• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт по заміні вікон будівлі адміністративно-навчального корпусу Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода за адресою: Полтавська область, м. Миргород, вул. Козацька, 26

Торги не відбулися

2 201 948.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 009.74 UAH
Період оскарження: 22.01.2024 09:20 - 31.01.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Номер: fde22de188924c4c883f713e874b3239
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.c16
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Неправомірне рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.03.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2024 15:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.03.2024 16:46
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В", "Глорія-В" ТОВ 380432524639 TOV.GLORIA.TENDER@GMAIL.COM

Пункт скарги

Номер: 75c4fffd4ec241bead84b52bc5b9567d
Заголовок пункту скарги: Оскарження неправомірного відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Опис заперечення: Замовником безпідставно та з порушенням вимог Закону "Про публічні закупівлі", Особливостей неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Глорія-В". Рішення оформлене ПРОТОКОЛом № 70 рішення уповноваженої особи Професійно-технічного училища № 44 м.Миргорода від 21.02.2024. Замовником у Протоколі визначено наступні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника: 1. «У наданому Скаржником файлі «Акт до договору № 119.pdf», в якому надано акт(и) приймання виконання будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3, які є частково заповнені документи (не мають усіх реківізитів або даних, які передбачаються самим документом.) - детальніше в оскаржуваному Протоколі;
2. Учасником за результатом виправлення помилок, у складі тендерної пропозиції на виконання вимог п.6.1 Додатку 2 Документації з урахуванням вимог п.1 Розділу 5 Документації, надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, при цьому не завірено державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або нотаріально.» - детальніше в оскаржуваному Протоколі;
3. «Учасником, за результатом виправлення помилок, Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вимог п.15.1.2 розділу «інші документи від Учасника» Додатку 2 Документації надано файл «Довідка з посиланням на декларацію», в якому міститься довідка з посиланням на зареєстровану Декларацію Вих. № 17.02-52 від 17.02.2024 р. ..... Замовник, вказує, що зазначені в Довідці посилання на сторінки https://drive.google.com/drive/folders/19m3NSdAG8NRiH9OibJJ75NqNyuEKWp6a та https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AM7xHscTfnNy0wmTub1d3m5dKSJKR5uiaGWDagyVmpQ/edit#gid=1001690589, не є сторінками веб-порталу відповідного органу місцевого самоврядування (або управління Держпраці), а за посиланням https://vn.dsp.gov.ua/administrativni-poslugi/) не оприлюднено інформацію або дані про наявність чинної декларації відповідності метеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, що надається у складі пропозиції Учасника.
Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника і підстав для відхилення, та вважає вказане рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника упередженим, передчасним, таким, що не відповідає та суперечать вимогам Закону та Особливостей, а також містить ознаки корупційних дій, які полягають у неправомірному відхиленні тендерних пропозицій Учасників, з метою визначення Переможцем процедури Закупівлі так званого «свого» Учасника, з яким у Замовника можлива попередня домовленість, з підстав, які детальніше викладені в описі обгрунтування та Скарзі, яка додається
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші підстави
Ідентифікатор класифікації: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Тип порушення: Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Опис суті пункту скарги: Щодо третьої підстави для відхилення
Скаржником у складі пропозиції надано файл: «51.Декларація_відповідності_МТБ_вимогам.pdf», де міститься декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Також у складі пропозиції Скаржника надано файл: « 52. Довідка з посиланням на декларацію.docx», де міститься Довідка з посиланням на зареєстровану Декларацію Вих. № 24.01-52 від 24.01.2024 р. і надано посилання на сторінку уповноваженого органу (а саме Управління інспекційної діяльності у Вінницькій області Центрально-західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці), де оприлюднено дані із Реєстру декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці: https://drive.google.com/drive/folders/19m3NSdAG8NRiH9OibJJ75NqNyuEKWp6a.
Додактово на етапі усунення невідповідностей Скаржником надано файл: «Довідка з посиланням на декларацію.docx», в якому міститься Довідка з посиланням на зареєстровану Декларацію Вих. № 17.02-52 від 17.02.2024 р., і додатково надано 2 посилання на сторінку веб-порталі уповноваженого органу, а саме Управління інспекційної діяльності у Вінницькій області Центрально-західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці: https://vn.dsp.gov.ua/administrativni-poslugi/, де міститься Реєстр Декларацій; https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AM7xHscTfnNy0wmTub1d3m5dKSJKR5uiaGWDagyVmpQ/edit#gid=1001690589, де також міститься інформація або дані про наявність чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, наданої Скаржником у складі пропозиції.
Більш детально у Скарзі ,яка додається

Щодо другої підстави для відхилення.
Скаржником, у складі тендерної пропозиції надано файл: «9.Витяг ЄДР від 01.02.2024.pdf», де міститься Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформований на офіційному сайті Міністерства юстиції України від 01.02.2024 р., тобто сформований після оголошення даної процедури закупівлі.
Також Скаржником у складі пропозицій на етапі подання пропозицій надано файл: «54. Довідка-пояснення щодо Витягу ЄДР.docx», де міститься Довідка-пояснення щодо Витягу з ЄДР Вих. № 30.01-54 від 30.01.2024, в якій містяться законодавчі підстави ненадання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформованого у паперовій формі та завіреного державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або нотаріально.

На етапі усунення невідповідностей Скаржником надано файл: «Довідка-пояснення щодо Витягу ЄДР.docx», в якому міститься Довідка-пояснення щодо Витягу з ЄДР Вих. № 17.02-54 від 17.02.2024 р., де Скаржником більш детально роз’яснено законодавчі підстави ненадання Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань сформованого у паперовій формі та завіреного державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або нотаріально.

Більш детально у Скарзі ,яка додається

1. Щодо першої підстави для відхилення.
По-перше, хочемо зазначити, що відповідно до п.3.1.1 Розділу 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації: Аналогічним вважається договір на виконання капітальних або поточних ремонтів, будівництва, реконструкції будівель, споруд та приміщень, демонтажу та монтажу вікон.
У складі тендерної пропозиції Скаржника було надано файл: «18. 322 ТОВ ЮЛ-СТРОЙ.pdf», де міститься Договір №322 від 08.06.2023р., який укладений між Скаржником та Чорноморським Національним університетом ім. Петра Могили.
Предметом даного Договору є - Поточний ремонт металопластикових дверей у приміщеннях ЧНУ ім. Петра Могили за адресою: м. Миколаїв, вул. 68 Десантників 10 Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи.
Тобто, вказаний Договір, є аналогічним відповідно до визначення аналогічного Договору у п.3.1.1 Розділу 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
По-друге, для усунення невідповідностей Скаржником було надано файл: «Довідка про наявність аналогічних договорів.docx», де міститься Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Вих. № 24.01-17 від 24.01.2024 р., де зазначена інформація про остаточну вартість Договору №322 від 08.06.2023р. Таким чином усунено невідповідність у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі № 24.01-17 від 24.01.2024 р.
Також, Скаржником Додатково надано інформацію про наявність іншого аналогічного договору (Договір №119 від 09.06.2023 р.), а також надано копію зазначеного Договору з Додатками та іншими документами, які вимагались Розділом 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Скаржником наданий файл «Акт до договору № 119.pdf», в якому надано акт(и) приймання виконання будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3 до Договору №119 від 09.06.2023 р., які повністю відповідають вимогам п.3.1.3 Розділу 2 Таблиці 1 Додатку 1 до Тендерної документації.
Більш детально у Скарзі ,яка додається
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: 3d35eb36a3e44c34a0005e4fecccca35
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.b15
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваше рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника за процедурою відкритих торгів в системі електронних закупівель PROZORRO (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-01-22-000862-а) за предметом згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) - 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи (поточний ремонт по заміні вікон будівлі адміністративно-навчального корпусу Професійно-технічного училища №44 м. Миргорода за адресою: Полтавська область. м. Миргород. вул. Козацька. 26) – ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» є незаконним, не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Відповідно до вимог п.40 Постанови № 1178 по вашому зверненню від 8 лютого 2024 року щодо усунення невідповідностей шляхом оприлюднення в системі публічних закупівель нами було завантажено до 17: 19 09 лютого 2024 р. інформацію/документи, що підтверджували відповідність вимогам, визначеним в тендерній документації. Всі вимоги по усуненню невідповідностей були враховані. Але на вашу думку, вони знову не відповідають тендерній документації. 1. Відповідно пункту 2.2. ДОД. 1 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ - до довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (та співвиконавцем) (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про виконання робіт/ копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) інший документ). Якщо одна особа займає декілька посад або займає сумісні посади – надати підтвердження такого факту, шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідного документа. 2.3. Документи, якими підтверджується наявність в учасника інженера-проектувальника (або інженера з проектно-кошторисної роботи або інженера кошторисника), із дотриманням однієї із наступних умов: 2.3.1. у разі наявності штатного працівника: надається копія трудової книжки із відповідним записом та копія створена із оригіналу наказу про прийом на роботу, як виключення, у разі якщо штатний працівник працює за сумісництвом (не основне місце роботи в учасника)) копія трудової книги на такого працівника не надається). Нами було надано ксерокопії всіх документів, які вами вимагалися, в тому складі, який визначено в тендерній документації. Ніяких додаткових вимог вами не було визначено. Тому, відхилення нашої пропозиції не є законним і суперечить вимогам вашої ж тендерної документації. 2. Відповідно до вимог пункту 3.1.2 ДОД. 1 до тендерної документації КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Вами було визначено критерії надання інформації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку за формою, яка зазначена нижче з інформацією Копії договорів, зазначених в довідці які виконані в повному обсязі; 3.1.3.Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій Учасником довідці - акт(и) приймання виконаних будівельних робіт» за примірною формою №КБ-2в, довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за примірною формою №КБ-3; 3.1.4. документи, що підтверджують факт оплати (и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, в призначенні платежів повинно бути обов'язково зазначено інформацію про номер та дату договору відносно кожного окремого платежу згідно до даних зазначених у первинних документах, що повинно відповідати реквізитам вкладеного та виконаного правочину. ТОВ «М-ДЕВЕЛОПМЕНТ» надав ксерокопії документів, які підтверджують факт виконання договору підряду №33 від 12.12.2017 року, укладеного між учасником та ДНЗ №11 «Теремок» комбінованого типу. Щодо оформлення документів, як ви пишете, заповнені частково, це не є підставою для дискваліфікації. Згідно наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» це є формальні помилки - помилки, зроблені учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Це не є підставою для відхилення нашої пропозиції. 3. Згідно ДБН В.2.6-31 :2021 «ТЕПЛОВА ІЗОЛЯЦІЯ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ БУДІВЕЛЬ» Таблиця 1 - Мінімально допустиме значення приведеного опору теплопередачі огороджувальної конструкції житлових та громадських будівель для температурної зони І становить – 0,9 м2 •К/Вт. Нами зазначена інформація - 0,99; 0,98; 1,01 м2КВт, що свідчить на покращену якість еквіваленту вікон, запропоновану з нашою сторони. До речі, показники (клас) згідно з ДСТУ EN 14351-1:2020, на які ви посилаєтесь, не регламентовані в цьому ДСТУ. Таким чином, посилання на це ДСТУ є некоректним і не відповідає дійсності. Тому, це теж не є підставою для відхилення нашої пропозиції. 4. Відповідно до вимог п.9.1 таблиці «інші документи від учасника» Додатку 2 Документації нами була подана пропозиція, яка повністю відповідає формі "Пропозиція"згідно Додатку №5 Документації без зазначення ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами). Була пропущена в даному випадку позначка « - ». Це є формальна помилка - подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Це не є підставою для відхилення нашої пропозиції. Згідно пункту 37 Постанови № 1178 та пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації вами було визначено - оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною; оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі одного критерію: ціна (питома вага критерію становить 100%); Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків. Таким чином, вами не було визначено інші критерії оцінювання пропозицій учасників. Тому, ми вважаємо, що відхилення пропозиції ТОВ «МИРГОРОД-ДЕВЕЛОПМЕНТ» не є обґрунтованим і не відповідає чинному законодавству України. Вимагаємо переглянути ваше рішення, в іншому випадку ми будемо вимушені звернутися в Антимонопольний комітет України. Директор ТОВ «М-ДЕВЕЛОПМЕНТ» Ілона ІЩЕНКО
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно до вимог другого абзаца пункту 46 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Уважно ознайомившись із текстом Вашого звернення та керуючись позицією Замовника, яка була викладена у протоколі розгляду пропозиції учасника №55 від 12.02.2024 року. 1) На виконання вимог п.2.3.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації з урахуванням поняття "документ", що визначене у п. розділу I Документації документи, що можуть підтверджувати відповідність встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції надано копії створені із оригіналів наказів про прийом на роботу Прядко В.С., Поповчак Т.В., Надтока О.І., Ступка Ю.М., Габорець К.М. При цьому додатково надано вибіркові копії сторінок трудових книжок на Прядко В.С., Поповчак Т.В., Надтока О.І., Ступка Ю.М., Габорець К.М. Згідно до встановленого у пункті 1 розділу I Документації визначення "документ" - письмове підтвердження фактів та подій, що мають юридичне значення, або з якими чинне законодавство пов'язує виникнення, зміну або припинення прав і обов'язків фізичних або юридичних осіб. Документом слід розуміти документи, що містять зафіксовану на будь-яких матеріальних носіях інформацію, яка підтверджує чи посвідчує певні події, явища або факти, які спричинили чи здатні спричинити наслідки правового характеру, чи може бути використана як документи − докази у правозастосовчій діяльності, що складаються, видаються чи посвідчуються повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. До поняття "документ" не відноситься інформація, яка створюється (видається) чи посвідчуються повноважними особами учасника та несе за собою лише інформативний характер (наприклад: довідки, листи, не завірені підписами та печатками уповноважених осіб компетентних органів витяги із державних або інших реєстрів, зразки документів або частково заповнені документи (не мають усіх реквізитів або даних, які передбачаються самим документом) або їх частини (документ надано частково вибірковими сторінками), матеріали, малюнки (креслення), буклети та рекламна продукція, відгуки чи подяки). За результатом виправлення невідповідностей учасником не надано в повному складі документи, які б могли підтверджувати відповідність кваліфікаційному критерію "наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід". Тому у замовника не було законних підстав вважати пропозицію такою, що, за результатом виправлення невідповідностей, відповідала вимогам та умовам тендерної документації. 2. Як Вами зазначено, із посиланням на наказ міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» та згідно до умов тендерної документації, визначено перелік формальних помилок. Серед таких помилок визначено поняття помилки, зробленої учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Помилка допущена вами при поданні тендерної пропозиції та допущена при формуванні документа із іншим контрагентом (іншою стороною аналогічного договору) стосується виконання вимог кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі, які визначені пунктом 2 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. Просимо на майбутнє уважніше ніж завжди, ознайомлюватись із вимогами та умовами тендерної документації, беручи до уваги усі положення тендерної документації. Причиною відхилення вашої пропозиції стало недотримання вимог п.3.1.2, 3.1.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації учасник повинен надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання договорів та порядку оформлення таких документів із місцями в них, де мають міститись обов’язкові для цих документів реквізити. Якби це була інформація, яка створювалась учасником за підписом його уповноваженої особи такого зауваження до змісту вашої пропозиції замовник не мав права висувати, керуючись умовами тендерної документації. 3. Умовами тендерної документації не визначено умов та/або посилань на ДБН В.2.6-31 :2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель». У разі якщо ваше звернення стосується умов тендерної документації, період оскарження таких умов закінчився до моменту подання тендерних пропозиції, у встановлений згідно до чинного законодавства строк. 4. Згідно до визначеної методики оцінки у пункті 1 розділу 5 тендерної документації оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі одного критерію: ціна (питома вага критерію становить 100%). При цьому, додатково до вашого зауваження, що форма "пропозиція", положення якої визначені у Додатку 5 тендерної пропозиції заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається в електронному вигляді, наведеному вище, у форматі доступному для відображення такого електронного документу (наприклад: *.doc, *.docx, *.pdf, *.jpg, *.jpeg). Формою передбачено надання інформації, якою учасник беззаперечно володіє та має змогу її надати. Учасник не повинен відступати від встановленої форми. Форма «Пропозиція» може бути завірена підписом уповноваженої особи Учасника із накладенням відбитку печатки (у разі її використання). В зносці *** Розділу "Примітки" Додатку 5 тендерної документації визначено, що у разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість. На виконання вище визначених вимог у складі тендерної пропозиції, за результатом виправлення невідповідності, надано ел.файл "12. Форма пропозиції 2.pdf". В такому файлі учасником надано інформацію про вартість пропозиції та інші реквізити учасника, які передбачались для надання з його боку. При цьому у комірці "ВАРТІСТЬ пропозиції без ПДВ" визначено значення і літерами і цифрами (замість значення виключно літерами), до того у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником не зазначено « - », що суперечить вимогам, визначеним у тендерній документації. Така невідповідність умовам тендерної документації, у разі визначення вашої пропозиції переможцем даної закупівлі, призвела до оскарження рішення замовника, будь-яким іншим учасником даної закупівлі. Керуючись умовами тендерної документації та принципами здійснення публічних закупівель ви не залишили вибору замовнику, який зміг би задовольнити усі ваші вимоги та претензії. Натомість вами наводяться аргументи, які не мають відношення до умов та вимог тендерної документації за для отримання неправомірної вимоги, в порушення порядку проведення публічних закупівель. Надалі, рекомендуємо, детально вивчати умови закупівлі, та приймати участь у закупівлях з дотриманням принципу "добросовісної конкуренції серед учасників". Звертаємо вашу увагу на тому, що погрози звернення до Органу оскарження не зможуть спростувати в цьому ваше право і факту допущених вами помилок при поданні пропозиції та після виправлення невідповідностей, які були допущені вами вдруге в рамках даної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

ознаки корупції

Номер: ec6c9a22ab564719a096bc500ae339f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.c14
Назва: ознаки корупції
Вимога:
текст вимоги надається окремими файлами
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно до вимог другого абзаца пункту 54 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Уважно ознайомившись із текстом вашого звернення та керуючись позицією Замовника, яка була викладена у відповідях на попередні звернення текст, яких частково повторюється у вашому листі, не вбачає відсутності можливості виконати та підтвердити встановлені вимоги до учасників у спосіб, який може бути задоволений буд-яким із суб’єктів господарювання, який має намір прийняти участь у даній закупівлі. До того, розуміючи особливість здійснення в подальшому комплексу робіт з поточного ремонту, замовником рекомендується здійснити огляд об’єкта, на якому буде проводити виконання визначених робіт у відповідності до узагальнених у технічному завданні обсягів. Дана особливість пов’язана із необхідністю визначення чітких розрахунків при виконанні комплексу робіт і витрат, що визначені у технічному завданні, з метою повного виконання своїх зобов’язань учасником-переможцем. Принагідним інформуємо, що в будь-якого учасника є право оскаржити умови закупівлі до відповідного органу. Даним правом жоден із потенційних учасників не скористався. Керуючись вище викладеним та за відсутності об’єктивних причин, які не можуть бути задоволені будь-яким із учасників, у замовника не має законних підстав розглядати питання щодо внесення змін до умов закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення порядку визначення предмету закупівлі

Номер: 6637230bfd5a473fac4f6940649aab45
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.a13
Назва: Порушення порядку визначення предмету закупівлі
Вимога:
Вимагаємо відмінити процедуру відкритих торгів на підставі п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» з причини «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути» та на підставі ч.2 п.50 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень» з причини неправильного визначення предмету закупівлі. Замовником визначено предмет закупівлі як «Поточний ремонт …», вид предмету закупівлі: Послуги (згідно п. 21 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі»: послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема … поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації»). Але згідно чинного законодавства предмет закупівлі має всі ознаки капітального ремонту, тобто, вид предмету закупівлі повинен бути – Роботи (згідно п. 27 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі»: «роботи - … капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення …»). На підтвердження надаємо визначення капітального та поточного ремонту надане у листі Державного комітету України з будівництва та архітектури від 30.04.2003 №7/7-401 «Щодо віднесення ремонтно-будівельних робіт до капітального та поточного ремонтів»: Капітальний ремонт будівлі - це комплекс ремонтно-будівельних, робіт, який передбачає заміну, відновлювання та модернізацію конструкцій і обладнання будівель в зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням. Поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Визначення капітального ремонту згідно ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» (із Зміною № 1 та Зміною № 2) п.3.7 «Сукупність робіт на об'єкті, прийнятому в експлуатацію, без зміни його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, що передбачають: - втручання у несучі та/або огороджувальні конструкції, у інженерні системи загального користування у зв'язку з їх фізичною зношеністю, руйнуванням та/або з метою покращення їх експлуатаційних показників (за необхідності), у тому числі з метою термомодернізації;» Заміна вікон на нові металопластикові це - модернізація/термомодернізація конструктивних (огороджувальних) елементів будівлі з метою покращення їх експлуатаційних показників, тобто, зважаючи на вище надані визначення, така робота є капітальним ремонтом. Окрім того, за роз'ясненнями, наданими листом Мінжитлокомунгоспу від 11.03.09 р. №8/7-2425, «Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, розроблений на виконання положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (затверджений наказом Держжитлокомунгоспу від 10.08.04 р. №150, із змінами), може бути застосований для визначення робіт поточного чи капітального ремонту лікарень, учбових закладів, адміністративних будинків за відповідним рішенням головного розпорядника коштів. Згідно Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» від 10.08.2004 №150: До поточного ремонту відноситься «Ремонт та заміна окремих віконних і дверних блоків.» (підпункт 1.2.8.1 пункту 1.2.8 глави 1.2 розділу 1). До капітального ремонту відноситься «Заміна новими віконних та дверних коробок, рам та косяків з наличниками або перев'язування їх з додаванням нових матеріалів з повним їх забиванням.» (пункт 2.8.2. глави 2.8 розділу 2). В оголошеному тендері заміні на нові підлягають 96 вікон (всі вікна будівлі), що не може вважатися заміною окремих вікон (Додаток 6 до Тендерної документації). Замовнику, щодо цього вже було задане питання про неправомірність визначення предмету закупівлі як «поточний ремонт» (дата питання 23.01.2024 18:46, дата відповіді 26.01.2024 23:45). Але надана відповідь не має ніякого відношення до пояснення вибору виду предмету закупівлі, той факт, що кошторисна документація була розроблена та пройшла експертизу не пояснює чому ремонт визначено як поточний, а не капітальний. Капітальний ремонт – це вид будівництва на який обов’язково необхідно розробляти проєктно-кошторисну документацію, яка враховує в собі окрім кошторисної документації робочий проєкт (згідно ДБН А.2.2-3:2014 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» (із Зміною № 1 та Зміною № 2)) з відповідними розрахунками та технічними рішеннями. На стадії робочий проєкт в разі заміни заповнень віконних прорізів повинні враховуватися документи чинного законодавства, які стосуються цих конструкцій (вимоги щодо забезпечення необхідних експлуатаційних характеристик будівлі, визначення характеристик металопластикових виробів з визначенням опору вітрового навантаження за ДБН.В.1.2-2, опору теплопередачі та опору повітропроникності за ДБН В.2.6-31, класу звукоізоляції, необхідність підвищеного шумозахисту за ДСТУ Б В.2.6-23, коефіцієнту світлопропускання за ДБН В.2.5-28; визначення конфігурації вікон для забезпечення повітрообміну в приміщеннях визначають у відповідності до ДБН В.2.5-67, за яким допускається, за обґрунтування, застосовувати періодичне провітрювання через фрамуги, кватирки»). У відповідності до Настанови КМУ від 23 травня 2011 р. № 554 «Деякі питання професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури» виконувати проєктні роботи має право тільки інженер-проєктувальник, в якого наявний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування (згідно «Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45). Замовник: по-перше не має права покладати на себе функції проєктувальника, якщо в нього відсутній фахівець з кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника з інженерно-будівельного проектування та визначати на свій розсуд характеристики виробів (Технічна характеристика конструкцій з показниками виробів в Розділі ІІІ Додатку 3 до Тендерної документації); по-друге не має права покладати на Учасника (виконавця) функції проєктувальника, та надавати Учаснику право визначення конфігурації вікон з зазначенням які вікна робити глухими, які відкривними, а які частково відкривними (Додаток 6 до Тендерної документації, п.4 розділ ІІ Додаток 3 до Тендерної документації), бо розробка проєктної документації це вид робіт, які замовляються та сплачуються окремо.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На виконання вимог пункту 2 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. У відповідності до встановленої вимоги Замовника не зобов’язано у такий спосіб керуватись виключено будівельними нормами ДБН А.2.2-3:2014. Таке зобов’язання стосується лише термінології державних будівельних норм. Керуючись вашою логікою даного питання та звертаючи увагу на лист 15.07.2009 N 9/9-1056 Міністерства регіонального розвитку та будівництва України Поточний ремонт - це комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій і інженерного обладнання. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі). Поточний ремонт повинен провадитись з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі або об'єкта з моменту завершення його будівництва (капітального ремонту) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію). Питання щодо експлуатації житлових будівель, термінів проведення їх ремонтів та розподілів ремонтно-будівельних робіт за класифікацією відносяться до повноважень Мінжитлокомунгоспу України. За роз'ясненнями, наданими листом Мінжитлокомунгоспу від 11.03.09 р. N 8/7-2425, Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, розроблений на виконання положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (затверджений наказом Держжитлокомунгоспу від 10.08.04 р. N 150, із змінами, внесеними наказом від 12.11.04 р. N 198), може бути застосований для визначення робіт поточного чи капітального ремонту лікарень, учбових закладів, адміністративних будинків за відповідним рішенням головного розпорядника коштів. Відповідно до законодавчих та нормативно-правових актів з питань будівництва питання розроблення проектів будівництва та їх затвердження, здійснення фінансування та розрахунків за обсяги виконаних робіт відносяться до повноважень замовника (розпорядника коштів). До того, звертаємо Вашу увагу на тому, що Положенням про Державний комітет України з будівництва та архітектури, затвердженим Указом Президента України N 725/2002 від 20 серпня 2002 року "Про Положення про Державний комітет України з будівництва та архітектури" Державний комітет України з будівництва та архітектури не наділений правом та обов'язків створення нормативно-правових актів, які регулюють питання у сферах будівництва, промисловості будівельних матеріалів, містобудування. Листи, які видані Міністерством з питань житлово-комунального господарства України та/або Державним комітетом України не встановлюють норм права, лише несуть рекомендаційний та інформаційний характер, що не є обов’язковим до виконання згідно до вимог чинного законодавства в Україні. Ваше твердження про те, що згідно чинного законодавства, предмет закупівлі має всі ознаки капітального ремонту, не відповідає дійсності. Керуючись вище викладеним та за відсутності об’єктивних причин, які не можуть бути задоволені будь-яким із учасників, у замовника не має законних підстав розглядати питання щодо внесення змін до умов закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.02.2024 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: f018db34e13a4fe7b933d02cd7055986
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.c12
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовник, на якій підставі Вами після внесення змін зʼявилась вимога щодо надання декларації на відповідність матеріальної бази охороні праці, а саме на виконання робіт заввишки 1,3м ? В тендерній документації відсутня будь яка інформація щодо виконання робіт підвищеної небезпеки. Вами даже не вказані розміри вікон де була б наявна інформація щодо висоти виробів. Таким чином Ваша вимога щодо декларації ніяк не повʼязана з предметом закупівлі , а тому є дискримінаційною. Вимагаємо прибрати цю вимогу з ТД
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно до умом тендерної документації, Учасникам в період уточнень/прийому тендерних пропозицій обов`язковий виїзд на замір перед участю у закупівлі для обстеження об’єкту, на якому мають надаватись послуги для виконання необхідних оглядів і подальших розрахунків. Після обстеження обов’язково складається відповідний акт обстеження, складений у довільній формі. За результатом проведеного обстеження та знаття розмірів учасник ознайомлюється із об’єктом, на якому будуть проводитись відповідні послуги. В ході таких обстежень такий учасник самостійно з’ясовує умови праці спеціалістів на об’єкті. До того, висота на якій буде проводитись роботи, що визначені технічним завданням на окремих ділянках будівлі, перевищує 1,3 метри.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.02.2024 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

невідповідність у ТД

Номер: 486ae97d231940f8b4093f35466133ee
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.a11
Назва: невідповідність у ТД
Вимога:
Згідно Додатку 3 розділ 2 п.3 передбачається вивіз сміття до 30км , а згідно Дефектного акту передбачено вивіз сміття до 10км, що є невідповідністю. Вимагаємо прибрати цю невідповідність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно до розрахунків очікуваної вартості закупівлі, що визначені кошторисною документацією, замовником закладались витрати на вивіз сміття на відстань, що не перевищує 10 кілометрів від об’єкту, на якому проводитиметься надання послуги, до місця захоронення/утилізації. При цьому, замовник, дотримуючись принципів публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них, визначає умову яка можу бути задоволена будь-яким учасником, який має на меті здійснювати заходи із захисту довкілля на найбільш економічно вигідних умовах.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.02.2024 00:01
Вимога
Залишено без розгляду

невідповідність у тендерній документації

Номер: 48482b08fa6a45118135c23aabe25571
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.c10
Назва: невідповідність у тендерній документації
Вимога:
У додатку 3 розділ 1 п.5 Вами вказано : Учасник має право самостійно обирати місце(я) утилізації сміття, яке залишається в ході виконання та завершення послуг Водночас у додатку 3 розділ 2 п.3 Вами вказано про надання копії договору з організацією-утримувачем сміттєзвалища на утилізацію будівельного сміття в ході проведення операцій у відстані не більше ніж 30 км від об’єкту надання послуг, Ну по перше вимога про 30км відстань є дискримінаційною, а по друге вимогу у вказаних пунктах є протилежними один другому. Вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу та привести ТД у відповідність .
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За для створення конкурентного середовище серед учасників, замовником встановлюються умови, які надаватимуть можливість учасникам виконувати свої зобов’язання на однакових умовах. Звертаємо увагу на тому, що згідно до розрахунків очікуваної вартості закупівлі, що визначені кошторисною документацією, замовником закладались витрати на вивіз сміття на відстань, що не перевищує 10 кілометрів від об’єкту, на якому проводитиметься надання послуги, до місця захоронення/утилізації. При цьому, замовник, дотримуючись принципів публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників та рівного ставлення до них, визначає умову яка можу бути задоволена будь-яким учасником, який має на меті здійснювати заходи із захисту довкілля на найбільш економічно вигідних умовах. Така мета задовольняється через використання одного або кількох сміттєзвалищ, що є найбільш приближеними до об’єкту.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.02.2024 00:01
Вимога
Вирішена

помилки в тендерній документації

Номер: 04d94ae3f93c479eac481ff22ce64a1d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.c9
Назва: помилки в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник, п.15.1. Додатком 2 Вами вказано : У разі відсутності чинної ліцензії, учасник повинен замість інформації або документу, що вимагається пунктом 6.2 даного розділу надати.... Пункт 6.2. в Додатку 2 ТД відсутній. Вимагаємо привести ТД у відповідність
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зміни внесено до зазначеної Вами умови тендерної документації. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

невідповідність діючому законодавству

Номер: 3bf1c61232b64721b469c6511d0117d6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.a8
Назва: невідповідність діючому законодавству
Вимога:
У новій редакції Ви посилаєтесь на Наказ МФУ від 24.05.1995 №88. Вказаний Вами документ є застарілою редакцією, так як в нього було внесено 8 змін , остання у 2022р. Вимагаємо привести ТД відповідно до діючого законодавства
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення не зрозуміле. Усі нормативно-правові акти, які зазначені та використовуються умовами тендерної документації є чинними. Так до кожного окремо нормативно-правого акту вносились зміни, при цьому такі зміни прийняті та не скасовують таких законодавчих актів. Внесення змін до умов тендерної документації не має підстав.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.02.2024 00:01
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги: акт огляду та складання специфікації

Номер: b838e120a9bf43678cc6b7d9f5475ce7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-22-000862-a.c7
Назва: Дискримінаційні вимоги: акт огляду та складання специфікації
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації вказана вимога про надання у складі пропозиції : «4. Підписану уповноваженими особами Замовника та Учасника, схематичну конфігурацію заповнення віконних прорізів (Додаток 7 до тендерної документації) з зазначенням кількості (пронумерувати) конструкцій в кожному віконному проємі та схематично вказати глухі частини цих конструкцій та частини які відкриваються, з зазначенням характеристик (Додаток 7 до тендерної документації) на кожну конструкцію окремо (кількість конструкцій повинна бути зазначена на схемі заповнення віконних прорізів та співпадати з таблицею). Розміри прорізів учасник визначає самостійно.» Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двосторонньої специфікації з актом огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та мають бути виключені шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше звернення враховано та за рішенням замовника внесено відповідні зміни, які можуть бути задоволені будь-яким із учасників.
Статус вимоги: Задоволено