-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області”
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Завершена
7 870 365.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 351.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 351.83 UAH
Номер:
819494f060df4cdfa54c8003c0f33d20
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-09-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.01.2024 00:00
Період моніторингу:
09.01.2024 16:13 - 31.01.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.01.2024 № 2-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 09.01.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 09.01.2024 № 2-З
Витяг з переліку процедур закупівель для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 3 UA-2023-06-07-005219-a 07.06.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «Дніпрополімермаш» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання відповіді на звернення учасників, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДЦ Енергобуд», ТОВ «Оптіма Інжінірінг» та ПВНП «Нікоінтерм», виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; розміщення інформації в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання відповіді на звернення учасників; внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ); своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 07.06.2023 № 157, зі змінами внесеними протоколом уповноваженої особи від 16.06.2023 № 172 (далі – Тендерна документація); відповіді Замовника на звернення учасників; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ДЦ Енергобуд» (далі – ТОВ «ДЦ Енергобуд»), приватного акціонерного товариства «Дніпрополімермаш» (далі – ПрАТ «Дніпрополімермаш»), товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма Інжінірінг» (далі – ТОВ «Оптіма Інжінірінг») та приватного виробничо-налагоджувального підприємства «Нікоінтерм» (далі – ПВНП «Нікоінтерм»); рішення комісії АМКУ від 18.07.2023 № 10915-р/пк-пз; протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 28.06.2023 № 184, від 29.06.2023 № 186, від 05.07.2023 № 197, 26.07.2023 № 222, від 26.07.2023 № 224, від 26.07.2023 № 225, від 01.08.2023 № 234; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 11.08.2023 № 162 (далі – Договір про закупівлю); повідомлення про внесення змін до договору від 16.08.2023, від 30.10.2023 та від 27.12.2023; додаткові угоди до Договору про закупівлю від 16.08.2023 № 1, від 30.10.2023 № 2 та від 26.12.2023 № 3; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2023 № 224 Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» на підставі пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Зокрема, в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2023 № 224 наведено наступну аргументацію: «В розрахунку договірної ціни вказана Договірна ціна – Тверда, але тендерною документацією передбачено, що згідно пункту 5.2 Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору» вказано вид Договірної ціни – динамічна, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Замовника».
Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281:
Договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі;
Твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором;
Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив повідомлення про усунення невідповідності в електронній системі закупівель щодо невідповідності, пов’язаної з видом договірної ціни.
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону повідомлення про внесення змін до договору від 16.08.2023 та від 30.10.2023 містять інформацію щодо випадків для внесення змін до істотних умов договору, що не відповідає змінам, внесеним до істотних умов Договору про закупівлю, згідно з додатковими угодами від 16.08.2023 № 1 та від 30.10.2023 № 2. Зокрема, при продовжені строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, Замовник, у повідомлені про внесення змін до договору, зазначив, що випадком внесення змін до істотних умов договору є покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Період усунення порушень:
30.01.2024 15:27 - 14.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 15:27
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005219-a) 30.01.2024р. в електронній системі закупівель було оприлюднено висновок про результати, яким встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2023р. №224 Замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» на підставі пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Зокрема, в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2023р. №224 наведено наступну аргументацію: «В розрахунку договірної ціни вказана Договірна ціна – Тверда, але тендерною документацією передбачено, що згідно пункту 5.2 Додатку 3 до тендерної документації «Проєкт договору» вказано вид Договірної ціни – Динамічна, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Замовника». Відповідно до пункту 1.2 розділу 1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281: Договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; Твердий кошторис (тверда договірна ціна) – кошторис, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку, визначеному договором; Приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) – кошторис, що підлягає уточненню у разі змінення поточних цін на ресурси, що враховані у договірній ціні, а також з інших підстав, визначених умовами договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником не розміщено повідомлення про усунення невідповідності в електронній системі закупівель щодо невідповідності, пов’язаної з видом договірної ціни.
Хочемо зауважити, що згідно протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2023р. №224 Замовником було відхилено тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» на підставі пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК-5 за версією 3.8.3, який надано учасником ПрАТ «Дніпрополімермаш» через електронну систему закупівель, не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: Додатку 2 (технічні якісні кількісні та інші вимоги) до Тендерної Документації. Вищевказаний розрахунок не відповідає вимогам технічної частини предмета закупівлі, яка складена за робочим проектом. Дані вимоги стосувалися інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відображаються в кошторисних розрахунках. Таким чином, учасник ПрАТ «Дніпрополімермаш» не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Замовника, тому було відхилено тендерну пропозицію даного учасника на підставі пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання розміщення інформації в електронній системі закупівель встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини восьмої статті 41 Закону повідомлення про внесення змін до договору від 16.08.2023р. та від 30.10.2023р. містять інформацію щодо випадків для внесення змін до істотних умов договору, що не відповідає змінам, внесеним до істотних умов Договору про закупівлю, згідно з додатковими угодами від 16.08.2023р. №1 та від 30.10.2023р. №2. Зокрема, при продовжені строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт, Замовником, у повідомлені про внесення змін до договору, зазначено, що випадком внесення змін до істотних умов договору є покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Процедура закупівлі знаходиться на стадії «Завершена» і в Замовника на даному етапі відсутня технічна можливість виправити встановлене порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником.
Станом на сьогодні вказані порушення не становлять негативного впливу на бюджет і не можуть бути усунені, однак у наступних подальших закупівлях уповноваженою особою будуть враховані вказані зауваження та будуть взяті до уваги основні індикатори ризику.
У висновку зазначено, що з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Повідомляємо, що 31.01.2024р. було проведено роз’яснювальну роботу з відповідальною особою щодо посилення уваги та вжиття максимальних заходів з недопущення у подальшому порушень чинного законодавства у сфері публічних закупівель та наголошено на неухильне дотримання норм бюджетного законодавства у подальшій роботі. Крім того, з метою недопущення установлених порушень в подальшому, уповноваженій особі буде проведене навчання у сфері публічних закупівель. Замовник зобов’язується взяти до уваги позицію органу фінансового контролю та застосовувати її в подальших публічних закупівлях.
Дата публікації звіту:
31.01.2024 15:37
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
01.02.2024 12:23
Запити/Пояснення
Номер:
24455e55db6649048e456d09b56eb493
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
10.01.2024 12:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e2e5b465df4948d68fbe499b9a9a33ad
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
11.01.2024 11:33
Опис:
На Ваш запит від 10.01.2024р. щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005219-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради повідомляє наступне.
Рішенням Вознесенської міської ради було виділено кошти по об’єкту: «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005219-a), а саме:
№35 від 14.04.2023р. (посилання на сторінку вебсайту https://voz.gov.ua/rk-2023/5332-kviten.html).
Комунальне підприємство «Водопостачання м. Вознесенська» (код ЄДРПОУ 33321803) є замовником на виконання робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об’єкту: “Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області”. Рішенням Вознесенської міської ради 39 сесії VIII скликання від 14 квітня 2023 року № 40 «Про передачу Управлінню житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради функцій замовника робіт» надали Управлінню житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради функції замовника робіт по об’єкту: “Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області”.
Даний проєкт розроблено у відповідності до чинних норм, правил та стандартів у галузі будівництва та профільної експлуатації об’єкта головним інженером-проєктуваником Цюзь Олексієм Вікторовичем, який має кваліфікаційний сертифікат АР № 014691.
Робочий проєкт складається:
-Том 1 позначення 23-01-2023-ПЗ (Пояснювальна записка);
позначення 23-01-2023-ГП (Генеральний план і транспорт);
позначення 23-01-2023- ЕТР (Електротехнічні рішення);
позначення 23-01-2023-КМ (Конструкції металеві);
позначення 23-01-2023-КД (Кошторисна документація).
Головному інженеру-проєктувальнику були надані відповідні вихідні дані та вимоги на проєктування, а саме: завдання на проектування та інші вихідні дані, які надалися згідно з ДБН А.2.2-3-2014 вихідних даних, що надаються Замовником. Для розробки проєктно-кошторисної документації даного об’єкта проведені натурні обстеження, вишукування та обмірні роботи.
Основні проектні рішення сформовані з урахуванням вимог наступних нормативно-технічних документів:
-правила улаштування електроустановок;
-ГКД 34.20.507-2003 «Технічна експлуатація електричних станцій і мереж. Правила»;
-ГКД 341.004.001-94 «Норми технологічного проектування підстанцій змінного струму з вищою напругою 6-750 кВ»
Даний проєкт пройшов експертизу та отримав позитивний Експертний звіт № 05/251-05/23 від 04 травня 2023 р., реєстраційний номер EX01:5317-7562-2080-3007, за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на травень 2023 р. складає 8 200, 210 тис.грн. та затверджений Наказом по Управлінню житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради про затвердження проектної документації від 04 травня 2023 р. №86/1.
На підставі вказаного робочого проєкту було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надаємо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://voz.gov.ua/obgruntuvannia-tehnichnyh-ta-iakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli.html.
Номер:
db1e2ad4c562498ba08bc345ac7d1154
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
16.01.2024 17:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступного питання.
Договором про закупівлю від 11.08.2023 № 162 (далі – Договір про закупівлю) передбачено строк виконання зобов’язань до серпня 2023 року та строк дії договору до 31.12.2023 року.
Додатковою угодою до Договору про закупівлю від 26.12.2023 № 3 змінено його істотну умову, а саме: продовжено строк виконання зобов’язань до червня 2024 року та строк дії договору про закупівлю до 31.12.2024 року.
Відповідно до підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-8 пункту 19 Особливостей, зокрема щодо продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
У зв’язку з вищезазначеним, пропоную пояснити, які саме істотні обставини, якими сторони керувалися при укладанні Договору про закупівлю, змінилися настільки, що одна із сторін не змогла забезпечити виконання зобов’язань у встановлені Договором про закупівлю строки, та надати документи, що підтверджують настання відповідних обставин.
Також пропоную пояснити, яким чином погодні умови вплинули на продовження строку виконання зобов’язань, та надати документальне підтвердження.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ce95e9e475514f9e9489e37f0af85a57
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 17:13
Опис:
На Ваш запит від 16.01.2024р. щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005219-a) Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради надає пояснення.
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради як замовник по об’єкту: “Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області”, по якому після проведеної процедури закупівлі робіт укладено Договір про закупівлю від 11.08.2023 № 162 (далі – Договір про закупівлю), де передбачено строк виконання зобов’язань до серпня 2023 року та строк дії договору до 31.12.2023 року. Додатковою угодою до Договору про закупівлю від 26.12.2023 №3 змінено його істотну умову, а саме продовжено строк виконання зобов’язань до червня 2024 року та строк дії договору про закупівлю до 31.12.2024 року.
Вказані зміни до договору прийняті в зв’язку із наступними об’єктивними обставинами при виконанні робіт на об’єкті в 2023 році, а саме:
- виробництво та поставки в Україну значної частини обладнання, передбаченого для встановлення на Об’єкті будівництва були припиненні з середини 2023 року та на момент замовлення основного обладнання для будівництва сонячної станції не було в наявності сонячних панелей (фотогальванічні модулі), що за своїми технічними характеристиками були б такі ж самі або кращі ніж ті, що були передбачені для встановлення на Об’єкті будівництва;
- неможливість вчасно забезпечити поставку передбаченого проектом обладнання та матеріалів, таких, як фотогальванічні модулі 600Вт типу АВ600 60МНС FB в кількості 274 шт., по яким за листом ТОВ «Атмосфера дистрибуція» від 13.12.2023 припинено виробництво, виробником запропонована заміна вказаних модулів на відповідну кількість модулів марки AB60MHC BF 590-605 Вт, на погодження застосування, виготовлення та поставку яких необхідно додатковий час;
- в зв’язку із припиненням виготовлення також є складності із поставкою інверторів моделі SUN2000-50KTL-60KTL-MО, про що надано лист від 13.12.2023 від фірми-виробника LLC PHOTOMATE;
- у зв’язку із викладеним, значна частина обладнання, передбаченого для встановлення на Об’єкті будівництва підлягає заміні через припинення заводами-виробниками їх виробництва та Підрядник вимушений шукати альтернативу у постачальників в Європі, яка відповідатиме за якісними та фізичними характеристиками обладнанню за Предметом закупівлі. Пошук, закупівля та доставка обладнання в Україну потребують додаткового часу, який важко заздалегідь спрогнозувати через складні обставини на українсько-польському кордоні.
- крім того, несприятливі погодні умови (зокрема, холодна пора року, часті дощі та мокрий грунт) впливають на строк виконання робіт Підрядником та унеможливлюють його виконання до 31.12.2023 року.
Також впливає неможливість повноцінно та вчасно виконувати будівельні роботи в зв’язку із діючим воєнним станом в державі, земельна ділянка, на якій триває проведення будівельних робіт є територією Водопровідної насосної станції комунального підприємства «Водопостачання м. Вознесенська», яка є об’єктом критичної інфраструктури та яка є пріоритетною ціллю при ракетних та дронових атаках російських військ. За час виконання робіт в м. Вознесенську згідно інформації сайту air-alarms.sn.ua «Статистика повітряних тривог» тільки за період листопад-грудень тривалість тривог по Миколаївській області, які змушують іноді призупиняти роботи, становила 295,7 годин.
У зв’язку із наведеним, замовником було прийняте рішення щодо укладення додаткової угоди №3 від 26.12.2023р. до Договору №162 від 11.08.2023р. про продовження строку виконання робіт за Договором до 30.06.2024 року.
Номер:
2be23e18271e469791ee372d86ee44b4
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
17.01.2024 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2023 № 224 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
В Протоколі зазначено аргументацію щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» наступного змісту:
По-перше: «Тендерною документацією передбачено подання Учасником Розрахунку договірної ціни, здійснюється учасником у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.8.2), в якому враховані останні зміни згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», завантажується учасником в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd. Ціна пропозиції визначається па підставі договірних цін та розрахунків, які обов'язково входять до складу тендерної пропозиції.
На виконання даних вимог Учасником було надано через електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК-5 за версією 3.8.3.
Однак, вищевказаний розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: Додатку 2 (технічні якісні кількісні та інші вимоги) до Тендерної Документації.
Вищевказаний розрахунок не відповідає вимогам технічної частини предмета закупівлі, яка складена за робочим проектом».
Як вбачається з вищенаведеної цитати, Замовник не аргументував в чому саме полягає невідповідність тендерної пропозиції вимогам Додатку 2 до Тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, пропоную надати детальну аргументацію відхилення тендерної пропозиції учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» у зв’язку з невідповідністю технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.
По-друге: «Також у вищевказаному розрахунку вказана не вірна назва предмета закупівлі, а саме: «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. Матросова Олександра, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області»».
Разом з тим, вулиця Матросова Олександра є застарілою назвою вулиці 80-ї штурмової.
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити причини невизнання даної невідповідності як формальної та/або причини ненадання вимоги учаснику щодо усунення невідповідності.
По-третє: «Крім того, в розрахунку договірної ціни вказана Договірна ціна – Тверда, але тендерною документацією передбачено, що згідно пункту 5.2 Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» вказано вид Договірної ціни - динамічна, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Замовника».
Враховуючи вищевикладене, пропоную пояснити причини ненадання вимоги учаснику щодо усунення невідповідності.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
71b0116d8458413f9194183f3a4c427e
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 16:26
Опис:
На Ваш запит від 17.01.2024р. щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005219-a) Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради надає пояснення.
Відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2023 № 224 (далі – Протокол) Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Тендерною документацією передбачено подання Учасником Розрахунку договірної ціни, здійснюється учасником у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.8.2), в якому враховані останні зміни згідно Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, завантажується учасником в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd. Ціна пропозиції визначається на підставі договірних цін та розрахунків, які обов’язково входять до складу тендерної пропозиції.
На виконання даних вимог Учасником ПрАТ «Дніпрополімермаш» було надано через електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК-5 за версією 3.8.3.
Однак, вищевказаний розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: Додатку 2 (технічні якісні кількісні та інші вимоги) до Тендерної Документації.
Надаємо перелік невідповідностей між тендерною пропозицією учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» та вимогами технічної частини предмета закупівлі (додаток 2 до Тендерної документації), яка складена за робочим проєктом по об’єкту «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області»:
№ Позиція в тендерній пропозиції учасника ПрАТ «Дніпрополімермаш» Позиція за технічним завданням згідно проєкту (вимога замовника)
ЛК на будівельні роботи № 02-01-01
Розділ 1 Загальнобудівельні роботи
1 КБ7-24-7 Установлення металевої огорожі з сітки по залізобетонних стовпах без цоколя, висотою до 1,2 м
Одиниця виміру – 100 м2
Кількість 1,8 КБ7-24-7 Установлення металевої огорожі з сітки по залізобетонних стовпах без цоколя, висотою до 1,2 м
Одиниця виміру – 100 м2
Кількість 1,9
ЛК на обладнання станції № 02-01-02
2 &1604-6049-2 Акумуляторна батарея lithium 48-60 V, 30 кВт*год
Одиниця виміру – шт.
Кількість 1 &1604-6049-2 Акумуляторна батарея lithium 352-600 V, 30 кВт*год
Одиниця виміру – шт.
Кількість 1
ЛК на електропостачання-монтаж №04-01-02
Розділ 1 Земельні роботи
3 КБ1-12-7 Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами «драглайн» або «зворотна лопата» з ковшом місткістю 0,65 [0,5-1] м3, група ґрунтів 1/при розробці траншей/
Одиниця виміру – 1000 м3
Кількість 0,9473 КБ1-12-7 Розроблення ґрунту у відвал екскаваторами «драглайн» або «зворотна лопата» з ковшом місткістю 0,65 [0,5-1] м3, група ґрунтів 1/при розробці траншей/
Одиниця виміру – 1000 м3
Кількість 0,04473
4 КБ1-164-4 Доробка вручну, зачистка дна і стінок вручну з викидом ґрунту в котлованах і траншеях, розроблених механізованим способом
Одиниця виміру – 100 м3
Кількість 0,6497 КБ1-164-4 Доробка вручну, зачистка дна і стінок вручну з викидом ґрунту в котлованах і траншеях, розроблених механізованим способом
Одиниця виміру – 100 м3
Кількість 0,0497
5 КБ1-28-5 Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 121 кВт [165 к.с.] з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 2
Одиниця виміру – 1000 м2
Кількість 0,08473 КБ1-28-5 Засипка траншей і котлованів бульдозерами потужністю 121 кВт [165 к.с.] з переміщенням ґрунту до 5 м, група ґрунтів 2
Одиниця виміру – 1000 м2
Кількість 0,04473
Розділ 2 Прокладання кабельних ліній
6 С1511-1-1 Електротехнічний бокс з Din-рейкою RR3102
Одиниця виміру – шт.
Кількість 5 Відсутня
7 С111-1512-3 Сальник кабельний PG-11
Одиниця виміру – шт.
Кількість 5 Відсутня
8 С130-417-2 Запобіжник Solar 14*85, 1500 VDC, 32 А PV -63L, 32 А
Одиниця виміру – шт.
Кількість 5 Відсутня
9 С1110-15-7 Тримач запобіжника Solar 14*85, 1500 VDC 32A, PV-63L, 32 A
Одиниця виміру – шт.
Кількість 5 Відсутня
Розділ 4 Заземлення
10 С1546-7 Вазелін технічний
Одиниця виміру – т
Кількість 0,1 С1546-7 Вазелін технічний
Одиниця виміру – т
Кількість 0,0002
Вищевказаний розрахунок не відповідає вимогам технічної частини предмета закупівлі, яка складена за робочим проєктом.
Також у вищевказаному розрахунку вказана не вірна назва предмета закупівлі, а саме: “Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. Матросова Олександра, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області”.
Відповідно до пункту 10 Переліку формальних помилок затверджений Наказом Мінекеноміки від 15.04.2020р. №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв'язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані).
Рішенням Вознесенської міської ради 28 сесії VIIІ скликання від 18 серпня 2022 року № 1 «Про перейменування вулиць та провулків на території Територіальної громади міста Вознесенська» назва вулиці «Матросова Олександра» була перейменована на вулицю «80-ї штурмової».
Хочемо зазначити, що згідно Експертного звіту (позитивного) №05/251-05/23 від 04 травня 2023 року назва об’єкту також звучить «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області», а також в технічних вимогах (Додаток 2 технічні якісні кількісні та інші вимоги) до Тендерної Документації.
Оскільки вищевказана вулиця була перейменована 18 серпня 2022 року, а учасником ПрАТ «Дніпрополімермаш» тендерну пропозицію було подано 23 червня 2023 року, тому замовник вважає, що дана невідповідність не є формальною.
Крім того, в розрахунку договірної ціни вказана Договірна ціна - Тверда, але тендерною документацією передбачено, що згідно пункту 5.2 Додатку 3 до тендерної документації “Проєкт договору” вказано вид Договірної ціни - динамічна, що не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Замовника.
Тверда договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі твердого кошторису, що може коригуватися лише в окремих випадках за згодою сторін у порядку7, визначеному договором підряду.
Динамічна договірна ціна - договірна ціна, визначена на основі кошторису, що підлягає коригуванню з урахуванням уточнення обсягів робіт, цін на ресурси та інших підстав, визначених умовами договору підряду.
Учасники повинні враховувати встановлену в тендерній документації та додатках до них вимогу замовника щодо динамічної чи твердої ціни. Запорукою перемоги учасника є пропозиція/тендерна пропозиція, яка повністю відповідає вимогам замовника, це стосується і твердої / динамічної ціни.
З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ПрАТ «Дніпрополімермаш» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, тому у замовника були наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Дніпрополімермаш», визначені абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Номер:
88fe35ebf91543a5ab681cd91b3e1de6
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.01.2024 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Згідно з поясненнями, наданими Замовником 18.01.2024 через електронну систему закупівель учасник ПВНП «НІКОІНТЕРМ» листом від 22.12.2023 № 449/01/05.01-01 повідомив, що виробництво та поставка в Україну значної частини обладнання, передбаченого для встановлення на об’єкті будівництва були припинені з середини 2023 року та на момент замовлення основного обладнання для будівництва сонячної станції, не було в наявності сонячних панелей, що за своїми технічними характеристиками були б такі ж самі або кращі ніж ті, що були передбачені для встановлення на об’єкті будівництва, тобто за станом на добу укладання договору було відомо, що товар не постачається.
Зважаючи на те, що учасник посилається на обставини, які виникли до укладення договору від 11.08.2023 № 162, пропоную пояснити, на якій підставі Замовник вважає, що вказані обставини є документальним підтвердженням наявності підстави, визначеної підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
25b62bcdebb04c44b083ade149d826c8
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 16:38
Опис:
На Ваш запит від 22.01.2024р. 15:19 щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005219-a) Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради надає пояснення.
Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради як замовник по об’єкту: “Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області”, оприлюднило закупівлю за вказаним предметом 07 червня 2023 року.
Учасниками, в тому числі і ПВНП «НІКОІНТЕРМ», були подані тендерні пропозиції згідно вимог тендерної документації 26 червня 2023 року, тобто до середини 2023 року. Саме з цієї підстави (ненастання події за часовими проміжками) ні Замовник, ні Учасники не могли передбачити майбутнього припинення виробництва та постачання обладнання, передбаченого Предметом закупівлі.
Крім того, Учасник ПВНП «НІКОІНТЕРМ» під час подачі тендерної пропозиції підтвердив свою відповідність технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі.
На момент укладання Договору про закупівлю від 11.08.2023 № 162 (далі – Договір про закупівлю) Замовнику не було відомо про те, що відповідний товар не постачається в Україну.
До того ж, лише 13.12.2023 року офіційний постачальник Товару, передбаченого для виконання робіт за предметом закупівлі Листом повідомив Виконавця про припинення виробництва відповідного обладнання та неможливість його поставки.
Відповідно Замовнику стало відомо, що виробництво та поставка в Україну значної частини обладнання, передбаченого для встановлення на об’єкті будівництва були припинені з середини 2023 року лише наприкінці грудня 2023 року.
Номер:
56cc50bab7b54c44a1d4710ab0d24f95
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.01.2024 16:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до робочого проєкту по об’єкту «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» загальна тривалість будівництва складає 1 місяць.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів по процедурі закупівлі UA-2023-06-07-005219-a строк виконання робіт визначено до 31 серпня 2023 року.
Згідно з проєктом договору про закупівлю строк виконання робіт складає липень-серпень 2023 року. Тобто, Замовник вимагав здійснити роботи у строки, що не перевищують 2 місяці.
Пропоную пояснити:
1. На якій підставі додатковою угодою до Договору про закупівлю від 16.08.2023 № 1 передбачено, що строком виконання робіт є серпень-жовтень 2023 року, тобто понад 2 місяці?
На якій підставі додатковою угодою до Договору про закупівлю від 30.10.2023 № 2 передбачено, що строком виконання робіт є серпень-грудень 2023 року, тобто 4 місяці?
2. Чому в повідомленнях про внесення змін до договору, відносно додаткових угод до Договору про закупівлю від 16.08.2023 № 1 та від 30.10.2023 № 2, зазначено, що випадком для внесення змін до істотних умов договору є «Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», тоді, як фактично Замовник продовжує строк виконання зобов’язань?
Надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань згідно з додатковою угодою до Договору про закупівлю від 16.08.2023 № 1 та додатковою угодою до Договору про закупівлю від 30.10.2023 № 2.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
536ed4e9955a4e3cad6e0cc3337c76ea
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 16:42
Опис:
На Ваш запит від 22.01.2024р. 16:21 щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005219-a) Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради надає пояснення.
1. Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради як замовник по об’єкту: “Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області”, оприлюднило закупівлю за вказаним предметом 07 червня 2023 року.
Учасниками, в тому числі і ПВНП «НІКОІНТЕРМ», були подані тендерні пропозиції згідно вимог тендерної документації 26 червня 2023 року. Проте, у строк з 27 червня 2023 року по 01 серпня 2023 року тривав процес розгляду тендерних пропозицій Учасників, оскарження рішень Замовника, через що лише 01 серпня 2023 року Замовником було визначено Переможцем ПВНП «НІКОІНТЕРМ», та з 02.08.2023 року по 10.08.2023 року тривав строк на оскарження рішення Замовника про визначення Переможця.
У зв’язку із наведеними обставинами Договір з Переможцем процедури Закупівлі було укладено лише 11.08.2023 року, та відповідно через те, що до кінця визначеного тендерною документацією строку на виконання робіт залишився незначний проміжок часу, Замовником вирішено продовжити строк виконання робіт до жовтня 2023 року з урахуванням необхідного часу на реєстрацію початку виконання будівельних робіт на Об’єкті.
Лише 13.10.2023 року Замовником отримано дозвіл на початок виконання будівельних робіт через те, що під час реєстрації повідомлення у будівельній системі вибивало помилку та після відповідних консультацій з профільними спеціалістами стало зрозуміло про необхідність оформлення додаткових документів на право користування земельною ділянкою, на якій розташовано Об’єкт будівництва (Договір суперфіцію №01/2023 від 04.10.2023 року додається). Таким чином, тривалий час продовжувався процес підготовки Об’єкта будівництва для законного виконання робіт на ньому.
У зв’язку із викладеним 30.10.2023 року між Замовником і Підрядником укладено Додаткову угоду про продовження строку виконання робіт до 31.12.2023 року, тобто на 2 місяці у зв’язку із об’єктивною неможливістю виконання будь-яких робіт на Об’єкті до 13.10.2023 року та залишком невеликого проміжку часу на виконання робіт.
Тобто, при продовженні строку виконання робіт Замовником та Учасником не порушено приписів чинного законодавства та додаткова угода про продовження строку виконання робіт укладена з урахуванням об’єктивних причин, не залежних від Замовника або Виконавця.
Підтвердження необхідності укладання Додаткової угоди №1 знаходиться в інформації, розміщеній на веб-Порталі Прозоро, де відображені усі дії та відповідні дати вчинення цих дій.
На підтвердження необхідності укладання Додаткової угоди №2 надаємо Договір суперфіцію №01/2023 від 04.10.2023р. та витяг з Реєстру будівельної діяльності Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва від 13.10.2023 року.
2. Зазначення в повідомленнях про внесення змін до договору, відносно додаткових угод до Договору про закупівлю від 16.08.2023р. № 1 та від 30.10.2023р. № 2, зазначено, що випадком для внесення змін до істотних умов договору є «Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», тоді, як фактично Замовник продовжує строк виконання зобов’язань є технічною помилкою, допущеною уповноваженою особою при заповненні інформації щодо причин внесення змін до істотних умов договору та не є порушенням чинних норм законодавства і не створює будь-яких негативних наслідків.
Номер:
2caef76466a24f4599d95a37edf0fec4
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.01.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступного питання.
Згідно пункту 14.1 договору про закупівлю робіт від 11.08.2023 № 162 (далі – Договір про закупівлю): «У разі порушення Виконавцем строків виконання робіт, передбачених цими Договором, настають правові наслідки, встановлені Договором. Сплата штрафних санкцій не звільняє Сторони від виконання договірних зобов’язань».
Згідно пункту 14.4 Договору про закупівлю: «За невиконання або неналежне виконання своїх зобов’язань за даним Договором Виконавець сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1% від ціни Договору за кожний день прострочення. Нарахування пені здійснюється протягом всього строку порушення зобов’язання. Якщо прострочення виконання зобов’язань перевищує 30 календарних днів, Виконавець додатково сплачує штраф у розмірі 0,7% від ціни Договору».
Також Договором про закупівлю визначені інші санкції.
Пропоную пояснити, чи застосовувалися штрафні санкції до Виконавця щодо невиконання зобов’язань за порушення строків виконання робіт. Якщо ні, пропоную обґрунтувати причини незастосування зазначених санкцій.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
977b5cb89a594d848357a85f6f3fe241
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 16:46
Опис:
На Ваш запит від 22.01.2024р. 16:28 щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005219-a) Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради надає пояснення.
Згідно Додаткової угоди № 3 від 26.12.2023 до договору 162 від 11.08.2023 року за пунктом 3.1. строк виконання робіт серпень 2023 – червень 2024 року.
У зв’язку з наведеним штрафні санкції до Виконавця не застосовувалися, оскільки строк виконання зобов’язання за Договором Виконавцем триває до 30.06.2024 року та відповідно факт прострочення виконання зобов’язання та підстави для нарахування штрафних санкцій, передбачених договором – відсутні.
Номер:
b3aa64f4133742b78c6204e02aed77ea
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
22.01.2024 16:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, пояснень та інформації з наступного питання.
Відповідно до пунктів 74 та 75 локального кошторису на будівельні роботи № 04-01-02, який є у складі Додатку 2 до Тендерної документації (файл «Додаток 2 (технічні_якісні_кількісні та інші вимоги) до Тендерної документації.rar») передбачено застосування вазеліну технічного 0,0002 т та рідкого цинку 0,0002 т відповідно.
Пропоную пояснити, яким чином та якими документами у складі тендерної пропозиції учасника ПВНП «НІКОІНТЕРМ» враховані вищезазначені вимоги.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b53a72b7c1fa4fa49e046d0b21b1792e
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 16:50
Опис:
На Ваш запит від 22.01.2024р. 16:31 щодо надання пояснень з приводу рішення про моніторинг по закупівлі «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» (ідентифікатор закупівлі UA-2023-06-07-005219-a) Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради надає пояснення.
Рідкий цинк використовується для захисту металевих конструкцій та призначений для холодного цинкування металевих поверхонь. В зв’язку з тим, що проєктом передбачено в розділі Заземлення ( п.5-5….5-7, 5-10 специфікації):
- болти, гайки, шайби М4х12, М8х20 – оцинковані,
- полоса 40х4 - оцинкована
В використанні цього матеріалу немає потреби.
Замість вазеліну технічного підрядник використовуватиме антикорозійну стрічку G-115 50мм для захисту болтових з’єднань в землі від впливу корозії. Вона виконана з тканини, насиченої антикорозійною пастою, що за технічними якостями не поступається технічному вазеліну.
В актах виконаних робіт буде включена ця стрічка в кількості фактичного використання за рахунок коштів передбачених на заготівельно-складські витрати (або загальновиробничих витрат), що не призведе до збільшення договірної ціни.
При коригуванні проєкту заміна вазеліну на антикорозійну стрічку буде врахована.
Фактичне використання антикорозійної стрічки при виконанні заземлення, буде перевірено технаглядом з фіксуванням в загальному журналі робіт.