• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45310000-3: «Електромонтажні роботи» (монтаж автоматичної пожежної сигналізації (пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передачі тривожних сповіщень) в приміщеннях об’єктів Донецького державного університету внутрішніх справ, розташованих за адресою: м. Кропивницький, вул. Шатила, 4)

Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

2 124 018.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 620.09 UAH
Номер: e1a7e4c987ae4ff8824852af943497c4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 21.05.2024 13:13 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 21.05.2024 № 35-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 21.05.2024 № 35-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-01-08-005739-a 08.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 99) 082-87-50, n.slusarenko2020@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), стану виконання рішень органу оскарження, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Донецького державного університету внутрішніх справ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.02.2024 № 16-ВТО, роз`яснення до процедури від 09.01.2024, від 12.01.2024, від 01.02.2024, від 06.02.2024 на запитання від 09.01.2024, від 10.01.2024, від 11.01.2024, від 02.02.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – рішення АМКУ) від 24.01.2024 № 1498-р/пк-пз, розгляд тендерних пропозицій учасників: товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОХОРОНА - СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ» (далі – ТОВ «ОХОРОНА - СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АПС - КИЇВ» (далі – ТОВ «АПС - КИЇВ»), товариства з обмеженою відповідальністю «РАДАР - ПІВДЕНЬ» (далі – ТОВ «РАДАР - ПІВДЕНЬ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.02.2024 № 17-ВТО про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОП ФАЄР», рішення АМКУ від 27.02.2024 № 3666-р/пк-пз, вимога про усунення невідповідностей до 02.03.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.03.2024 № 24-ВТО про визнання переможцем учасника ТОВ «ТОП ФАЄР», рішення АМКУ від 18.03.2024 № 4858-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 27.03.2024 № 58-ВТО про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ТОП ФАЄР», протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 28.03.2024 № 61-ВТО про визнання переможцем учасника ТОВ «ОХОРОНА - СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 03.04.2024 № 68-ВТО про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА - СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ», вимога про усунення невідповідностей до 09.04.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 09.04.2024 № 73-ВТО про визнання переможцем учасника ТОВ «АПС - КИЇВ», рішення АМКУ від 24.04.2024 № 7343-р/пк-пз, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 01.05.2024 № 81-ВТО про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АПС - КИЇВ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 02.05.2024 № 83-ВТО про визнання переможцем учасника ТОВ «РАДАР - ПІВДЕНЬ», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 02.05.2024, договір про закупівлю послуги за державні кошти від 14.05.2024 № 53/05-24 на суму 1 607 500,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «РАДАР - ПІВДЕНЬ» (далі – Договір), додаткова угода від 14.05.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 15.05.2024, пояснення надане 27.05.2024 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 28.05.2024 17:22 - 01.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.05.2024 17:22

Запити/Пояснення