-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні вікон будівлі адміністративно-навчального корпусу Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода за адресою: Полтавська область, м. Миргород, вул. Козацька, 26
Торги не відбулися
2 201 948.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 009.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 009.74 UAH
Період уточнення:
22.01.2024 09:20 - 31.01.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
c5a0b353e8c848eb9b46407c2aae92f1
Дата опублікування:
26.01.2024 11:24
Опис:
У ТД Ви вимагаєте присутність на об’єкті на весь час виконання робіт інженера/майстра учасника, рівень освіти якого не нижче 2 рівня вищої освіти який відповідає 8 рівню національної рамки кваліфікації та відповідає галузі предмета закупівлі, що підтверджується дипломом державного зразка, який надається у складі тендерної пропозиції учасника.
2 рівень вищої освіти - це магістр
8 рівень національної рамки кваліфікації - це доктор наук.
Зі всією повагою до Замовника, але ж щось тут Ви явно перебільшили.
Предметом закупівлі є заміна вікон , а не конструювання космічних ракет.
І взагалі магістр відповідає 7 рівню згідно національної рамки кваліфікації.
Вимагаємо прибрати цю вимогу як дискримінаційну , так як вона зовсім не має відношення до предмета закупівлі.
Відповідь:
Дана вимога відповідає вимогам якості, відносно предмета закупівлі. Через це надавач послуги (виконавець) повинен забезпечити надання послуги із залученням відповідного спеціаліста.
Дата відповіді:
28.01.2024 22:56
Відповідь надана
невідповідність ТД діючому законодавству
Номер:
bf709bafe22048f6b7b4591386964fc3
Дата опублікування:
26.01.2024 11:08
Опис:
Шановний Замовник , у ТД йде посилання на багато нормативно-правових актів , вказані Вами редакціїї є застарілими або не є дійсними, а саме:
1. Постанова Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» має 8 змін, остання 04.08.2023р.
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» має 3 зміни, остання 31.10.2023р.
3. Порядок визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708., має 3 зміни , остання 03.04.2023р.
Вимагаємо привести ТД у відповідність до діючого законодавства.
Відповідь:
З вашого звернення не зрозуміло, яким чином зазначена Вами інформація має відношення до необхідності внесення змін до умов тендерної документації. При цьому, звертаємо увагу на то, що зазначені нормативно-правові акти у пункті 1 розділу I тендерної документації є актуальними та чинними на момент оголошення даної закупівлі.
Дата відповіді:
28.01.2024 22:54
Відповідь надана
Конфігурація
Номер:
4491907c4b054dbe8e6fdbb659caccab
Дата опублікування:
25.01.2024 17:04
Опис:
Просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу про надання схематичної конфігурації заповнення віконних прорізів підписану уповноваженими особами замовника та учасника. Ця вимога не відповідає вимогам закону про публічні закупівлі тому що замовник заздалегідь буде проінформований про перелік учасників, що створює корупційні ризики. Для коректного розрахунку договірної ціни просимо Вас додати до тендерної документації інформацію про орієнтовну площу глухих та відкривающихся вікон, які плануються встановлювати.Розміри прорізів будуть визначені переможцем після укладання договору.
Відповідь:
Замовником розглянуто Ваше звернення та внесено відповідні зміни до умов тендерної документації.
Дата відповіді:
29.01.2024 20:46
Відповідь надана
Запитання для Замовника
Номер:
80259c3a78624e04b647a7c0c9f5e5dc
Дата опублікування:
25.01.2024 08:04
Опис:
Доброго дня шановний Замовнику. Дайте відповідь на запитання: Чи будете ви надавати відповідь на запитання, які поставлені вам вище?
Відповідь:
Замовник, проводячи дану закупівлю, намагається виконувати вимоги другого абзацу пункту 54 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та оприлюднює роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель протягом трьох днів з дати їх оприлюднення.
Дата відповіді:
26.01.2024 23:59
Відповідь надана
Уточнення Технічного завдання
Номер:
847dcd5c2b924e09b6674fe951fa70dc
Дата опублікування:
23.01.2024 19:44
Опис:
Шановний Замовник!
Додаток 3 до технічної документації:
- Розіл І, п. 4 "4. Сформована договірна ціна на останній сторінці, крім уповноваженої особи/керівника Учасника, повинна містити власний підпис та печатку сертифікованого інженера-кошторисника Учасника, який має відповідний чинний кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво, видані відповідно до діючих норм чинного законодавства України архітектурно-будівельною атестаційною комісію, у частині кошторисної документації, який залучається Учасником та надана Учасником у складі пропозиції.";
- Розділ ІІ п.2 "2. Відповідний чинний кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво на сертифікованого інженера-кошторисника, яким розроблені документи, надання яких передбачено вимогами п.2 Розділу І Додатку 3 тендерної документації. Кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво мають бути видані відповідно до діючих норм чинного законодавства України архітектурно-будівельною атестаційною комісію, у частині кошторисної документації, який залучається Учасником та надана Учасником у складі пропозиції."
Розясніть, будь-ласка підставу цих вимог.
Відповідь:
Згідно до вимог пункту 2 Порядку проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури», визначено наступні терміни:
виконавці окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури (далі - виконавці), - архітектор, інженер-проектувальник, інженер технічного нагляду та експерт, які здобули вищу освіту за напрямом професійної атестації відповідно до кваліфікаційних вимог та мають стаж роботи за фахом не менш як три роки;
кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. № 554.
На виконання вимог п.3 Постанови кабінету міністрів України від 23 травня 2011 року № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» професійна атестація проводиться Мінрегіоном та/або саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності, якій відповідно до Закону України "Про архітектурну діяльність" делеговано повноваження щодо проведення професійної атестації за відповідним напрямом (далі - саморегулівна організація), на підставі кваліфікаційних характеристик професій працівників або відповідних професійних стандартів.
На виконання абзаца 3 ст. 17 ЗУ «Про архітектурну діяльність» (далі по тексту - Закон про архітектуру) професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури. Повноваження щодо проведення професійної атестації можуть бути делеговані саморегулівним організаціям у сфері архітектурної діяльності. Саморегулівна організація набуває делегованих їй повноважень/припиняє виконувати делеговані їй повноваження з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва відомостей про рішення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури, про делегування таких повноважень/припинення виконання делегованих повноважень.
Згідно до вимог ст.17 Закону про архітектуру громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, набувають права на виконання відповідних видів робіт з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про кваліфікаційний сертифікат.
Дата відповіді:
26.01.2024 23:58
Відповідь надана
Визначення предмету закупівлі
Номер:
1f97915b4c244f3d96cadcd1cf43e7a3
Дата опублікування:
23.01.2024 18:46
Опис:
Шановний Замовник!
Ви не зовсім корректно визначили предмет закупівлі. Зважаючи на обсяги робіт, які Ви вказали, даний вид ремонту не може відноситися до поточного, а є капітальним ремонтом. (Перегляньте Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства 10.08.2004 № 150)
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання! Для проведення закупівлі, визначення обсягів та вартості послуг, була розроблена кошторисна документація по об’єкту, яка пройшла відповідну експертизу, за результатом якої було отримано позитивний висновок.
Дата відповіді:
26.01.2024 23:45
Відповідь надана
Гарантійний термін виробів
Номер:
964d9c6ec2be40c6a60d07268bf6b3e5
Дата опублікування:
23.01.2024 17:33
Опис:
В Розділі 3 Додатку 3 Тендерної документації окрім технічних характеристик зазначено Гарантійний термін виробів 7 років, при цьому вказано: «якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником у Розділі III Додатку №3, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника». Прошу Вас надати роз’яснення якщо технічні та якісні характеристики еквівалентних виробів відповідають, визначеним Замовником, але при цьому гарантійний термін виробів, що пропонуються буде становити 5 років, чи не буде це підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника?
Відповідь:
Шановний учасник, Замовником надані всі технічні та якісні характеристики вимоги щодо предмету закупівлі, відповідно Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» тендерної документації. Пропозиції учасників приймаються лише за тими технічними вимогами, які визначені умовами тендерної документації. При цьому, звертаємо вашу увагу на тому, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, з підстав встановлених п.44, 45, 47 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Дата відповіді:
26.01.2024 23:43
Відповідь надана
Політика етичної поведінки
Номер:
f9a830c357d6495bb1a6e664ffeefc43
Дата опублікування:
23.01.2024 14:22
Опис:
Шановний замовнику! Якими ви керуєтесь нормативами, Законами України або ще чимось вимагаючи: наказ підприємства-учасника (учасника-фізичної особи-підприємця) щодо призначення уповноваженої особи за контролем та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, а також настанови (інструкція, програми) підприємства (фізичної особи-підприємця) щодо виконання вказаної політики?
В листі Міністерства економіки України № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року зазначено, що: Мінекономіки з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, пропонує учасникам використовувати розроблені Настанови.
Одночасно зазначаємо, що листи Міністерства не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Тому, вимагаючи те, що не повинні вимагати, ви штучно робите підстави для дискримінації інших учасників.
Цю вимогу потрібно видалити.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за запитання! Розглянувши Ваше питання повідомляємо, що у відповідності п.28 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, а саме тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Керуючись вище наведеними нормами та нормами, які передбачені в листі Міністерства економіки України № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року Замовник вимагає підтвердження того, що Учасник обізнаний та буде слідувати етичним нормам у сфери публічних закупівель, які відповідають принципам здійснення закупівель, а також нормам моралі, свідомості чи порядку, щоб мінімізувати випадки недобросовісної конкуренції та досягнути позитивних результатів при проведенні закупівлі.
Дата відповіді:
26.01.2024 23:41
Відповідь надана
питання
Номер:
329e67765a834052a04d82a80186dc89
Дата опублікування:
23.01.2024 12:27
Опис:
Підкажіть які умови виконання робіт? наприклад чи діюча будівля? чи є стислі умови? чи знаходяться у приміщеннях меблі?
У кошторисі вказаний коефіцієнт 1,15 , що він означає?
Відповідь:
Шановний учасник! Об’єкт надання послуг з поточного ремонту – це діючий учбовий заклад, з меблями та технікою (ком’ютерною, побутовою), умови виконання - звичайні. 1,15 це коефіцієнт який приймається для визначення вартості робіт з поточного ремонту на підставі збірника КБ.
Дата відповіді:
26.01.2024 23:40
Відповідь надана
невідповідність
Номер:
62bbb7c7523240b68fdda58b4fb36abe
Дата опублікування:
23.01.2024 12:23
Опис:
відповідно до ТЗ демонтуються вікна загальною площею 367,41м2, а при цьому встановлюються нові вікна загальною площею 405,28м2 . Різниця складає 37,87м2. Поясніть що це за різниця? Нові вікна будуть монтуватись в існуючі пройоми в яких відсутні існуючі вікна? чи як?
Відповідь:
Шановний учасник! Розрахунком передбачена демонтаж віконних коробів та демонтаж віконних рам, розмір віконних рам менший за віконний проєм. Вікна будуть монтуватись в існуючі пройоми після демонтажу старих вікон.
Дата відповіді:
26.01.2024 23:39