-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт по заміні вікон будівлі адміністративно-навчального корпусу Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода за адресою: Полтавська область, м. Миргород, вул. Козацька, 26
Торги не відбулися
2 201 948.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 009.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 009.74 UAH
Номер:
a3ff942875cb44298784238b076c14a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-14-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.03.2024 00:00
Період моніторингу:
14.03.2024 16:25 - 05.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.03.2024 № 22-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
14.03.2024 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-01-22-000862-a, 22.01.2024,інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о.начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 3 розділу ІІ Порядку № 708.
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання Замовником рішень органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю; виконання Замовником рішень органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПТУ №44 м. Миргорода (далі – замовник) на 2024 рік) UA-P-2024-01-22-000338-b; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.01.2024 № 20/КЮ; запитання учасників до процедури закупівлі від 23.01.2024, 25.01.2024, 26.01.2024 та відповіді замовника від 26.01.2024, 28.01.2024, 29.01.2024; вимогу про усунення порушень від 22.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.b1 та рішення замовника від 22.01.2024; вимогу про усунення порушень від 23.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.c2 та рішення замовника від 26.01.2024; вимогу про усунення порушень від 25.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.c3 та рішення замовника від 29.01.2024; вимогу про усунення порушень від 25.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.c4 та рішення замовника від 29.01.2024; вимогу про усунення порушень від 26.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.a5 та рішення замовника від 28.01.2024; вимогу про усунення порушень від 26.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.c6 та рішення замовника від 28.01.2024; вимогу про усунення порушень від 26.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.c7 та рішення замовника від 28.01.2024; вимогу про усунення порушень від 27.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.a8 та рішення замовника від 29.01.2024; вимогу про усунення порушень від 27.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.c9 та рішення замовника від 29.01.2024; вимогу про усунення порушень від 27.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.c10 та рішення замовника від 29.01.2024; вимогу про усунення порушень від 27.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.a11 та рішення замовника від 29.01.2024; вимогу про усунення порушень від 27.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.c12 та рішення замовника від 29.01.2024; вимогу про усунення порушень від 30.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.a13 та рішення замовника від 31.01.2024; вимогу про усунення порушень від 30.01.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.c14 та рішення замовника від 31.01.2024; вимогу про усунення порушень від 13.02.2024 № UA-2024-01-22-000862-a.b15 та рішення замовника від 16.02.2024; скаргу до процедури № UA-2024-01-22-000862-a.c16 від 26.02.2024 учасника ТОВ «ГЛОРІЯ-В»; рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Орган оскарження) від 07.03.2024 № 4292-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.02.2024 № 55; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВБК БІЗОН»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.02.2024 № 68; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЕРІОН БУД»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.02.2024 № 79; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.03.2024 № 97; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 18.03.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://ptu44.com/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0001-5.pdf.
Моніторингом питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення замовником вимог чинного законодавства.
Так, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником визначено предмет закупівлі як «Поточний ремонт ...», вид предмету закупівлі: Послуги (згідно з пунктом 21 частини 1 статті 1 Закону: послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема «поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації»).
Згідно з визначенням, наданим у листі Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 Nº7/7-401 «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів»: 1) «поточний ремонт» - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі);
2) «капітальний ремонт» - це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в звʼязку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням.
Також, визначення капітального ремонту згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», пункт 3.7 «Сукупність робіт на обʼєкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, що передбачають:
- втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування у звʼязку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації,…».
З огляду на те, що заміна вікон на нові металопластикові це - модернізація/термомодернізація конструктивних (огороджувальних) елементів будівлі з метою покращення їх експлуатаційних показників, то, зважаючи на вищевказане, така робота є капітальним ремонтом.
Крім того, згідно з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, розробленим на виконання положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (затверджено наказом Держжитлокомунгоспу від 10.08.04 № 150) до поточного ремонту відноситься «Ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків.» (підпункт 1.2.8.1 пункту 1.2.8 глави 1.2 розділу 1). До капітального ремонту відноситься «Заміна новими віконних та дверни: коробок, рам та косяків з наличниками або перевʼязування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням» (пункт 2.8.2, глави 2.8 розділу 2).
Згідно з пунктом 3 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708), під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що заміні на нові підлягають 96 вікон, що не може вважатися заміною окремих вікон (Додаток 6 до Тендерної документації).
В розумінні статті 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: будівництво - нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт обʼєкта будівництва, проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, обʼємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси обʼєктів будівництва.
Відповідно, капітальний ремонт - це вид будівництва, на який обовʼязково необхідно розробляти проєктно-кошторисну документацію, яка враховує в собі окрім кошторисної документації робочий проєкт (згідно ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво») з відповідними розрахунками та технічними рішеннями.
З урахуванням викладеного та норм чинного законодавства, замовником визначено предмет закупівлі з недотриманням норм пункту 3 розділу ІІ Порядку № 708.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником вимог чинного законодавства.
Так, замовником надано учаснику ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» вимогу про усунення виявлених невідповідностей до 09.01.2024, а саме:
1) учасником не виправлено невідповідності - документи, які б підтверджували відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання і досвід» надано частково. Так, учасником надано копії створених із оригіналу наказу про прийом на роботу Прядко В.С., Поповчак Т.В., Надтока О.І., Ступка Ю.М., Габорець К.М.; однак трудові книжки Поповчак Т.В., Ступка Ю.М. надано не в повному складі документа, що не може надати можливість встановити приналежність окремих сторінок до одного документа.
При цьому, тендерною документацією замовника (п.1 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації) передбачено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник має надати довідку з переліком працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання зобов’язань договору, до довідки надати документ на кожного працівника, який засвідчує можливість використання праці такого працівника (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про виконання робіт / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) інший документ). Отже, для підтвердження учасника кваліфікаційному критерію необхідно надати один документ з вказаного переліку, що і виконано учасником.
Так, учасником надано копії наказів про прийом на роботу працівників, вказаних у довідці, що повністю виконує вимоги тендерної документації замовника.
Слід вказати, що в протоколі відхилення від 12.02.2024 № 55 замовником вказано як причину відхилення – учасником не надано у складі тендерної пропозиції на визначених умовах у п. 2.3.1. таблиці 1 розділу 1 додатку 1 Документації, документи, що можуть підтверджувати відповідність встановленому кваліфікаційному критерію. Зазначений пункт застосовується лише до п. 2.3 додатку 1, а саме – «документи, якими підтверджується наявність в учасника інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера-кошторисника)… копія трудової книжки із відповідним записом та копія створена з оригіналу наказу на прийом на роботу…».
Однак, аналіз документів тендерної пропозиції учасника засвідчив, що зазначені документи на інженера були надані учасником в повному обсязі та належної якості у складі тендерної пропозиції 29.01.2024. (файл - 29 січня 2024 15:346.2. Накази на прийн. На роб +труд книж. на кошторисника.pdf). Відповідність вказаних документів підтверджується також тим, що замовником не надавалася вимога на усунення невідповідностей щодо вказаних документів.
З урахуванням викладеного, тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» із зазначеної підстави відхилено неправомірно.
2) учасником не виправлено невідповідності – учасником надано документи на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» частково заповнені – не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом. Наприклад, в наданому аналогічному договорі підряду від 12.12.2017 № 33, укладеному з ДНЗ № 11 «Теремок» не заповнено п.1.3 (початковий термін виконання робіт) та п. 9.1 (момент підписання договору, з якого він набирає чинності), додатку № 1 до цього договору «календарний план робіт» (строк виконання робіт – початок та закінчення), акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в (реквізити укладеного договору).
При цьому, тендерною документацією замовника (п.2 таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації) передбачено, що для підтвердження кваліфікаційного критерію учасник має надати довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Пунктом 3.1.2 передбачено надання Копії договорів, зазначених в довідці, які виконані в повному обсязі, пунктом 3.1.3 передбачено надання копій документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в Довідці, - акти виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3. Крім того, пунктом 3.1.4 передбачено надання документів, що підтверджують факт оплати по аналогічному договору.
Отже, для підтвердження учасника кваліфікаційному критерію необхідно надати аналогічний договір та документи, що свідчать про виконання та оплату в повному обсязі, що і виконано учасником.
Так, встановлено, що учасником надано аналогічний договір підряду від 12.12.2017 № 33, укладений з ДНЗ № 11 «Теремок» з додатковими угодами, на загальну суму (зі змінами) 767074,00 грн, а також акти виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати КБ-3 та платіжні доручення на вказану суму.
Отже, учасником ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» повністю виконано вимоги тендерної документації замовника, зокрема, передбачені у п.3.1.2 та 3.1.3 таблиці 1 розділу 1 додатку 1 Документації.
В протоколі відхилення замовником вказано, що встановлена невідповідність свідчить, що учасником не дотримано вимоги, визначені у п.3.1.2 та 3.1.3 таблиці 1 розділу 1 додатку 1 Документації з урахуванням вимог п. 1 розділу 5 Документації.
З урахуванням викладеного, тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» із зазначеної підстави відхилено неправомірно.
3) учасником не виправлено невідповідності – учасником надано інформаційну довідку про еквівалент товару, від 09.02.24 № 40, в якій вказано, що коефіцієнт опору теплопередачі Rw, що вимагається замовником, повинен складати згідно з ДСТУ EN 14351-1:2020) - 0,91 м2КВт. При цьому, учасником пропонується еквівалент з підтвердженим показником - 0,99; 0,98; 1,01 м2КВт.
В п. 4 розділу ІІ додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання» замовником вказано, що учасник у складі тендерної пропозиції додатково має надати Схематичну конфігурацію заповнення віконних прорізів (Згідно до форми Додатку 6 тендерної документації). У графі 5 таблиці, наведеній у Додатку 6 до тендерної документації вказано, що «Приведений опір теплопередачі (не менше 0,91 м2 КВт). Відповідно в розділі ІІІ «Технічна характеристика конструкції» (Показники (клас) згідно з ДСТУ EN 14351-1:2020) передбачено, що «Коефіцієнт опору теплопередачі Rw 0,91 м2КВт».
В протоколі відхилення замовником вказано, що якість запропонованого еквіваленту товару повинна відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації замовника. Натомість учасником зазначено показник 0,99; 0,98; 1,01 м2КВт. Встановлена невідповідність свідчить про те, що учасником надано пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
Разом з цим, згідно ДБН В.2.6-31:2021 «ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ» Таблиця 1 - Мінімально допустиме значення приведеного опору теплопередачі огороджувальної конструкції житлових та громадських будівель для температурної зони І становить – 0,9 м2•К/Вт. Учасником зазначена інформація - 0,99; 0,98; 1,01 м2КВт, що свідчить про покращену якість еквіваленту вікон, запропоновану учасником. Слід вказати, що показники (клас) згідно з ДСТУ EN 14351-1:2020, на які посилається замовник в тендерній документації, не регламентовані в цьому ДСТУ. Таким чином, посилання на це ДСТУ є некоректним і не відповідає дійсності.
Також, слід звернути увагу, що у тендерній пропозиції учасника ТОВ «ВБК БІЗОН» також запропоновані показники опору теплопередачі, які відрізняються від передбачених у тендерній документації замовника - 0,93-1,01. Однак, замовником прийнято зазначені показники як прийнятні.
Враховуючи вказане, тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» із зазначеної підстави відхилено неправомірно.
4) учасником не виправлено невідповідності – учасником надано форму «Форма пропозиції», де у комірці "ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ" визначено значення і літерами і цифрами (замість значення виключно літерами) та при цьому, у графах « ПДВ (__%)» та «ВАРТІСТЬ пропозиції з пДВ (цифрами та літерами)» учасником не зазначено «-», що суперечить вимогам, визначеним у тендерній документації. У протоколі відхилення замовником вказано, що встановлена невідповідність свідчить про те, що учасником надано пропозицію, яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абз. 1 ч. 3 статті 22 Закону № 922.
У тендерній документації замовником вказано, що форма «пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається в електронному вигляді. Формою передбачено надання інформації, якою учасник беззаперечно володіє та має змогу її надати. Учасник не повинен відступати від встановленої форми.
В ході моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» у вказаних комірках дійсно не проставлено «-». Однак, враховуючи вимоги пп. 2 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації «Опис і приклади формальних помилок», а саме, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/ унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у т ч комп’ютерна коректура, зміна літери, та / цифри, переставлення літер / цифр місцями, пропуск літер / цифр, повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, зазначене є формальними помилками, що в свою чергу не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, оскільки позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною.
Враховуючи вказане, тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» із зазначеної підстави відхилено неправомірно.
В ході моніторингу замовнику через електронну систему закупівель надано запит щодо причин відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ». Відповідь замовника від 18.03.2024 не свідчить про відсутність порушень, встановлених в моніторингу.
Таким чином, враховуючи все вищевказане, замовником в порушення абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей неправомірно відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ».
Відомості електронної системи закупівель свідчать, що на момент проведення моніторингу замовником відхилено всі тендерні пропозиції учасників, тоді як замовник повинен був обрати переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ», що не забезпечено замовником.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Постанови № 1178 Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
20.03.2024 16:06 - 04.04.2024 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2024 16:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу закупівлі за № UA-M-2024-03-14-000018, відносно процедури закупівлі за предметом "Поточний ремонт по заміні вікон будівлі адміністративно-навчального корпусу Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода за адресою: Полтавська область, м. Миргород, вул. Козацька, 26" шляхом застосування відкритих торгів, що опублікована у системі публічних закупівель Prozorro за № UA-2024-01-22-000862-a, яка розпочата Професійно-технічним училищем №44 м. Миргорода повідомляємо наступне:
Професійно-технічним училищем №44 м. Миргорода (далі – Замовник) 22 січня 2024 року було оголошено процедуру закупівлі в системі електронних закупівель Prozorro за ідентифікатором закупівлі - UA-2024-01-22-000862-a (посилання на оголошення в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-22-000862-a) щодо закупівлі за предметом " Поточний ремонт по заміні вікон будівлі адміністративно-навчального корпусу Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода за адресою: Полтавська область, м. Миргород, вул. Козацька, 26" згідно коду за ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи). Дана закупівля проводилась на виконання Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII в редакції від 01.01.2023 року (далі – Закон №922) та особливостей, визначених вимогами постанови КМУ " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі мінами та доповненнями) в редакції від 20.01.2023 року (далі – Постанова №1178 або Особливості).
Для забезпечення вимоги, що визначена пунктом 22 Постанови №1178 затверджено тендерну документацію в остаточній редакції, рішенням уповноваженої особи, оформленого протоколом № 20/КЮ від 29 січня 2024 року (далі – Документація), що в свою чергу розміщена в електронній системі публічних закупівель за посиланням в мережі Інтернет https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/82cb7ad0c0764f89b1231826cf0df408/documents/7d1e4f9c183742249442ba0a02c9d052?download=11deb71eb2a34edcb1396c51e2e80cdd.
На виконання вимог другого абзацу частини 8 статті 8 Закону №922 Замовником надаються аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі, який оприлюднений за № UA-M-2024-03-14-000018 (далі – Висновок).
У констатуючій частині Висновку зазначено наступне:
1) З урахуванням викладеного та норм чинного законодавства, замовником визначено предмет закупівлі з недотриманням норм пункту 3 розділу ІІ Порядку № 708.
2) Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників встановлено порушення замовником вимог чинного законодавства.
Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
По суті зазначеної інформації у Висновку повідомляється наступне.
I. Як зазначалось у Висновку, замовник, при визначені предмета закупівлі керується вимогами Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 (далі – Порядок № 708), під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Керуючись, зазначеним у Висновку, листом Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 Nº7/7-401 «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів» у пункті 1 листа визначено поняття «поточний ремонт» - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).
Керуючись преамбулою наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 на виконання положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги", з метою впорядкування за видами послуг з утримання будинків і прибудинкових територій та ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджено Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, що додається.
Згідно з Примірним переліком послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, розробленим на виконання положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (затверджено наказом Держжитлокомунгоспу від 10.08.04 № 150) до поточного ремонту відноситься «Ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків» (підпункт 1.2.8.1 пункту 1.2.8 глави 1.2 розділу 1). До капітального ремонту відноситься «Заміна новими віконних та дверних: коробок, рам та косяків з наличниками або перевʼязування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням» (пункт 2.8.2, глави 2.8 розділу 2).
Згідно до преамбули Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 9 листопада 2017 року № 2189-VIII (далі – Закон про ЖКП), цей закон регулює відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг.
Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону про ЖКГ визначено поняття "житлово-комунальні послуги" - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг.
Об’єкт нерухомого майна (будівля адміністративно-навчального корпусу Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода за адресою: Полтавська область, м. Миргород, вул. Козацька, 26), на якому планується здійснювати поточний ремонт по заміні вікон відноситься до об’єктів, який є предметом сфери застосування Закону про ЖКГ.
Це свідчить про те, що законодавство, яке застосовується спеціалістом органу державного фінансового контролю, яким проведено аналіз інформації під час здійснення моніторингу, не має відношення до конкретного стану справ відносно до предмета закупівлі і його визначення.
До того, Порядком № 708 не визначено вимог, якими повинен керуватись замовник при визначенні предмета закупівлі, посилаючись на Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, розробленим на виконання положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (затверджено наказом Держжитлокомунгоспу від 10.08.04 № 150.
Таким чином комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту. У зв’язку з чим було визначено предмет закупівлі у вигляді «поточного ремонту», із дотримання вимог Порядок № 708.
Зазначені заперечення свідчать про те, що спеціалістом органу державного фінансового контролю було припущено помилки при встановлені факту порушення вимог чинного законодавства України, зокрема в частині правомірності дій замовника при визначені предмета закупівлі.
II. Щодо відхилення пропозиції учасника.
На виконання вимог абзаців, 8, 9 особливостей Замовником було проведено оцінку та розгляд пропозиції ТОВ "МИРГОРОД- ДЕВЕЛОПМЕНТ".
На виконання вимог пункту 43 Особливостей 8 лютого 2024 року о 17:19 Замовником оприлюднено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей.
Серед встановлених невідповідностей пропозиції учасника за визначеними умовами та вимогами тендерної документації зазначено 12 зауважень, та спосіб їх усунення.
При детальному розгляді пропозиції ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ", за для виявлення відповідності кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника щодо змісту пропозиції учасника визначеним у Документації, які визначені відповідно до вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», було детально розглянуто надані документи, з врахуванням умов надання інформації та документів за результатом виправлення Учасником невідповідностей тендерної пропозиції та встановлено чотири зауваження відносно до встановлених вимог тендерної документації.
1. Згідно до вимог шостого абзацу пункту 8 розділу 1 тендерної документації Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
До того, вимоги, що визначені у тендерній документації без виключення за окремими умовами, застосовуються до усіх учасників, які виявили бажання прийняти участь у дані закупівлі. Тобто усі вимоги, які визначені до учасників застосовуються в цілому.
Згідно до вимог пункту 2.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію" наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (та співвиконавцем) (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про виконання робіт/ копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) інший документ). Якщо одна особа займає декілька посад або займає сумісні посади – надати підтвердження такого факту, шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідного документа.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії створені із оригіналів наказів про прийом на роботу Прядко В.С., Поповчак Т.В., Надтока О.І., Ступка Ю.М., Габорець К.М.
При цьому додатково надано вибіркові копії сторінок трудових книжок на Прядко В.С., Поповчак Т.В., Надтока О.І., Ступка Ю.М., Габорець К.М.
У такий спосіб ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" надало підтвердження того, що він має документи, які передбачені для надання учасником умовами тендерної документації та якими можна підтвердити відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
Згідно до встановленого у пункті 1 розділу I Документації визначення "документ" - письмове підтвердження фактів та подій, що мають юридичне значення, або з якими чинне законодавство пов'язує виникнення, зміну або припинення прав і обов'язків фізичних або юридичних осіб. Документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. До поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки).
Таким чином у складі тендерної пропозиції за результатом виправлення невідповідностей учасником не надано документи (а саме: надано їх частково), які б могла підтверджувати відповідність кваліфікаційному критерію "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід".
Враховуючи встановлені факти, Учасником не надано у складі тендерної пропозиції, на визначених умовах у п.2.2 та п.2.3.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації з урахуванням поняття "документ", що визначене у п. розділу I Документації документи, що можуть підтверджувати відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
До того, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Дана обставина спричинила встановлення порушення вимог, визначених умовами тендерної документації, що призвело до відхилення пропозиції учасника.
2. На виконання вимоги п.3.1.2, 3.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації учасник повинен надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці - акт(и) приймання виконаних будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3.
Згідно до встановленого у пункті 1 розділу I Документації визначення "документ" - письмове підтвердження фактів та подій, що мають юридичне значення, або з якими чинне законодавство пов'язує виникнення, зміну або припинення прав і обов'язків фізичних або юридичних осіб. Документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. До поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки).
На виконання вище визначених вимог у складі тендерної пропозиції, за результатом виправлення невідповідності, надано ел.файл "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf". В такому файлі учасником надано документи, що можуть підтвердити відповідність кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", а саме - копію договору підряду №33 від 12.12.2017 року, укладеного між учасником та ДНЗ №11 «Теремок» комбінованого типу.
До складу договору підряду №33 від 12.12.2017 року додатково надано:
- календарні плани (стор.3, 8, 10 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.25 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- акт №5 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор. 26-30 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.39 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- акт №7 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор. 40-43 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.44 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- акт №2 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор.45-50 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.51 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- акт №3 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор.52-56 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.64 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- акт №1 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор.65-69 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.70 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- акт №8 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор.71-76 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"),
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.70 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf").
Зазначені вище документи, надані частково заповненими документами (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом), що суперечить умові, визначеній до поняття "документ", в порушення вимог, визначених у тендерній документації.
Дана обставина спричинила встановлення причини відхилення пропозиції учасника.
3. Звертаємо увагу на тому, що умовами тендерної документації не визначається вимога до учасників, щодо відповідності пропонуємих конструкції технічні характеристики яких відповідають затвердженим нормам ДБН В.2.6-31:2021 «ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ».
Згідно до вимог пункту 2 Розділу 5 тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
В ході проведення даної закупівлі, до завершення періоду уточнень або подання скарг на умови закупівлі, жодним із учасників не було подано запитань або уточнень, або скарг відносно даного питання.
Умовами додатку 3 до тендерної документації визначено технічні вимоги до предмета закупівлі і спосіб та умови підтвердження відповідності встановленим вимогам.
Відповідно до вимог останнього абзацу Розділу II Додатку 3 Документації, учасник процедури закупівлі має надати таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
На виконання вище визначених вимог у складі тендерної пропозиції, за результатом виправлення невідповідності, надано ел.файл "11. Інформ. довідка про еквівалент ттовару.pdf". В такому файлі учасником надано інформаційну довідку про еквівалент товару.
Учасником у зазначеній довідці вказується інформація про еквівалент товару, який пропонується ним умовами тендерної пропозиції. Технічними вимогами, що зазначені у тендерній документації вимагається "Профільна система: Mega Line 600, Україна або еквівалент". Учасником надається пропозиція на профільну систему "1-Steko S700.BIK Україна".
Згідно до вимог, що встановлені у Таблиці "Показники (клас) згідно з ДСТУ EN 14351-1:2020" Розділу III Додатку 2 Документації Коефіцієнт опору теплопередачі Rw повинен складати 0,91 м2КВт. Натомість у вище зазначеній інформаційній довідці учасником зазначено показник 0,99; 0,98; 1,01 м2КВт.
Дана обставина спричинила встановлення порушення вимог, визначених умовами тендерної документації, що призвело до відхилення пропозиції учасника.
4. Згідно до умов та визначення поняття "формальних помилок" умовами тендерної документації визначено, що формальною помилкою є помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Відповідно до вимог п.9.1 таблиці «інші документи від учасника» Додатку 2 до тендерної документації, умови надання форми "Пропозиція" згідно до встановлених вимог розділу "Примітки" Додатку №5 Документації та поняття "форма", що визначене у п. розділу I Документації, учасник процедури закупівлі повинен надати тендерну пропозиція складена у відповідності до Додатку №5.
При цьому тендерна пропозиція надається за зразком встановленого шаблону надання інформації, яка подається у встановленому тендерною документацією вигляді, із дотриманням відповідних умов та необхідності отримання запитуваної замовником інформації.
Форма "Пропозиція" заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається в електронному вигляді, наведеному вище, у форматі доступному для відображення такого електронного документу (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Встановленою формою передбачено надання інформації, якою учасник беззаперечно володіє та має змогу її надати. Учасник не повинен відступати від встановленої форми. Форма «Пропозиція» може бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника із накладенням відбитку печатки (у разі її використання). Згідно до примітки (з позначкою ***) Додатку 5 Документації, у разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається «-», що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість.
На виконання вище визначених вимог у складі тендерної пропозиції, за результатом виправлення невідповідності, надано ел.файл "12. Форма пропозиції 2.pdf". В такому файлі учасником надано інформацію про вартість пропозиції та інші реквізити учасника, які передбачались для надання з його боку. При цьому у комірці "ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ" визначено значення і літерами і цифрами (замість значення виключно літерами), до того у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником не зазначено « - », що суперечить вимогам, визначеним у тендерній документації.
Допущена помилка не відноситься до поняття формальних помилок, які передбачені умовами тендерної документації, а саме така помилка не є має відношення до оформлення тексту документа або унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа.
Встановлена невідповідність свідчить про те, що Учасником надано пропозицію, яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Дана обставина спричинила встановлення порушення вимог, визначених умовами тендерної документації, що призвело до відхилення пропозиції учасника. При цьому дане зауваження могло виникнути в інших учасників процедури закупівлі, внаслідок чого призвело до оскарження рішення замовника або встановлення факту порушення вимог тендерної документації.
Резюмуючи вище викладене повідомляємо наступне.
Станом на 26 березня 2024 року, за результатом відхилення усіх пропозицій учасників, процедура відкритих торгів була відмінена електронною системою публічних закупівель, у відповідності до пп.1 пункту 51 Особливостей (Відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями).
Так як дії пов’язані із скасуванням (відміною) процедури закупівлі, не передбачені після автоматичної відміни закупівлі функціональним особливостями електронного майданчика, який є акредитований в електронній системі публічних закупівель після оприлюднення Висновку, у замовника відсутні необхідні можливості для здійснення відповідних дій.
Тому замовник не має змоги виконати приписи визначені у Висновку в порядку визначеному чинним законодавством України.
Ознайомившись із описом зазначеного у Висновку за результатом проведеного моніторингу, у Замовника немає законних підстав щодо вжиття заходів, що стосуються усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, щодо зауваження, що викладене у Висновку за результатом проведення моніторингу закупівлі.
Усунення Замовником встановленого під час моніторингу порушення Закону №922 є умовою не застосування адміністративної відповідальності до службової (посадової) особи Замовника. Але для цього таке усунення має бути можливим як за законом, так і на практиці.
Визначення завідомо недосяжного зобов’язання усунути порушення законодавства у сфері публічних закупівель не відповідає меті встановлення такого правового регулювання. Адже вказане усунення має відновити стан законності. У іншому випадку буде наявним склад адміністративного правопорушення, а передбачене ч.9 ст. 8 Закону №922 звільнення від відповідальності стане неможливим.
Відповідно до пунктів 4, 5 частини 7 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» висновок має містити, зокрема, опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб’єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
У постановах Верховного Суду з аналогічних справ (постанова від 10 грудня 2019 року в справі № 160/9513/18, від 05 березня 2020 року в справі № 640/467/19, від 23 квітня 2020 року в справі № 160/5735/19, від 11 червня 2020 року в справі № 160/6502/19, від 12 серпня 2020 року в справі № 160/11304/19) наголошується, що можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання Замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення Замовником чинного законодавства.
Отже ті заходи, які Замовник зобов’язаний вчинити відповідно до спірного Висновку, не можуть бути виконані ним за законом та не призведуть до усунення наведених, на думку суб’єкта владних повноважень, порушень законодавства в сфері публічних закупівель.
Враховуючи вище викладене, за відсутності у Висновку аргументованих причин відносно вимог чинного законодавства, які б могли об’єктивно встановлювати факт порушення з боку замовника або в ході проведення процедури закупівлі, Замовником не може бути вжито заходів, які обумовлюють виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
26.03.2024 13:26
Запити/Пояснення
Номер:
d3c139f488af4f8cb0548f363a6333dd
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2024 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.03.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Поточний ремонт по заміні вікон будівлі адміністративно-навчального корпусу Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода за адресою: Полтавська область, м. Миргород, вул. Козацька, 26», очікуваною вартістю 2201948,40 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-01-22-000862-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів із таких питань:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель?
- яким чином замовником визначено предмет закупівлі, а саме «Поточний ремонт по заміні вікон будівлі адміністративно-навчального корпусу…»?
- відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що згідно з протокольним рішенням уповноваженої особи від 12.02.2024 № 55 замовником тендерну пропозицію учасника ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» відхилено на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44, абзаців 2,5 підпункту 44 Особливостей.
Поряд з цим в ході моніторингу встановлено, що учасником
ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» повністю усунуто невідповідності в документах, протягом 24 годин, які передбачено Особливостями. Поясніть вказане.
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
28415f948d3b421080d6f7d0683ea076
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
18.03.2024 14:34
Опис:
У межах проведення моніторингу (ID UA-M-2024-03-14-000018) процедури закупівлі послуг «Поточний ремонт по заміні вікон будівлі адміністративно-навчального корпусу Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода за адресою: Полтавська область, м. Миргород, вул. Козацька, 26» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-01-22-000862-a), Професійно-технічне училище №44 м. Миргорода надає запитувану інформацію.
Щодо першого питання:
На виконання вимог п.4 Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), 22.01.2024 р. Замовником було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті, а саме: https://ptu44.com/wp-content/uploads/2024/01/IMG_0001-5.pdf (копія додається до відповіді). Закупівля була оголошена в електронній системі закупівель на майданчику http://dzo.com.ua/ – 22.01.2024 р.
Щодо другого питання:
На виконання вимог пункту 2 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
На підставі листа 15.07.2009 N 9/9-1056 Міністерства регіонального розвитку та будівництва України Поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Поточний ремонт повинен провадитись з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі або об'єкта з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію).
Питання щодо експлуатації житлових будівель, термінів проведення їх ремонтів та розподілів ремонтно-будівельних робіт за класифікацією відносяться до повноважень Мінжитлокомунгоспу України.
За роз'ясненнями, наданими листом Мінжитлокомунгоспу від 11.03.09 р. N 8/7-2425, Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, розроблений на виконання положень Закону України «Про житлово-комунальні послуги» (затверджений наказом Держжитлокомунгоспу від 10.08.04 р. N 150, із змінами, внесеними наказом від 12.11.04 р. N 198), може бути застосований для визначення робіт поточного чи капітального ремонту лікарень, учбових закладів, адміністративних будинків за відповідним рішенням головного розпорядника коштів.
Відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів з питань будівництва питання розроблення проектів будівництва та їх затвердження, здійснення фінансування та розрахунків за обсяги виконаних робіт відносяться до повноважень замовника (розпорядника коштів).
До того ж, Положенням про Державний комітет України з будівництва та архітектури, затвердженим Указом Президента України N 725/2002 від 20 серпня 2002 року «Про Положення про Державний комітет України з будівництва та архітектури» Державний комітет України з будівництва та архітектури не наділений правом та обов'язків створення нормативно-правових актів, які регулюють питання у сферах будівництва, промисловості будівельних матеріалів, містобудування.
Також, у листі від 30.04.2003 р. № 7/7-401 Держкомбудархітектури надав роз’яснення щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів. Так, у ньому зазначено, що під капітальним ремонтом будівлі слід розуміти комплекс робіт, спрямованих на заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю. Метою проведення таких робіт також може бути поліпшення експлуатаційних показників будівлі, покращання її планування та благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єкта. Капремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частин (за умови їх автономності). У свою чергу, проведення поточного ремонту передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. У зв’язку з тим, що 07.10.2023 р. Професійно-технічне училище №44 м. Миргорода зазнало пошкодження в наслідок збройної агресії РФ, що підтверджується Актом комісійного обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії РФ №1 від 07.10.2023 р. (копія додається до відповіді) і виникла необхідність замінити пошкодженні вікна для підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання, на підставі чого Замовником було прийнято рішення щодо розробки кошторисної документації на поточний ремонт по заміні вікон, яка в подальшому пройшла відповідну експертизу. Грошові кошти відповідно до кошторисного розрахунку були виділені по КЕКВ:2240 Оплата послуг (крім комунальних).
Щодо третього питання:
На виконання вимоги пункту 43 Постанови 1178 від 12.10.2022 року " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) замовником 08 лютого 2024 року о 17:19 було оприлюднено повідомлення із вимогою про усунення невідповідностей. В такому повідомленні було описано дванадцять невідповідностей із переліком виявлених невідповідностей; посиланнями на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та переліком інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
При детальному розгляді пропозиції Учасника, за для виявлення відповідності кваліфікаційним, технічним та іншим вимогам замовника щодо змісту пропозиції учасника визначеним у Документації, які визначені відповідно до вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», було детально розглянуто надані документи, з врахуванням умов надання інформації та документів за результатом виправлення Учасником невідповідностей тендерної пропозиції та встановлено зауваження відносно до встановлених вимог тендерної документації, а саме:
1-ша невідповіність. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії створені із оригіналів наказів про прийом на роботу Прядко В.С., Поповчак Т.В., Надтока О.І., Ступка Ю.М., Габорець К.М. При цьому додатково надано вибіркові копії сторінок трудових книжок на Прядко В.С., Поповчак Т.В., Надтока О.І., Ступка Ю.М., Габорець К.М.
Згідно до встановленого у пункті 1 розділу I Документації визначення "документ" - письмове підтвердження фактів та подій, що мають юридичне значення, або з якими чинне законодавство пов'язує виникнення, зміну або припинення прав і обов'язків фізичних або юридичних осіб. Документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. До поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки).
Таким чином у складі тендерної пропозиції за результатом виправлення невідповідностей учасником не надано документи (а саме надано їх частково), які б могли підтверджувати відповідність кваліфікаційному критерію "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід".
Враховуючи встановлені факти, Учасником не надано у складі тендерної пропозиції, на визначених умовах у п.2.3.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації з урахуванням поняття "документ", що визначене у п. розділу I Документації документи, що можуть підтверджувати відповідність встановленому кваліфікаційному критерію.
До того, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
2-га невідповіність. Відповідно до вимог п.3.1.1 та 3.1.2 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації, учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою, яка зазначена в п.3.1.1 з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та додатково надати копію іншого аналогічного договору на виконання капітальних або поточних ремонтів, будівництва, реконструкції будівель, споруд та приміщень, демонтажу та монтажу вікон. Такий договір повинен надаватись із урахуванням вимог п.3.1.3 та 3.1.4 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації. На виконання вимоги п.3.1.2, 3.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації учасник повинен надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці - акт(и) приймання виконаних будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3.
На виконання вище визначених вимог у складі тендерної пропозиції, за результатом виправлення невідповідності, надано ел.файл "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf". В такому файлі учасником надано копію договору підряду №33 від 12.12.2017 року, укладеного між учасником та ДНЗ №11 «Теремок» комбінованого типу.
В пунктах 1.3, 9.1 такого договору підряду №33 від 12.12.2017 року не визначено інформації (відомостей), які передбачаються таким правочином.
До складу договору додатково надано календарні плани (стор.3, 8, 10 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.25 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), акт №5 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор. 26-30 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.39 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), акт №7 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор. 40-43 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.44 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), акт №2 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор.45-50 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.51 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), акт №3 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор.52-56 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.64 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), акт №1 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор.65-69 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.70 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), акт №8 приймання виконаних робіт за 25 грудня 2018 року (стор.71-76 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (стор.70 файлу "4.1. Ан. дог 2-й +КБ 2,3 + плат.доруч.pdf"), які надані частково заповненими документами (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом).
Встановлена невідповідність свідчить про те, що Учасником не дотримано вимоги, що визначена у п.3.1.2 та 3.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації з урахуванням вимог п.1 Розділу 5 Документації та умов п.1 Розділу 5 Документації.
До того, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
3-тя невідповіність. Відповідно до вимог останнього абзаца Розділу II Додатку 3 Документації, учасник процедури закупівлі має надати таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.
На виконання вище визначених вимог у складі тендерної пропозиції, за результатом виправлення невідповідності, надано ел.файл "11. Інформ. довідка про еквівалент ттовару.pdf". В такому файлі учасником надано інформаційну довідку про еквівалент товару.
Учасником у зазначеній довідці вказується інформація про еквівалент товару, який пропонується ним умовами тендерної пропозиції. Технічними вимогами, що зазначені у тендерній документації вимагається "Профільна система: Mega Line 600, Україна або еквівалент". Учасником надається пропозиція на профільну систему "1-Steko S700.BIK Україна".
Згідно до вимог, що встановлені у Таблиці "Показники (клас) згідно з ДСТУ EN 14351-1:2020" Розділу III Додатку 2 Документації Коефіцієнт опору теплопередачі Rw повинен складати 0,91 м2КВт. Натомість у вище зазначеній інформаційній довідці учасником зазначено показник 0,99; 0,98; 1,01 м2КВт.
Встановлена невідповідність свідчить про те, що Учасником надано пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
4-та невідповіність. Відповідно до вимог п.9.1 таблиці «інші документи від учасника» Додатку 2 Документації, умови надання форми "Пропозиція" згідно до встановлених вимог розділу "Примітки" Додатку №5 Документації та поняття "форма", що визначене у п. розділу I Документації, учасник процедури закупівлі повинен надати тендерну пропозицію складену у відповідності до Додатку №5. Тендерна пропозиція надається за зразком встановленого шаблону надання інформації, яка подається у встановленому тендерною документацією вигляді, із дотриманням відповідних умов та необхідності отримання запитуваної замовником інформації. Форма «Пропозиція» заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається в електронному вигляді, наведеному вище, у форматі доступному для відображення такого електронного документу (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Формою передбачено надання інформації, якою учасник беззаперечно володіє та має змогу її надати. Учасник не повинен відступати від встановленої форми. Форма «Пропозиція» може бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника із накладенням відбитку печатки (у разі її використання). Згідно до примітки (з позначкою ***) Додатку 5 Документації, у разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість.
На виконання вище визначених вимог у складі тендерної пропозиції, за результатом виправлення невідповідності, надано ел.файл "12. Форма пропозиції 2.pdf". В такому файлі учасником надано інформацію про вартість пропозиції та інші реквізити учасника, які передбачались для надання з його боку. При цьому у комірці "ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ" визначено значення і літерами і цифрами (замість значення виключно літерами), до того у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником не зазначено « - », що суперечить вимогам, визначеним у тендерній документації.
Встановлена невідповідність свідчить про те, що Учасником надано пропозицію, яка не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Таким чином, у термін до 09 лютого 2024 17:09, учасником ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ" не виправлено деякі виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей на виконання вимог п.40 Особливостей.
Таким чином, керуючись вимогами чинного законодавства в сфері здійснення публічних закупівель, вимогами тендерної документації та принципами здійснення публічних закупівель, у замовника не було підстав вважати пропозицію учасника такою, що відповідає умовам та вимогам, що визначені у тендерній документації. Що призвело до відхилення пропозиції ТОВ "МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ".