-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області”
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Завершена
7 870 365.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 351.83 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 351.83 UAH
Період оскарження:
07.06.2023 11:28 - 23.06.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про відхилення в тендерній закупівлі ТОВ ДЦ Енергобуд
Номер:
050e8c8721f54388af8a89938e122723
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-07-005219-a.c8
Назва:
Скарга про відхилення в тендерній закупівлі ТОВ ДЦ Енергобуд
Скарга:
Просимо Вас розглянути скаргу про безпідставне відхилення ТОВ ДЦ Енергобуд у тендерній закупівлі UA-2023-06-07-005219-a
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від ТОВ ДЦ ЕНЕРГОБУД.pdf 03.07.2023 16:25
- Ліцензія АВК5 _договір.pdf 03.07.2023 16:25
- рішення від 05.07.2023 №9958.pdf 05.07.2023 16:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2023 № 10915.pdf 19.07.2023 14:01
- рішення від 18.07.2023 № 10915.pdf 21.07.2023 10:50
- 1.Пояснення до скарги скан 07.07.2023 13:13
- 1.Пояснення до скарги 07.07.2023 13:13
- 2.Протокол 157 скан 07.07.2023 13:13
- 2.Протокол 157 07.07.2023 13:13
- 3. Тендерна документація з урахуванням змін від 12.05.2023 Фотовольтаїчна електростанція 07.07.2023 13:13
- 9.Відповідь на вимогу 309 від 30.06.2023 УЖКГ та КБ ВМР скан 07.07.2023 13:13
- 9.Відповідь на вимогу 309 від 30.06.2023 УЖКГ та КБ ВМР 07.07.2023 13:13
- 10.Протокол 192 скан 07.07.2023 13:13
- 10.Протокол 192 07.07.2023 13:13
- 3.Додаток 1 п 28 п 47 07.07.2023 13:13
- 11.Протокол 197 скан 07.07.2023 13:13
- 3.Додаток 2 (технічні_ якісні_ кількісні та інші вимоги) до Тендерної Документації 07.07.2023 13:13
- 11.Протокол 197 07.07.2023 13:13
- 3.Додаток 2 технічні 07.07.2023 13:13
- 3.Додаток 3 Проект Договору Будівництво сонячної електростанції 07.07.2023 13:13
- 4. Протокол 172 скан 07.07.2023 13:13
- 4. Протокол 172 07.07.2023 13:13
- 4.Додаток 1 до протоколу 172 скан 07.07.2023 13:13
- 5.Тендерна документація з урахуванням змін від 12.05.2023 Фотовольтаїчна електростанція Нова 07.07.2023 13:13
- 4.Додаток 1 до протоколу 172 07.07.2023 13:13
- 6.Протокол 184 скан 07.07.2023 13:13
- 6.Протокол 184 07.07.2023 13:13
- 7.Протокол 186 скан 07.07.2023 13:13
- 7.Протокол 186 07.07.2023 13:13
- 8.Вимога 29-06-01 від 29.06.2023 ДЦ Енергобуд 07.07.2023 13:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2023 16:35
Дата розгляду скарги:
18.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.07.2023 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.07.2023 10:51
Дата виконання рішення Замовником:
24.07.2023 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №10915-р/пк-пз від 18.07.2023р. виконано. Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ДЦ ЕНЕРГОБУД" за процедурою закупівлі — "Код національного класифікатора України ДК 021:2015 45310000-3 - Електромонтажні роботи "Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області "
Вимога
Є відповідь
Вимого щодо відміни рішення про відхилення учасника ТОВ ДЦ Енергобуд
Номер:
80f87529abba4b9eb5b03fd67cd754e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-07-005219-a.b7
Назва:
Вимого щодо відміни рішення про відхилення учасника ТОВ ДЦ Енергобуд
Вимога:
Просимо розглянути Вимогу від ТОВ "ДЦ ЕНЕРГОБУД" стосовно необгрунтованого відхилення в тендерній закупівлі, як учасника та переможця з найнижчою ціною. (Вимогу додаємо)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога від ДЦ Енергобуд.pdf 29.06.2023 12:02
- Лист 309 від 30.06.2023 30.06.2023 15:12
Дата подачі:
29.06.2023 12:02
Вирішення:
На Вашу вимогу від 29.06.2023р. №29-06/01 повідомляємо, що порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначений Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості).
Тендерна документація на закупівлю робіт по об’єкту: «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150кВт по вул.80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» була підготовлена згідно робочого проекту 23-01-2023-ПЗ, що пройшов експертизу (позитивний експертний звіт реєстраційний номер ЕХ01-5317-7562-2080-3007, № 05/251-05/23 від 04 травня 2023р.).
Тендерною документацією передбачено подання Учасником Розрахунку договірної ціни, здійснюється учасником у програмному комплексі АВК-5 (за версією не раніше ніж 3.8.2), в якому враховані останні зміни згідно Кошторисних норм України “Настанова з визначення вартості будівництва” затверджених Наказом від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, завантажується учасником в електронну систему закупівель у вигляді сканованої копії та в електронному вигляді у форматі imd. Ціна пропозиції визначається на підставі договірних цін та розрахунків, які обов’язково входять до складу тендерної пропозиції.
На виконання даних вимог Учасником було надано через електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни у програмному комплексі АВК-5 за версією 3.8.3.
Однак, вищевказаний розрахунок не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, а саме: Додатку 2 (технічні якісні кількісні та інші вимоги) до Тендерної Документації.
Вищевказаний розрахунок не відповідає вимогам технічної частини предмета закупівлі, яка складена за робочим проектом.
Дані вимоги стосується інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відображаються в кошторисних розрахунках.
Тому Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЦ ЕНЕРГОБУД", яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо відмини рішення про відхилення учасника ДЦ Енергобуд
Номер:
97e5b98388ee42df90c04853b9da4b3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-07-005219-a.a6
Назва:
Вимога щодо відмини рішення про відхилення учасника ДЦ Енергобуд
Вимога:
Просимо розглянути Вимогу від ТОВ "ДЦ ЕНЕРГОБУД" стосовно необгрунтованого відхилення в тендерній закупівлі, як учасника та переможця з найнижчою ціною. (Вимогу додаємо)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.06.2023 11:48
Опис причини скасування:
не завантажився документ
Дата скасування:
29.06.2023 11:59
Вимога
Відхилено
Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України, зокрема в частині надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Номер:
a762497de5d54d1ab028021828de85e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-07-005219-a.b5
Назва:
Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України, зокрема в частині надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимога:
Порядок проведення відкритих торгів визначається положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»).
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Відповідно до абзацу другого частини третьої статті 23 Закону, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Відповідно до частини четвертої статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Разом з тим, колонка «примітки» Додатку 2 (технічні, якісні, кількісні та інші вимоги) до тендерної документації на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» містить опис характеристик фотогальванічних модулів 600 Вт з посиланням на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з фотогальванічними модулями, що закуповуються, а саме на використання технологіїї PERC та BIFACIAL, до якого не додано вираз "або еквівалент".
Зважаючи на викладене, ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію у відповідність до законодавства України, зокрема вчастині надання інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2023 14:30
Вирішення:
Додаток 2 до Тендерної документації містить посилання: “Усюди, якщо в тексті містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробник слід розуміти «або еквівалент»”.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність до законодавства в частині визначення вартості будівельних робіт та порядку формування договірної ціни
Номер:
44870e5326984a54a77946d05be6ac31
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-07-005219-a.a4
Назва:
Вимога щодо приведення тендерної документації у відповідність до законодавства в частині визначення вартості будівельних робіт та порядку формування договірної ціни
Вимога:
Порядок проведення відкритих торгів визначається положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»).
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних, замовники здійснюють закупівлі робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – Порядок).
Зокрема, відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 4 Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Разом з тим, згідно з наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі - наказ № 281) визнано такими, що втратили чинність, державні стандарти України, зокрема ДСТУ та на їх заміну затверджено кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва"; "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", що набрали чинності з 08.11.2021 року.
Відповідно до листа Міністерства економіки України від 29.11.2021 р. № 3304-04/56247-06 замовникам рекомендовано враховувати кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджені наказом № 281 до приведення у відповідність до вимог законодавства Порядку визначення предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 5.1 розділу V "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією.
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 «Настанови з визначення вартості будівництва».
Крім того, відповідно до пункту 5.2 розділу V "Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)" кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва", договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 «Настанови з визначення вартості будівництва» (у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 «Настанови з визначення вартості будівництва»).
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, розміщеним в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-07-005219-a, Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради проводить відкриті торги на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області».
Разом з тим, умови тендерної документації на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» не містять ані відомості обсягів робіт та відомості ресурсів до неї без цін, ані затвердженої проектної документації, ані дефектного акту встановленої форми
Крім того, умови тендерної документації на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» не містять порядку складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та посилань на нормативно-правові акти, якими слід керуватись при складанні договірної ціни та якими затверджена форма договірної ціни відповідно до законодавства.
Згідно з тендерною документацією, формування ціни тендерної пропозиції зводиться до формування вартості обладнання, перелік якого наведено в технічній специфікації, та не передбачає умови та порядок визначення вартості будівельних робіт, до складу яких також включаються: прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво; прибуток – у розмірі, який не може перевищувати 15 % від суми прямих і загальновиробничих витрат; кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва, пов’язаних з виконанням робіт (за необхідності) – у розмірі, який не може перевищувати 1,5 % твердої договірної ціни, що визначаються на підставі обгрунтовувальних розрахунків, виходячи з сукупності таких факторів: стадії проектування, виду будівництва, технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт, тривалості будівництва, способів фінансування будівництва, виду договірної ціни; кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів, не враховані складовими вартості будівництва та визначені відповідно до законодавства виходячи з норм та бази для їх нарахування; кошти на покриття витрат, пов’язаних з придбанням та доставкою на Об’єкт будівництва устаткування, меблів та інвентарю (враховуються окремим розділом); кошти на покриття витрат з відшкодування вартості проєктних робіт; кошти на покриття витрат на здійснення авторського нагляду за будівельними роботами, тощо.
Зважаючи на викладене, ВИМАГАЄМО привести тендерну документацію у відповідність до законодавства у сфері будівництва в частині визначення вартості будівельних робіт та порядку формування договірної ціни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2023 12:53
Вирішення:
Додаток 2 до Тендерної документації містить Проєкт об’єкту будівництва «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області», Пiдсумкову вiдомiсть ресурсiв, Локальні кошториси на будівельні роботи, Локальні кошториси на придбання устаткування, меблів та інвентарю. Тому, тендерну пропозицію в частині ціни Учасник формує самостійно на основі вищевказаних документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимога про приведення тендерної документації у відповідність до податкового законодавства та положень Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
Номер:
254eb862a31a4a77b8a9caf84ffbd68a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-07-005219-a.a3
Назва:
Вимога про приведення тендерної документації у відповідність до податкового законодавства та положень Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»
Вимога:
Порядок проведення відкритих торгів визначається положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»).
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель.
У тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту.
Відповідно до статті 11 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Крім того, відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Разом з тим, згідно з умовами частини 1 розділу 3 тендерної документації на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- сканований оригінал чи засвідчену копію витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість, або сканований оригінал чи засвідчену копію витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі коли учасник є платником єдиного податку;
- сканований оригінал чи засвідчену копію або Витягу, або Виписки, або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства).
Варто зазначити, що чинним законодавством України не передбачено формування та ведення «реєстру платників податку», а також «Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», в зв’язку з чим таку вимогу виконати не має можливості жоден з потенційних учасників процедури закупівлі.
Зважаючи на викладене, ВИМАГАЄМО привести тендерну документації у відповідність до законодавства України, зокрема у відповідність до податкового законодавства та положень Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2023 12:26
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога про приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України
Номер:
20ed3164c57e4fe1a8e9e93bf274b03f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-07-005219-a.b2
Назва:
Вимога про приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України
Вимога:
Порядок проведення відкритих торгів визначається положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»).
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель.
Відповідно до абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель для об'єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об'єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Разом з тим, умови тендерної документації на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області» не містять умов щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності об'єднання учасників як учасника процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Зважаючи на викладене, ВИМАГАЄМО привести тендерну документації у відповідність до законодавства України, зокрема у відповідність до вимог абзацу дев’ятого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2023 11:52
Вирішення:
В абзаці 6 розділу 2 додатка 1 Тендерної документації містяться умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності об'єднання учасників як учасника процедури закупівлі установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога про приведення у відповідність до законодавства України визначення предмета закупівлі
Номер:
538bd681a8f34cd3b9954f5a55cec891
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-06-07-005219-a.b1
Назва:
Вимога про приведення у відповідність до законодавства України визначення предмета закупівлі
Вимога:
Порядок проведення відкритих торгів визначається положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»).
Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних, замовники здійснюють закупівлі робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних, предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – Порядок).
Зокрема, відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до пункту 4 Порядку, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293 (далі - ДСТУ), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Разом з тим, згідно з наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" (далі - наказ № 281) визнано такими, що втратили чинність, державні стандарти України, зокрема ДСТУ та на їх заміну затверджено кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва"; "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", що набрали чинності з 08.11.2021 року.
Відповідно до листа Міністерства економіки України від 29.11.2021 р. № 3304-04/56247-06 замовникам рекомендовано враховувати кошторисні норми України "Настанова з визначення вартості будівництва", затверджені наказом № 281 до приведення у відповідність до вимог законодавства Порядку визначення предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1.2 розділу I "Загальні положення" кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" об’єктом є окремий будинок, будівля, споруда, лінійний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури, а також їхня частина. В свою чергу об'єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
Згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163:
об'єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури;
будівля - різновид споруди, що складається з несучих та огороджувальних або сполучених (несучо-огороджувальних) конструкцій, які утворюють наземні або підземні приміщення, призначені для життєдіяльності людей та виробництва продукції;
будинок - різновид будівлі, яка призначена, як правило, для проживання та обслуговування людей;
споруда - штучно створений об’ємний, площинний або лінійний об'єкт, що має природні або штучні просторові межі, призначений для досягнення певних цілей;
комплекс (будова) - сукупність будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, об’єднаних цільовим призначенням, зведення яких здійснюється, як правило, за єдиною проектною документацією;
лінійний об'єкт інженерно-транспортної інфраструктури – наземні, надземні або підземні лінійні об'єкти для пересування людей, транспортних засобів, вантажів, переміщення рідких та газоподібних продуктів, передачі електроенергії тощо;
нове будівництво - будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об’єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об’єктів незавершеного будівництва.
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів, розміщеним в електронній системі закупівель за номером UA-2023-06-07-005219-a, Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради проводить відкриті торги на закупівлю робіт, предметом яких є «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області».
Фотовольтаїчна електростанція потужністю до 150 кВт не є об’єктом будівництва відповідно до законодавства, оскільки не є будинком, будівлею, спорудою будь-якого призначення, їх комплексом та частиною, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури. В зв’язку з цим будівництво фотовольтаїчної електростанції не відноситься до робіт відповідно до законодавства.
Звертаємо увагу на те, що відповідно до частини шостої, пункту 4 частини десятої статті 11 Закону на замовника покладена відповідальність за забезпечення об'єктивності та неупередженості процесу організації та проведення процедур закупівель, створення рівних умов для всіх учасників процедури закупівлі, а також за дотримання принципів здійснення публічних закупівель
Відповідно до частини першої статті 43 Закону, договір про закупівлю є нікчемним у разі якщо назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
При цьому, відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, порушення порядку визначення предмета закупівлі тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Зважаючи на викладене, ВИМАГАЄМО привести у відповідність до законодавства України визначення предмета закупівлі, який не є роботами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2023 11:44
Вирішення:
Відповідно до Експертного звіту об’єкту будівництва «Нове будівництво фотовольтаїчної електростанції потужністю до 150 кВт по вул. 80-ї штурмової, 208 а в м. Вознесенськ Миколаївської області», який має класс наслідків СС1 та його вартість складається з будівельних робіт, устаткування та інших витрат, тому будівництво фотовольтаїчної електростанції відноситься до робіт відповідно до законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено