було запроваджено воєнний стан. Відтак Замовник повинен мати підтвердження здійснення діяльності і фінансової спроможності потенційних учасників під час дії воєнного стану.
Дата відповіді: 14.03.2024 18:14
Відповідь надана

Необргунтована вимога

Номер: 284ada7084754c8382b3dba6d8c83036
Дата опублікування: 12.03.2024 18:08
Опис: У відповідь на запитання про підтвердження наявності власної/орендованої установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої Ви відповіли, що законом не встановлено обмежень щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Відтак Учасники повинні надати документи, які передбачені Додатком 1 до тендерної документації. Однак Законом встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому просимо дотримуватись вимоги закону та прибрати дану вимогу адже вона є дискримінаційною та такою, що звужує коло учасників відтак участь у торгах можуть взяти учасники в яких є устаткування або воно в оренді.
Відповідь: Шановний учаснику,щодо установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої повідомляємо, що документи, передбачені вимогами тендерної документації може отримати будь який учасник. Тендерна документація складена у відповідності із чинним законодавством та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та жодним чином не призводять до дискримінації учасників.
Дата відповіді: 14.03.2024 18:09
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ПРО ДОГОВІР ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ 40% очікуваної Вартості!!!!! ПОРУШЕНННЯ НОРМ ЗАКОНОДАВСТВА!!!!!!!!!!!!!!

Номер: 196df255cf5f4f8590aa2fa0abaf8d0d
Дата опублікування: 12.03.2024 18:05
Опис: Шановний Замовнику, ВАША ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА ЗАСЛУГОВУЄ ПУБЛІКУВАННЯ У ВСІХ МІСЦЕВИХ ЗАСОБАХ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ! Щоб жителі територіальної громади дізнались про те як ви звужуєте коло учасників для участі у закупівлі, що Є ПОРУШЕННЯМ ПРИНЦИПІВ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ЗОКРЕМА НАЯВНІ КОРУПЦІЙНІ ОЗНАКИ. Невже Вам байдуже на Ваших громадян, та наплювати на кількість учасників, що може суттєво ЗАОЩАДИТИ ВАШ ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ. У п.1 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації встановлено: «Серед аналогічних договорів , поданих у Таблиці «Г», хоча б один має бути виконаний не менше ніж на 40% від очікуваної вартості даної закупівлі.» ЩО ЦЕ ЗА ДИСКРИМІНАЦІЯ? ПРОТЯГОМ ВСЬОГО ІСНУВАННЯ СИСТЕМИ PROZZORO ЗАМОВНИКИ не встановлювали умову щодо того що один договір зобов’язаний підтвердити встановлений % від очікуваної вартості закупівлі. ЩО ЦЕ ЗА АБСУРД????? Згідно законодавства учасники вправі підтвердити очікувану вартість закупівлі СУКУПНІСТЮ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ!!!! ВИ НЕ РОЗУМІЄТЕ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА СУКУПНІСТЬ? Це не 1 договір! Це може бути 2 або 3 договори на вибір учасника, якщо у нього такі аналогічні договори в наявності. ЧИ ВИ ЗОБОВ’ЯЗАЛИ УЧАСНИКІВ ПІДТВЕРДИТИ 40% ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ 1 ДОГОВОРОМ, ОСКІЛЬКИ ВАМИ ВЖЕ ВИЗНАЧЕНИЙ НАПЕРЕД УЧАСНИК? І ВИ ВСТАНОВИЛИ ТАКУ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, ЩО Б ВІН ГАРАНТОВАНО ВИГРАВ ЦЮ ЗАКУПІВЛЮ? ШАНОВНІ, В КРАЇНІ ВОЄННИЙ СТАН, ВСІ ГРОМАДИ ЗДІЙСНЮЮТЬ ЗАКУПІВЛЮ З ПРІОРИТЕТОМ ДОПУЩЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ УЧАСНИКІВ ДЛЯ ЕКОНОМЛЕННЯ БЮДЖЕТУ ГРОМАДУ, А ваша громада займається ТАКИМИ ПОРУШЕННЯМИ!!!!!! НЕВЖЕ КЕРІВНИЦТВО ГРОМАДИ ТА УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА НАПЛЮВАЛА НА ВСІ СТАНДАРТИ ТА НОРМИ ЗАКОНОДАВСТВА? НЕ ЗМУШУЙТЕ ВАШУ ГРОМАДУ ЧЕРВОНІТИ ЗА ВАС! Пропонуємо Вам, забрати вищевказану вимогу із тендерної документації, задля усунення порушення та уникнення подальших дій у відповідь на ваші неправомірні дії!!!!!
Відповідь: Шановний учаснику, законодавство у сфері закупівель не містить визначення поняття «аналогічний договір». Тому замовнику може встановити в тендерній документації, який саме договір вважатиметься аналогічним, за яким критерієм він визначається.Замовник може визначити аналогічним договір який співпадає з предметом закупівлі за кодом або ж за загальною назвою, або встановити інший критерій. Щодо аналогічних договорів повідомляємо, що вимоги про терміни виконання робіт та відсоток виконаного договору встановлені з метою підтвердження можливості надавати послуги під час дії воєнного стану. Так 24 лютого 2022 року Президентом України у зв’язку із повномасштабним вторгненням росії на територію України було запроваджено воєнний стан. Відтак Замовник повинен мати підтвердження здійснення діяльності і фінансової спроможності потенційних учасників під час дії воєнного стану.
Дата відповіді: 14.03.2024 18:16
Відповідь надана

Довідка з ДПСУ та з банку

Номер: c543ae3de3eb42358353de2b45ed520e
Дата опублікування: 12.03.2024 17:53
Опис: Щодо довідки з ДПСУ та довідок з банку про відкриття рахунку та відсутність заборгованості Вами надана відповідь, що дана вимога встановлена з метою встановлення фінансової спроможності учасника надавити послуги, які є предметом даної закупівлі. Однак Вами у Тендерній документації встановлено вимоги про підтвердження фінансової спроможності Учасника наступним чином: Розділ 4. Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для юридичних осіб: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період, - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період Або довідка у довільній формі про не подання документу про рух коштів. Для фізичних осіб-підприємців: - податкова декларація платника єдиного податку за останній звітній період. Тобто довідка з ДПСУ та довідок з банку про відкриття рахунку та відсутність заборгованості жодним чином не стосується фінансової спроможності Учасника. Якщо вже Вам так необхідна ця довідка то просимо внести зміни до документації та прибрати вимогу, що дані довідки мають бути видані не раніше дати виходу даного оголошення про закупівлю.
Відповідь: Шановний учвснику, повідомляємо, що дана вимога встановлена з метою встановлення фінансової спроможності учасника надавити послуги, які є предметом даної закупівлі. Щодо вимоги про надання цих документів не раніше дати виходу оголошення повідомляємо, що оголошення було подано 1 лютого 2024 року. Кінцевий термін подання пропозицій визначено на 16 березня 2024 рік. Тобто від моменту подання оголошення і до моменту кінцевого строку подання пропозицій пройшло більше місяця часу. Тобто ці документи за досить тривалий час можуть отримати будь які учасники Відтак Замовник повинен бути впевненим у фінансовій спроможності надавати послуги без затримок і відхилень від термінів надання послуг.
Дата відповіді: 14.03.2024 18:02
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ! КЕРІВНИЦТВО ЗАМОВНИКА НЕ ПІДІГРАВАЙТЕ ВОРОГУ УКРАЇНИ!

Номер: a090707d74414d039583b45467286a3c
Дата опублікування: 12.03.2024 17:52
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до п.2 Розділу №2 Додатку №1 до тендерної документації, Вами встановлено абсолютно дискримінаційну вимогу, а саме: наявність робітників підтверджується: «- сканованою копією оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період.» По-перше, для підтвердження таких працівників Вами встановлено вимогу про надання штатного розпису або витягу із штатного розпису, що повністю дає змогу Вам пересвідчитись у наявності в учасника таких робітників. По-друге, Податковий розрахунок сум доходу фізичних осіб містить ту ж інформацію що і штатний розпис, проте із КОНФІДЕНЦІЙНОЮ ІНФОРМАЦІЮ РОБІТНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА, А САМЕ ІДЕНТИФІКАЦІЙНИМ КОДОМ, РОЗМІРОМ ЗАРОБІТНЬОЇ ПЛАТИ РОБІТНИКА, В ОКРЕМИХ ВИПАДКАХ І ДАНИМИ ПРО ПАСПОРТНІ ДАНІ РОБІТНИКА!!!! Замовнику, наше підприємство відноситься до підприємств об’єктів КРИТИЧНОЇ ІНФРАСТУКТУРИ. Згідно Закону НАМ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ РОЗКРИВАТИ ТА ПУБЛІКУВАТИ БУДЬ-ЯКУ КОНФІДЕНЦІЙНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО РОБІТНИКІВ, ЯКІ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ. Згідно УКАЗУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №64/2022 на території України введено воєнний стан!!! ДЛЯ ЧОГО ВИМАГАТИ БУДЬ-ЯКИЙ ІНШИЙ ДОКУМЕНТ, ЩО НЕ МАЄ ЖОДНОГО ВАЖЛИВОГО ЗНАЧЕННЯ ПРО НАЯВНІСТЬ РОБІТНИКІВ???? ТАКИМ ДОКУМЕНТОМ Є ШТАТНИЙ РОЗПИС!!! ПОДАТКОВИЙ РОЗРАХУНОК МІСТИТЬ КОНФІДЕНЦІЙНУ ІНФОРМАЦІЮ НАШИХ ПРАЦІВНИКІВ, ЩО Є ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМИ А ТАКОЖ ЗАЛУЧЕНІ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ЩОДО ОБОРОНОЗДАТНОСТІ КРАЇНИ! СПЕЦСЛУЖБИ ВОРОГА НЕ СПЛЯТЬ І МОНІТОРЯТЬ БУДЬ-ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ ПО ПІДПРИЄМСТВАХ КРИТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ. А ВИ ЯК ЗАМОВНИК ВИМАГАЮЧИ ТАКИЙ ДОКУМЕНТ, ЗДІЙСНЮЄТЕ ДІЇ ЩО ПІДРИВАЮТЬ ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ ТА РОЗГОЛОШУЮТЬ ДАНІ ОСІБ ЩО ЗАЛУЧЕНІ ДО ОБОРОНОЗДАТНОСТІ КРАЇНИ!!!! НЕ ПІДІГРАВАЙТЕ ВОРОГУ! ІНШИМ ЧИНОМ МИ ЗМУШЕНІ БУДЕМО РОЗГОЛОСИТИ ЦЕЙ ФАКТ В ЗМІ ТА ЗАЛУЧИТИ ПРАВООХОРОНІ ОРГАНИ ДО ПЕРЕВІРКИ ВАШОГО КЕРІВНИЦТВА ТА УПОВНОВАЖЕНИХ ОСІБ! ПРИБЕРІТЬ ЦЮ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законом не обмежено право замовника включати конкретні кваліфікаційні критерії та надано право прописувати їх відповідно до власної потреби. Відтак, Вами не доведено необхідності внесення запропонованих змін. Просимо при написанні запитань керуватися нормами ДСТУ діловодства.
Дата відповіді: 14.03.2024 17:45
Відповідь надана

Працівники

Номер: 7540ba6ed92a4ca0bef7763abf773f24
Дата опублікування: 12.03.2024 17:42
Опис: На підтвердження працівників вами встановлено наступні вимоги: 2. Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. - сканованою копією оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. - копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Вами надана відповідь, що це виключний перелік документів які повинен подати Учасник. Але хочемо звернути Вашу увагу на те, що кадри в Учасників міняються хтось звільняється когось мобілізовують тому приходиться шукати нових працівників. У звязку із тим просимо внести зміни до документації та включити вимогу про те, що у разі прийняття працівників після подачі звітності на підтвердження наявності працівників надати повідомлення про прийом працівника на роботу з квитанцією 2 яка підтверджує оброблення даних податковою. Надіємось на Ваше розуміння.
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Законом не обмежено право замовника включати конкретні кваліфікаційні критерії та надано право прописувати їх відповідно до власної потреби. Відтак, Вами не доведено необхідності внесення запропонованих змін.
Дата відповіді: 14.03.2024 17:47
Відповідь надана

Дати довідок

Номер: f9ac0b735bf9442d8f9cd916b949214e
Дата опублікування: 08.03.2024 17:53
Опис: У тендерній документаці втановлено вимогу Додатково учасник повинен надати довідку від уповноваженого органу ДПСУ з інформацією щодо зареєстрованих рахунків учасника, видану не раніше дати виходу даного оголошення про закупівлю та скановані з оригіналів копії довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з усіх обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про наявність або відсутність заборгованості за кредитними угодами). Надайте обґрунтування чому саме довідки повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про проведення даної закупівлі? Просимо внести зміни до документації та прибрати вимогу, що дані довідки мають бути видані не раніше дати виходу даного оголошення про закупівлю.
Відповідь: Щодо довідки з ДПСУ та довідок з банку про відкриття рахунку та відсутність заборгованості повідомляємо, що дана вимога встановлена з метою встановлення фінансової спроможності учасника надавити послуги, які є предметом даної закупівлі. Щодо вимоги про надання цих документів не раніше дати виходу оголошення повідомляємо, що оголошення було подано 1 лютого 2024 року. Звернення за роз’ясненнями було подано 8.03.2024 року. Тобто від моменту подання оголошення і до моменту уточнень з боку потенційних учасників пройшло більше місяця часу. Тобто ці документи за досить тривалий час можуть отримати будь які учасники Відтак Замовник повинен бути впевненим у фінансовій спроможності надавати послуги без затримок і відхилень від термінів надання послуг.
Дата відповіді: 11.03.2024 15:45
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги до аналогічних договорів

Номер: b9350449164e4419a4d48b117552af3f
Дата опублікування: 08.03.2024 17:48
Опис: На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вами встановлено дискримінаційні вимоги, а саме Скановані з оригіналу копії не менше 2 аналогічних договорів, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Серед аналогічних договорів , поданих у Таблиці «Г», хоча б один має бути виконаний не менше ніж на 50% від очікуваної вартості даної закупівлі. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом та правовою природою та характером послуг поточний ремонт дороги/вулиці/провулку/проїзду/дорожнього покриття, незалежно від форми власності та джерел фінансування, який виконаний у 2022 - 2023 роках. Тобто встановивши вимоги про відсоток виконання договору у 50 % та лише його виконання у 2022-2023 роках Ви штучно звузили коло потенційних учасників. Просимо внести зміни до документації та прибрати відсоток виконання договору та розширити роки виконання договорів.
Відповідь: Щодо досвіду виконання аналогічних договорів повідомляємо, що вимоги про терміни виконання робіт та відсоток виконаного договору встановлені з метою підтвердження можливості надавати послуги під час дії воєнного стану. Так 24 лютого 2022 року Президентом України у зв’язку із повномасштабним вторгненням росії на територію України було запроваджено воєнний стан. Відтак Замовник повинен мати підтвердження здійснення діяльності і фінансової спроможності потенційних учасників під час дії воєнного стану. Проте, щодо відсотку виконаного договору повідомляємо, що замовником буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.03.2024 15:44
Відповідь надана

Працівники

Номер: 6ec8f04340c24fb2b167bce86c2cb350
Дата опублікування: 08.03.2024 17:28
Опис: На підтвердження працівників вами встановлено наступні вимоги: 2. Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. - сканованою копією оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. - копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Надайте роз’яснення у разі прийняття працівників до моменту подання звітності можна на підтвердження надати повідомлення про прийом працівників на роботу?
Відповідь: Щодо підтвердження наявності працівників, вимогами тендерної документації передбачено, що наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. - сканованою копією оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. - копія звіту з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Відтак тендерною документацією міститься чітка вимога, які документи повинні надати учасники у складі тендерної пропозиції
Дата відповіді: 11.03.2024 15:42