-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області”
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Завершена
7 870 365.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 351.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 351.83 UAH
Період уточнення:
07.06.2023 11:28 - 23.06.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо надання листа-згоди на обробку персональних даних
Номер:
2247be03a89c47fe8d62599dff67a0b7
Дата опублікування:
14.06.2023 16:08
Опис:
Порядок проведення відкритих торгів визначається положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»).
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель.
Згідно з умовами частини 1 розділу 3 тендерної документації на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: лист-згоду на обробку персональних даних Додаток 5. Вказана вимога стосується учасників – фізичних осіб та/або фізичних осіб-підприємців).
Крім того, Додатком 5 до тендерної документації встановлено форму та зміст листа-згоди на обробку персональних даних, та зазначено, що така згода подається виключно учасниками-фізичними особами/фізичними-особами підприємцями.
Поряд з цим, умовами частини другої розділу 5 тендерної документації встановлені «Інші умови тендерної документації», пунктом 6 яких визначено, що «Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI, жодних окремих підтверджень не потрібно подавати в складі тендерної пропозиції».
Звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення різночитання умов тендерної документації, однакового розуміння вжитої замовником термінології в тендерній документації, а також з метою уникнення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 164-14 КУпАП, просимо надати конкретні відповіді по кожному з наступних двох запитань:
1) чи не буде вважатись порушенням вимог, встановлених частиною 1 розділу 3 тендерної документації та Додатком 5 до неї, відсутність на підставі пункту 6 частини другої розділу 5 тендерної документації листа-згоди на обробку персональних даних у складі тендерної пропозиції учасника – фізичної особи-підприємця?
2) чи не буде вважатись порушенням умов пункту 6 частини другої розділу 5 тендерної документації наявність у складі тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця листа-згоди на обробку персональних даних, що вимагається згідно з частиною першою розділу 3 тендерної документації та Додатком 5 до неї?
Відповідь:
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Дата відповіді:
16.06.2023 15:06
Відповідь надана
Щодо способу підтвердження відповідності задагним вимогам та документів про відповідність
Номер:
d820aed03fab45c191e2710d9c6eca60
Дата опублікування:
14.06.2023 15:44
Опис:
Порядок проведення відкритих торгів визначається положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»).
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель.
Додатком 2 (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги) до тендерної документації на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» визначено, що якість матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт повинна відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектної документації. Матеріали та обладнання, які будуть використовуватись учасником для виконання робіт повинні мати сертифікати якості (відповідності), висновки санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи, у разі їх наявності
Принагідно слід зазначити, що правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, а також здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно із ГОСТ 15467-79 та ГОСТ 15467-79 якість продукції (товару) – це сукупність його властивостей і характеристик, які дають йому здатність задовольняти потреби покупця. Якість містить у собі не всі властивості товару, а тільки ті, що пов’язані із задоволенням конкретних потреб покупця відповідно до призначення товару.
Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» визначено, що оцінка відповідності характеризується процесом доведення виконання заданих вимог, які стосуються продукції, зокрема шляхом калібрування, випробування, сертифікації та інспектування.
За Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» існує добровільна оцінка та оцінка відповідності вимогам технічних регламентів. Технічний регламент – це нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва.
Здійснення добровільної оцінки відповідності технічні регламенти не вимагають. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Орган з оцінки відповідності залучається до здійснення добровільної оцінки відповідності на умовах, визначених договором між заявником і таким органом (стаття 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).
Здійснення добровільної оцінки відповідності передбачає один з документів про відповідність: або декларацію (у тому числі декларацію про відповідність), або звіт, або висновок, або свідоцтво, або сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності), або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінку відповідності вимогам технічних регламентів здійснюють у випадках та в результаті застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах.
Для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів у випадках, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедурах оцінки відповідності, повинні або можуть бути залучені такі органи з оцінки відповідності.
Отже, оцінку відповідності вимогам технічних регламентів, проводять з метою доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Оцінку відповідності здійснює орган з оцінки відповідності – орган (підприємство, установа, організація чи їхній структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Після критичного розгляду рішення про те, що виконання заданих вимог було доведене, видають документ про відповідність. Документ про відповідність – це декларація (у тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення різночитання умов тендерної документації, однакового розуміння вжитої замовником термінології в тендерній документації, а також з метою уникнення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 164-14 КУпАП, просимо надати конкретні відповіді по кожному з наступних чотирьох запитань:
1) яким саме вимогам діючих норм і стандартів повинна відповідати якість матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт?
2) яким саме вимогам проектної документації повинна відповідати якість матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт?
3) яким саме способом доведення виконання заданих вимог, які стосуються матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт, повинна бути здійснена оцінка відповідності?
4) яким нормативно-правовим актом затверджено форму та порядок видачі/отримання сертифікату якості (відповідності), який повинні мати матеріали та обладнання, що будуть використовуватись для виконання робіт?
Відповідь:
Основні проектні рішення сформовані з урахуванням вимог наступних нормативно-технічних документів: Правила улаштування елекроустановок; ГКД 34.20.507-2003 “Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила”; ГКД 341.004.001-94 “Норми технологічного проектування підстанцій змінного струму з вищою напругою 6-750 кВ”. Якість матеріалів, виробів, конструкцій та обладнання, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт, повинна відповідати відповідним Державним будівельним нормам та проектної документації. Матеріали, вироби і конструкції, що надходять на будівництво, перевіряють, щоб переконатися, що вони відповідають документам проекту (робочими кресленнями), чинним ГОСТам або технічним умовам. Свідченням визнання заводами-постачальниками вимог нормативних документів з якості є паспорти, що видаються підприємством-виробником на кожну партію матеріалів і виробів. В паспорті на залізобетонні конструкції вказуються найменування виробів по ГОСТу або технічним умовам і їх умовне позначення (індекс), номер ГОСТу або технічних умов, кількість виробів у партії, дата виготовлення і приймання партії відділом технічного контролю (ВТК) і номер контролера ВТК, марка бетону, відпускна міцність бетону (у відсотках від проектної) в момент приймання. Без паспортів забороняється відпускати вироби з заводу і приймати на будівництві.
Дата відповіді:
16.06.2023 15:05
Відповідь надана
Щодо визначення аналогів та їх технічних характеристик
Номер:
8d8c360dd61b4716ace795c936cd1af4
Дата опублікування:
14.06.2023 14:52
Опис:
Порядок проведення відкритих торгів визначається положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»).
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Разом з тим, в Додатку 2 (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги) до тендерної документації на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» зазначено, що позиції (обладнання, вироби та матеріали) наведені в специфікації можуть бути змінені на аналогічні. Характеристики аналогу не повинні поступатися характеристикам позиції, яка йде на заміну.
Звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Зважаючи на викладене, з метою уникнення різночитання умов тендерної документації, однакового розуміння вжитої замовником термінології в тендерній документації, а також з метою уникнення адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 164-14 КУпАП, просимо надати конкретні відповіді по кожному з наступних п’яти запитань:
1) у тлумаченні якого нормативно-правового акту вжиті вирази «аналогічні позиції» та «аналог»?
2) в якому додатку, чи на якій сторінці тендерної документації викладені характеристики позиції, яким не повинні поступатися характеристики аналогу?
3) які саме позиції, наведені в Додатку 2 (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги) до тендерної документації, відносяться до обладнання?
4) які саме позиції, наведені в Додатку 2 (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги) до тендерної документації, відносяться до виробів?
5) які саме позиції, наведені в Додатку 2 (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги) до тендерної документації, відносяться до матеріалів?
Відповідь:
Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Вироби та матеріали, які будуть використовуватися при виконанні робіт, наведені в розділі ІІІ додатка 2 (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги) до тендерної документації в документі “Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв”. Обладнання, яке буде використовуватися при виконанні робіт, наведене в розділі ІІІ додатка 2 (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги) до тендерної документації в документі “Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв”.
Дата відповіді:
16.06.2023 15:05