• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45310000-3: «Електромонтажні роботи» (монтаж автоматичної пожежної сигналізації (пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень) в приміщеннях об’єктів Донецького державного університету внутрішніх справ, розташованих за адресою: м. Кропивницький, вул. Шатила, 4)

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

2 124 018.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 620.09 UAH
Період уточнення: 08.01.2024 16:42 - 08.02.2024 00:00
Відповідь надана

Зміна п.7.1 Проєкту договору про закупівлю

Номер: aafaa3b88aa44485bcd6a20af29771b8
Дата опублікування: 02.02.2024 16:25
Опис: Добрий день. В проєкті Договору про закупівлю (Додаток 4) в п 7.1. Термін надання Послуг: до 29.02.2024 року. Внесіть відповідні зміни.
Відповідь: Добрий день, відповідні зміни внесено в тендерну документацію.
Дата відповіді: 06.02.2024 10:51
Відповідь надана

Підпункт 11, п. 47 Особливостей не в чинній редакції

Номер: cfbebc9b15be4fc1b0bafe93d05803e8
Дата опублікування: 30.01.2024 16:37
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику, зверніть будь ласка увагу, що у тендерній документації пункти щодо підпункту 11 пункту 47 Особливостей. Тендерна документація містить не чинну редакцію вимоги, а саме: "Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”". Чинна редакція даного пункту викладена таким чином:"11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА;". Задля запобігання зауважень ДАСУ до редакції тендерної документації Замовника, просимо розглянути можливість внести зміни.
Відповідь: Добрий день, зміни внесено в тендерну документацію.
Дата відповіді: 01.02.2024 09:47
Відповідь надана

ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ РОБІТ

Номер: dec4cb4993164b2b8237556bf155d696
Дата опублікування: 30.01.2024 15:08
Опис: ЗАМОВНИКОМ зазначено, що кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.02.2024. У зв'язку із поданням скарг до АМКУ та перенесенням термінів подання пропозицій, просимо зазначити реальний термін виконання робіт по даній закупівлі.
Відповідь: Добрий день, строк надання послуг до 20.03.2024 року.
Дата відповіді: 01.02.2024 09:45
Відповідь надана

уточнення

Номер: fed1d5b555644fa6a43fc1de25822c7e
Дата опублікування: 11.01.2024 15:49
Опис: Згідно Додатку 3 ТД вимагається надати: "5. Надати Замовнику у складі тендерної пропозиції: 5.1. Договірну ціну (у складі: договірна ціна, пояснювальна записка, локальний кошторис на будівельні роботи, відомість ресурсів до локального кошторису, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, дефектний акт);" Просимо зазначити вид договірної ціни (тверда чи динамічна). А також потрібно зазначити, що договірна ціна має відповідати Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”. Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
Відповідь: Добрий день! Зміни внесено в ТД.
Дата відповіді: 12.01.2024 12:31
Відповідь надана

ДИСКРИМЫНАЦЫЙНА ВИМОГА

Номер: 206727ee0fc14935a57a29283513a6c2
Дата опублікування: 11.01.2024 14:59
Опис: Шановний Замовнику. Додатком 1 до ТД Вами встановлена наступна вимога: "2. Необхідно надати документальне підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії із сертифікатом (свідоцтвом) відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 дійсним на весь період виконання робіт та перелік вимірювальних можливостей вимірювальної електротехнічної лабораторії. Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852." Дана вимога є дискримінаційною для нас , як потенційного учасника торгів, оскільки наше підприємство має власну електротехнічну лабораторію, що підтверджується відповідним Свідоцтвом відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. Проте, додатком до даного Свідоцтва є сфера об'єктів та процесів системи вимірювань, які на які поширюється свідоцтво, а НЕ ПЕРЕЛІК вимірювальних можливостей, як ви вимагаєте. Дана вимога є дискримінаційною, та такою,що обмежує в участі інших учасників процедури закупівлі. Таким чином, просимо Вас внести зміни до пп.2 п.1 Додатку 1 ТД та викласти дану вимогу у наступній редакції: "2. Необхідно надати документальне підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії із сертифікатом (свідоцтвом) відповідності вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 дійсним на весь період виконання робіт та перелік вимірювальних можливостей вимірювальної електротехнічної лабораторії АБО сфера об'єктів та процесів системи вимірювань. В іншому випадку буде подана скарга до АМКУ!
Відповідь: Добрий день! Зміни внесено в ТД.
Дата відповіді: 12.01.2024 12:29
Відповідь надана

Ліцензія

Номер: ab06872006af472fb605d21bc7eae0bc
Дата опублікування: 10.01.2024 20:23
Опис: Дана вимога є дискримінаційною по відношенні потенційнийх учасників, які планують прийняти участь у цій закупівлі. Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року. Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)». Тобто, таким чином, просимо внести зміни до умов тендерної документації та продовжити зазначену вище вимогу і надати можливість учасникам надати та/або копію Декларації про провадження господарської діяльності відповідно до Постанови КМУ №314 від 18.03.2022 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" та/або копію ліцензії на провадження виду господарської діяльності який є предметом закупівлі. Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану». Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022 Просимо внести зміни до умов тендерної документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Добрий день! Зміни внесено в ТД.
Дата відповіді: 12.01.2024 12:29
Відповідь надана

Підтвердження чинності сертифікату в реєстрі атестованих осіб

Номер: 9ace25c22c2f4a74be949275d65bebe7
Дата опублікування: 10.01.2024 15:59
Опис: Доброго дня! Шановний замовнику, Додаток 1 містить наступну вимогу: " Надати сертифікат інженера - проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки та підтвердження його чинності в реєстрі атестованих осіб (скан. витягу з реєстру http://asdev.com.ua/itn/list.php);". Звертаємо увагу замовника, що даний реєстр http://asdev.com.ua/itn/list.php містить дані виключно да 2020 року. Тобто, у разі отримання сертифікату інженера - проектувальника у частині дотримання вимог пожежної безпеки в 2021 і пізніше дані про такий сертифікат будуть відсутні. Отже учасники не зможуть надати таке підтвердження. На сьогодні існує реєстр на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва https://e-construction.gov.ua/certified_persons/prof=4, що містить дані про атестованих осіб - інженерів-проектувальників після 2021 року. Просимо, видалити вимогу щодо підтвердження чинності сертифікату саме за цим реєстром - http://asdev.com.ua/itn/list.php! По -друге, що має на увазі Замовник під висловом "скан. витягу з реєстру"? Чи достатньо "скрін шоту" з даного реєстру із посиланням? Адже отримати витяг з даних реєстрів відсутня фізична можливість і не закріплена жодними чинними нормативними документами. Будь ласка, надайте пояснення та внесіть відповідні зміни в Додаток 1.
Відповідь: Добрий день! Зміни внесено в ТД.
Дата відповіді: 12.01.2024 12:29
Відповідь надана

навчання працівників

Номер: ee40c878b6e54e20b51b088861873b82
Дата опублікування: 09.01.2024 14:30
Опис: Шановний Замовнику! Згідно додатку 1 передбачено Надати копії свідоцтв/посвідчень/сертифікатів та протоколів/витягів з протоколів на працівників, які будуть залучені до надання послуг зазначених в довідці, про навчання та перевірку знань: - - законодавчих і нормативно-правових актів з питань охорони праці, пожежної безпеки і санітарно-епідеміологічного забезпечення, або навчання з питань охорони праці, санітарне та гігієнічне забезпечення, пожежна безпека. - з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів (ПРРЕЕ; законодавчі акти, виробничі інструкції); - з загальних питань ОП., з урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями»; - з загальних питань ОП., з урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - з питань пожежно-технічного мінімуму. Звертаємо Вагу увагу, що навчання з курсу - охорони праці, передбачеє всі необхідні знання щодо даного предмеету закупівлі. Для чого Вам санітарне та гігієнічне забезпечення ? що мається на увазі, яким НПАОП це регулюєть ? Видаліть пункт з вимог документації 2. пожежної безпеки при експлуатації електроустановок - яким НПАОП згідно норм чинного законодавства це регулюєть ? Також, ви передбачаєате - навчаннзагальних питань ОПз урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.71-13 та з з урахуванням вимог НПАОП 0.00-1.15-07 . НЕМАЄ ТАКОГО навчання, Згідно норм чинного законодавства є НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті та НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями. 3. з питань охорони праці, пожежної безпеки при експлуатації електроустановок споживачів (ПРРЕЕ; законодавчі акти, виробничі інструкції). ПРРЕЕ - Правила Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії. Уточніть будь ласка, чим передбачено вивчення таких правил для надання послуг, передбачених Вашим предметом закупівлі ? Та про які законодавчі акти, виробничі інструкції йде мова, яким НПАОП це передбачено ? Внесіть зміни до Вашої документації та вкажіть коректну назву навчань, які необхідні для Вашого предмету закупівлі.
Відповідь: Добрий день! Зміни внесено в ТД.
Дата відповіді: 09.01.2024 15:30
Відповідь надана

послужний список

Номер: db57c04f54524865aefa2a154e6a02ff
Дата опублікування: 09.01.2024 14:16
Опис: Шановний Замовнику! відповідно до вимог тд, Ви вимагаєте надати на керівника робіт - послужний список. Послужний список – це документ особової справи осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту з перевіреною інформацією про місця, посади та стаж роботи, є формою обліку кадрів в органах і підрозділах цивільного захисту. Згідно з пунктом 3.1 Розділу ІІІ Правил оформлення і ведення особової справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту Наказу Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 18.10.2013 No 656 "Про затвердження Порядку ведення обліку кадрів в органах і підрозділах цивільного захисту та Правил оформлення і ведення особових справ осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту" (далі – Наказ No 656) послужний список – це документ про проходження служби особами рядового і начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту. Він складається на підставі паспортних відомостей, перевіреної анкети, автобіографії, військового квитка, трудової книжки, документів про освіту, наказів та інших документів кандидата на службу. Послужний список оформлюється у відповідності до Додатку 2 Наказу No 656, а також саме за послужним списком здійснюється підрахунок вислуги років працівника (відпрацьованих років при виході на пенсію). Зважаючи на все вищевикладене, послужний список має тільки особа рядового або начальницького складу органів і цивільного захисту. Таким чином, прийняти участь в даній закупівлі зможуть лише ті Учасники, які мають керівника робіт, який пройшов службу в органах і підрозділах цивільного захисту. Даний вид робіт/послуг виконується на підставі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 No 852 (далі – Ліцензійні умови). Дані Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Відповідно до пункту 14 Ліцензійних умов ліцензіат повинен відповідати наступним кадровим вимогам: "14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати: - вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань "Архітектура та будівництво", "Цивільна безпека" (за спеціальностями "Цивільна безпека", "Пожежна безпека"), "Автоматизація та приладобудування", "Електроніка та телекомунікації", "Електрична інженерія"; - стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю "Пожежна безпека") не менше п’яти років". Ми маємо керівника робіт з необхідною освітою, який має відповідний стаж роботи, що підтверджується трудовою книжкою. Тому, внесіть зміни до тд, та вкажіть можливість надання послужного списку АБО трудової книжки. Ознайомтесть з практикою АМКУ щодо такого ж самого питання, де така вимога що є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, які мають керівника робіт з трудовою книжкою, а не послужним списком ( рішення № 11202-р/пк-пз від 24.07.2023). В іншому випадку, ми звернемося до АМКУ за захистом своїх прав.
Відповідь: Добрий день! Зміни внесено в ТД.
Дата відповіді: 09.01.2024 15:31