• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Тараса Шевченка в м. Бережани Тернопільського району Тернопільської області)

Початковий термін надання послуг визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами закупівлі до 30.06.2024 р.

Завершена

11 391 166.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 955.83 UAH
Номер: d834425e04d14bdb95e61ff6f8356c8a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-18-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.04.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 19.04.2024 11:22 - 11.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.04.2024 № 25-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17. UA-2024-02-01-013307-a 01.02.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Бережанського міського комунального підприємства «Господар» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом від 01.02.2024 № 2 зі змінами від 07.03.2024 та від 11.03.2024 (далі – тендерна документація), скарга до процедури товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД» від 05.02.2024 та рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.02.2024 № 2923 (далі – комісія АМКУ), запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель 08.03.2024 та 12.03.2024, відповіді на них, оприлюднені Замовником 11.03.2024 та 14.03.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», Учасник), електронну банківську гарантію № 25650/138, вимогу про усунення невідповідностей до 23.03.2024 14:50 год, протокол уповноваженої особи від 21.03.2024 № 3 щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.03.2024, рішення уповноваженої особи від 25.12.2023 б/н про намір укласти договір, банківська гарантія виконання зобов’язань № 16/001/11029/2024, договір про закупівлю від 04.04.2024 № 62, укладений Замовником з ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 04.04.2024, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 07.04.2024 та 08.04.2024. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог розділу № 1 додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання Учасником довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка «…подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми». Довідка має містити інформацію, зазначену у четвертому стовпчику таблиці 4, а саме: «виробник/ марка та термін експлуатації (років)». Також, згідно з пунктом першим розділу № 1 додатку № 1 до тендерної документації Замовником передбачено, що «…інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію на автомобільну техніку (на автомобільному ходу)…». На виконання вищезазначеної вимоги Учасником процедури закупівлі, з урахуванням виправлених невідповідностей, надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 22.03.2024 № 1328 (далі – Довідка). Так, згідно з Довідкою ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» вказано терміни експлуатації (років) транспортних засобів, що не відповідають рокам випуску транспортних засобів відповідно до наданих Учасником технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію у наступних позиціях довідки, саме: - 1.2. Екскаватор-навантажувач CATERPILLAR 444 F2 – 6 років, проте відповідно до посвідчення транспортного засобу рік випуску 2015 – тому термін експлуатації складає 9 років; - 1.4. Коток вібраційний дорожній, марка DYNAPAС CC424HF – 6 років, проте відповідно до посвідчення транспортного засобу рік випуску 2012 – тому термін експлуатації складає 12 років; - 1.8. Автогудронатор MAN 18.430 Спеціалізований вантажний цистерна – 11 років, проте відповідно до посвідчення транспортного засобу рік випуску 2005 – тому термін експлуатації складає 19 років; - 1.9. Асфальтоукладач DYNAPAС – 7 років, проте відповідно до посвідчення транспортного засобу рік випуску 2011 – тому термін експлуатації складає 13 років; - 1.10. Екскаватор-навантажувач 4CX-4WS-SM – 7 років, проте відповідно до посвідчення транспортного засобу рік випуску 2012 – тому термін експлуатації складає 12 років; - 1.11. Дорожня фреза WIRTGEN, W2000 – 7 років, проте відповідно до посвідчення транспортного засобу рік випуску 2012 – тому термін експлуатації складає 12 років. Слід зазначити, що відповідно до підпункту 14.1.251 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України транспортні засоби, що використовувалися – транспортні засоби, на які уповноваженими державними органами, в тому числі іноземними, видані реєстраційні документи, що дають право експлуатувати такі транспортні засоби. Якщо на транспортні засоби уповноваженими державними органами, в тому числі іноземними, видані реєстраційні документи, що дають право їх експлуатувати, то вони вважаються використовуваними. Датою початку користування (вводу в експлуатацію) транспортних засобів, що були в користуванні та ввозяться на митну територію України, вважається дата їх першої реєстрації, визначена в реєстраційних документах, які видано уповноваженими державними органами та дають право експлуатувати ці транспортні засоби на постійній основі. При відсутності реєстраційних документів першої реєстрації транспортних засобів датою початку використання транспортного засобу вважається календарна дата його виготовлення (день, місяць, рік). У разі, якщо календарну дату визначити неможливо, то такою датою слід вважати 1 січня року виготовлення, зазначеного в реєстраційних документах. Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником у розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах не включено вищезазначені невідповідності та не надано ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» можливість виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 25.04.2024 та рішення уповноваженої особи від 25.12.2023 б/н про намір укласти договір з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР». Замовником укладено з ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» договір закупівлі від 04.04.2024 № 62. За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, встановлено, що відповідь на запит Управління від 23.04.2024 Замовником надано 07.05.2024, тобто на десятий робочий день з дня оприлюднення запиту, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої відповідь на запит надається через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Період усунення порушень: 09.05.2024 15:11 - 24.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.05.2024 15:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання порушення законодавства у сфері закупівель здійснюємо наступні заходи: 1. Проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою щодо проведення публічних закупівель відповідно Закону «Про публічні закупівлі». 2. Надаємо підтверджуючі документи щодо навчання та отримання сертифікатів навчання уповноваженої особи.(Додається). 3. Направляємо уповноважену особу на наступні навчання у сфері публічних закупівель, які відбудуться Тернопільською ТПП 30 травня 2024 року проведе зустріч з уповноваженими особами м.Тернопіль за оновленою програмою Навчання на тему «Відкриті торги з врахуванням особливостей: як купувати ефективно?»
Дата публікації звіту: 14.05.2024 11:39

Запити/Пояснення